Gelukkig. Was al bang dat Parijs rellenvrij zou zijn komende tijd.quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:51 schreef bedachtzaam het volgende:
Op de stream, Parijs pro Israel optocht, dat zullen wel weer rellen worden in de komende dagen.
Mooi signaal van de Westelijke Jordaanoeverquote:Op maandag 9 oktober 2023 18:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zie trouwens reacties dat de westbank Hamas oproept om de gijzelaars vrij te laten.
Misschien toch niet zo slim geweest van Hamas om zoveel buitenlanders te gijzelen. Steunt voor de Palestijnen (dus ook de westbank) wordt overal gestopt nu.
Ik weet niet niet of het die mensen van het festival zijn maar nrc berichtte dat het festival pas een paar dagen vantevoren bekend was op die locatie te worden georganiseerd.quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zie trouwens reacties dat de westbank Hamas oproept om de gijzelaars vrij te laten.
Misschien toch niet zo slim geweest van Hamas om zoveel buitenlanders te gijzelen. Steunt voor de Palestijnen (dus ook de westbank) wordt overal gestopt nu.
Diverse boeken, docu's en verhalenquote:Op maandag 9 oktober 2023 18:34 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Van de Russen is dat bekend, van de Geailleerden niet, bron?
Guantanamo Bay is nog open toch? Of is sleepy Joe aan het slapen?quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:46 schreef HowardRoark het volgende:
Dit zijn gewoon totaal defecte mensen. Dit heeft ook niets meer te maken met 'Ja, maar nederzettingen'. Dit soort gespuis moet je ook meteen paspoort afpakken en uit het Westen zetten.
[ twitter ]
A “lid” is what White House press secretaries use to indicate that there will be no news coming out of the White House that day. It can also be called a “full lid.”quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:55 schreef Ali_boo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat ze hiermee bedoelen?
[ twitter ]
Dat zijn gewoon primitieve Neanderthalers, waarbij ik eigenlijk de Neanderthalers beschaafder acht.quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:46 schreef HowardRoark het volgende:
Dit zijn gewoon totaal defecte mensen. Dit heeft ook niets meer te maken met 'Ja, maar nederzettingen'. Dit soort gespuis moet je ook meteen paspoort afpakken en uit het Westen zetten.
[ twitter ]
Thanks my dudequote:Op maandag 9 oktober 2023 18:57 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
A “lid” is what White House press secretaries use to indicate that there will be no news coming out of the White House that day. It can also be called a “full lid.”
Weten we zeker dat dit de goede vertaling is? Ging gisteren nogal aantal keer mis bij vreemde talen.quote:
En, Hezbollah gaat er ook vol in? Het wordt wel spannend.quote:
weet het niet zeker, dus ik haal hem weg.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Weten we zeker dat dit de goede vertaling is? Ging gisteren nogal aantal keer mis bij vreemde talen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |