Natuurlijk niet, elk weldenkend mens is voor Isral. Je hebt helaas alleen aan progressief linkse kant individuen wiens morele kompas dusdanig defect is en schijnbaar een zwak hebben voor een volk dat terrorisme uitvoert, romantiseert en toejuicht.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:46 schreef HSG het volgende:
[..]
Marrokko en VaE ook?
[..]
Dus als je pro-Isral ben ben je rechts radiscaal en als je pro-palestijn bent ben je dan links radiscaal?

Istanbul heeft meerdere synagogen en 15.000 joden. Wat mij betreft niet een dappere groep dat stand houdtquote:Op maandag 9 oktober 2023 09:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee dat was iemand anders. En het gaat om normaal samenleven, niet een klein groepje dat dapper stand houdt in een enclave.

Ik ben er ook geweest en mijn ogen liegen ze niet. Het waren vooral de Palestijnen die aan het provoceren waren. En elders stonden Palestijnse en Isralische beveiligers gezellig met elkaar te praten.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ben er zelf geweest en mijn eigen ogen liegen niet. En ja, dat konden ze wel.

Kunnen wij een deal sluiten?quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik ben zowel de Isralirs als de Palestijnen strontzat. Flinke bom op zowel Isral als de Palestijnse gebieden. Geef het land terug aan de zee. Dan heeft niemand zijn zin. Verder zoeken ze het maar uit met hun zelfgecreerde tyfuszooi daar.

Het masker valt inderdaad totaal af en de echte gezichten worden zichtbaar. Dit zijn de mensen die anderen aan de lopende band uitschelden voor 'nazi'. Het blijkt zoals wel vaker, niets meer dan projectie te zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:52 schreef Tekaschi het volgende:
De eerste Isralische vlaggen worden ook al "verwijderd" door islamitische straatterroristen, en dat in Nederland.
Verwijder een regenboogvlag en je staat voor het hekje.
Man wat heeft links kleur bekend de laatste dagen, overduidelijk in welke hoek de echte extremisten zitten, maar dat was voor velen van ons al langer duidelijk.

Wat jij wil.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dom meelul modes aan.
Een Arabische genocide uitvoeren zal veel mensen in die regio natuurlijk niet radicaliseren en het bestaansrecht van Isral verder legitimeren.

Dat moet natuurlijk niet maar heel eerlijk al die Arabische landen zijn die Palestijnen ook behoorlijk beu.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dom meelul modes aan.
Een Arabische genocide uitvoeren zal veel mensen in die regio natuurlijk niet radicaliseren en het bestaansrecht van Isral verder legitimeren.

Idd zo'n beetje de enige noemenswaardige uitzondering. Kan de rest van de moslimwereld op dat gebied een puntje aan zuigen wat mij betreft.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:52 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Istanbul heeft meerdere synagogen en 15.000 joden. Wat mij betreft niet een dappere groep dat stand houdt

Dan weet jij ook dat het allebei geen lieverdjes zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:52 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik ben er ook geweest en mijn ogen liegen ze niet. Het waren vooral de Palestijnen die aan het provoceren waren. En elders stonden Palestijnse en Isralische beveiligers gezellig met elkaar te praten.

Dat is 1 malloot met een plaatje op zijn telefoon. Nu zijn het ineens allemaal neo-nazi's.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het masker valt inderdaad totaal af en de echte gezichten worden zichtbaar. Dit zijn de mensen die anderen aan de lopende band uitschelden voor 'nazi'. Het blijkt zoals wel vaker, niets meer dan projectie te zijn.
[ twitter ]

En dezequote:Op maandag 9 oktober 2023 09:52 schreef slashdotter3 het volgende:
https://twitter.com/N12News/status/1711257414266212467
[ afbeelding ]

Ik geloof dat ik liever Isral heb dan wat er om dat land heen loopt te haatzaaien.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan weet jij ook dat het allebei geen lieverdjes zijn.
quote:

Wel aanslagen op Joodse doelen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je mensen als beesten behandelt dan gaan ze zich als beesten gedragen. Dat zie je bijvoorbeeld terug in de verschillende gevangenissystemen die er bestaan. Bestaan vele studies en documentaires over.
In Europa waar joden en moslims gelijkwaardig zijn worden er bij mijn weten geen joden achter auto's gebonden door de straten gesleept of bij iedere gelegenheid de strot doorgesneden. Isral zal een andere koers moeten gaan varen. Je kunt niet miljoenen mensen gevangen zetten in hun eigen land en vervolgens verbaasd zijn wanneer de bal een keer teruggekaatst wordt.

das ook een beetje dommigquote:

Leuk, maar wat hebben we hier aan? Wat betekend dit?quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:52 schreef slashdotter3 het volgende:
https://twitter.com/N12News/status/1711257414266212467
[ afbeelding ]

Ik heb het over de IDF, niet Isral.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:59 schreef HSG het volgende:
Ik geloof dat ik liever Isral heb dan wat er om dat land heen loopt te haatzaaien.

Oppakken en er uit flikkeren. Bizar bizar bizar.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het masker valt inderdaad totaal af en de echte gezichten worden zichtbaar. Dit zijn de mensen die anderen aan de lopende band uitschelden voor 'nazi'. Het blijkt zoals wel vaker, niets meer dan projectie te zijn.
[ twitter ]

Hahaha, ja dat zijn alleen linkse mensen, zogenaamd neutrale meneer. Zeg nog even hoe de hele Gazxastrook dood moet, zoals je al een tijdje aan het stellen bent. Inferieur toch, waren die mensen?quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, elk weldenkend mens is voor Isral. Je hebt helaas alleen aan progressief linkse kant individuen wiens morele kompas dusdanig defect is en schijnbaar een zwak hebben voor een volk dat terrorisme uitvoert, romantiseert en toejuicht.

Dan alsnog.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb het over de IDF, niet Isral.

Maar niet in utrecht of op de dam/waterlooplein of erasmusbrug. Want daar zijn ze bang voor 'EsCaLatIe'quote:

Dat is gewoon een stellingquote:Op maandag 9 oktober 2023 10:05 schreef Nober het volgende:
NPO kiest voor de palestijnen.
[ twitter ]

Ik snap dat echt niet he, hebben die lui niet door dat hun als eerste van de flat gegooid worden met hun ideologie?quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, elk weldenkend mens is voor Isral. Je hebt helaas alleen aan progressief linkse kant individuen wiens morele kompas dusdanig defect is en schijnbaar een zwak hebben voor een volk dat terrorisme uitvoert, romantiseert en toejuicht.

In het Oekrane-topic wordt je een ‘letterlijke nazi’ genoemd als je het er niet mee eens bent dat alle Russen untermenschen zijn die dienen te worden uitgeroeid.quote:Op maandag 9 oktober 2023 07:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen worden aan de lopende band gemaakt in het Oekrane topic over Russen. Ik wilde even kijken hoe de reacties hier zouden zijn.

quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd zo'n beetje de enige noemenswaardige uitzondering. Kan de rest van de moslimwereld op dat gebied een puntje aan zuigen wat mij betreft.
 Als je niet weet wat de situatie is in een land, kun je deze racistische termen voor je houden.
 Als je niet weet wat de situatie is in een land, kun je deze racistische termen voor je houden. 

Wierd Duk snapt nog steeds niet dat hij met zijn steun aan Poetin indirect ook Iran, Hezbollah en Hamas steunt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:05 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]

Ik denk dat onze opruiende Weird Duk slim genoeg is om precies te weten waar hij mee bezig is.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wierd Duk snapt nog steeds niet dat hij met zijn steun aan Poetin indirect ook Iran, Hezbollah en Hamas steunt.

Het is niet 1 gek met een telefoon.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is 1 malloot met een plaatje op zijn telefoon. Nu zijn het ineens allemaal neo-nazi's.

Dat plaatje is al jaren oud.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het is niet 1 gek met een telefoon.
[ afbeelding ]

En wat voor een.quote:

nee ze moeten net als jij hyperfocussen op n zienswijze?quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En wat voor een.
Voor de reacties uit te lokken.
Toon die de muziek maakt.
Mensen boos maken en tegen elkaar op zetten.
Dit zou de publieke niet moeten doen.

Het is een vrij actuele stelling. Waarom zou de publieke dit niet moeten doen?quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En wat voor een.

Gelukkig maar dat Weird Duk daar nog een schepje bovenop doet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En wat voor een.

Ja zo rolt meneer. Eerder had hij nog een post met twee seksueel dansende mensen, en hij zette erbij 'het gaat helemaal de verkeerde kant op in de wereld. Daarnaast zijn er in datzelfde topic foto's geplaatst van nazi's uit de USA, die massaal gingen protesteren met hun hakenkruizenvlaggen. Die waren dan weer rechts, maar dat er een Moslim met zo'n plaatje op de telefoon dat is dan weer de fout van links of zo. Terwijl het aanhangen van nazi's nou niet echt een linkse bezigheid is.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is 1 malloot met een plaatje op zijn telefoon. Nu zijn het ineens allemaal neo-nazi's.

Zeker ik ben progressief links en ik juich deze moordende terroristen natuurlijk toequote:Op maandag 9 oktober 2023 09:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]

Denk je dat?quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Diegene die hem zo graag willen weghalen, zijn absoluut niet links, maar rechts religieus conservatief. Niet dat het verder uitmaakt, maar er is weinig links aan een extreme Moslim.

En wat wil je daar precies aan doen?quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Leuk, maar wat hebben we hier aan? Wat betekend dit?
Ik vind dit zo triest he. Gisteren een frans vlaggetje en een ukraiens vlaggetje, vandaag is israel aan de beurt en morgen?
Vandaar ook dat bericht van minJus, even meespelen met de internationale meute.
Want wanneer gaan we er echt wat aan doen dan?
Want de toetermoslims staan gewoon te feesten in de buitenwijken van diezelfde steden. Schreeuwend dat israel dood mag. Zwaaiend met hun palestijnse vlaggen en swastika's.

Dus? Het is niet een gek die dit doet, zo bleek uit die bagatelliserende post. Bij pro palestina demo's komen die logo's vaker voor. Dus jaren terug werd het dus ook al gedaan en tegenwoordig nog steeds. Is dus een normale gang van zaken in die groep zich daar mee te identificeren.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat plaatje is al jaren oud.
Je hebt altijd gekken.

"De slachting in Bataclan heeft Frankrijk aan zichzelf te wijten".quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:05 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]

Vreemd, dat is exact wat hamas wel wilquote:Op maandag 9 oktober 2023 10:11 schreef koos_vriendloos het volgende:
Pro-Israel volk hier wordt wel gigantisch snel op de teentjes getrapt. Tjonguh jonguh jonguh. Niet iedereen met andere denkbeelden hoeft afgemaakt te worden.

Vertel dat even tegen de tegenpartijquote:Op maandag 9 oktober 2023 10:11 schreef koos_vriendloos het volgende:
Pro-Israel volk hier wordt wel gigantisch snel op de teentjes getrapt. Tjonguh jonguh jonguh. Niet iedereen met andere denkbeelden hoeft afgemaakt te worden.

Als iemand een thema behandeld op de radio in de vorm van een stelling, wil het niet zeggen dat ze ergens voor hebben gekozen. Dat is de conclusie die Wierd trekt en jij klakkeloos overneemt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:05 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |