Dit is wat hamas doet he. Het maakt niet uit, een jood is een jood en die moet dood. Feestend en ongewapend is helemaal top, lekker makkelijk een soort joodduckhunt spelen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Haha. Met die logica kun je net zo goed vol genocide gaan
Ook als je het zuivert van al het kwaad (ik hoop dat je daarmee bedoelt Hamas een kopje kleiner maken, van het woord zuiveren krijg ik de rillingen), heb je het over een paar jaar weer.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En maar blijven praten over 'tErUgHoUDeNdHEid'...
Nee, zuiveren van al het kwaad dat gaza. Vol er in. Anders heb je dit over een paar jaar weer.
Ja maar hunniequote:Op maandag 9 oktober 2023 08:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is wat hamas doet he. Het maakt niet uit, een jood is een jood en die moet dood. Feestend en ongewapend is helemaal top, lekker makkelijk een soort joodduckhunt spelen.
Met rustig afwachten worden er alleen nog maar meer mensen omgelegd en gevangen genomen op het moment.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er zit nogal wat ruimte tussen honderduizenden burgerslachtoffers maken en rustig afwachten..
De bedoeling is dan ook dat de rest van de wereld niet ook in Hamas verandert.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is wat hamas doet he. Het maakt niet uit, een jood is een jood en die moet dood. Feestend en ongewapend is helemaal top, lekker makkelijk een soort joodduckhunt spelen.
Het probleem is,quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:52 schreef theunderdog het volgende:
Nee. Maar om als staat legitiem te zijn, dien je wel een helder antwoord terug te geven. Het liefst vernietig je hamas, zonder onschuldige slachtoffers te maken. Maar zie dat maar eens te doen in zo'n dichtbevolkt gebied als Gaza.
Als Hamas genocide aan het voeren is, doen ze dat wel erg inefficiënt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hamas zit in Gaza, en andere delen van Palestina. Dat kun je best vernietigen, hoor...quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:56 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Het probleem is,
Hamas kan je niet vernietigen, het zit in een shitload van de burgers. Hetzelfde verhaal als met de taliban. Dat waren niet een paar mannetjes die het complete land weer binnen een week overnamen, dat was het land die weer hun eigen ding deed en zich braaf aansloot bij de mannetjes.
Daarom dus ook niet rustig afwachten én niet iedereen in het wilde weg afslachten in Gaza. We gaan zien wat Israël wel gaat doen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met rustig afwachten worden er alleen nog maar meer mensen omgelegd en gevangen genomen op het moment.
Hamas gaat zn gangetje.
Serieus? Ben je het nu aan het opnemen voor hamas?quote:
Dit had anders veel weg van een pogromquote:Op maandag 9 oktober 2023 08:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als Hamas genocide aan het voeren is, doen ze dat wel erg inefficiënt.
ze stonden dan ook niet bepaald vooraan toen er hersenen werden uitgedeeldquote:Op maandag 9 oktober 2023 08:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als Hamas genocide aan het voeren is, doen ze dat wel erg inefficiënt.
Nee. Ik krijg eerder indruk van jouw posts dat je hele Palestijnse volk wil uitmoorden. Wellicht dat je dat nog kan verduidelijken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Serieus? Ben je het nu aan het opnemen voor hamas?
Probleem is dat als je niet hier hard op reageert, het steeds opnieuw zal gebeuren. je zult nu echt iets moeten doen aan hamas, en dat gaat niet lukken zonder geweld. Want op diplomatiek, op sancties etc reageert Hamas niet. Hamas wil geen vrede, hamas wil israel vernietigen en alle joden dood. Om de tafel hiermee gaan heeft geen enkele zin. Hamas moet weg, en de enige manier die overblijft is ze gevangen nemen of ze te doden. En dat eerste is veel gevaarlijker.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er zit nogal wat ruimte tussen honderduizenden burgerslachtoffers maken en rustig afwachten..
Ze worden liever op het schild gehesen als martelaren voor extreem links?quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:59 schreef Glazenmaker het volgende:
Iets zegt mij dat bezoekers van een vredesfestival liever niet misbruikt willen worden voor een genocide door extreem rechts.
De Utrechtse vlagquote:Op maandag 9 oktober 2023 08:54 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ons links bestuur in Utrecht is er te laf voor![]()
[ twitter ]
En dat laatste is dus flauwekul. Dit is voor 95 procent de schuld van de Palestijnen, door er heel geforceerd telkens een gelijk verhaal van te maken kies je zelf gewoon partij.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee. Ik krijg eerder indruk van jouw posts dat je hele Palestijnse volk wil uitmoorden. Wellicht dat je dat nog kan verduidelijken.
Ik keur oorlog ten stelligste af. Ik keur inval van Hamas af. Wel vind ik dat er een onderliggend oorzaak is waarbij Israel ook schuld heeft.
Je wilt natuurlijk geen escalatie in de stad /squote:Op maandag 9 oktober 2023 08:54 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ons links bestuur in Utrecht is er te laf voor![]()
[ twitter ]
Ach gut anders voelen bepaalde groepjes mensen zich op hun teentjes getrapt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:02 schreef Aether het volgende:
[..]
Je wilt natuurlijk geen escalatie in de stad /s
Nee dat laatste is zeer zeker geen flauwekul.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En dat laatste is dus flauwekul. Dit is voor 95 procent de schuld van de Palestijnen, door er heel geforceerd telkens een gelijk verhaal van te maken kies je zelf gewoon partij.
Ja dus. Anders type je die laatste zin niet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik keur oorlog ten stelligste af. Ik keur inval van Hamas af. Wel vind ik dat er een onderliggend oorzaak is waarbij Israel ook schuld heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |