Natuurlijk niet, elk weldenkend mens is voor Israël. Je hebt helaas alleen aan progressief linkse kant individuen wiens morele kompas dusdanig defect is en schijnbaar een zwak hebben voor een volk dat terrorisme uitvoert, romantiseert en toejuicht.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:46 schreef HSG het volgende:
[..]
Marrokko en VaE ook?
[..]
Dus als je pro-Israël ben ben je rechts radiscaal en als je pro-palestijn bent ben je dan links radiscaal?
Istanbul heeft meerdere synagogen en 15.000 joden. Wat mij betreft niet een dappere groep dat stand houdtquote:Op maandag 9 oktober 2023 09:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee dat was iemand anders. En het gaat om normaal samenleven, niet een klein groepje dat dapper stand houdt in een enclave.
Ik ben er ook geweest en mijn ogen liegen ze niet. Het waren vooral de Palestijnen die aan het provoceren waren. En elders stonden Palestijnse en Israëlische beveiligers gezellig met elkaar te praten.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ben er zelf geweest en mijn eigen ogen liegen niet. En ja, dat konden ze wel.
Kunnen wij een deal sluiten?quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik ben zowel de Israëliërs als de Palestijnen strontzat. Flinke bom op zowel Israël als de Palestijnse gebieden. Geef het land terug aan de zee. Dan heeft niemand zijn zin. Verder zoeken ze het maar uit met hun zelfgecreerde tyfuszooi daar.
Het masker valt inderdaad totaal af en de echte gezichten worden zichtbaar. Dit zijn de mensen die anderen aan de lopende band uitschelden voor 'nazi'. Het blijkt zoals wel vaker, niets meer dan projectie te zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:52 schreef Tekaschi het volgende:
De eerste Israëlische vlaggen worden ook al "verwijderd" door islamitische straatterroristen, en dat in Nederland.
Verwijder een regenboogvlag en je staat voor het hekje.
Man wat heeft links kleur bekend de laatste dagen, overduidelijk in welke hoek de echte extremisten zitten, maar dat was voor velen van ons al langer duidelijk.
Wat jij wil.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dom meelul modes aan.
Een Arabische genocide uitvoeren zal veel mensen in die regio natuurlijk niet radicaliseren en het bestaansrecht van Israël verder legitimeren.
Dat moet natuurlijk niet maar heel eerlijk al die Arabische landen zijn die Palestijnen ook behoorlijk beu.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dom meelul modes aan.
Een Arabische genocide uitvoeren zal veel mensen in die regio natuurlijk niet radicaliseren en het bestaansrecht van Israël verder legitimeren.
Idd zo'n beetje de enige noemenswaardige uitzondering. Kan de rest van de moslimwereld op dat gebied een puntje aan zuigen wat mij betreft.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:52 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Istanbul heeft meerdere synagogen en 15.000 joden. Wat mij betreft niet een dappere groep dat stand houdt
Dan weet jij ook dat het allebei geen lieverdjes zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:52 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik ben er ook geweest en mijn ogen liegen ze niet. Het waren vooral de Palestijnen die aan het provoceren waren. En elders stonden Palestijnse en Israëlische beveiligers gezellig met elkaar te praten.
Dat is 1 malloot met een plaatje op zijn telefoon. Nu zijn het ineens allemaal neo-nazi's.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het masker valt inderdaad totaal af en de echte gezichten worden zichtbaar. Dit zijn de mensen die anderen aan de lopende band uitschelden voor 'nazi'. Het blijkt zoals wel vaker, niets meer dan projectie te zijn.
[ twitter ]
En dezequote:Op maandag 9 oktober 2023 09:52 schreef slashdotter3 het volgende:
https://twitter.com/N12News/status/1711257414266212467
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ik liever Israël heb dan wat er om dat land heen loopt te haatzaaien.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan weet jij ook dat het allebei geen lieverdjes zijn.
quote:
Wel aanslagen op Joodse doelen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je mensen als beesten behandelt dan gaan ze zich als beesten gedragen. Dat zie je bijvoorbeeld terug in de verschillende gevangenissystemen die er bestaan. Bestaan vele studies en documentaires over.
In Europa waar joden en moslims gelijkwaardig zijn worden er bij mijn weten geen joden achter auto's gebonden door de straten gesleept of bij iedere gelegenheid de strot doorgesneden. Israël zal een andere koers moeten gaan varen. Je kunt niet miljoenen mensen gevangen zetten in hun eigen land en vervolgens verbaasd zijn wanneer de bal een keer teruggekaatst wordt.
das ook een beetje dommigquote:
Leuk, maar wat hebben we hier aan? Wat betekend dit?quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:52 schreef slashdotter3 het volgende:
https://twitter.com/N12News/status/1711257414266212467
[ afbeelding ]
Ik heb het over de IDF, niet Israël.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:59 schreef HSG het volgende:
Ik geloof dat ik liever Israël heb dan wat er om dat land heen loopt te haatzaaien.
Oppakken en er uit flikkeren. Bizar bizar bizar.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het masker valt inderdaad totaal af en de echte gezichten worden zichtbaar. Dit zijn de mensen die anderen aan de lopende band uitschelden voor 'nazi'. Het blijkt zoals wel vaker, niets meer dan projectie te zijn.
[ twitter ]
Hahaha, ja dat zijn alleen linkse mensen, zogenaamd neutrale meneer. Zeg nog even hoe de hele Gazxastrook dood moet, zoals je al een tijdje aan het stellen bent. Inferieur toch, waren die mensen?quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, elk weldenkend mens is voor Israël. Je hebt helaas alleen aan progressief linkse kant individuen wiens morele kompas dusdanig defect is en schijnbaar een zwak hebben voor een volk dat terrorisme uitvoert, romantiseert en toejuicht.
Dan alsnog.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb het over de IDF, niet Israël.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |