Wat is 'notus'?quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
We hebben gewoon de capaciteit niet om net als tijdens de Koude Oorlog een volledig bemande luchtverdedigingsgordel op notus te hebben staan.
[ afbeelding ]
Tyfus horken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
🤡🤡🤡
Dit is waanzin, zelf al gijzelend, martelend en moordend door Zuid-Isral trekken, maar verwachten dat het Isralische leger zich in hun pogingen Hamas uit te schakelen, netjes en beschaafd op blijft stellen. Nee, die fase is voorbij nu.
Waarom verbazing? Het zijn terroristen, iets beter hoef je niet te verwachten helaas.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
🤡🤡🤡
Dit is waanzin, zelf al gijzelend, martelend en moordend door Zuid-Isral trekken, maar verwachten dat het Isralische leger zich in hun pogingen Hamas uit te schakelen, netjes en beschaafd op blijft stellen. Nee, die fase is voorbij nu.
Zorgen dat ze geen platform krijgen dus.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
🤡🤡🤡
Oh echt...waar kijk je nu?quote:
Weer aan nu, die multi streamquote:
Ook toen heb ik betoogd dat ‘Dimitri dienstplichtig’ ook slachtoffer was.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel.
Maar er is gewoon heel veel emotie bij heel veel mensen.
Hoeveel gejuich was er niet voor die filmpjes waarin er Russen kapot gedroned werden? Zeker in het begin.. De enige goede Rus was een dode Rus. Dat sentiment speelt nu ook.
Duurt een paar dagen voordat de emotie er uit is... Ik kan er zelf ook wat last van hebben.
Het is ook nog eens een waardeloos dreigement, die gijzelaars waren ten dode opgeschreven op het moment dat ze de grens overgebracht werden.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
🤡🤡🤡
Jongen, stop met kijken, ik ben echt gestopt, het is zo walgelijk.... zo ongelofelijk walgelijk allemaal.... en die gasten maar zwaaien met hun vlaggen. Daar focus ik me maar op, dat is hier.... smerig tuigquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Tyfus horken.
Zie ineens de video voor me van dat gegijzelde gezin.
Tegen ratten hoef je niet beschaafd te blijven.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
🤡🤡🤡
Een graad van gereedheid, binnen zoveel tijd gereed tot vuren. Hangt van de dreiging af wat voor tijd.quote:
Ik mag hopen dat een land dat er prat op gaat de enige volwaardige democratie in het midden oosten te zijn zich houdt aan het recht ja. Bij grotere mogelijkheden komen ook grotere verantwoordelijkheden.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
🤡🤡🤡
Onzin. Een gevangenisruil was in eerste instantie wel degelijk de bedoeling.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:29 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het is ook nog eens een waardeloos dreigement, die gijzelaars waren ten dode opgeschreven op het moment dat ze de grens overgebracht werden.
Misschien dat Amerika en Groot-Brittani een reddingspoging proberen voor hun eigen burgers maar ook dat zie ik niet voor me.
Uiteindelijk is zo ongeveer iedereen slachtoffer.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ook toen heb ik betoogd dat ‘Dimitri dienstplichtig’ ook slachtoffer was.
Volgens mij onderhandelt de VS sowieso niet met terroristen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:29 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het is ook nog eens een waardeloos dreigement, die gijzelaars waren ten dode opgeschreven op het moment dat ze de grens overgebracht werden.
Misschien dat Amerika en Groot-Brittani een reddingspoging proberen voor hun eigen burgers maar ook dat zie ik niet voor me.
Ja, die arme jongens die verplicht verkrachtend moordend en plunderend door Oekrane trokken konden er natuurlijk ook weinig aan doen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Inderdaad, in de buik schieten en dan is de ambulance even te druk.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
🤡🤡🤡
Thanks.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een graad van gereedheid, binnen zoveel tijd gereed tot vuren. Hangt van de dreiging af wat voor tijd.
Iedereen die de vijand helpt kan worden gezien als een vijand.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat een land dat er prat op gaat de enige volwaardige democratie in het midden oosten te zijn zich houdt aan het recht ja. Bij grotere mogelijkheden komen ook grotere verantwoordelijkheden.
Wow, nog minder dan 0.25% van haar totale volgers, dat zal haar pijn doen. Wordt droog brood eten.quote:
Heeft die nog meer kerken met de grond gelijk gemaaktquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:37 schreef hollandia02 het volgende:
Israel: Prime Minister Netanyahu to address the public in about 10 mins
En nu nog maar 99 miljoen volgers? De arme vrouw.quote:
Nooit van gehoordquote:
Hoe zie je dat voor je? Dat brave huisvaders naar zo'n jeep stappen met een half kanon erop en de jongemannen erin met de skimaskers, de Kalashnikovs en de bommengordels aan de oren vatten?quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Iedereen die de vijand helpt kan worden gezien als een vijand.
Daarom kunnen de burgers in Gaza maar beter als de sodemieter zelf de Hamas terroristen uitschakelen.
Dik 400 zelfs na een snelle google opdracht.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En nu nog maar 99 miljoen volgers? De arme vrouw.
edit: grap al gemaakt.
Zoiets ja. Er zijn 2 miljoen onschuldige Palestijnen in dat gebied en een 15.000 hamas terroristen. Moet te doen zijn. Wat willen die Hamas lui doen? Onschuldige Palestijnen doden?quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Dat brave huisvaders naar zo'n jeep stappen met een half kanon erop en de jongemannen erin met de skimaskers, de Kalashnikovs en de bommengordels aan de oren vat?
Ik zou ook echt niet door dat soort mensen gevolgd willen worden hoor, kweeniequote:
Notice to Users voor zover ik weet...quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:32 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Thanks.
Maar aangezien jullie nogal gek zijn op afko's en acroniemen, waar staan die letters voor?
Nous sommes Kylie!quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh nee! Het echte slachtoffer van deze oorlog.
WO1 is al te laat. De zaden werden in de 19e eeuw gepland.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:40 schreef probeer het volgende:
Kent er iemand een goede, dwz volledige en objectieve, docu over de geschiedenis van het Palestijnse - Isralische conflict? Vanaf de Britten / WO1 tot nu, dus zegmaar.
Zelf over geleerd op school, maar geen zin mijn huisgenoten dat hele verhaal uit de doeken te doen.
Jij moet echt hulp zoeken jongen, serieus. En, neem geen konijn, echt niet... blijf uit de bladeren hequote:Op maandag 9 oktober 2023 19:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een conflict, oorlog win je niet met bosjes bloemen. Dan kun je nog zo hard 'rot op' schreeuwen.
veel eerder in de tijden van Judea al, het land van de joden is ook in de Qu'ran benoemndquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
WO1 is al te laat. De zaden werden in de 19e eeuw gepland.
Beetje bluffen natuurlijk. Die komen echt niet.quote:
Dat heeft niets met het moderne conflict te maken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:43 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
veel eerder in de tijden van Judea al, het land van de joden is ook in de Qu'ran benoemnd
quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:43 schreef UitStraling het volgende:
Met zulke zware bombardementen met een hoop burgerslachtoffers heb je dadelijk nog kans dat de Islamitische wereld een hekel aan Isral en de Joden krijgt.
Heb je ook een bron voor die hoop burgerslachtoffers?quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:43 schreef UitStraling het volgende:
Met zulke zware bombardementen met een hoop burgerslachtoffers heb je dadelijk nog kans dat de Islamitische wereld een hekel aan Isral en de Joden krijgt.
Footnotequote:Op maandag 9 oktober 2023 19:43 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
veel eerder in de tijden van Judea al, het land van de joden is ook in de Qu'ran benoemnd
En dat - overduidelijke daders als slachtoffers bestempelen - maakt het mogelijk dat Russen, IS, Palestijnen, Taliban enz. zich stelselmatig van hun meest beestachtige zijde kunnen en zullen blijven tonen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alle Hamas-lui hopen op wat backup uit Libanon of Israëlische arabieren voordat ze rap en kansloos worden opgerold.quote:
Zo'n vaart zal het niet lopen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:43 schreef UitStraling het volgende:
lijkt me echt heel onwaarschijnlijk, maar goed wat weten wijquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:43 schreef UitStraling het volgende:
Leuk, maar het religieuze deel hoeft niet meer dan een zeer zeer korte inleiding te zijn. Zeg maar, twee zinnen. Ik snap prima dat de beloften door god voor hn zeer relevant zijn, maar he, als dat 2000 jaar later nog doorslaggevend moet zijn, dan blijven we bezig.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:43 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
En als je gewapende terroristen lukraak mensen laat doodschieten en ontvoeren heb je dadelijk nog kans dat de Joodse wereld een hekel aan Palestina en de Moslims krijgt?quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:43 schreef UitStraling het volgende:
Zie onderschrift.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:45 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Footnote
De Koran Thora en bijbel zijn op veel gebieden dezelfde boeken en letterlijk overgeschreven
Het zijn geen 2 miljoen ondschuldige burgers. Dat is allemaal fantasie.. wensdenken van naeve wegkijkers.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zoiets ja. Er zijn 2 miljoen onschuldige Palestijnen in dat gebied en een 15.000 hamas terroristen. Moet te doen zijn. Wat willen die Hamas lui doen? Onschuldige Palestijnen doden?
Er zal een moment komen wanneer ze niet meer passief kunnen toekijkenquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alle Hamas-lui hopen op wat backup uit Libanon of Isralische arabieren voordat ze rap en kansloos worden opgerold.
Want?quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het zijn geen 2 miljoen ondschuldige burgers. Dat is allemaal fantasie.. wensdenken van naeve wegkijkers.
Ik mag hopen dat die user sarcastisch was. Als het goed is weten we allemaal dat de Islamitische wereld al een rothekel aan Isral heeft.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:47 schreef havanagila het volgende:
[..]
En als je gewapende terroristen lukraak mensen laat doodschieten en ontvoeren heb je dadelijk nog kans dat de Joodse wereld een hekel aan Palestina en de Moslims krijgt?
Dit soort redenaties slaan nergens op. En de Palestijnen zelf weten ook wel dat die bombardementen veroorzaakt worden door Hamas.
Het belang van een goed onderschrift en een persona wordt tegenwoordig zo onderschat. Hoeveel zorg het je ook heeft gekostquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:47 schreef Pek het volgende:
[..]
Zie onderschrift.![]()
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
'DINGEN!!!!!!'quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:49 schreef Kloppend_Hart het volgende:
liepen hier net in de straat een stuk of 10 moslims dingen te schreeuwen
hopelijk struikelen ze ergens
Wat is dit nu weer?quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het zijn geen 2 miljoen ondschuldige burgers. Dat is allemaal fantasie.. wensdenken van naeve wegkijkers.
En de rest van hun leven hun kleine teen in het donker stoten tegen objecten die in het daglicht niet lijken te bestaanquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:49 schreef Kloppend_Hart het volgende:
liepen hier net in de straat een stuk of 10 moslims dingen te schreeuwen
hopelijk struikelen ze ergens
Ja stel je voor dat ze een hekel krijgen aan Isral.. dat hebben ze nu nog niet natuurlijk.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:43 schreef UitStraling het volgende:
Het recht om zichzelf te verdedigen noemen ze datquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:49 schreef Vis1980 het volgende:
Hoppa en meer die pleiten voor genocide. Lijken wel Moslims.
Dat blijft onzeker, gezien de reacties van het tuig kan je je conclusies trekken, maar ik ben liever voorzichtigquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat ze een hekel krijgen aan Isral.. dat hebben ze nu nog niet natuurlijk.
Of elke dag op een LEGO steentje stappen met blote voeten.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:50 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
En de rest van hun leven hun kleine teen in het donker stoten tegen objecten die in het daglicht niet lijken te bestaan
Player 3 is joining the game.quote:
er is geen "of" in mijn universumpjequote:Op maandag 9 oktober 2023 19:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Of elke dag op een LEGO steentje stappen met blote voeten.
Damn, wat zou daar aan de hand zijn?quote:
Hezbolla mengt zich in de strijdquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Damn, wat zou daar aan de hand zijn?
Hopelijk ondertiteling, m’n Hebreeuws is niet zo goed.quote:
Palestijnse bevolking is net zo onschuldig als de Duitse bevolking in de Tweede Wereldoorlog. Kinderen zijn onschuldig, daar houdt het wel mee op.quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:56 schreef Vis1980 het volgende:
Door alle gebeurtenissen is het nieuws dat de schoonmoeder van Rob de Nijs is overleden totaal ondergesneeuwd, sneu eigenlijk.
Godver. Je mag hopen dat ze nu elke sympathie verliezen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
🤡🤡🤡
Dat zou wat zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |