De Verenigde Arabische Emiraten.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:21 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Noem 1 land met een moslim meerderheid waar een meetbare groep joden vreedzaam leeft.
quote:

VaEquote:Op maandag 9 oktober 2023 09:21 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Noem 1 land met een moslim meerderheid waar een meetbare groep joden vreedzaam leeft.

Vind je het ook niet aan de orde van de dag welk volk er 100 jaar geleden waar precies woonde?quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:21 schreef Moederenkind het volgende:
[..]
Alles wat je hierboven benoemt is niet meer aan de orde vandaag de dag.
de onderdrukking van het Palestijnse volk is helaas nog actueel en structureel as we speak. Appels en peren dus..

Alleen is deze situatie van dusdanige aard, dat het totaal over the top is wat hier gebeurt, het heeft geen proportionaliteit, het is beestachtig terrorisme op burgers, puut en enkel om zoveel mogelijk dood en verderg te zaaien. Verzet doe je tegen militaire of politieke doelen, niet tegen burgers. Dit was buitensporig, en ontrekt zich daarmee van dat continuum.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Alleen als je een willekeurige grens wil trekken en niet snapt of wil snappen dat gebeurtenissen een continum in plaats van discrete events zijn ja.

Introspectie ontbreekt totaal bij sommige mensen die hier complete volken willen uitroeien deze zijn natuurlijk net zo geestesziek.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. De onderliggende oorzaak is dat hamas een stel geesteszieke wezens zijn.

Ja onze vriend Elon waarschijnlijk maar ook lokaler zoals JaofTochNee.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zouden er mensen zijn die zo dom zijn in zulke opzichtige onzin te trappen?

Lopen er genoeg van in Nederland. Af en toe staan ze ook op de dam Isralische vlaggen te verbranden.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Introspectie ontbreekt totaal bij sommige mensen die hier complete volken willen uitroeien deze zijn natuurlijk net zo geestesziek.

Je maakt op deze manier de discussie troebel.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je mensen als beesten behandelt dan gaan ze zich als beesten gedragen. Dat zie je bijvoorbeeld terug in de verschillende gevangenissystemen die er bestaan. Bestaan vele studies en documentaires over.
In Europa waar joden en moslims gelijkwaardig zijn worden er bij mijn weten geen joden achter auto's gebonden door de straten gesleept of bij iedere gelegenheid de strot doorgesneden. Isral zal een andere koers moeten gaan varen. Je kunt niet miljoenen mensen gevangen zetten in hun eigen land en vervolgens verbaasd zijn wanneer de bal een keer teruggekaatst wordt.

Je zou hun sponsoren zoals Iran moeten aanpakken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:00 schreef Bensel het volgende:
[..]
Probleem is dat als je niet hier hard op reageert, het steeds opnieuw zal gebeuren. je zult nu echt iets moeten doen aan hamas, en dat gaat niet lukken zonder geweld. Want op diplomatiek, op sancties etc reageert Hamas niet. Hamas wil geen vrede, hamas wil israel vernietigen en alle joden dood. Om de tafel hiermee gaan heeft geen enkele zin. Hamas moet weg, en de enige manier die overblijft is ze gevangen nemen of ze te doden. En dat eerste is veel gevaarlijker.

Het is bijzonder en vooral schrikbarend om te zien dat sommigen dit uit hun toetsenbord kunnen krijgen. Nadat halve dorpen zijn afgeslacht, deze mensen zogenaamd hier zelf deels schuldig aan zouden zijn? Dan ben je moreel wel failliet hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee. Ik krijg eerder indruk van jouw posts dat je hele Palestijnse volk wil uitmoorden. Wellicht dat je dat nog kan verduidelijken.
Ik keur oorlog ten stelligste af. Ik keur inval van Hamas af. Wel vind ik dat er een onderliggend oorzaak is waarbij Israel ook schuld heeft.
De decennialange negatieve geweldspiraal komt wl alleen van Palestijnse kant. En dit is omdat deze mensen Isral geen bestaansrecht willen toekennen en mede door een diepe haat richting alles dat Joods is, het land van de kaart willen vegen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:08 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het is voor veel mensen helder dat de decennialange negatieve geweldsspiraal niet alleen op het conto komt van de Palestijnen, dat is dus een onderliggende oorzaak voor deze walgelijke aanval van Hamas.
Dat is geen goed praten.

Sterker nog, dat enorm slechte beleid van de ultra-rechtse regeringen, die de Palestijnen als dieren heeft behandeld het afgelopen decennium, heeft er alleen maar voor gezorgd dat de terroristen de ruimte kregen om in Gaza hun echoputje en hun radicalisering groter en groter te maken. Waar niemand ze corrigeert. Nu krijg je dit.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je mensen als beesten behandelt dan gaan ze zich als beesten gedragen. Dat zie je bijvoorbeeld terug in de verschillende gevangenissystemen die er bestaan. Bestaan vele studies en documentaires over.
In Europa waar joden en moslims gelijkwaardig zijn worden er bij mijn weten geen joden achter auto's gebonden door de straten gesleept of bij iedere gelegenheid de strot doorgesneden. Isral zal een andere koers moeten gaan varen. Je kunt niet miljoenen mensen gevangen zetten in hun eigen land en vervolgens verbaasd zijn wanneer de bal een keer teruggekaatst wordt.

Ja weinig middelen maar paradoxaal enorme families.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:14 schreef Momo het volgende:
Door de recente berichten heb ik pas door gekregen dat er meer dan 2 miljoen mensen wonen op de Gazastrook, nooit geweten dat daar zoveel mensen wonen. Oppervlakte Gazastrook is net iets groter dan gemeente Ede....

Jij zei dat hij er maar eentje hoeft te noemen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haha. grapjas. In de meeste van die landen maar een paar of hooguit een handjevol. De meeste zijn al weggepest. En Jemen?!
Rara waarom zijn grote delen (Noord-Afrika, Midden-Oosten) van deze kaart grijs?
[ afbeelding ]

Klopt het altijd de schuld van Isral. Ik heb gisteren mijn teen gestoten en dat is ook de schuld van Isral.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Sterker nog, dat enorm slechte beleid van de ultra-rechtse regeringen, die de Palestijnen als dieren heeft behandeld het afgelopen decennium, heeft er alleen maar voor gezorgd dat de terroristen de ruimte kregen om in Gaza hun echoputje en hun radicalisering groter en groter te maken. Waar niemand ze corrigeert. Nu krijg je dit.
Voeg er nog regelmatige mishandelingen door de IDF erbij toe en voila. Dit speelt geheel in de kaart van Hamas, die op hun beurt met de emoties van de Gazanen spelen.
Er werd gevraagd om een land met een moslimmeerderheid waar een (kleine) joodse gemeenschap woont. Ja Jemen ook al gaat het om een handjevol.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haha. grapjas. In de meeste van die landen maar een paar of hooguit een handjevol. De meeste zijn al weggepest. En Jemen?!
[ afbeelding ]

Op geenstijl hebben ze een filmpje van Hamas waarin ze proberen die Thaise mensen te onthoofden met een schep.quote:

Lees de vraag en daarna deze post nog een keer.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Rara waarom zijn grote delen (Noord-Afrika, Midden-Oosten) van deze kaart grijs?
[ afbeelding ]

En vervolgens ga je als Hamas op een manier tekeer, wat Israel weer het 'recht' geeft om een nog hardvochtiger beleid te voeren.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Sterker nog, dat enorm slechte beleid van de ultra-rechtse regeringen, die de Palestijnen als dieren heeft behandeld het afgelopen decennium, heeft er alleen maar voor gezorgd dat de terroristen de ruimte kregen om in Gaza hun echoputje en hun radicalisering groter en groter te maken. Waar niemand ze corrigeert. Nu krijg je dit.
Voeg er nog regelmatige mishandelingen door de IDF erbij toe en voila. Dit speelt geheel in de kaart van Hamas, die op hun beurt met de emoties van de Gazanen spelen.

Vreedzaam ja. Die landen zijn of in complete burgeroorlog of slachten iedereen (inclusief hun eigen moslim bevolking af). Goede voorbeelden jaquote:Op maandag 9 oktober 2023 09:43 schreef HSG het volgende:
[..]
Er werd gevraagd om een land met een moslimmeerderheid waar een (kleine) joodse gemeenschap woont. Ja Jemen ook al gaat het om een handjevol.

Op dit forum ook maar in de spiegel kijken is blijkbaar te moeilijk voor de rechts radicalen hier.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:36 schreef HSG het volgende:
[..]
Lopen er genoeg van in Nederland. Af en toe staan ze ook op de dam Isralische vlaggen te verbranden.

Geradicaliseerde terroristen zijn meestal geen slimme wezens hquote:Op maandag 9 oktober 2023 09:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En vervolgens ga je als Hamas op een manier tekeer, wat Israel weer het 'recht' geeft om een nog hardvochtiger beleid te voeren.
W Israel.

Boot on the grounds is al vrij zeker wat er gaat gebeurenquote:Op maandag 9 oktober 2023 09:44 schreef Nielsch het volgende:
Hoop wel dat er na het vernietigen van Hamas-infrastructuur door luchtaanvallen nog een boot on the grounds operatie komt om in ieder geval regime change te bewerkstelligen. Daar zijn beide partijen bij gebaat. Laat de vredelievende Palestijnen maar bewijzen dat ze iets van hun leven en land kunnen maken als ze niet onder Hamasbewind staan.
Hoe zoiets er precies uit moet komen te zien weet ik ook niet, maar dat moeten Isral, Saudi Arabi, Egypte en de Palestijnse Autoriteit maar uitzoeken op een grote conferentie.

Lijkt me stug dat Israel jarenlang weg kon komen met al die beschuldigingen die jij hier ten berde legt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]

Ben er zelf geweest en mijn eigen ogen liegen niet. En ja, dat konden ze wel.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:45 schreef Kloppend_Hart het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat Israel jarenlang weg kon komen met al die beschuldigingen die jij hier ten berde legt.

Mwau. Dat weet ik niet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geradicaliseerde terroristen zijn meestal geen slimme wezens h

Marrokko en VaE ook?quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:44 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Vreedzaam ja. Die landen zijn of in complete burgeroorlog of slachten iedereen (inclusief hun eigen moslim bevolking af). Goede voorbeelden ja
Dus als je pro-Isral ben ben je rechts radiscaal en als je pro-palestijn bent ben je dan links radiscaal?quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Op dit forum ook maar in de spiegel kijken is blijkbaar te moeilijk voor de rechts radicalen hier.

Ja weet ik, maar met welk doel is de vraag.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:44 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Boot on the grounds is al vrij zeker wat er gaat gebeuren

Konden ze prima hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:45 schreef Kloppend_Hart het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat Israel jarenlang weg kon komen met al die beschuldigingen die jij hier ten berde legt.

Nee dat was iemand anders. En het gaat om normaal samenleven, niet een klein groepje dat dapper stand houdt in een enclave.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:42 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Jij zei dat hij er maar eentje hoeft te noemen.

Jij geeft de terroristen te veel eer zo.quote:

Ja dat maakt die Cheeseburgert ervan, de discussie ging over moslimlanden waar joden vrolijk en onbezorgd konden leven.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Lees de vraag en daarna deze post nog een keer.

wtfquote:Op maandag 9 oktober 2023 09:45 schreef Kloppend_Hart het volgende:
[..]

Soms wel. En dat is het echte probleem. Die toplui in Iran en van Hezbollah zijn echt niet dom, wel evil.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geradicaliseerde terroristen zijn meestal geen slimme wezens h

Ik geef niemand teveel eer. Het gaat erom hoe een terroristische organisatie is gecreerd.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jij geeft de terroristen te veel eer zo.
Ze zijn gewoon achterlijke mongolen en doorgedraaid in hun radicalisering, mede gevoed door de haat van buitenaf.

Door een ideologie van waanzin, onverdraagzaamheid en haat naar alles wat anders is inderdaad. En vooral voor joden.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:15 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ze zijn niet gestoord, dat is het enge, het is ideologisch gedreven.

Jammer dat de Islam zich niet kan neerleggen bij een overmacht en nu grijpt naar barbarij. Dit zal hen slecht bevallen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ben er zelf geweest en mijn eigen ogen liegen niet. En ja, dat konden ze wel.

Ze zijn al aardig op weg.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:46 schreef HowardRoark het volgende:
Koekoek, helemaal gestoord.
[ twitter ]

Ja.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Door een ideologie van waanzin, onverdraagzaamheid en haat naar alles wat anders is inderdaad. En vooral voor joden.

Deze valt mee, echt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als adrenaline junkie gore moordfilmpjes kijken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |