Hoe zit het hier mee?quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:21 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat zijn terreuraanslagen ja omdat Israël een bezetter is en jarenlang een volk onderdrukt en hun woongebied heeft omgetoverd tot een openlucht gevangenis. Dit is niet iets nieuws. Dit doen zij al decennia lang op systematische wijze.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:38 schreef Werkperd het volgende:
Iron Dome is vrijwel compleet buitenwerking gesteld.
https://www.statista.com/(...)a-and-the-west-bank/quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
En terecht dat ze bezetten, de vijand die daar zit zit dermate vol haat dat het zal leiden tot de ondergang van Israël.
Lijfbehoud.
Wacht wat?quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:21 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat zijn terreuraanslagen ja omdat Israël een bezetter is en jarenlang een volk onderdrukt en hun woongebied heeft omgetoverd tot een openlucht gevangenis. Dit is niet iets nieuws. Dit doen zij al decennia lang op systematische wijze.
Het is ook niet meer toevallig dat de laatste grote genocides afkomstig zijn van Europeanen. DNA overdracht lijkt het wel. Er is geen andere logische verklaring voor het feit hoe onmenselijk hier sommige mensen kunnen zijn.
Wát?quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:21 schreef Werkperd het volgende:
Het is ook niet meer toevallig dat de laatste grote genocides afkomstig zijn van Europeanen. DNA overdracht lijkt het wel.
Weer de suggestie dat de Palestijnse bevolking niet achter Hamas zou staan zonder met enige aanwijzingen daarvoor te komen.quote:
De kant van rechtvaardigheid. De kant die 100en.dansende jongeren afmaakt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:18 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Israël is een bezetter. Vanaf 1947 breiden zij telkens hun bezetting uit en hebben daarmee een volk in het nauw gedreven. Het is niet moeilijk, een stukje verstand en menselijkheid om dit te veroordelen. Jullie kiezen liever ervoor om aan kant van de macht te staan en niet aan de kant van rechtvaardigheid.
Waar?quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lijkt erop dat mensen idd aan het evacueren zijn. Op de stream zie je allemaal mensen met spullen en rugtassen voorbij komen.
Ja, je omgekeerde minderwaardigheids complex zal je influisteren dat het reuze rechtvaardig zou zijn dat israel dit gewoon over kant zou laten gaan, maar ik kan je op een papiertje geven dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:18 schreef Werkperd het volgende:
Jullie kiezen liever ervoor om aan kant van de macht te staan en niet aan de kant van rechtvaardigheid.
Israël doet aan lijfbehoud en mikt niet op onschuldige burgers.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:22 schreef wvee het volgende:
[..]
https://www.statista.com/(...)a-and-the-west-bank/
zo te zien geeft israel ze een reden tot haten...
In de gebieden in Gaza die door Israel zijn aangewezen. (iets terugspoelen)quote:
Tegen mij? Heb de translate erop gezet, er staat links boven:quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:22 schreef naamdrager het volgende:
[..]
En hoe werkt het dan precies, dat er in Gaza honderden onschuldige slachtoffers vallen? Die kunnen geen kaartlezen? Of ze waren toch al suicidaal? Welke logica moet ik hier precies gebruiken?
Eigenlijk ridicuul dat die cynisme nodig is. Wat zijn dit voor mensen?quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:23 schreef Rodgrod het volgende:
Was toch fijn geweest als Hamas even aan onze rave gasten had aangekondigd dat ze daar een aanval gingen plegen. Doen de Israëliërs een stuk netter
Wereldvreemd? Wereldvreemd dat je zo makkelijk de kant kiest van de partij die veel meer gewonden en doden op zn geweten heeft. Statistieken wijzen er meer op dat t de israeliers zijn die de palestijnen willen uitroeien dan andersom.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Israël doet aan lijfbehoud en mikt niet op onschuldige burgers.
Als men gehoor zou geven aan jouw wereldvreemdheid zou Israël niet meer bestaan.
Hou toch op met me, zelfs in dit topic zie je wat voor waanbeelden de "gematigden" hebben en die wonen verdomme hier.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:26 schreef mcmlxiv het volgende:
Deze aanval is een gruwelijke tragedie, zowel voor Israel, maar zeker ook voor de Palestijnen die geen lid zijn van bewegingen als Hamas of Hezbollah. Extreem-rechtse fokkers vallen weer probleemloos door de mand met hun schuimbekkende oproepen tot genocide.
Deze chart zal wel te moeilijk zijn voor extreem-rechtse fundamentalisten.
[ afbeelding ]
Ik zie gewoon een Turkse user ook gewoon aanslagen afkeuren hoor, jammer dat het alleen zwart of wit kan zijn in je hoofd.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hou toch op met me, zelfs in dit topic zie je wat voor waanbeelden de "gematigden" hebben en die wonen verdomme hier.
De extreme moslim pleegt aanslagen, de gematigde moslim keurt de aanslagen goed, meer smaken zijn er niet, wederom, zie de "mensen" in dit topic.
Ik zei gisteren dat mensen zoals jij hier zeldzamer werden. Dit soort posts is daar oorzaak van. Als aanhanger van het Ottomaanse rijk iets tegen genocide hebben is trouwens wel heel scitzo.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:21 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Het is ook niet meer toevallig dat de laatste grote genocides afkomstig zijn van Europeanen. DNA overdracht lijkt het wel. Er is geen andere logische verklaring voor het feit hoe onmenselijk hier sommige mensen kunnen zijn.
Weetje wie er ook geen problemen met een genocide hebben?quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:21 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik zal mijn mond nooit stilhouden als het gaan om onrecht. En al helemaal niet tegen de mensen die de gruweldaden van Israel goedpraten. Het is angstaanjagend hoe de haat zich dermate ontwikkelt bij pro-Israëlieten dat zij op een geven moment een idee vormen dat een genocide op Palestijnen legitiem zou moeten zijn. Daar glijden jullie naar af.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:18 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Tussen de regels door las ik de laatste dagen het plezier in jouw comments over de aanslag op Israel, dus houd je mondje maar over menselijkheid, die menselijkheid heb ik de laatste dagen gemist bij het links schreeuwend deel van FOK!, wat er nu gaat gebeuren in Gaza incuslief de huilende moslimmetjes en links mensen op tv dadelijk is gewoon dikke karma en op basis van alle onzin argumenten die ik hier o.a. uit jouw mond heb gelezen 100% gerechtvaardigd.
Dus geniet nog maar ff van deze ene slag die voor types zoals jou als overwinning aanvoelt, de deksel krijgen jullie toch weer flink op jullie neus terwijl steeds meer mensen in Nederland beginnen te zien wie de echte radicalen zijn in deze samenleving. Wilders hoeft nooit meer campagne te voeren, dat doen die achterlijke nazi's en goedpraters wel voor hem uit de links/islamitische cultuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |