abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 oktober 2023 @ 22:09:00 #1
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_210887155

Transfers 2023/2024
Uit: Jurrien Timber (Arsenal), Edson Álvarez (West Ham United), Calvin Bassey (Fulham), Mohamed Daramy (Stade Reims), Youri Regeer (Twente), Florian Grillitsch (TSG Hoffenheim), Dusan Tadic (Fenerbahce), Kik Pierie (Excelsior), Naci Ünüvar (Twente, verhuur), Youri Baas (NEC, verhuur), Maarten Stekelenburg (einde carrière), Lorenzo Lucca (Pisa, einde verhuur)

In: Josip Sutalo (Dinamo Zagreb), Carlos Forbs (Machester City), Chuba Akpom (Middlesbrough), Benjamin Tahirovic (AS Roma), Diant Ramaj (Eintracht Frankfurt), Anton Gaaei (Viborg FF), Jakov Medic (FC St. Pauli), Branco van den Boomen (Toulouse)

Selectie 2023/2024
Keepers: Gerónimo Rulli, Jay Gorter, Diant Ramaj, Remko Pasveer

Verdedigers: Josip Sutalo, Jorrel Hato, Ahmetcan Kaplan, Jakov Medic, Owen Wijndal, Anass Salah-Eddine, Devyne Rensch, Jorge Sánchez, Anton Gaaei

Middenvelders: Silvano Vos, Kenneth Taylor, Branco van den Boomen, Benjamin Tahirovic, Kian Fitz-Jim, Mohammed Kudus, Steven Berghuis, Davy Klaassen

Aanvallers: Steven Bergwijn, Carlos Forbs, Amourricho van Axel Dongen, Francisco Conceição, Brian Brobbey, Chuba Akpom

SPOILER: Wedstrijdschema Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

zondag 8 oktober 2023 @ 22:09:10 #2
498282 Scrummie
pi_210887158
Succes jongens!
pi_210887202
Het blijft bizar dat we na de slechtste start ever in de Eredivisie nog steeds een trainer vertrouwen zien krijgen, terwijl normaal gesproken het hoofd van een Ajax-trainer al gevraagd wordt als er 2 keer op rij puntverlies ontstaat en je bovenaan staat. _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_210887209
De keeper is van het niveau Heerenveen/NEC
De verdediging stelt geen reet voor, alleen Hato is een leuk spelertje.
Ze hebben geen middenveld en een luie domme aanval .

Maar het is allemaal de fout van Steijn _O_
pi_210887338
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:12 schreef PSVCL het volgende:

en van schreuder
en van heitinga

ligt er niet aan dat je bij de transfers van bijvoorbeeld 15+ of 20+ miljoen gewoon complete stront hebt gehaald

ook deze zomer weer

genot
  zondag 8 oktober 2023 @ 22:22:43 #6
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_210887370
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Het blijft bizar dat we na de slechtste start ever in de Eredivisie nog steeds een trainer vertrouwen zien krijgen, terwijl normaal gesproken het hoofd van een Ajax-trainer al gevraagd wordt als er 2 keer op rij puntverlies ontstaat en je bovenaan staat. _O-
Staan gewoon met de rug tegen de muur. Wie moet je er neer zetten dan? En het is dan nog niet eens zeker of een andere trainer het beter gaat doen. Dan heeft ‘ie met Utrecht, Brighton en PSV al een valse start.

Alleen lees ik nu in Telegraaf dat Steijn het DNA moet bewaken. Dat is meer krediet dan ik dacht.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_210887381
quote:
10s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:19 schreef aTypisch het volgende:

[..]
en van schreuder
en van heitinga

ligt er niet aan dat je bij de transfers van bijvoorbeeld 15+ of 20+ miljoen gewoon complete stront hebt gehaald

ook deze zomer weer

genot
als je zelfs met deze groep het voor elkaar krijgt niet minimaal 5e maar 16e te staan, jouw groep niet weet te motiveren en het wel voor elkaar krijgt een groep de wei in te sturen zonder plan danwel automatismes dan faal je wel als coach.
pi_210887384
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:12 schreef PSVCL het volgende:

Valt allemaal reuze mee maar het staat voor geen meter. Druk zetten op de verkeerde momenten, enorme ruimtes achterin die worden weggegeven. Ik ging van Feyenoord naar Ajax en je weet tactisch echt niet waar je naar zit te kijken. Een Bosz of Slot zou hier zoveel meer uit halen.
blablablabla
pi_210887399
quote:
10s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:19 schreef aTypisch het volgende:

[..]
en van schreuder
en van heitinga

ook deze zomer weer

genot
Heitinga en Schreuder hadden Alvarez, Timber en Kudus nog lopen. Scheelt wel een paar slokken op de borrel.
pi_210887421
quote:
Elke wedstrijd dat Steijn blijft zitten is meegenomen. Dit is echt genieten.
pi_210887435
Is Ron Jans niks voor ajax?
* Verwijderd *
pi_210887446
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:25 schreef Wotte het volgende:

[..]
Heitinga en Schreuder hadden Alvarez, Timber en Kudus nog lopen. Scheelt wel een paar slokken op de borrel.
die namen die je noemt kunnen één faal seizoen qua aankopen prima verbloemen

maar er is nog niks nieuws opgestaan, terwijl je ook deze periode gewoon ontzettend veel faalhazen hebt gehaald

vd boomen zou bij AZ Clasie of Bazoer er niet uitspelen
misschien dat zo'n forbs bij feyenoord een minteh als eerste wissel zou vervangen
ajax heeft 4 of 5 linksbacks onder contract, geen een zou Hartman het moeilijk maken _O-

terwijl Feyenoord en met name PSV gewoon spelers halen die bij andere ploegen ook zouden starten

het is echt genieten :)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2023 22:29:47 ]
pi_210887456
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:26 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Elke wedstrijd dat Steijn blijft zitten is meegenomen. Dit is echt genieten.
Die is morgen wel weg waarschijnlijk maar inderdaad. Wat een vakonbekwame idioot. Na die 1-2 waren ze het helemaal kwijt, iedereen liep uit positie en er vielen ruimtes op het veld te grote van de Bijlmer.
blablablabla
pi_210887481
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Die hoopt op een uitnodiging van Feyenoord als Slot vertrekt denk ik :)
pi_210887492
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Dat klopt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_210887505
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:22 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]
Staan gewoon met de rug tegen de muur. Wie moet je er neer zetten dan? En het is dan nog niet eens zeker of een andere trainer het beter gaat doen. Dan heeft ‘ie met Utrecht, Brighton en PSV al een valse start.

Alleen lees ik nu in Telegraaf dat Steijn het DNA moet bewaken. Dat is meer krediet dan ik dacht.
Tja ik snap dat er niet echt goede opties voor handen zijn, maar dit is toch niet meer houdbaar. Je voelt ook aan alles dat deze groep er ook niet meer in gelooft met deze trainer, dan ben je weg.
pi_210887527
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 19:42 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

(lol)
SteIjN KrIjgT HeT Op dE RaILs

Dit is lachwekkend
Jack does it in real time...
  zondag 8 oktober 2023 @ 22:41:06 #18
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_210887605
Mocht Ajax onverhoopt nog gelijkspelen tegen Rkc dan gaan ze er op doelsaldo alsnog overheen _O_
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_210887629
Misschien kan PSV de historische 10-0 v feyenoord compleet maken met de double en ook 10-0 tegen Ajax? :P
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 22:45:24 #20
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210887644
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 21:46 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
What can change the nature of a man?
  zondag 8 oktober 2023 @ 22:50:17 #21
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210887693
Ik ben er ook wel klaar mee, dat was ik al toen ik de opstelling zag dus ik kijk niet meer zolang Steijn er zit, niet uit protest of zo maar gewoon omdat ik weet dat het toch niks wordt.
pi_210887711
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:50 schreef Tarado het volgende:
Ik ben er ook wel klaar mee, dat was ik al toen ik de opstelling zag dus ik kijk niet meer zolang Steijn er zit, niet uit protest of zo maar gewoon omdat ik weet dat het toch niks wordt.
Je moet je cluppie blijven steunen man
* Verwijderd *
pi_210887720
quote:
Nah altijd kijken of naar de wedstrijden gaan. Maar Steijn MOET er nu uit, je hebt nu 2 weken voor een schone lei.
pi_210887770
quote:
De totale apathie in de club jegens de resultaten is echt zorgwekkend. Er is echt niemand die de urgentie ziet ofzo, want nadat Mislintat en Pieringatje hun biezen konden pakken is de rest gewoon op dezelfde onbekwame voet verder gegaan.

Tyf die Steijn er nou eens uit, laat eens zien dat het genoeg is, zorg dat die ondergrens omhoog gaat en dat het continue gefaal van onbekwame mensen niet meer getolereerd wordt.
pi_210887772
Ik hoorde vanmiddag bij Langs de Lijn de naam Henk ten Cate voorbijkomen, het verbaast me elke keer weer dat ze steeds jaar in jaar uit die pipo noemen terwijl hij al in eeuwen niks meer met voetballen gedaan heeft :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 8 oktober 2023 @ 22:57:36 #26
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210887793
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:51 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Ik blijf altijd Ajacied hoor maar gewoon even geen zin om naar oogaids te kijken.
pi_210887809
Bij Ajax lopen zoveel matige voetballers rond die zouden bij SC Heerenveen niet eens in de basis staan
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_210887921
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:56 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde vanmiddag bij Langs de Lijn de naam Henk ten Cate voorbijkomen, het verbaast me elke keer weer dat ze steeds jaar in jaar uit die pipo noemen terwijl hij al in eeuwen niks meer met voetballen gedaan heeft :')
Nah ik had tegen beter weten in gehoopt dat Ten Hag wel beschikbaar zou komen. Je hebt nu een trainer nodig die met harde hand dingen gaat herstellen, eentje die veeleisend is naar spelers maar ze ook laat spelen naar hun mogelijkheden, met herkenbaar voetbal, een systeem, zodat ze weten wat ze moeten doen.
pi_210887950
Onze nationale voetbaljournalistiek valt niet serieus te nemen. Lekker allemaal Steijn de hand boven het hoofd houden.
  zondag 8 oktober 2023 @ 23:12:01 #30
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210887960
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:51 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Wij zijn ook gek geweest dat we jarenlang achterlijk voetbal en dubieuze beleidsbeslissingen hebben gesteund.

Ik snap het ergens wel. Zodra Steijn weg is kan Ajax op zijn minst ergens naar toe werken maar deze manier van voetballen is gewoon beschamend.
Met pijn en moeite derde
pi_210887966
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Onze nationale voetbaljournalistiek valt niet serieus te nemen. Lekker allemaal Steijn de hand boven het hoofd houden.
Merkwaardig allemaal, follow the money maar dan anders.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210887984
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Wij zijn ook gek geweest dat we jarenlang achterlijk voetbal en dubieuze beleidsbeslissingen hebben gesteund.

Ik snap het ergens wel. Zodra Steijn weg is kan Ajax op zijn minst ergens naar toe werken maar deze manier van voetballen is gewoon beschamend.
Nou dat vooral, beschamend. Dit is geen voetbal.
pi_210888038
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Nou dat vooral, beschamend. Dit is geen voetbal.
Dit, als je toch amper een kans bij elkaar voetbalt in een thuiswedstrijd, en niet voor het eerst dit seizoen en je daarnaast verdedigend zoveel steken laat vallen dan klopt er echt geen kut van.

Heb ook het idee dat Steijn de verkeerde spelers maar de hand boven het hoofd blijft houden. Gorter is gewoon niet goed genoeg met zijn geboks en showduiken op ballen die naast gaan, om dan vervolgens bij een bal in de korte hoek verrast te worden. Sosa is een Kroatisch international maar die wordt na een mindere pot geslacht, terwijl anderen week in week uit mogen verzaken.
  zondag 8 oktober 2023 @ 23:20:35 #34
474254 GurneyIsBestOke
pi_210888048
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:59 schreef TLC het volgende:
Bij Ajax lopen zoveel matige voetballers rond die zouden bij SC Heerenveen niet eens in de basis staan
Berghuis is eigenlijk de enige die er met kop en schouders bovenuit steekt. Op basis van relatief recente prestaties zouden Bergwijn en Sutalo ook beter moeten kunnen maar daar komt nu niks van terecht. Brobbey, Forbs, Vos en Hato zijn goede talenten maar wel grillig. En de rest is volgens mij echt brandhout. Er zullen een paar wel een stuk meer potentie hebben dan ze laten zien maar op dit moment zijn de besten hooguit niveau AZ/Twente en sommigen zouden bij RKC niet eens misstaan.
Met pijn en moeite derde
  zondag 8 oktober 2023 @ 23:31:24 #35
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210888166
Kwam nou vandaag die Gaaei er ook gewoon weer in _O-
pi_210888284
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kwam nou vandaag die Gaaei er ook gewoon weer in _O-
Rensch was geblesseerd. Hij viel overigens prima in.
pi_210888346
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:48 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Rensch was geblesseerd. Hij viel overigens prima in.
Nouuuuuuuu, die deelde gewoon mee in de malaise hoor
pi_210888402
quote:
14s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:28 schreef aTypisch het volgende:

[..]
die namen die je noemt kunnen één faal seizoen qua aankopen prima verbloemen

het is echt genieten :)
Je spreekt jezelf een beetje tegen. Het lag zojuist niet aan de trainers maar aan de aankopen. Vervolgens kun je slechte aankopen met die namen prima verbloemen. Waar ligt het nou aan de aankopen of de trainers?

Overigens is Stengs kopen een gebrek aan ambitie.
pi_210888409
Kenneth ¨tikkie terug¨ Taylor , wat een speler! :9~
Kan daar elke week weer van genieten!
pi_210888569
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 00:08 schreef Wotte het volgende:

[..]
Je spreekt jezelf een beetje tegen. Het lag zojuist niet aan de trainers maar aan de aankopen. Vervolgens kun je slechte aankopen met die namen prima verbloemen. Waar ligt het nou aan de aankopen of de trainers?

Overigens is Stengs kopen een gebrek aan ambitie.
dat spreekt elkaar niet tegen
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 01:15:40 #41
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210888716
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:05 schreef GGMM het volgende:
Nu het wat minder gaat met Ajax zie je steeds vaker users die het 'toevallig' niet konden zien.
What can change the nature of a man?
  maandag 9 oktober 2023 @ 01:24:28 #42
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210888744
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 01:15 schreef Coco het volgende:

[..]
[..]

Je kan het toch niemand kwalijk nemen. Heb wel wat beters te doen.
pi_210888799
quote:

[..]
[..]

Successupporters ook wel genoemd, ik ken dat soort. Van het soort wat vroegtijdig van de tribune vertrekken naar de uitgang van het stadion en dat is hetzelfde soort dat dan maar van een ander club supporter worden....liever kwijt dan rijk dat soort tokkies.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 9 oktober 2023 @ 02:45:43 #44
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_210888807
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:22 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

Zelfs zonder trainer moeten ze beter kunnen dan dit

Verkeerde quote

[ Bericht 1% gewijzigd door Parafernalia op 09-10-2023 02:51:32 (Ik wilde TheVulture quoten) ]
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 9 oktober 2023 @ 07:25:45 #45
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210889110
Philippe Clement is clubloos momenteel. Misschien is dat niet de droomtrainer, maar het is wel iemand die behoorlijk een elftal kan neerzetten. Lijkt me verreweg de beste reele optie.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210889181
Als supporter heb je wel veel aan die interviews van Brubbey en Bergwijn.

GEwoON HaRDeR WeRkEN.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_210889185
Wellicht Steve McClaren halen, is momenteel assistent bij ManU.
pi_210889232
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 07:25 schreef -XOR- het volgende:
Philippe Clement is clubloos momenteel. Misschien is dat niet de droomtrainer, maar het is wel iemand die behoorlijk een elftal kan neerzetten. Lijkt me verreweg de beste reele optie.
Is al snel 3 klassen beter dan Steijn.
Maar ja das niet zo moeilijk, wat een demagoog die Steijn.
pi_210889267
Dick Advocaat.....die mist alleen nog Ajax om z'n top 4 compleet te maken. Dick's laatste klusje. Zou leuk zijn.
  maandag 9 oktober 2023 @ 08:08:26 #50
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_210889271
Viel mij gisteren al op dat er veel lege stoelen te zien waren.
Verder vind ik de aanval van Ajax zo gevaarlijk, maar er zit 0 samenhang in met het middenveld en de verdediging
pi_210889287
Ik had wel een bericht verwacht dat de trainer nu wel ontslagen zou zijn na weer een kansloze nederlaag

o wacht steijn heeft een afkoopsom die in de miljoenen loopt en het geld is op om de afkoopsom van steijn te betalen en weer miljoenen aan een nieuwe trainer te gaan betalen :)

Ook moet er waarschijnlijk miljoenen aan misluktwat betaald gaan worden
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 9 oktober 2023 @ 08:14:46 #52
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210889289
quote:

[..]
[..]

Wat minder :)
pi_210889333
Super kut wakker worden weer. Helemaal als je op je telefoon kijkt en Steijn nog niet ontslagen is..
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_210889340
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik had wel een bericht verwacht dat de trainer nu wel ontslagen zou zijn na weer een kansloze nederlaag

o wacht steijn heeft een afkoopsom die in de miljoenen loopt en het geld is op om de afkoopsom van steijn te betalen en weer miljoenen aan een nieuwe trainer te gaan betalen :)

Ook moet er waarschijnlijk miljoenen aan misluktwat betaald gaan worden
Er is een eigen vermogen van 240 miljoen euro. Er is geld zat. Alleen er zou nog wel geen vervanger paraat zijn.
pi_210889385
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:25 schreef StevenHyde het volgende:
Super kut wakker worden weer. Helemaal als je op je telefoon kijkt en Steijn nog niet ontslagen is..
Duurde bij Schreuder ook 3 maanden voordat hij eruit ging na de eerste tegenslagen. Dan zitten we in de kerstvakantie :')
  maandag 9 oktober 2023 @ 08:39:45 #56
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210889408
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Duurde bij Schreuder ook 3 maanden voordat hij eruit ging na de eerste tegenslagen. Dan zitten we in de kerstvakantie :')
In crisisbestrijding voor dummies zijn jullie nu bij: geef wat baantjeszieke coryfeeën iets te doen om de achterban stil te houden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 9 oktober 2023 @ 08:41:37 #57
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210889422
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ja dat duurde ook veel te lang, al was het onder Sjon niet veel beter en dat zou nu natuurlijk ook kunnen gebeuren maar ik zie geen greintje progressie onder Steijn.
  maandag 9 oktober 2023 @ 08:45:14 #58
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210889441
https://nos.nl/collectie/(...)at-ik-ontslagen-word

quote:
Trainer Maurice Steijn weigert echter de handdoek te gooien. "Opgeven? Nee, dat verdient deze club niet."
;(
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  maandag 9 oktober 2023 @ 08:48:34 #59
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210889457
quote:
:D Hij bedoelt dit gezin, logisch ook wel dat hij wil cashen.
  maandag 9 oktober 2023 @ 08:49:27 #60
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210889465
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:45 schreef -XOR- het volgende:
Trainer Maurice Steijn weigert echter de handdoek te gooien. "Opgeven? Nee, dat verdient deze club niet."
Hij bedoelt gewoon "Opgeven? Je denkt toch niet dat ik die drie miljoen ontslagvergoeding laat schieten"
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 08:49:35 #61
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210889466
John van 't Schip.

Zeg het maar boys.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_210889471
Wordt steijn ook wel eens kritische vragen gesteld? Hoe hij denkt er verbetering in te krijgen enzo

[ Bericht 5% gewijzigd door TornadoDK op 09-10-2023 08:57:46 ]
No bitch to me
pi_210889474
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2023 00:38 schreef aTypisch het volgende:

[..]
dat spreekt elkaar niet tegen
Jawel als je enerzijds stelt dat het aan het aankoopbeleid ligt en niet aan de trainer en anderzijds zegt dat de namen die ik noemde slechte aankopen prima een seizoen kunnen verbloemen.

Waarom hebben zowel Schreuder als Heitinga dan niet gepresteerd?
pi_210889490
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:41 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ja dat duurde ook veel te lang, al was het onder Sjon niet veel beter en dat zou nu natuurlijk ook kunnen gebeuren maar ik zie geen greintje progressie onder Steijn.
Het is echt verschrikkelijk. Niet om aan te gluren.
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 08:52:41 #65
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210889502
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:41 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ho ho. Jullie speelden gelijk tegen de nummer 6 van Griekenland.
4045
onlogisch
  maandag 9 oktober 2023 @ 08:54:17 #66
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210889512
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Progressie, zoek dat even op.
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 08:56:12 #67
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210889525
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:54 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik benadruk graag positieve dingen :)
4045
onlogisch
pi_210889530
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:56 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik benadruk graag positieve dingen :)
ja dat zal het wel zijn idd
  maandag 9 oktober 2023 @ 08:57:00 #69
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210889533
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:54 schreef Tarado het volgende:

[..]
Tegen AZ werden er al een stuk minder kansen weggegeven dan de wedstrijden ervoor.

Nu speelde AZ wel enorm matig, maar toch.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210889535
Ik snap sowieso niet dat het schijnbaar zo ontzettend lastig is om een beetje fatsoenlijk beleid te ontwikkelen daar.

Je grootaandeelhouder is een vereniging van 700 voornamelijk bejaarden.
  maandag 9 oktober 2023 @ 08:58:54 #71
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210889554
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:57 schreef Wotte het volgende:
Ik snap sowieso niet dat het schijnbaar zo ontzettend lastig is om een beetje fatsoenlijk beleid te ontwikkelen daar.

Je grootaandeelhouder is een vereniging van 700 voornamelijk bejaarden.
Dat was toch ook zo toen het goed ging.
pi_210889602
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:41 schreef Parafernalia het volgende:
Mocht Ajax onverhoopt nog gelijkspelen tegen Rkc dan gaan ze er op doelsaldo alsnog overheen _O_
Want dan krijgt RKC dat ene punt niet? ;(
pi_210889606
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:27 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Er is een eigen vermogen van 240 miljoen euro. Er is geld zat. Alleen er zou nog wel geen vervanger paraat zijn.
Op dit moment moet ajax elk seizoen 70 miljoen zelf toeleggen op de begroting. Dit gat werd ieder seizoen gedicht door verkoop van spelers en de Champions L inkomsten.

Welke spelers gaan er verkocht worden komend seizoen en als je zo doorgaat ga je geen europees wedstrijden spelen volgend seizoen....

Dat eigen vermogen gaat heel snel slinken...

Alle dure spelers zijn inmiddels al verkocht behalve Berghuis

Conclusie is dat ajax zijn begroting van 180 miljoen zo snel mogelijk richting 100 miljoen of lager moet gaan brengen om niet in financielle problemen te gaan komen.

en de begroting naar beneden brengen zal automatische betekenen minder goede spelers
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_210889612
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:48 schreef Tarado het volgende:

[..]
:D Hij bedoelt dit gezin, logisch ook wel dat hij wil cashen.
Het is echt bijna te hopen voor jullie dat je over 2 weken puntverlies bij Utrecht lijdt, dan is het echt wel klaar. Win je dan krijgt hij weer 2 weken uitstel en blijf je in die spiraal zitten.
pi_210889634
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:58 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat was toch ook zo toen het goed ging.
Ik bedoel meer langere termijn want het is steeds een golfbeweging 95- 97 top dan 2002-04 weer een opleving vervolgens tussen 2004-2010 niet fantastisch. Toen rond 2010 de revolutie en pas in 2017 echt succes. Nu weer kut in 2022.

Gemene deler in al die periodes is dat de 'stromingen' binnen de club elkaar vrijwel altijd de tent uitvechten. Dat heeft volgens mij een hoop van doen met hoe de NV Ajax is gestructureerd.
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 09:06:38 #76
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210889635
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het is echt bijna te hopen voor jullie dat je over 2 weken puntverlies bij Utrecht lijdt, dan is het echt wel klaar. Win je dan krijgt hij weer 2 weken uitstel en blijf je in die spiraal zitten.
Alsof Ajax punten gaat laten liggen bij Utrecht. Die kunnen er écht helemaal niks van.
4045
onlogisch
pi_210889646
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]
AEK won van Brighton.

Brighton speelde gelijk tegen Liverpool.

Ajax is dus beter dan Liverpool.
pi_210889651
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:06 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik bedoel meer langere termijn want het is steeds een golfbeweging 95- 97 top dan 2002-04 weer een opleving vervolgens tussen 2004-2010 niet fantastisch. Toen rond 2010 de revolutie en pas in 2017 echt succes. Nu weer kut in 2022.

Gemene deler in al die periodes is dat de 'stromingen' binnen de club elkaar vrijwel altijd de tent uitvechten. Dat heeft volgens mij een hoop van doen met hoe de NV Ajax is gestructureerd.
Van Gaal denkt dat hij net zo groot is als Cruiff

de man was zo jaloers op de Cruiff revolutie dat hij denkt dat we nu het woord van Gaal Revolutie gaan krijgen

nee

dat gaat van gaal niet lukken
pi_210889658
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Alsof Ajax punten gaat laten liggen bij Utrecht. Die kunnen er écht helemaal niks van.
Tegen Ajax wel. Krijg je vast Guzubuyuk als scheids en loopt alles weer helemaal zoals het daar zo vaak loopt.

Ajax is compleet los zand. Geen enkele tegenstander is minder.
pi_210889659
quote:

[..]
Ik zie fc utrecht wel in het eigen stadion ajax op dit moment verslaan puur op vechtlust
pi_210889675
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Van Gaal denkt dat hij net zo groot is als Cruiff

de man was zo jaloers op de Cruiff revolutie dat hij denkt dat we nu het woord van Gaal Revolutie gaan krijgen

nee

dat gaat van gaal niet lukken
Goed verhaal verder.
pi_210889678
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:08 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
AEK won van Brighton.

Brighton speelde gelijk tegen Liverpool.

Ajax is dus beter dan Liverpool.
Steijn is de beste trainer ooit!
pi_210889690
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:09 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik zie fc utrecht wel in het eigen stadion ajax op dit moment verslaan puur op vechtlust
Dat laten ze het hele seizoen al zien inderdaad!
  maandag 9 oktober 2023 @ 09:22:41 #84
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210889793
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik hoop dat het deze week (vandaag?) gewoon klaar is na het gesprek met Louis, die kan toch ook niet anders geconcludeerd hebben dan dat er weinig van klopt.
pi_210889797
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:13 schreef Marcoss het volgende:

[..]
En ajax laat dat allemaal wel zien natuurlijk...

ajax is rijp voor de slacht

zelfs volendam is niet meer bang....
pi_210889818
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:13 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Bij Ajax straalt de klasse er van af natuurlijk
pi_210889834
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Je steunt dan ook de spelers, niet het bestuur.
* Verwijderd *
pi_210889837
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:03 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Op dit moment moet ajax elk seizoen 70 miljoen zelf toeleggen op de begroting. Dit gat werd ieder seizoen gedicht door verkoop van spelers en de Champions L inkomsten.

Welke spelers gaan er verkocht worden komend seizoen en als je zo doorgaat ga je geen europees wedstrijden spelen volgend seizoen....

Dat eigen vermogen gaat heel snel slinken...

Alle dure spelers zijn inmiddels al verkocht behalve Berghuis

Conclusie is dat ajax zijn begroting van 180 miljoen zo snel mogelijk richting 100 miljoen of lager moet gaan brengen om niet in financielle problemen te gaan komen.

en de begroting naar beneden brengen zal automatische betekenen minder goede spelers
Die 70 miljoen is achterhaald want er is flink bezuinigd op salarissen deze zomer. Dus stop maar met het herhalen van deze vermoeiende langspeelplaat.
  maandag 9 oktober 2023 @ 09:31:01 #89
474254 GurneyIsBestOke
pi_210889849
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik hoop dat het deze week (vandaag?) gewoon klaar is na het gesprek met Louis, die kan toch ook niet anders geconcludeerd hebben dan dat er weinig van klopt.
Louis is toch ook niet meer echt van de retoriek. Gewoon zijn onnavolgbare beslissingen er door douwen en vervolgens bij tegenspraak in de media heel boos zeggen dat zij er gewoon niks van snappen.

Dat trucje probeert Steijn overigens ook alleen werkt dat niet als je 16e staat met Ajax.
Met pijn en moeite derde
pi_210889850
Volgens Bergwijn was het plan Vos vrijspelen en daarna tot kansen komen.

Vos heeft zich de hele wedstrijd lopen verstoppen achter AZ spelers. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_210889869
Luister ditmaal maar eens de Pakschaal podcast wat betreft financiën. VI Tom Knipping belt in en legt het prima uit. Wel geruststellend. Daarnaast kun je er nu toch ook niet vanuit gaan dat alles wat we kochten verdamping van miljoenen euro's is. Elke speler is uit vorm. Veel jongens kort bij de club. Wil het wel zien met een andere trainer. Een trainer met een tactisch plan, gezag en ervaring. Hoi ome Louis.
pi_210889878
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:31 schreef dimmak het volgende:
Volgens Bergwijn was het plan Vos vrijspelen en daarna tot kansen komen.

Vos heeft zich de hele wedstrijd lopen verstoppen achter AZ spelers. :')
Ja de eerste helft zag je ook wel terug dat dit het plan was. Taylor zag je soms ook wel instructies geven aan Vos. Maar hoe dom is dat. Vos hoort te repareren ipv op te bouwen. Dan is het een prima speler met potentie. En dan tijdens het repareren heeft hij nog wel genoeg voetballende kwaliteiten om dan wat met de bal te doen. Maar het is absoluut geen Frenkie of Schone type. Echt raar dat dit dan het plan leek te zijn.
pi_210889957
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:50 schreef Wotte het volgende:

[..]
Jawel als je enerzijds stelt dat het aan het aankoopbeleid ligt en niet aan de trainer en anderzijds zegt dat de namen die ik noemde slechte aankopen prima een seizoen kunnen verbloemen.

Waarom hebben zowel Schreuder als Heitinga dan niet gepresteerd?
nee dat is niet wat daar staat
pi_210889991
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:46 schreef aTypisch het volgende:

[..]
nee dat is niet wat daar staat
Lees je eigen posts nog eens door.
pi_210889993
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:50 schreef Wotte het volgende:

[..]
Lees je eigen posts nog eens door.
nee
pi_210890026
Ajax is zo lek als een mandje

Louis gaat bij ajax het 5-3-2 systeem introduceren net als bij oranje het laatste WK

5 verdedigers......

en we hebben gezien tot wat voor voetbal dat geleid heeft op het wk.....
  Redactie Sport maandag 9 oktober 2023 @ 09:58:18 #97
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210890036
quote:

[..]
UtReChT pReStEeRt AlLeEn TeGeN aJaX

Maar goed, die gasten hebben de afgelopen wedstrijd 87 minuten met 10 man gespeeld. Daarvoor wel matig tegen Almere met 11 (met 10 ging het helemaal mis) en daar zat nog een matige wedstrijd voor, tegen RKC ofzo?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:00:02 #98
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210890050
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:58 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
UtReChT pReStEeRt AlLeEn TeGeN aJaX

Maar goed, die gasten hebben de afgelopen wedstrijd 87 minuten met 10 man gespeeld. Daarvoor wel matig tegen Almere met 11 (met 10 ging het helemaal mis) en daar zat nog een matige wedstrijd voor, tegen RKC ofzo?
Utrecht heeft nog wel Ron Jans. Die kan zomaar tegen dit Ajax iets bedenken wat werkt.
  Redactie Sport maandag 9 oktober 2023 @ 10:00:38 #99
pi_210890053
Na PSV uit mag Steijn inrukken denk ik en onder de nieuwe trainer wordt er dan ook nog niet gewonnen tegen Volendam vanwege de onrust. 6 punten uit 9 wedstrijden.
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:01:45 #100
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210890060
Utrecht is echt heel erg slecht. Gruwelijk.

Als je daarvan verliest mijn god zeg :D
  Redactie Sport maandag 9 oktober 2023 @ 10:02:01 #101
pi_210890065
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:00 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Utrecht heeft nog wel Ron Jans. Die kan zomaar tegen dit Ajax iets bedenken wat werkt.
Ik denk dat Utrecht wint ja.
  Redactie Sport maandag 9 oktober 2023 @ 10:02:58 #102
pi_210890072
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Utrecht is echt heel erg slecht. Gruwelijk.

Als je daarvan verliest mijn god zeg :D
Probleem is dat bij Utrecht de defensie nog best oké is, de aanval is zwak maar tegen Ajax hoef je aanvallend niet creatief te zijn om te scoren
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:03:55 #103
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210890082
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Probleem is dat bij Utrecht de defensie nog best oké is, de aanval is zwak maar tegen Ajax hoef je aanvallend niet creatief te zijn om te scoren
Nog wat excuses voor Ajax bedenken

Lunchwedstrijd
Net na interlands
pi_210890083
Ik denk dat dit probleem alleen opgelost kan worden als ajax in de winterstop voor nog is 100 miljoen spelers gaat inkopen

ik las ergens dat ajax nog 240 miljoen in kas heeft

dus het is allemaal geen probleem

met deze spelers gaat het never nooit lukken

gewoon niet goed genoeg
pi_210890089
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat dit probleem alleen opgelost kan worden als ajax in de winterstop voor nog is 100 miljoen spelers gaat inkopen

gewoon niet goed genoeg
is :') :') :')
pi_210890090
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:35 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Ja de eerste helft zag je ook wel terug dat dit het plan was. Taylor zag je soms ook wel instructies geven aan Vos. Maar hoe dom is dat. Vos hoort te repareren ipv op te bouwen. Dan is het een prima speler met potentie. En dan tijdens het repareren heeft hij nog wel genoeg voetballende kwaliteiten om dan wat met de bal te doen. Maar het is absoluut geen Frenkie of Schone type. Echt raar dat dit dan het plan leek te zijn.
Wat ik totaal niet snap is dat als het plan is om met Taylor naast Vos te spelen, het kan gebeuren dat Taylor meer ten hoogte van Bergwijn staat bij meerdere momenten en dan ook nog eens als een bejaarde terugsjokt.

Als trainer dien je dat meteen te corrigeren, desnoods als een schoolmeester, ook omdat het niet de eerste keer is dat het gebeurd. Blijkbaar luisteren ze niet naar Steijn of grijpt hij niet in, in beide gevallen is het kut. Maar dan wel achteraf de spelers affikken bij de pers dat ze hun opdracht niet uitvoeren.
pi_210890129
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:04 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Wat ik totaal niet snap is dat als het plan is om met Taylor naast Vos te spelen, het kan gebeuren dat Taylor meer ten hoogte van Bergwijn staat bij meerdere momenten en dan ook nog eens als een bejaarde terugsjokt.

Als trainer dien je dat meteen te corrigeren, desnoods als een schoolmeester, ook omdat het niet de eerste keer is dat het gebeurd. Blijkbaar luisteren ze niet naar Steijn of grijpt hij niet in, in beide gevallen is het kut. Maar dan wel achteraf de spelers affikken bij de pers dat ze hun opdracht niet uitvoeren.
Ja idd. Voor de wedstrijd gaf hij in het interview wel precies aan wat de supporter ook zag tegen AEK. Namelijk dat er geen middenveld was. Dat was blijkbaar niet zijn plan. Dan is het echt kwalijk dat het nu weer gebeurd en, wat je ook al zegt, hij er niks aan doet.
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:15:24 #108
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210890151
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na PSV uit mag Steijn inrukken denk ik en onder de nieuwe trainer wordt er dan ook nog niet gewonnen tegen Volendam vanwege de onrust. 6 punten uit 9 wedstrijden.
Eigenlijk best bizar dat het straks al half oktober is en Ajax pas 6 competitiewedstrijden heeft (uit)gespeeld. Voor mijn gevoel duurt dit seizoen al een eeuwigheid.
pi_210890179
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:04 schreef klaasweetalles het volgende:

gewoon niet goed genoeg
Hertha BSC wilde de "Big City Club a.k.a. de PSG van Duitsland" worden en gaf 374 miljoen euro uit sinds 2019. Afgelopen seizoen uiteindelijk gedegradeerd naar de 2de Bundesliga.

Geld gaat niet alles oplossen. Dat heeft Mislintat ook wel bewezen.
pi_210890186
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:15 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Eigenlijk best bizar dat het straks al half oktober is en Ajax pas 6 competitiewedstrijden heeft (uit)gespeeld. Voor mijn gevoel duurt dit seizoen al een eeuwigheid.
En dat je met Twente, AZ, Feyenoord ook al drie (sub)toppotten achter je kiezen hebt komt nu ook als een boemerang in je gezicht terug. Dat is al een stevig programma als je je selectie op orde hebt, maar is nu helemaal een ramp.
pi_210890196
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:12 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Ja idd. Voor de wedstrijd gaf hij in het interview wel precies aan wat de supporter ook zag tegen AEK. Namelijk dat er geen middenveld was. Dat was blijkbaar niet zijn plan. Dan is het echt kwalijk dat het nu weer gebeurd en, wat je ook al zegt, hij er niks aan doet.
Ik vraag me ook af wat de rol van Maduro en die andere assistent dan precies is, want die zouden toch ook moeten ingrijpen.
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:20:38 #112
139407 jorienvdherik
pi_210890210
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]
En dat je met Twente, AZ, Feyenoord ook al drie (sub)toppotten achter je kiezen hebt komt nu ook als een boemerang in je gezicht terug. Dat is al een stevig programma als je je selectie op orde hebt, maar is nu helemaal een ramp.
Dan had je maar tegen laagvliegers als Fortuna en Excelsior moeten winnen.
pi_210890239
Als trainer heb je toch Frank de Boer (of het type) nodig. De Boer neemt geen risico en laat Ajax een langzaam positiespelletje spelen, iedereen in positie. Het voetbal wordt dan helemaal slaapverwekkend, net als de vorige keer, maar hij gaat geheid punten pakken want Ajax wordt dan, hoe gek het ook klinkt, moeilijk te verslaan.
pi_210890254
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:23 schreef Marius95 het volgende:
Als trainer heb je toch Frank de Boer (of het type) nodig. De Boer neemt geen risico en laat Ajax een langzaam positiespelletje spelen, iedereen in positie. Het voetbal wordt dan helemaal slaapverwekkend, net als de vorige keer, maar hij gaat geheid punten pakken want Ajax wordt dan, hoe gek het ook klinkt, moeilijk te verslaan.
Volgens mij hebben w gisteren naar Frank de Boer voetbal gekeken.
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:25:35 #115
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210890262
quote:
En dan uiteindelijk zesde worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210890266
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:24 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Volgens mij hebben w gisteren naar Frank de Boer voetbal gekeken.
Ja, maar wel met de risico's die bij De Boer uitgebannen worden.
pi_210890279
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:25 schreef Caland het volgende:

[..]
En dan uiteindelijk zesde worden.
Ja, hoger dan dat zullen ze normaal gesproken niet meer komen, maar dat klinkt toch wel wat beter dan de plek die ze nu innemen.
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:28:59 #118
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210890301
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:27 schreef Marius95 het volgende:

[..]
Ja, hoger dan dat zullen ze normaal gesproken niet meer komen, maar dat klinkt toch wel wat beter dan de plek die ze nu innemen.
Ongeveer hetzelfde met die inhaalpotjes erbij.

Probleem blijft dat de voorheen concurrenten gewoon op iedere positie een betere speler hebben rondlopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210890311
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:04 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Maar nu is Taylor ook een verschrikkelijke voetballer die bij gebrek aan beter mag spelen. Die kan er echt geen klote van, al denk meneer Taylor van zichzelf wel dat hij een hele grote is
pi_210890320
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Ongeveer hetzelfde met die inhaalpotjes erbij.

Probleem blijft dat de voorheen concurrenten gewoon op iedere positie een betere speler hebben rondlopen.
Ja, maar juist door het feit dat je zelf niet de meest geschikte spelers hebt is het belangrijk dat je je aanpast. Ik zie het voetbal van Frank de Boer hierbij op dit moment bij dit elftal passen. Niet des-Ajax maar dat is de rangrijst ook niet.. Het is maar net wat je wilt. Punten of dit soort zelfmoordvoetbal.
pi_210890380
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:20 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Dan had je maar tegen laagvliegers als Fortuna en Excelsior moeten winnen.
Dat zeker ja, maar het is nu een soort perfect storm 2.0 :D
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:39:32 #122
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210890387
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:31 schreef Marius95 het volgende:

[..]
Ja, maar juist door het feit dat je zelf niet de meest geschikte spelers hebt is het belangrijk dat je je aanpast. Ik zie het voetbal van Frank de Boer hierbij op dit moment bij dit elftal passen. Niet des-Ajax maar dat is de rangrijst ook niet.. Het is maar net wat je wilt. Punten of dit soort zelfmoordvoetbal.
Het lijkt me dat je zsm een trainer wil aanstellen die toekomstbestendig is in plaats van faalhaas Drank de Boer met zijn U-voetbal. Maargoed, ik zie Ajax er wel voor aan om met een dergelijke kansloze noodoplossing te komen. Helemaal als je een stel dementerenden als Loewie en Van Praag die bevoegdheid geeft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210890390
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]
De enige overwinning op Heracles was nog met Kudus die scoorde, kun je nagaan.
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:40:13 #124
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210890391
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Excelsior gaat gewoon voor Europees voetbal dit seizoen.

:P
pi_210890398
quote:
Ik kan me onder De Boer ook nog potten herinneren dat we geen enkel schot op doel hadden geloof ik, dus ik ben een beetje bang dat we gisteren een soort voorbode van dat soort wedstrijden hebben gezien. Ik denk alleen wel dat Frank de Boer beter in staat is om het verdedigend neer te zetten dan Maurice Steijn.
pi_210890400
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:39 schreef Caland het volgende:

[..]
Het lijkt me dat je zsm een trainer wil aanstellen die toekomstbestendig is in plaats van faalhaas Drank de Boer met zijn U-voetbal. Maargoed, ik zie Ajax er wel voor aan om met een dergelijke kansloze noodoplossing te komen. Helemaal als je een stel dementerenden als Loewie en Van Praag die bevoegdheid geeft.
louis heeft geen bevoegdheid maar gaat wel over alles een plasje doen

genot
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:41:34 #127
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210890407
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:40 schreef aTypisch het volgende:

[..]
louis heeft geen bevoegdheid maar gaat wel over alles een plasje doen

genot
De topshow in Amsterdam gaat onverminderd door.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210890412
quote:

[..]
Noem er maar één die beschikbaar is... zelfs als Ten Hag wordt ontslagen gaat die nu echt niet instappen.
pi_210890415
quote:

[..]
Juist ja. Door de nood gedwongen lijkt het me een heel goede tussenoplossing. Ik vermaak me niet met De Boer voetbal maar punten halen is nu van cruciaal belang. Ik vermaak me nu ook niet, dan verheug ik me maar op de punten.
pi_210890418
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:41 schreef Caland het volgende:

[..]
De topshow in Amsterdam gaat onverminderd door.
met één goede trainer ben je er zo weer bovenop met een club als ajax

erg mooi dat dan namen als De Boer eruit komen :)
pi_210890421
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:42 schreef Marius95 het volgende:

[..]
Juist ja. Door de nood gedwongen lijkt het me een heel goede tussenoplossing. Ik vermaak me niet met De Boer voetbal maar punten halen is nu van cruciaal belang. Ik vermaak me nu ook niet, dan verheug ik me maar op de punten.
denk niet dat de boer alleen wil komen als noodoplossing, heeft toch ook nog ergens een goed contract nu?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2023 10:43:20 ]
pi_210890429
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik kan me onder De Boer ook nog potten herinneren dat we geen enkel schot op doel hadden geloof ik, dus ik ben een beetje bang dat we gisteren een soort voorbode van dat soort wedstrijden hebben gezien. Ik denk alleen wel dat Frank de Boer beter in staat is om het verdedigend neer te zetten dan Maurice Steijn.
Zo bedoel ik het ook. Ik ga helemaal met je mee hierin. In nood moet je dingen doen die je eigenlijk niet wilt maar wel noodzakelijk zijn.
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:44:24 #133
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210890433
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:41 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Noem er maar één die beschikbaar is... zelfs als Ten Hag wordt ontslagen gaat die nu echt niet instappen.
Dat is mijn baan niet, Arnesen stak zijn nek uit en kaapte Arne Slot bij AZ weg in een zelfde soort situatie en periode.

Zoiets moet bij Ajax toch ook mogelijk zijn lijkt me.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210890446
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:43 schreef aTypisch het volgende:

[..]
denk niet dat de boer alleen wil komen als noodoplossing, heeft toch ook nog ergens een goed contract nu?
Ik weet niet of en waar hij momenteel in dienst is.
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 10:46:14 #135
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210890457
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:41 schreef TheVulture het volgende:

[..]
https://www.transfermarkt.nl/trainer/verfuegbaretrainer/statistik
4045
onlogisch
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:47:42 #136
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210890469
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210890475
quote:
Lampard, Solskjaer, Löw, Conte.

Ik zie mogelijkheden. Of moet het perse een Nederlander zijn?

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 09-10-2023 10:48:55 ]
pi_210890503
quote:
6s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:48 schreef Erasmus het volgende:

[..]

gio zou een hele goede zijn, maarja
pi_210890541
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:51 schreef aTypisch het volgende:

[..]
gio zou een hele goede zijn, maarja
Die heeft het Feyenoord-DNA, dat gaat dus niet werken.
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:58:10 #140
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210890582
Ajax moet nu al bezig zijn met volgend seizoen.
pi_210890603
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Iemand had gisteren in het Eredivisie live-topic serieus op deze meme gereageerd.
pi_210890604
quote:
6s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:48 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ik denk dat taal bij deze gasten nog het minste probleem is.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_210890639
quote:
Nee.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 9 oktober 2023 @ 11:09:29 #144
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210890673
FC Groningen scenario dreigt.
  maandag 9 oktober 2023 @ 11:32:43 #145
168739 Red_85
'echt wel'
pi_210890878
Volgende wedstrijdrondje hele laatste 4 tegen elkaar.
We kunnen laatste komen te staan :')

}:|
:wtf:
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 9 oktober 2023 @ 11:33:33 #146
168739 Red_85
'echt wel'
pi_210890884
quote:
Nee, echt niet.

Dit seizoen. Handhaven en misschien ECL proberen te halen via de play offs. Maar echt, niet degraderen dat is wel een dingetje dit seizoen.
1947-2016
pi_210890913
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nee, echt niet.

Dit seizoen. Handhaven en misschien ECL proberen te halen via de play offs. Maar echt, niet degraderen dat is wel een dingetje dit seizoen.
Gaat ook niet gebeuren, top 3 en misschien zelfs landstitel zit er nog steeds in maar dan moet het wel heulll snel beter en dan ben je ook afhankelijk wat andere gaan doen lopende het seizoen.
Allemaal cabaretteketet!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 9 oktober 2023 @ 11:36:49 #148
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210890915
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:36 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Gaat ook niet gebeuren, top 3 en misschien zelfs landstitel zit er nog steeds in maar dan moet het wel heulll snel beter en dan ben je ook afhankelijk wat andere gaan doen lopende het seizoen.
Landstitel?? :D
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 9 oktober 2023 @ 11:36:59 #149
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210890917
quote:

[..]
Landstitel _O-
pi_210890920
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:36 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Landstitel?? :D
Ja?
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 9 oktober 2023 @ 11:38:17 #151
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210890927
freaky40 genot _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210890930
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:33 schreef StevenHyde het volgende:
Luister ditmaal maar eens de Pakschaal podcast wat betreft financiën. VI Tom Knipping belt in en legt het prima uit. Wel geruststellend. Daarnaast kun je er nu toch ook niet vanuit gaan dat alles wat we kochten verdamping van miljoenen euro's is. Elke speler is uit vorm. Veel jongens kort bij de club. Wil het wel zien met een andere trainer. Een trainer met een tactisch plan, gezag en ervaring. Hoi ome Louis.
In ieder geval een trainer die met strakke hand gaat regeren, en er een systeem in ramt dat wel werkt met deze spelers. Desnoods 5-3-2, of 4-4-2.
pi_210890943
quote:

[..]
EN HIERVOOR HAD IK DE POLL GISTEREN GEMAAKT
  maandag 9 oktober 2023 @ 11:40:28 #154
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210890948
quote:
Wel eens inmiddels, nieuwe trainer, inventarisatie selectie, eventueel in de winterstop nog wat halen en als het even kan Bergwijn naar de zandbak verkopen.

Dan in de zomer weer doorselecteren en heb je misschien wat staan voor volgend seizoen, al zijn je concurrenten wel meteen 80 miljoen rijker dan nu.
pi_210890949
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]
EN HIERVOOR HAD IK DE POLL GISTEREN GEMAAKT
Fijn.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210890954
quote:

[..]
Legend
* Verwijderd *
pi_210890956
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:40 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Legend
Dank je troll
Allemaal cabaretteketet!
pi_210890961
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:40 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wel eens inmiddels, nieuwe trainer, inventarisatie selectie, eventueel in de winterstop nog wat halen en als het even kan Bergwijn naar de zandbak verkopen.

Dan in de zomer weer doorselecteren en heb je misschien wat staan voor volgend seizoen, al zijn je concurrenten wel meteen 80 miljoen rijker dan nu.
Ja eens. Daarom kan een tussenpaus qua trainer prima voor dit seizoen. De taak is simpel: zoveel mogelijk punten halen… de rest is bijzaak.
  maandag 9 oktober 2023 @ 11:43:19 #159
474254 GurneyIsBestOke
pi_210890969
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:38 schreef Caland het volgende:
freaky40 genot _O_
Dit is toch prachtig.
Met pijn en moeite derde
pi_210890971
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:41 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dank je troll
Wat moet er gebeuren volgens jou om ajax alsnog kampioen te maken aan het einde van het seizoen?
* Verwijderd *
pi_210890975
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:43 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Wat moet er gebeuren volgens jou om ajax alsnog kampioen te maken aan het einde van het seizoen?
Veel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210890979
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:44 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Veel.
Leg eens uit
* Verwijderd *
  maandag 9 oktober 2023 @ 11:44:24 #163
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210890980
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]
De taak is simpel: zoveel mogelijk punten halen… de rest is bijzaak.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210890986
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:44 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Leg eens uit
Waarom zou ik, kijk zelf eens naar het spel en de trainer en zijn 'visie'
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 9 oktober 2023 @ 11:45:45 #165
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210890996
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:38 schreef Caland het volgende:
freaky40 genot _O_
Ik wacht nog op zijn rectificatie van BREAKING: Steijn OUT berichtje
pi_210891002
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:44 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Waarom zou ik, kijk zelf eens naar het spel en de trainer en zijn 'visie'
Ja maar ik geloof niet dat ajax nog kampioen kan worden, jij wel, daarom vraag ik om jouw uitleg
* Verwijderd *
pi_210891004
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ik wacht nog op zijn rectificatie van BREAKING: Steijn OUT berichtje
Kun je lang wachten gast.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210891010
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:46 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Ja maar ik geloof niet dat ajax nog kampioen kan worden, jij wel, daarom vraag ik om jouw uitleg
Ik ben jouw geen uitleg schuldig volgens mij.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 9 oktober 2023 @ 11:47:35 #169
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210891020
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dit is toch prachtig.
Op1 puntje na al net zoveel verliespunten als in heel 20-21, knap als mensen dan nog positief zijn.
pi_210891031
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:47 schreef Tarado het volgende:

[..]
Op1 puntje na al net zoveel verliespunten als in heel 20-21, knap als mensen dan nog positief zijn.
Gelukkig staan types zoals jou niet in het veld met zo'n instelling kom je er niet vader.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 9 oktober 2023 @ 11:49:08 #171
474254 GurneyIsBestOke
pi_210891037
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:47 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het lijkt mij ook niet uitgesloten dat Feyenoord en PSV ook nauwelijks nog punten gaan verliezen. Zelfs Twente en AZ blijven tot dusver de meeste potjes doodsimpel overeind tegen de onderste veertien.
Met pijn en moeite derde
pi_210891047
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:46 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik ben jouw geen uitleg schuldig volgens mij.
Doe het dan ter vermaak van alle ander users hier
* Verwijderd *
  maandag 9 oktober 2023 @ 11:51:44 #173
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210891065
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:48 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Gelukkig staan types zoals jou niet in het veld met zo'n instelling kom je er niet vader.
Gelukkig hebben we Taylor bedoel je?
  maandag 9 oktober 2023 @ 11:52:29 #174
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210891074
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het lijkt mij ook niet uitgesloten dat Feyenoord en PSV ook nauwelijks nog punten gaan verliezen. Zelfs Twente en AZ blijven tot dusver de meeste potjes doodsimpel overeind tegen de onderste veertien.
Gat tussen top-4 en de rest is wel groot dit seizoen zo vroeg al. Al zou je wellicht AZ en Twente daar zien staan als Ajax normaal presteerde. Heerenveen, Vitesse en Utrecht zijn ook allemaal erg matig.

Voor Europese plekken maar beter als Ajax zich heel snel herstelt en nog naar ECL/EL plek gaat.
  maandag 9 oktober 2023 @ 11:52:44 #175
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210891076
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Die gaan ook wel punten verliezen hoor alleen hoog uit wat Ajax nu al kwijt is.
  maandag 9 oktober 2023 @ 11:53:36 #176
474254 GurneyIsBestOke
pi_210891082
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:51 schreef Tarado het volgende:

[..]
Gelukkig hebben we Taylor bedoel je?
Die zou wellicht nog bij een AZ of Twente mee kunnen komen, ik zag er ook een paar die bij een ploeg als Heerenveen tot de minderen zouden horen.

Hoe kom je erbij om 12 miljoen voor een reservebackje van Antwerp te betalen bijvoorbeeld. Ik snap dat de verantwoordelijke opgehoepeld is maar het verbaast mij toch wel.
Met pijn en moeite derde
  maandag 9 oktober 2023 @ 11:55:55 #177
168739 Red_85
'echt wel'
pi_210891108
quote:

[..]
Nee, titel heb ik voor dit seizoen uit mijn hoofd gezet. Misschien europees voetbal via de conference league en dat bereiken via play offs.
Je mag zelfs blij zijn als je het linkerrijtje haalt met deze selectie en dit moraal nu. 15 en lager is echt een optie nu hoor als je niet op past.
1947-2016
pi_210891112
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:49 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Doe het dan ter vermaak van alle ander users hier
Ik ben geen aapje wat kunstjes doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 09-10-2023 11:58:02 (nou nou nou) ]
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 9 oktober 2023 @ 11:57:33 #179
474254 GurneyIsBestOke
pi_210891123
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Gat tussen top-4 en de rest is wel groot dit seizoen zo vroeg al. Al zou je wellicht AZ en Twente daar zien staan als Ajax normaal presteerde. Heerenveen, Vitesse en Utrecht zijn ook allemaal erg matig.

Voor Europese plekken maar beter als Ajax zich heel snel herstelt en nog naar ECL/EL plek gaat.
Sparta stelt weinig voor en Groningen is er niet meer. Voor iedere club ligt de weg naar plek 5 open, op dit moment is Go Ahead Eagles de beste lijkt mij.

Nu is plek 5 ook directe kwalificatie voor de ECL als een top 4 club de beker wint, dus daar moet Ajax zich op focussen denk ik.
Met pijn en moeite derde
  maandag 9 oktober 2023 @ 11:58:14 #180
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210891137
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 17:08 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Cambuur gaat Feyenoord om hun moeder laten roepen, wacht maar af.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 22:10 schreef freaky40 het volgende:
Bosz onderweg naar Ajax, morgen meer nieuws.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 19:15 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: Ward per 1 juli TD Ajax!
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 15:55 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: Ziyech terug!
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 16:10 schreef freaky40 het volgende:
Schietpartij buiten stadion lees ik net.
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:21 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Vanavond ligt hij eruit. Spoed overleg nu gaande.
Freaky40 GOD
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 9 oktober 2023 @ 12:03:13 #181
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210891191
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Die zou wellicht nog bij een AZ of Twente mee kunnen komen, ik zag er ook een paar die bij een ploeg als Heerenveen tot de minderen zouden horen.

Hoe kom je erbij om 12 miljoen voor een reservebackje van Antwerp te betalen bijvoorbeeld. Ik snap dat de verantwoordelijke opgehoepeld is maar het verbaast mij toch wel.
Taylor is niet zo slecht maar het is niet iemand die het middenveld kan leiden, ik heb dat al eens vaker gezegd maar het is een beetje het Donny vd Beek idee, zo'n speler ziet er beter uit dan hij is in een goed draaiend elftal waar iedereen weet wat hij moet doen.
pi_210891255
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:58 schreef Caland het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Freaky40 GOD
Je hebt ze in je notities gezet zodat je ze snel kan copy pasten hè? Boefje.
pi_210891302
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Niet best iig.
  maandag 9 oktober 2023 @ 12:15:31 #184
474254 GurneyIsBestOke
pi_210891308
quote:

[..]
Bij Freaky is de compilatie inmiddels zo lang dat je gewoon een paar willekeurige posts eruit kan pikken.
Met pijn en moeite derde
  maandag 9 oktober 2023 @ 12:16:24 #185
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210891315
quote:

[..]
Gewoon even mycroften op breaking en het is 10 seconden werk

De keuze is reuze
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 9 oktober 2023 @ 12:23:22 #186
474254 GurneyIsBestOke
pi_210891361
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:03 schreef Tarado het volgende:

[..]
Taylor is niet zo slecht maar het is niet iemand die het middenveld kan leiden, ik heb dat al eens vaker gezegd maar het is een beetje het Donny vd Beek idee, zo'n speler ziet er beter uit dan hij is in een goed draaiend elftal waar iedereen weet wat hij moet doen.
Op Berghuis na (en die is ook niet meer zo goed als twee/drie jaar terug) zit er echt niemand tussen die het spel een beetje kan leiden. Wellicht Forbs die wispelturig is maar hoge pieken kan halen. Verder heb je Sosa, Sutalo, Bergwijn, Taylor, Hato en Brobbey die in een goed draaiend elftal wel redelijk zouden zijn maar de rest van het zooitje zou ook in de eerste divisie niet misstaan.
Met pijn en moeite derde
  maandag 9 oktober 2023 @ 12:28:11 #187
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210891390
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Op Berghuis na (en die is ook niet meer zo goed als twee/drie jaar terug) zit er echt niemand tussen die het spel een beetje kan leiden. Wellicht Forbs die wispelturig is maar hoge pieken kan halen. Verder heb je Sosa, Sutalo, Bergwijn, Taylor, Hato en Brobbey die in een goed draaiend elftal wel redelijk zouden zijn maar de rest van het zooitje zou ook in de eerste divisie niet misstaan.
Dan heb je er al 8 hè en als 1 van die 8 z'n niveau zou halen of nog beter er boven zou spelen dan kan je zeggen dat het niet aan de trainer ligt.
pi_210891416
Steijn tegenover de NOS

“We zouden eigenlijk met 2 zessen spelen, dus Taylor moet eigenlijk rond de scheidsrechter spelen”

:)
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 9 oktober 2023 @ 12:43:12 #189
474254 GurneyIsBestOke
pi_210891530
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:28 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dan heb je er al 8 hè en als 1 van die 8 z'n niveau zou halen of nog beter er boven zou spelen dan kan je zeggen dat het niet aan de trainer ligt.
Berghuis haalt zijn niveau wel maar die is het natuurlijk gewend dat in een gehandicapt elftal alles om hem draait (lol).

Verder hoef je mij niet te overtuigen van de incompetentie van 'ram hem maar naar voren' Steijn maar het wordt toch moeilijk als je met een rechtsback en middenvelder van het niveau eerste divisie speelt. Je zult toch met Rensch/Gaaei en vdBoomen/Vos moeten spelen en zolang dat het geval is kan geen enkele trainer met dit zooitje een moderne speelstijl introduceren. En bij iedere blessure komt er iemand in die nog een stuk slechter is dan er al staat.
Met pijn en moeite derde
pi_210891557
quote:

[..]
landstitel zit er nog steeds in
Freakygod.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 9 oktober 2023 @ 12:47:23 #191
498282 Scrummie
pi_210891574
Club nog steeds een puinhoop, 19 punten achterstand op de huidige nummer 1. Landstitel komt eraan.

Wat heerlijk _O-
pi_210891576
Ik snap freaky wel. Als iedereen nu alles verliest en Ajax op z’n minst een paar keer wint en de rest gelijk speelt dan zijn ze kampioen.
pi_210891596
quote:
84s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:47 schreef Document1 het volgende:
Ik snap freaky wel. Als iedereen nu alles verliest en Ajax op z’n minst een paar keer wint en de rest gelijk speelt dan zijn ze kampioen.
Nou dat.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210891624
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:47 schreef Scrummie het volgende:
Club nog steeds een puinhoop, 19 punten achterstand op de huidige nummer 1. Landstitel komt eraan.

Wat heerlijk _O-
technisch heeft ie wel gelijk als ie zegt dat het nog kan.

Realistisch is een totaal ander iets natuurlijk :')
  maandag 9 oktober 2023 @ 12:52:11 #195
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210891635
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Berghuis haalt zijn niveau wel maar die is het natuurlijk gewend dat in een gehandicapt elftal alles om hem draait (lol).

Verder hoef je mij niet te overtuigen van de incompetentie van 'ram hem maar naar voren' Steijn maar het wordt toch moeilijk als je met een rechtsback en middenvelder van het niveau eerste divisie speelt. Je zult toch met Rensch/Gaaei en vdBoomen/Vos moeten spelen en zolang dat het geval is kan geen enkele trainer met dit zooitje een moderne speelstijl introduceren. En bij iedere blessure komt er iemand in die nog een stuk slechter is dan er al staat.
Ook Berghuis haalt z'n niveau niet, ik ben het ook verder (nog) niet met je eens dat er niet meer uit deze spelersgroep te halen valt. Ik weet het eenvoudigweg nog niet omdat ik helemaal niets van deze trainer begrijp, hij doet maar wat.
  maandag 9 oktober 2023 @ 12:53:15 #196
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210891652
quote:
84s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:47 schreef Document1 het volgende:
Gewoon beetje meewerken met zn allen kom aan zeg
pi_210891719
First things first en dat is Steijn out, maar dat gaat nog lastig worden met een HalsTstarrige van Halst die niet over zijn graf wil regeren, de idioot.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 9 oktober 2023 @ 12:59:00 #198
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_210891724
Ook is er niemand in het team zoals een Tadic dat kon, die de spelers goed kan sturen tijdens de wedstrijd.
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:00:23 #199
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210891738
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:58 schreef freaky40 het volgende:
First things first en dat is Steijn out, maar dat gaat nog lastig worden met een HalsTstarrige van Halst die niet over zijn graf wil regeren, de idioot.
Als dat allemaal klopt, je kan echt niet tot maart wachten dus het zal meer te maken hebben met ontbreken van een goed alternatief.
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:04:52 #200
139407 jorienvdherik
pi_210891770
Wat vinden jullie er nou van dat Jantje van Halst op de tribune zit met zijn zoon.
Nemen jullie ook je kids mee naar jullie eigen werk?
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:05:04 #201
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210891771
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:00 schreef Tarado het volgende:

[..]
Als dat allemaal klopt, je kan echt niet tot maart wachten dus het zal meer te maken hebben met ontbreken van een goed alternatief.
De goede alternatieven zullen ook wel vrij snel inzien dat je geen chocola kan maken met deze complete willekeur aan middelmatige spelers.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210891776
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:00 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wachten op Ten Hag? Zijn baan is door die invaller in ieder geval twee weken gered, maar dat wordt ook niet veel dit seizoen.
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:05:53 #203
474254 GurneyIsBestOke
pi_210891778
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:52 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ook Berghuis haalt z'n niveau niet, ik ben het ook verder (nog) niet met je eens dat er niet meer uit deze spelersgroep te halen valt. Ik weet het eenvoudigweg nog niet omdat ik helemaal niets van deze trainer begrijp, hij doet maar wat.
O ik denk ook wel zeker dat er meer te halen valt uit deze spelersgroep, maar niet op de korte termijn met een semi-aantrekkelijke speelstijl. Ik krijg bij veel spelers een beetje het idee wat ik bij Feyenoord bij hockeyhoofd heb, leuk spelertje voor een niveautje lager maar als het iets lastiger wordt kunnen ze druk totaal niet aan.

Ik vind trouwens Berghuis wel zijn niveau halen, maar ook Berghuis is nooit enorm constant geweest he.
Met pijn en moeite derde
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:07:17 #204
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210891785
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:05 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Wachten op Ten Hag? Zijn baan is door die invaller in ieder geval twee weken gered, maar dat wordt ook niet veel dit seizoen.
Ten Hag lijkt me gewoon onhaalbaar, die verdient 10 miljoen pond en mocht hij ontslagen worden zie hem nog wel elders een herkansing krijgen.
pi_210891789
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:05 schreef Caland het volgende:

[..]
De goede alternatieven zullen ook wel vrij snel inzien dat je geen chocola kan maken met deze complete willekeur aan middelmatige spelers.
Alsof er niet meer inzit dat een 16e plaats :')

Een trainer met een plan kan de schade best beperken. Dat het geen wereldselectie is die de pannen van het dak gaat spelen en mee gaat doen om het kampioenschap moge duidelijk zijn.
pi_210891805
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:07 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ten Hag lijkt me gewoon onhaalbaar, die verdient 10 miljoen pond en mocht hij ontslagen worden zie hem nog wel elders een herkansing krijgen.
dit idd. Uit het hoofd zettren als dat erin zat
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:09:21 #207
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210891811
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:07 schreef Bofjijff het volgende:

[..]

Een trainer met een plan kan de schade best beperken. Dat het geen wereldselectie is die de pannen van het dak gaat spelen en mee gaat doen om het kampioenschap moge duidelijk zijn.
Die 16e plaats is heel grappig maar ook wat vertekend. Plek 4-5 is wel ongeveer waar je hoort met deze selectie en dat zit er toch nog best in.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210891869
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:07 schreef Bofjijff het volgende:

[..]

We weten nog te weinig over deze selectie, sommige spelers fungeren nu niet omdat het hele team niet loopt, dat is een soort kettingreactie die ontstaat zoals je aan Sutalo b.v. kunt zien, maar een Forbs weet nog wel zijn niveau te behalen en Hato die gewoon ook zijn stinkende best blijft doen. Ik denk dus echt niet dat het allemaal koekenbakkers zijn, daar ga ik pertinent niet in mee. Je moet alleen een kundige trainer aanstellen die hier wat van kan baken, en Steijn heb ik best de tijd gegeven maar na gisteren is het toch echt gedaan. Onder hem gaat het niet meer marcheren....
Allemaal cabaretteketet!
pi_210891901
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:58 schreef freaky40 het volgende:
Ben je om? Had toch geen zin zei je.
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 13:22:11 #210
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210891928
Wat een puinhoop kunnen jullie er van maken zeg. Even ruimen.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 13:27:07 #211
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210891981
Zo. De bezem is er doorheen gehaald. Kunnen we weer inhoudelijk verder over Ajax?
Laat de persoonlijke aanvallen en het pseudo-modden maar achterwege.

Dank en veel plezier in dit topic :)
4045
onlogisch
pi_210891986
Steijn ontslaan, dan moet Gorter niet meer opstellen dat scheelt al de helft. Die eerste goal is gewoon houdbaar. Dan zoveel mogelijk punten harken tot de winterse transferwindow. Flikker je er een miljoen of 50 tegenaan.

Ik heb de persoonlijke aanval eruit gelaten.
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:29:37 #213
474254 GurneyIsBestOke
pi_210892002
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:09 schreef Caland het volgende:

[..]
Die 16e plaats is heel grappig maar ook wat vertekend. Plek 4-5 is wel ongeveer waar je hoort met deze selectie en dat zit er toch nog best in.
Ik vraag het mij serieus af, het doet mij ook wel een beetje denken aan dat huurlingenleger waarmee Twente degradeerde destijds, en dan heb je ook nog eens een trainer die het niet snapt en is de samenstelling totaal niet in balans. Voorin loopt er nog wel genoeg individuele kwaliteit om van de onderste plekken weg te blijven maar de rest ontloopt niet wat er nu bij Utrecht loopt volgens mij.
Met pijn en moeite derde
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:30:54 #214
139407 jorienvdherik
pi_210892023
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik vraag het mij serieus af, het doet mij ook wel een beetje denken aan dat huurlingenleger waarmee Twente degradeerde destijds, en dan heb je ook nog eens een trainer die het niet snapt en is de samenstelling totaal niet in balans. Voorin loopt er nog wel genoeg individuele kwaliteit om van de onderste plekken weg te blijven maar de rest ontloopt niet wat er nu bij Utrecht loopt volgens mij.
De aanval van ajax is dodelijk, Brobbey is zo erg in vorm, met die aanval ga je veel scoren, alleen lijkt de aanval totaal alleen te staan, of andersom verdediging en middenveld connecten niet met de aanval.
pi_210892035
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:44 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat is mijn baan niet, Arnesen stak zijn nek uit en kaapte Arne Slot bij AZ weg in een zelfde soort situatie en periode.

Zoiets moet bij Ajax toch ook mogelijk zijn lijkt me.
De enige Nederlandse trainer die dan in mijn hoofd opkomt is Pascal Janssen, al ben ik van hem totaal niet zo overtuigd als van Slot en Ten Hag... maar ja, AZ gaat daar gezien de situatie met Kroes natuurlijk never nooit mee akkoord.

En Janssen zal zelf ook niet willen _O-
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:32:08 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210892038
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Eigenlijk is Brobbey voorin de enige die zich een beetje aan de malaise kan onttrekken imo. Zo'n Forbs is een extreme alles of niets speler en Bergwijn, tsja Bergwijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:32:26 #217
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210892043
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:28 schreef Wotte het volgende:
Steijn ontslaan, dan moet Gorter niet meer opstellen dat scheelt al de helft. Die eerste goal is gewoon houdbaar. Dan zoveel mogelijk punten harken tot de winterse transferwindow. Flikker je er een miljoen of 50 tegenaan.

Ik heb de persoonlijke aanval eruit gelaten.
Zo simpel ligt het allemaal niet maar trainer weg lijkt me wel een 1e stap in de goeie richting.
pi_210892099
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:32 schreef Tarado het volgende:

[..]
Zo simpel ligt het allemaal niet maar trainer weg lijkt me wel een 1e stap in de goeie richting.
Scheelt al de helft als je een beetje een ervaren betrouwbare keeper erachter heb staan. Die Gorter pakt gewoonweg te weinig houdbare ballen af en toe een leuke save. Daarbij oogt hij onrustig.

Idealiter Pasveer maar die Ramaj kan van mij de kans wel krijgen maakt een goede indruk bij Jong en lijkt een baken van rust. Alleen daarom zou ik 'm al opstellen.
pi_210892113
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:32 schreef Tarado het volgende:

[..]
Denk het wel eigenlijk. Basis aanval is prima, de linies daarachter zijn pure armoede. Zowel qua spelers als tactische opzet.

Dat zo'n Taylor de beste is zegt alles over het dramatische niveau.
pi_210892123
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:09 schreef Caland het volgende:

[..]
Die 2 inhaalwedstrijden winnen tegen RKC (dus 10 minuten een voorsprong vasthouden) en van Volendam winnen (wat toch ook wel binnen de mogelijkheden moet liggen) en je staat virtueel gedeeld 7e met plek 5 op 2 punten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:40:58 #221
139407 jorienvdherik
pi_210892129
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Die 2 inhaalwedstrijden winnen tegen RKC (dus 10 minuten een voorsprong vasthouden) en van Volendam winnen (wat toch ook wel binnen de mogelijkheden moet liggen) en je staat virtueel gedeeld 7e met plek 5 op 2 punten.
En daarom moet je Steijn gewoon laten zitten
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:42:50 #222
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210892153
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:38 schreef Wotte het volgende:

[..]
Scheelt al de helft als je een beetje een ervaren betrouwbare keeper erachter heb staan. Die Gorter pakt gewoonweg te weinig houdbare ballen af en toe een leuke save. Daarbij oogt hij onrustig.

Idealiter Pasveer maar die Ramaj kan van mij de kans wel krijgen maakt een goede indruk bij Jong en lijkt een baken van rust. Alleen daarom zou ik 'm al opstellen.
Wel eens dat Gorter niet goed genoeg is hoor maar het ging me meer om die 50 miljoen in de winterstop, zijn best wel moeilijk die wintertransfers, moet je eigenlijk alleen gebruiken voor een buitenkansje en zoniet gewoon wachten tot je organisatie op orde is.
pi_210892198
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:30 schreef alopio het volgende:

[..]
Maar nu is Taylor ook een verschrikkelijke voetballer die bij gebrek aan beter mag spelen. Die kan er echt geen klote van, al denk meneer Taylor van zichzelf wel dat hij een hele grote is
Koeman heeft taylor kapoet gemaakt

de man had een halve wedstrijd goed gespeeld en omdat het een 020 speler is moest hij gelijk geselecteerd worden en in de basis....

we hebben het resultaat gezien in die wedstrijd......Taylor is daarna nooit meer Taylor geweest na al die kritiek die hij over zich heen heeft gekregen

wie is de volgende die Koeman gaat kapoet maken...o wacht is Hato al geselecteerd????
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 9 oktober 2023 @ 13:53:19 #224
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_210892272
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:58:54 #225
80382 manny
30 is best veel
pi_210892336
Wat we dit seizoen meemaken slaat echt alles.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 9 oktober 2023 @ 14:00:54 #226
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210892360
quote:
19s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:58 schreef manny het volgende:
Hopelijk blijft het wel bij dit seizoen.
pi_210892385
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:42 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wel eens dat Gorter niet goed genoeg is hoor maar het ging me meer om die 50 miljoen in de winterstop, zijn best wel moeilijk die wintertransfers, moet je eigenlijk alleen gebruiken voor een buitenkansje en zoniet gewoon wachten tot je organisatie op orde is.
Huren met optie tot koop is een goede middenweg.
  maandag 9 oktober 2023 @ 14:03:56 #228
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210892394
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 14:02 schreef Wotte het volgende:

[..]
Kom je toch al heel snel bij de spelers met een flinke kras uit, helemaal in de winter.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 9 oktober 2023 @ 14:05:46 #229
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210892417
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 14:02 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik denk juist dat je op dit moment geen paniekvoetbal moet spelen, beter richt je je op volgend seizoen en dat wordt nog moeilijk genoeg omdat je die andere 2 al een bonus in het vooruitzicht hebt gesteld.

Al is verkopen in de winterstop misschien wel een optie.
pi_210892536
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 14:05 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik denk juist dat je op dit moment geen paniekvoetbal moet spelen, beter richt je je op volgend seizoen en dat wordt nog moeilijk genoeg omdat je die andere 2 al een bonus in het vooruitzicht hebt gesteld.

Ik denk dat je op dit moment geen bassey bedragen meer gaat ontvangen voor je spelers
* Verwijderd *
  maandag 9 oktober 2023 @ 14:23:02 #231
474254 GurneyIsBestOke
pi_210892606
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:32 schreef Caland het volgende:

[..]
Eigenlijk is Brobbey voorin de enige die zich een beetje aan de malaise kan onttrekken imo. Zo'n Forbs is een extreme alles of niets speler en Bergwijn, tsja Bergwijn.
En Brobbey (goed he) is ook al geen bijzondere spits natuurlijk. Bergwijn zal ook niet bijster veel beter zijn dan iemand als Alireza en heeft bovendien een kutmentaliteit op het veld. Eens met je analyse over Forbs. Dus in de praktijk komt het neer op hopen dat één van Forbs of Berghuis een goede dag heeft en anders is het ook voorin behelpen. Dan helpt het niet dat pak hem beet FC Volendam organisatorisch beter staat dan Ajax.

Die 2-3 voorsprong tegen RKC was al met zo'n goede dag van Berghuis en Forbs, wellicht was dat al een uitschieter naar boven voor Ajax.
Met pijn en moeite derde
  maandag 9 oktober 2023 @ 14:34:24 #232
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_210892716
quote:
Er moeten koppen rollen.

Iedereen is fucking slecht, op brobbey na dan zie ik echt helemaal niemand die zich helemaal volledig ervoor inzet.
graag op anoniem
pi_210892718
quote:
Ik heb in 30 jaar tijd nog nooit zo'n kutseizoen meegemaakt.
En ook niet zo'n puinhoop in alle lagen van de club. Ik weet dat het in de tijd van Wisgerhof en co ook ronduit kut was, maar zoals nu? Nee.
pi_210892742
Ik zag vanmorgen Ajax Kenny Tete feliciteren met z'n 28e verjaardag. Als je naar een Tadic/Blind-constructie wil als nieuwe leiders dan zou de categorie oud-Ajacieden in de leeftijd 26-30 wel interessant zijn.

Tete had ook zijn beperkingen als back maar die zou nu prima passen denk ik.
  Redactie Sport maandag 9 oktober 2023 @ 14:44:46 #235
pi_210892815
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 14:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

Je moet je nog reppen om Europees te halen natuurlijk en voor een Ajax dat geen Europees speelt staan de serieuze namen niet in de rij natuurlijk.
  maandag 9 oktober 2023 @ 14:44:50 #236
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210892818
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 14:16 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Ik denk dat je op dit moment geen bassey bedragen meer gaat ontvangen voor je spelers
Dat weet jij helemaal niet maar als die interesse in Bergwijn serieus was van de zomer dan heb ik liever dat hij in de winterstop vertrekt, al zal hij daar zelf misschien liever mee wachten tot na het EK.
pi_210892838
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 14:34 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Er moeten koppen rollen.

maandag 9 oktober 2023 @ 14:48:14 #238
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210892847
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag vanmorgen Ajax Kenny Tete feliciteren met z'n 28e verjaardag. Als je naar een Tadic/Blind-constructie wil als nieuwe leiders dan zou de categorie oud-Ajacieden in de leeftijd 26-30 wel interessant zijn.

Tete had ook zijn beperkingen als back maar die zou nu prima passen denk ik.
Nee, prima gozer maar dat is geen leider.
  maandag 9 oktober 2023 @ 14:53:22 #239
474254 GurneyIsBestOke
pi_210892895
quote:
7s.gif Op maandag 9 oktober 2023 14:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik heb in 30 jaar tijd nog nooit zo'n kutseizoen meegemaakt.
En ook niet zo'n puinhoop in alle lagen van de club. Ik weet dat het in de tijd van Wisgerhof en co ook ronduit kut was, maar zoals nu? Nee.
Ik vind het ook zo vreemd dat de bodem nog helemaal niet in zicht is. De enige wedstrijden die Ajax simpel heeft gewonnen waren door de individuele klasse van Kudus en zelfs daarmee versloeg je Excelsior niet.

Wat dat betreft ben ik benieuwd hoe Ajax zich verhoudt tegen Utrecht wat onderaan staat en net van de twee gedoodverfde degradanten heeft verloren. Als Ajax dat wel simpel wint kan je in principe nog wel naar boven kijken, maar als er dan geen kwaliteitsverschil lijkt te zijn moet je je afvragen of er wel een minimaal niveau is waar Ajax vanuit kan gaan (zelfs als er met een beetje fortuin gewonnen wordt)
Met pijn en moeite derde
  maandag 9 oktober 2023 @ 15:05:01 #240
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210892994
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik vind het ook zo vreemd dat de bodem nog helemaal niet in zicht is. De enige wedstrijden die Ajax simpel heeft gewonnen waren door de individuele klasse van Kudus en zelfs daarmee versloeg je Excelsior niet.

Wat dat betreft ben ik benieuwd hoe Ajax zich verhoudt tegen Utrecht wat onderaan staat en net van de twee gedoodverfde degradanten heeft verloren. Als Ajax dat wel simpel wint kan je in principe nog wel naar boven kijken, maar als er dan geen kwaliteitsverschil lijkt te zijn moet je je afvragen of er wel een minimaal niveau is waar Ajax vanuit kan gaan (zelfs als er met een beetje fortuin gewonnen wordt)
De vraag is waarop de leiding wacht. Wellicht zijn ze nu naarstig lijstjes aan het maken om te kijken wie Steijn kan opvolgen. Utrecht wint Steijn misschien nog wel maar daarna verlies je sowieso van Brighton en PSV.

Dan volgt een reeks van Eredivisie-wedstrijden die je zou moeten winnen op papier. Maar daar is een nieuwe trainer voor nodig anders blijft het gewoon elke keer billenknijpen.
pi_210893021
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
De vraag is waarop de leiding wacht. Wellicht zijn ze nu naarstig lijstjes aan het maken om te kijken wie Steijn kan opvolgen. Utrecht wint Steijn misschien nog wel maar daarna verlies je sowieso van Brighton en PSV.

Dan volgt een reeks van Eredivisie-wedstrijden die je zou moeten winnen op papier. Maar daar is een nieuwe trainer voor nodig anders blijft het gewoon elke keer billenknijpen.
Terwijl als je nu kijkt je 2 weken de tijd hebt een trainer te laten beginnen, want zoveel internationals staan we deze keer niet af. Eeuwig zonde dat ze deze interland break niet hebben gebruikt om Steijn te lozen.
  maandag 9 oktober 2023 @ 15:09:26 #242
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210893028
quote:

[..]

Ondertussen allemaal van die vreemde "oplossingen", vd Vaart om Steijn te assisteren, dat slaat toch ook nergens op, Johnny van het Schip die wel andere trieste zorgen aan z'n hoofd heeft, wat moet je ermee?
pi_210893047
Van de Vaart heeft goede teksten bij Studio Voetbal over Ajax altijd, die er in gaan als koek bij ons Ajacieden maar ik weet niet of hij een baan moet ambiëren in de staf.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 9 oktober 2023 @ 15:12:03 #244
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210893050
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 15:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Terwijl als je nu kijkt je 2 weken de tijd hebt een trainer te laten beginnen, want zoveel internationals staan we deze keer niet af. Eeuwig zonde dat ze deze interland break niet hebben gebruikt om Steijn te lozen.
Het kan nog hè.
  maandag 9 oktober 2023 @ 15:13:26 #245
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210893064
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 15:11 schreef freaky40 het volgende:
Van de Vaart heeft goede teksten bij Studio Voetbal over Ajax altijd, die er in gaan als koek bij ons Ajacieden maar ik weet niet of hij een baan moet ambiëren in de staf.
Hij heeft al afgezegd, goeie gozer ook en Ajacied maar dat is toch niet iemand die je nu nodig hebt in je staf, in principe heb je een Van Gaal nodig.
pi_210893325
quote:

[..]

Ik snap er ook geen reet meer van. Zoals ik gisteren al zei gaat normaal de kop van de trainer er al zowat af als er 2 keer achter elkaar niet gewonnen wordt en je nog kansrijk bent voor een kampioenschap, nu win je al een paar potjes op rij niet en sta je onder de degradatiestreep _O-
pi_210893520
Thuis verliezen van Feyenoord met 0-4 zou al ontslag moeten betekenen.
  maandag 9 oktober 2023 @ 15:59:18 #248
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210893563
Ik heb een beetje het idee dat ze uit menselijke overwegingen nog even wachten met het ontslag van Steijn.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_210893576
Als je dit seizoen geen Europees voetbal haalt wordt de vijver waar je uit gaat vissen wel heel beroerd.

Het is te hopen dat de jonge jongens uit de jeugd zich blijven ontwikkelen, zodat je in de as jongens als Hato, Vos en Brobbey hebt staan als klein geraamte. Verder heb je aanvallende talenten als Van Axel Dongen en Godst. Slechter dan Mikautadze en Akpom kunnen die niet zijn.

Achterin en op het middenveld hebben we leiderschap nodig. Types als Blind en Schöne.
pi_210893586
Wat houdt ajax tegen

Ik kan maar 1 ding bedenken

ze denken echt dat het niet aan Steijn ligt :)
pi_210893595
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 15:59 schreef -XOR- het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat ze uit menselijke overwegingen nog even wachten met het ontslag van Steijn.
ik lees dat Ultee er uit ligt in Leeuwarden. wie weet , als ze echt een slachtoffer nodig hebben tot het einde van het seizoen....
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  maandag 9 oktober 2023 @ 16:02:28 #252
474254 GurneyIsBestOke
pi_210893599
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 15:13 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hij heeft al afgezegd, goeie gozer ook en Ajacied maar dat is toch niet iemand die je nu nodig hebt in je staf, in principe heb je een Van Gaal nodig.
Mwah, heb aan de tafel met analisten het idee dat hij weinig voorbereiding doet en zich er doorheen probeert te bluffen door op de onderbuik te spelen. Inhoudelijk is het weinig zuiver en bovendien is het volgens mij een drinker. Dat levert vermakelijke televisie op maar zo iemand moet je niet bij je club hebben.
Met pijn en moeite derde
pi_210893603
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 15:59 schreef -XOR- het volgende:
_O- _O-

Menselijke overwegingen bestaan niet bij ajax
  maandag 9 oktober 2023 @ 16:03:16 #254
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210893607
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 15:11 schreef freaky40 het volgende:
Van der Vaart doet het leuk voor op de buis maar die moet je geen technische beleidsbeslissingen laten nemen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 9 oktober 2023 @ 16:03:38 #255
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210893610
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:02 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
_O- _O-

Menselijke overwegingen bestaan niet bij ajax
Klopt. Kijk naar Ultee. :')
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 9 oktober 2023 @ 16:05:12 #256
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210893626
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Mwah, heb aan de tafel met analisten het idee dat hij weinig voorbereiding doet en zich er doorheen probeert te bluffen door op de onderbuik te spelen. Inhoudelijk is het weinig zuiver en bovendien is het volgens mij een drinker. Dat levert vermakelijke televisie op maar zo iemand moet je niet bij je club hebben.
Ik vind hem sympathieker dan Wes maar dat ben je al snel, maar dit lijkt me meer een poging van Steijn (als het klopt dat hij hem wilde) om zieltjes te winnen bij de achterban.
  maandag 9 oktober 2023 @ 16:08:07 #257
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210893658
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:03 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Van der Vaart doet het leuk voor op de buis maar die moet je geen technische beleidsbeslissingen laten nemen.
Nu heb je al twee van de drie middenvelders die defensief niet meedoen, dat worden er met Raffie gewoon drie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 9 oktober 2023 @ 16:08:41 #258
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210893664
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:08 schreef Caland het volgende:

[..]
Nu heb je al twee van de drie middenvelders die defensief niet meedoen, dat worden er met Raffie gewoon drie.
Maar dan heb je wel lekker veel voetbal op je middenveld.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  maandag 9 oktober 2023 @ 16:14:16 #259
474254 GurneyIsBestOke
pi_210893715
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:05 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik vind hem sympathieker dan Wes maar dat ben je al snel, maar dit lijkt me meer een poging van Steijn (als het klopt dat hij hem wilde) om zieltjes te winnen bij de achterban.
Sneijder neemt zichzelf nog een stuk serieuzer dan vdVaart en is bovendien dommer, dan ben je al gauw wat vervelender. Raf kan zich iets sympathieker doen overkomen. Maar met je eens dat het een wat doorzichtige poging is.
Met pijn en moeite derde
pi_210893736
Steijn gewoon laten zitten en de kar vlot laten trekken. Heeft even wat tijd nodig maar het herstel is zondag ingezet.
blablablabla
pi_210893754
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:02 schreef Sabata het volgende:

[..]
ik lees dat Ultee er uit ligt in Leeuwarden. wie weet , als ze echt een slachtoffer nodig hebben tot het einde van het seizoen....
Ik had Ultee best hoog zitten, maar die carrière loopt nu ook wel met een curve naar beneden
  maandag 9 oktober 2023 @ 16:20:21 #262
474254 GurneyIsBestOke
pi_210893759
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:08 schreef Caland het volgende:

[..]
Op die vette pens na zou je geen verschil tussen Raf en Branco merken denk ik
Met pijn en moeite derde
pi_210893784
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:17 schreef Elan het volgende:
Steijn gewoon laten zitten en de kar vlot laten trekken. Heeft even wat tijd nodig maar het herstel is zondag ingezet.
Werkt niet meer. Spelers hebben geen vertrouwen in zijn aanpak/tactische vaardigheden. Team is los zand, niks klopt en voordat het in het meest wonderlijke geval wel gaat draaien, ben je zo 2-3 maanden verder.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_210893804
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Werkt niet meer. Spelers hebben geen vertrouwen in zijn aanpak/tactische vaardigheden. Team is los zand, niks klopt en voordat het in het meest wonderlijke geval wel gaat draaien, ben je zo 2-3 maanden verder.
Klopt, maar degraderen zal je ook weer niet. Gewoon een tussenseizoen en volgend seizoen opnieuw beginnen.
blablablabla
pi_210893806
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Op die vette pens na zou je geen verschil tussen Raf en Branco merken denk ik
Ik zou haast zeggen dat Branco je schoonbroer is.
pi_210893831
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:25 schreef Elan het volgende:

[..]
Klopt, maar degraderen zal je ook weer niet. Gewoon een tussenseizoen en volgend seizoen opnieuw beginnen.
Zo werkt dat niet bij Ajax. De achterban begint te morren (en terecht) na deze giga flop van een seizoensstart. En dat na een rampjaar onder Schreuder/Heitinga.

De laatste winst van Ajax is op 24-8 geweest tegen Ludogorets.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_210893921
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:29 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Zo werkt dat niet bij Ajax. De achterban begint te morren (en terecht) na deze giga flop van een seizoensstart. En dat na een rampjaar onder Schreuder/Heitinga.

De achterban was gisteren behoorlijk mak viel me op, je zou het als een een lesje in nederigheid kunnen beschouwen deze fase.. Steijn moet je alle tijd en rust geven om dit proces dat momenteel gaande verder vorm te laten krijgen.

quote:
De laatste winst van Ajax is op 24-8 geweest tegen Ludogorets.
Volendam ook binnen aldus de officiële clubwebsite.
blablablabla
pi_210894028
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:40 schreef Elan het volgende:

[..]
Steijn moet je alle tijd en rust geven om dit proces dat momenteel gaande verder vorm te laten krijgen.
[..]

mee eens geef hem nog heel veel tijd

laat hem gewoon zijn contract uitdienen :)
pi_210894044
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
mee eens geef hem nog heel veel tijd

laat hem gewoon zijn contract uitdienen :)
Contract voor het leven _O_
Wat een genot is dit he Klaas.
blablablabla
pi_210894066
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:50 schreef Elan het volgende:

[..]
Contract voor het leven _O_
Wat een genot is dit he Klaas.

de man durft gewoon nog te lachen gisteren tijdens intervieuw

hij is al die nederlagen al gewend joh

ik zeg

GEEF HEM CONTRACTVERLENGING :)
pi_210894105
Vlag van Israël weer terug op de tribune bij Ajax?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_210894210
  maandag 9 oktober 2023 @ 17:11:12 #273
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210894233
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]

ik zeg

Op de tribune is het een slachtveld

VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 9 oktober 2023 @ 17:20:22 #274
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210894290
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 17:11 schreef Caland het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Stukje begeleide woongroep.
pi_210894343
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]

ik zeg

Ik zou ook lachen met het vooruitzicht op een dikke ontslagvergoeding.
pi_210894667
quote:

[..]

[ afbeelding ]
niet best
pi_210894789
Over 3 weken ajax naar plek 18 sturen _O_
  maandag 9 oktober 2023 @ 18:22:45 #278
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210894890
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 18:12 schreef PSVCL het volgende:
Over 3 weken ajax naar plek 18 sturen _O_
Ja de hel van Eindhoven he.
pi_210895011
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Ja de hel van Eindhoven he.
Voor ajax sowieso. Daarom verlies je bijna altijd in de hel van ehv
pi_210895037
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Die woont bij mij in de buurt :')
  maandag 9 oktober 2023 @ 18:45:53 #281
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210895137
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 18:33 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Voor ajax sowieso. Daarom verlies je bijna altijd in de hel van ehv
Ja echt verschrikkelijk die hoempapa sfeer.
  maandag 9 oktober 2023 @ 19:01:55 #282
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210895317
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 18:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Ja echt verschrikkelijk die hoempapa sfeer.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  maandag 9 oktober 2023 @ 19:03:37 #283
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210895346
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 19:01 schreef -XOR- het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 9 oktober 2023 @ 19:10:11 #284
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210895446
quote:
9s.gif Op maandag 9 oktober 2023 19:03 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Stukje Braobantse gemoedelijkheid.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_210895859
PSV :').

PSV-supporters :') :').

Brabanders :') :') :').
In Southern Sun
pi_210896207
kUNNEN WE allemaal ontopic blijven? en het gewoon weer hebben over de degradatie van ajax ?
pi_210896531
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 19:57 schreef klaasweetalles het volgende:
kUNNEN WE allemaal ontopic blijven? en het gewoon weer hebben over de degradatie van ajax ?
Doen we, als jij dan correct leestekens en hoofdletters gaat gebruiken.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_210896842
quote:
:')
pi_210897143
quote:
Eens.

Zou dit Ajax de nacompetitie winnen van FC Dordrecht? Uit altijd lastig.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_210897321
Wat worden de uitgaande miljoenen-transfers komend jaar?
Akpom 60 mln naar Barca?
Medic voor 45 mln naar BAyern?
Gaaei voor 55 mln naar Spurs? :)
  maandag 9 oktober 2023 @ 21:14:41 #291
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210897372
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:10 schreef AmenhotepIV het volgende:
Wat worden de uitgaande miljoenen-transfers komend jaar?
Akpom 60 mln naar Barca?
Medic voor 45 mln naar BAyern?
Gaaei voor 55 mln naar Spurs? :)
Denk die Mikautadze voor 5 miljoen naar Hamburg .
RED ONS HENNIEGOD
pi_210897659
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 9 oktober 2023 @ 21:46:34 #293
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210897758
quote:
Meer aankopen zullen zich zo wel voelen . Mooi man , dat kopen op slechts data.
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 9 oktober 2023 @ 21:48:59 #294
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210897798
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210897817
quote:
9s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
misschien kan hij gewoon niet praten....

hoe moet deze man met iemand anders praten dan

hij spreekt waarschijnlijk geen engels

beetje dom bericht
pi_210897822
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:48 schreef Caland het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja, was lachwekkend. Leek wel of we de nieuwe Gvardiol binnen hadden gehaald.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_210897828
quote:

[..]
[ afbeelding ]
het is allemaal uitgekomen
pi_210897830
quote:

[..]
[ afbeelding ]
Dezelfde media die Ajax het Bayern van Nederland begonnen te noemen.
In Southern Sun
pi_210897841
quote:
9s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
data bepaalt hoe intelligent je bent .....
pi_210897845
quote:
9s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Denk die Mikautadze voor 5 miljoen naar Hamburg .
ik denk 0 euro
pi_210897848
dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')