Die moest wel wachten en hoefde niet uit rusten.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:29 schreef Blues het volgende:
Leuke wandeling boys!
Die bomOn
Ik mis een pic van @:ludolf
Nee die was zelf druk met foto's makenquote:Op maandag 29 juli 2024 17:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die moest wel wachten en hoefde niet uit rusten.
#de jonge Adonis&😎
Leuk hoor zo’n dag wandelen en uitzicht.
Nou bij sommige klimmetjes en afdalingen vraag ik me af of Fles het nog steeds zo'n goed idee vond, die Rundgangquote:Op maandag 29 juli 2024 17:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die moest wel wachten en hoefde niet uit rusten.
#de jonge Adonis&😎
Leuk hoor zo’n dag wandelen en uitzicht.
Ik heb het prima doorstaan en je hebt me geen moment horen klagenquote:Op maandag 29 juli 2024 17:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou bij sommige klimmetjes en afdalingen vraag ik me af of Fles het nog steeds zo'n goed idee vond, die Rundgang
Wie ben jij en wat heb je met Fles gedaan!?quote:Op maandag 29 juli 2024 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het prima doorstaan en je hebt me geen moment horen klagen
"Is dat nou het enige bankje op dit k station?!"quote:Op maandag 29 juli 2024 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het prima doorstaan en je hebt me geen moment horen klagen
Wat?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:28 schreef flipsen het volgende:
Geplust voor de foto van het "hondentrainingsgebeuren"Agility jonguh!
Ik lees dit gewoon in m'n hoofd met Fles zijn stemquote:Op maandag 29 juli 2024 20:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
"Is dat nou het enige bankje op dat k station?!"
Ja er was er nog eentjequote:Op maandag 29 juli 2024 20:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
"Is dat nou het enige bankje op dat k station?!"
Close upquote:Op maandag 29 juli 2024 20:28 schreef flipsen het volgende:
Geplust voor de foto van het "hondentrainingsgebeuren"Agility jonguh!
Het zou onze tuin kunnen zijn. Oh nee, want geen "mooi glooi" hier, minder groen gras en wij gebruiken die geleiders bij de slalom nietquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:37 schreef Karzai het volgende:
pampus ook weleens geweest fort in de ring van amsterdam, ja leuk om een keer geweest te zijn
maja als je lekkere wijven wilt zien kan je beter naar zandvoort dit is meer een tripje voor bejaarden idd
De pa van Krampusquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha nee nou ja, dat eiland is vernoemd naar een vaargeul die Pampus heet. Officieel is het "Fort aan het Pampus" maar waar die naam dan weer vandaan komt weet ik ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha nee nou ja, dat eiland is vernoemd naar een vaargeul die Pampus heet. Officieel is het "Fort aan het Pampus" maar waar die naam dan weer vandaan komt weet ik ook niet.
https://www.pampus.nl/doe/forteiland-pampus/voor-pampus-liggenquote:Pampus betekent zoiets als een dichtgeslibde geul: een vaargeul die door slib in verworden tot een soort ondiepte.
Toen hij 75 werd heb ik een fotoboekje gemaakt waar hij nog steeds best vaak doorheen bladert. Daarna is het 2 keer niet doorgegaan vanwege corona maar inmiddels al 3 keer weer wel. Dus Wie weet, als we het mogen beleven, doe ik bij zijn 80ste wel weer zoietsquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Leuk dat je de pa-dagen doetEn toffe bestemming weer.
75 + 2 + 3 = 80 toch?quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen hij 75 werd heb ik een fotoboekje gemaakt waar hij nog steeds best vaak doorheen bladert. Daarna is het 2 keer niet doorgegaan vanwege corona maar inmiddels al 3 keer weer wel. Dus Wie weet, als we het mogen beleven, doe ik bij zijn 80ste wel weer zoiets
Ja. 20 en 21 zijn niet door gegaan. 22, 23 en 24 wel. Hij is anderhalve week geleden 78 geworden. Nog 2 dusquote:
Oke, dus 75 was na het begin van coronaquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. 20 en 21 zijn niet door gegaan. 22, 23 en 24 wel. Hij is anderhalve week geleden 78 geworden. Nog 2 dus
Ja da's jouw probleemquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, dus 75 was na het begin van corona
Zo las ik het dus niet he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |