abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:37:57 #76
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_210892098
Het is in ieder geval wel mooi om neo-nazi's nu Israëliërs te zien verdedigen, hebben ze in 80 jaar toch iets geleerd. Wel jammer, dat ze nog steeds niet begrijpen dat een heel volk (of meer) de schuld geven van de daden van een kleine selectie buitengewoon dom is. Nog jammerder is het dat ze niet begrijpen dat geweld niets, maar dan ook niets oplost. Nog steeds niet verder komen dan roepen om een endlosung is best een beetje schraal.

Maar ja, relativering is zo links.......
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:38:16 #77
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210892102
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:34 schreef Werkperd het volgende:

[..]
In jouw wereldje zie jij alleen maar dansende jongeren. Andere wereld waar kinderen onder armoede zwerven en het maar met de regels van de openlucht gevangenis moeten doen zie jij niet.
En in jouw wereldje zie je alleen maar kinderen in armoede zwerven die zich maar moeten schikken naar de regels van die openlucht gevangenis, waar het blijkbaar zo slecht toeven is dat de bevolking van ong 400K naar 2 miljoen is gegroeid. Andere wereld waar feestgangers afgeknald worden zie jij niet.
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:38:32 #78
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210892105
quote:
5s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:35 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat mag je wel zeggen ja.
twitter
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:38:50 #79
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210892108
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:37 schreef mcmlxiv het volgende:
Het is in ieder geval wel mooi om neo-nazi's nu Israëliërs te zien verdedigen, hebben ze in 80 jaar toch iets geleerd. Wel jammer, dat ze nog steeds niet begrijpen dat een heel volk (of meer) de schuld geven van de daden van een kleine selectie buitengewoon dom is. Nog jammerder is het dat ze niet begrijpen dat geweld niets, maar dan ook niets oplost. Nog steeds niet verder komen dan roepen om een endlosung is best een beetje schraal.

From the river to the sea, daar gaat je slachtoffergejank :W.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_210892111
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:36 schreef Momo het volgende:

[..]
Dus het afschieten van die dansende jongeren is gerechtigheid voor de kinderen in Gaza die in grote armoede en strenge regels leven?
Je moet de vraag anders stellen, zou het gerechtvaardigd zijn dat Europeanen nu onschuldige moslims gaan afslachten vanwege het oog om oog principe gerelateerd aan alle aanslagen, alle overvallen, verkrachtingen, plofkraken, drugsdeals etc. Volgens de redenatie van types zoals Werkperd en anderen hier zou dit gerechtvaardigd zijn, maar iedereen weet wel hoe zwaar die dubbele standaarden doorwerken bij dit soort types.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_210892112
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:21 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Het is ook niet meer toevallig dat de laatste grote genocides afkomstig zijn van Europeanen. DNA overdracht lijkt het wel.
Jij bent wel echt af nu hoor.
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:39:53 #82
403588 mcmlxiv
pi_210892116
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]
From the river to the sea, daar gaat je slachtoffergejank :W.
Ga jij nou net als je voorouders maar weer juichen om het vermoorden van baby's. Dat gaat jullie altijd bijzonder goed af.
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:40:21 #83
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_210892122
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:38 schreef Momo het volgende:

[..]
[ twitter ]
Tja dat ding als geland. Beetje laat.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_210892124
quote:
7s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:38 schreef ExTec het volgende:

[..]
En in jouw wereldje zie je alleen maar kinderen in armoede zwerven die zich maar moeten schikken naar de regels van die openlucht gevangenis, waar het blijkbaar zo slecht toeven is dat de bevolking van ong 400K naar 2 miljoen is gegroeid. Andere wereld waar feestgangers afgeknald worden zie jij niet.
Over het algemeen, en dat zal nu ook wel het geval zijn, is het zo dat in de niet zo rijke plekken op aarde de bevolking veel nageslacht heeft. Wil je dat veranderen, dan moet je zorgen dat het welvaarts- en opleidingsniveau wordt opgekrikt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_210892126
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:37 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Dat is het mooie aan dit hele verhaal, alles waar links zegt tegen te acteren bij rechts, alles wat ze zelf in hun hoofdjes verzinnen komt in de islam met een factortje 1000 vaker voor en die ideologie omarmen ze, soms heb ik het idee dat het links stemmend deel van Europa werkelijk waar geen idee heeft hoe dom ze zelf zijn.
:')
pi_210892127
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:40:58 #87
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210892130
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:39 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Ga jij nou net als je voorouders maar weer juichen om het vermoorden van babi's. Dat gaat jullie altijd bijzonder goed af.
Babi Pangang?

Ik sta niet te feesten in rotterdam hoor :').
Get woke, go broke!
pi_210892133
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:37 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Dat is het mooie aan dit hele verhaal, alles waar links zegt tegen te acteren bij rechts, alles wat ze zelf in hun hoofdjes verzinnen komt in de islam met een factortje 1000 vaker voor en die ideologie omarmen ze, soms heb ik het idee dat het links stemmend deel van Europa werkelijk waar geen idee heeft hoe dom ze zelf zijn.
Ik vind dat je niet links in het algemeen moet aanspreken, de meeste keuren dit gelukkig ook (hier) af, het zijn de radicaal linksen (en ook sommige rechtse) die zich achterlijk gedragen.
pi_210892140
quote:

Leuk om daarmee te komen na dit weekend. Ik hoop dat je geniet van je morele superioriteit.
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:42:14 #90
6484 ExTec
pi_210892145
quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Over het algemeen, en dat zal nu ook wel het geval zijn, is het zo dat in de niet zo rijke plekken op aarde de bevolking veel nageslacht heeft. Wil je dat veranderen, dan moet je zorgen dat het welvaarts- en opleidingsniveau wordt opgekrikt.
Zeker, maar dan kan je natuurlijk ook geen ongein volhouden als dat irsrael genocide op ze pleegt, ofzo.

Realiteit is dat die mensen een hogere levensverwachting hebben dan mensen in omringende landen.
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:42:26 #91
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210892148
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:21 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Dat zijn terreuraanslagen ja omdat Israël een bezetter is en jarenlang een volk onderdrukt en hun woongebied heeft omgetoverd tot een openlucht gevangenis. Dit is niet iets nieuws. Dit doen zij al decennia lang op systematische wijze.

Het is ook niet meer toevallig dat de laatste grote genocides afkomstig zijn van Europeanen. DNA overdracht lijkt het wel. Er is geen andere logische verklaring voor het feit hoe onmenselijk hier sommige mensen kunnen zijn.
Westelijke Sahara hoor ik je nooit over
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:43:23 #92
6484 ExTec
pi_210892156
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Westelijke Sahara hoor ik je nooit over
Kuche kuche, *armeense genocide*, kuche kuche.
pi_210892160
Gezellige boel hier weer. :D Weinig conflicten die zo'n totale verdeeldheid oproepen als dit.
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:43:43 #94
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210892163
quote:

Ah, net zoals iedereen die niet welkom in mijn land liep te zingen met een gestrekte rechterarm stond?
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:43:45 #95
403588 mcmlxiv
pi_210892165
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Babi Pangang?

Ik sta niet te feesten in rotterdam hoor :').
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:41 schreef HiZ het volgende:

[..]
Leuk om daarmee te komen na dit weekend. Ik hoop dat je geniet van je morele superioriteit.
Ik schrik vooral van de morele leegheid van dom-rechts. Denken dat geweld dit conflict gaat oplossen, denken dat het vermoorden van Palestijnse kinderen als wraak (pardon collatoral damage) niet nog meer geweld gaat veroorzaken. Nota bene Raymond Westerling (een paar delen terug) aanhalen als iemand die het wel begreep.
pi_210892168
twitter

Stuk afval
Incelfrikandel
pi_210892177
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:43 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
[..]
Ik schrik vooral van de morele leegheid van dom-rechts. Denken dat geweld dit conflict gaat oplossen, denken dat het vermoorden van Palestijnse kinderen als wraak (pardon collatoral damage) niet nog meer geweld gaat veroorzaken. Nota bene Raymond Westerling (een paar delen terug) aanhalen als iemand die het wel begreep.
Westerling werd aangehaald om aan te tonen dat terreur soms alleen is op te lossen met contraterreur. In het geval van Westerling werden de Celebeseilanden uiteindelijk wel gepacificeerd.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2023 13:45:49 ]
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:45:10 #98
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210892180
quote:

[..]
[..]
Iedereen die anders over dingen denkt dat jij uitmaken voor neo nazi en dom rechts is een teken van morele volheid?
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:45:43 #99
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210892182
quote:

[..]
[..]
Ja ja, "dom"rechts dat niet aan de kant van festivalgangermoordenaars staat, wat ben je dan dom zeg :').

Neem jij het lekker op voor het geloof van de vrede, dat maakt je blijkbaar slim.
Get woke, go broke!
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:46:05 #100
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_210892187
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:12 schreef Justinn het volgende:
Waar haal je 'doelbewust uithongeren' uit? Of is dat eigen onderbuik?

Ja, wat denk je anders dat er gebeurt als je de voedselvoorziening van een gebied afsluit?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')