Ja alleen raakt het natuurlijk wel een keertje op.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zolang ze schade voorkomen die meer zou kosten is 't het wel waard (economisch)
En daarmee veroordeelt Hamas effectief ontelbare Palestijnse inwoners van de Gazastrook ter dood.quote:
die mag je helaas niet afschietenquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:22 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Wel regelmatig zelfbenoemde patriotten![]()
Volstrekt, maar dan ook volstrekt mee oneens. Mensen wegzetten als dieren is altijd ongepast.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, als je zulk gedrag vertoond, zijn deze omschrijvingen ook gepast.
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag hé.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik kan lezen ja. Maar verdediging is niet alleen rechtstreeks fysiek.
quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:23 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
die mag je helaas niet afschieten
Hoezo? Fabrieken staan wss dag en nacht te draaien voor productie.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:23 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja alleen raakt het natuurlijk wel een keertje op.
Het is het verkeerde moment. Er zijn net 700 burgers door Hamas omgebracht. Hamas kan in Gaza rekenen op steun van zeker 50% de burgers en Hamas komt zogenaamd op voor de Palestijn. Iedereen die het nu belangrijk vindt om met de Palestijnse vlag te zwaaien heeft iets heel essentieel totaal niet begrepen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:19 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Hoezo? Wat heeft die vlag met Hamas te maken.
Er vaart er meestal wel ééntje in de Noordzee.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kun jij lezen of wat?
Ik vraag of dat hypothetisch een voltreffer is of dat we een actieve luchtverdediging hebben die nu op dit moment ook altijd aan staat. Of hebben we dat niet en moeten we dat later pas activeren.
Volgens mij wel, ziet er echt uit als bliksem. Iemand die er verstand van heeft?quote:
Je trapt open deuren in. Niemand is van mening dat het sympathiek is, of dat je er begrip voor moet hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je moet je belerende toon eens matigen. Ik snap prima hoe het werkt. Alleen ik vind dat zo barbaars dat het volstrekt buiten de orde is en elke vorm van sympathie, begrip of steun volstrekt misplaatst. Op het criminele af.
Was vooral heel dichtbij, je hoort de raketten op een paar meter passeren.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Volgende munitiedepot? Geen idee wat jullie kijken, maar die reacties spreken boekdelen.
We hebben gewoon de capaciteit niet om net als tijdens de Koude Oorlog een volledig bemande luchtverdedigingsgordel op notus te hebben staan.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:20 schreef Nebelwerfer het volgende:
De noodzaak om het snel te hebben staan is er ook minder? Of zie je dat anders? Dat de middelen magertjes zijn dat heb je al eens benoemd.
Deze is beter, 4 in 1quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:25 schreef PS. het volgende:
[..]
Was vooral heel dichtbij, je hoort de raketten op een paar meter passeren.
🤡🤡🤡quote:Militaire tak Hamas: we gaan gijzelaars doden als Israël doorgaat met bombarderen
De militaire tak van Hamas heeft gedreigd Israëlische gevangenen te executeren als Israël doorgaat met het bombarderen en doden van burgers in Gaza.
"Elke aanval op onschuldige burgers zonder waarschuwing zal helaas worden beantwoord met het executeren van een van de gevangenen in onze hechtenis. We zullen gedwongen worden deze executie uit te zenden", zei Abu Obeida, een woordvoerder van de Qassam-brigades bij de zender Al Jazeera. "We betreuren dit besluit, maar we houden Israël en hun leiders hiervoor verantwoordelijk", zei hij.
Eerder vanavond liet de Israëlische regering weten dat afgelopen weekend 150 mensen zijn ontvoerd door Hamas bij de verrassingsaanval vanuit de Gazastrook op het zuiden van Israël.
Bron: NOS Liveblog
Daar hoor je het geluid niet zo goedquote:
Nou ja, IS en Mexicaanse kartel beulen en terroristen die dood en verderf zaaien onder onschuldigen zie ik toch echt als beesten ipv mensen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volstrekt, maar dan ook volstrekt mee oneens. Mensen wegzetten als dieren is altijd ongepast.
Sorry? Zet elke keer het geluid zachter voor m’n burenquote:
Ik begrijp je wel.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je moet je belerende toon eens matigen. Ik snap prima hoe het werkt. Alleen ik vind dat zo barbaars dat het volstrekt buiten de orde is en elke vorm van sympathie, begrip of steun volstrekt misplaatst. Op het criminele af.
quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:26 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Sorry? Zet elke keer het geluid zachter voor m’n buren
Oh ja die heeft nu hetzelfde geluid van die ene cam, maar dat wisselt nogal.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou mijn oren rammelen wel goed bij een inslag
Had al antwoord gegeven.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag hé.
Hebben wij een actieve luchtverdediging die op dit moment ook aanstaat voor als er hypothetisch een raket boven Den Haag vliegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |