Zou ideaal zijn als die lui gewoon de gelegenheid krijgen om op te zouten uit dat gebied en elders een leven op te bouwen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klopt. En dan worden ze natuurlijk wel best geïsoleerd in Gaza en tegengehouden door een muur.
Ik hoop idd niet dat mensen de illusie hebben dat Nederlanders zich beter zouden gedragen na jarenlange oorlog idd.quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:32 schreef FYazz het volgende:
[..]
[..]
Dat vraag ik me af gelet op gebeurtenissen in het verleden.
Zoals eerder al benoemd door een andere user, dit barbaarse gedrag zit helaas ergens in ons.
Tijdens de Tweede Wereldoorlog zijn vele Duitse vrouwen door zowel de Russen als Geallieerden op barbaarse wijze mishandeld, verkracht en vermoord.
We kennen in Vietnam het gruwelijke verhaal van My Lai.
Srebrenica is voor ons helaas ook een bekend voorbeeld.
Tja, never bite the hand that feeds... zelfs honden snappen datquote:Op maandag 9 oktober 2023 18:31 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Super netjes. Boeien dat ze geen water of eten meer krijgen.
https://en.wikipedia.org/(...)_Germany#U.S._troopsquote:Op maandag 9 oktober 2023 18:34 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Van de Russen is dat bekend, van de Geailleerden niet, bron?
Denk het niet.quote:
Gewoon vertrekken met bootjes. Zijn moslims toch goed in.quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zou ideaal zijn als die lui gewoon de gelegenheid krijgen om op te zouten uit dat gebied en elders een leven op te bouwen.
Ik ga even de comments lezen, brbquote:
Wat ben je toch aan het dromen en fantaseren. Hoop je er stiekem op?quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:39 schreef UitStraling het volgende:
Israël heeft het beste en meest gemotiveerde leger ter wereld, eens kijken wat er staat te gebeuren in Europa met hun totaal uitgeklede legers als er massale Islamitische terreurdaden gepleegd gaan worden.
Dat je niet inziet dat dit niet ok is is zorgwekkend.quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:36 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Tja, never bite the hand that feeds... zelfs honden snappen dat
Juist niet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat ben je toch aan het dromen en fantaseren. Hoop je er stiekem op?
Vlug een boerka erover, dan.quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Berber van der Woude is een vrouw naar mijn hart!²
Dit moet wel even flink genuanceerd worden.quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:30 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Welnee, tot nu gedraagt Israel zich heel netjes tegen de burgerbevolking, waarschuwingen vooraf, ja als je dan alsnog blijft zitten.
Dan kan er geknuppeld worden, geen probleem.quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rechtsonderin ook wel een situatie in Athene, Hamas aanhangers tegenover de ME daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |