abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 oktober 2023 @ 22:09:00 #1
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_210887155

Transfers 2023/2024
Uit: Jurrien Timber (Arsenal), Edson Álvarez (West Ham United), Calvin Bassey (Fulham), Mohamed Daramy (Stade Reims), Youri Regeer (Twente), Florian Grillitsch (TSG Hoffenheim), Dusan Tadic (Fenerbahce), Kik Pierie (Excelsior), Naci Ünüvar (Twente, verhuur), Youri Baas (NEC, verhuur), Maarten Stekelenburg (einde carrière), Lorenzo Lucca (Pisa, einde verhuur)

In: Josip Sutalo (Dinamo Zagreb), Carlos Forbs (Machester City), Chuba Akpom (Middlesbrough), Benjamin Tahirovic (AS Roma), Diant Ramaj (Eintracht Frankfurt), Anton Gaaei (Viborg FF), Jakov Medic (FC St. Pauli), Branco van den Boomen (Toulouse)

Selectie 2023/2024
Keepers: Gerónimo Rulli, Jay Gorter, Diant Ramaj, Remko Pasveer

Verdedigers: Josip Sutalo, Jorrel Hato, Ahmetcan Kaplan, Jakov Medic, Owen Wijndal, Anass Salah-Eddine, Devyne Rensch, Jorge Sánchez, Anton Gaaei

Middenvelders: Silvano Vos, Kenneth Taylor, Branco van den Boomen, Benjamin Tahirovic, Kian Fitz-Jim, Mohammed Kudus, Steven Berghuis, Davy Klaassen

Aanvallers: Steven Bergwijn, Carlos Forbs, Amourricho van Axel Dongen, Francisco Conceição, Brian Brobbey, Chuba Akpom

SPOILER: Wedstrijdschema Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

zondag 8 oktober 2023 @ 22:09:10 #2
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_210887158
Succes jongens!
pi_210887202
Het blijft bizar dat we na de slechtste start ever in de Eredivisie nog steeds een trainer vertrouwen zien krijgen, terwijl normaal gesproken het hoofd van een Ajax-trainer al gevraagd wordt als er 2 keer op rij puntverlies ontstaat en je bovenaan staat. _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_210887209
De keeper is van het niveau Heerenveen/NEC
De verdediging stelt geen reet voor, alleen Hato is een leuk spelertje.
Ze hebben geen middenveld en een luie domme aanval .

Maar het is allemaal de fout van Steijn _O_
pi_210887338
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:12 schreef PSVCL het volgende:

en van schreuder
en van heitinga

ligt er niet aan dat je bij de transfers van bijvoorbeeld 15+ of 20+ miljoen gewoon complete stront hebt gehaald

ook deze zomer weer

genot
  zondag 8 oktober 2023 @ 22:22:43 #6
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_210887370
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Het blijft bizar dat we na de slechtste start ever in de Eredivisie nog steeds een trainer vertrouwen zien krijgen, terwijl normaal gesproken het hoofd van een Ajax-trainer al gevraagd wordt als er 2 keer op rij puntverlies ontstaat en je bovenaan staat. _O-
Staan gewoon met de rug tegen de muur. Wie moet je er neer zetten dan? En het is dan nog niet eens zeker of een andere trainer het beter gaat doen. Dan heeft ‘ie met Utrecht, Brighton en PSV al een valse start.

Alleen lees ik nu in Telegraaf dat Steijn het DNA moet bewaken. Dat is meer krediet dan ik dacht.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_210887381
quote:
10s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:19 schreef aTypisch het volgende:

[..]
en van schreuder
en van heitinga

ligt er niet aan dat je bij de transfers van bijvoorbeeld 15+ of 20+ miljoen gewoon complete stront hebt gehaald

ook deze zomer weer

genot
als je zelfs met deze groep het voor elkaar krijgt niet minimaal 5e maar 16e te staan, jouw groep niet weet te motiveren en het wel voor elkaar krijgt een groep de wei in te sturen zonder plan danwel automatismes dan faal je wel als coach.
pi_210887384
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:12 schreef PSVCL het volgende:

Valt allemaal reuze mee maar het staat voor geen meter. Druk zetten op de verkeerde momenten, enorme ruimtes achterin die worden weggegeven. Ik ging van Feyenoord naar Ajax en je weet tactisch echt niet waar je naar zit te kijken. Een Bosz of Slot zou hier zoveel meer uit halen.
blablablabla
pi_210887399
quote:
10s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:19 schreef aTypisch het volgende:

[..]
en van schreuder
en van heitinga

ook deze zomer weer

genot
Heitinga en Schreuder hadden Alvarez, Timber en Kudus nog lopen. Scheelt wel een paar slokken op de borrel.
pi_210887421
quote:
Elke wedstrijd dat Steijn blijft zitten is meegenomen. Dit is echt genieten.
pi_210887435
Is Ron Jans niks voor ajax?
* Verwijderd *
pi_210887446
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:25 schreef Wotte het volgende:

[..]
Heitinga en Schreuder hadden Alvarez, Timber en Kudus nog lopen. Scheelt wel een paar slokken op de borrel.
die namen die je noemt kunnen één faal seizoen qua aankopen prima verbloemen

maar er is nog niks nieuws opgestaan, terwijl je ook deze periode gewoon ontzettend veel faalhazen hebt gehaald

vd boomen zou bij AZ Clasie of Bazoer er niet uitspelen
misschien dat zo'n forbs bij feyenoord een minteh als eerste wissel zou vervangen
ajax heeft 4 of 5 linksbacks onder contract, geen een zou Hartman het moeilijk maken _O-

terwijl Feyenoord en met name PSV gewoon spelers halen die bij andere ploegen ook zouden starten

het is echt genieten :)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2023 22:29:47 ]
pi_210887456
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:26 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Elke wedstrijd dat Steijn blijft zitten is meegenomen. Dit is echt genieten.
Die is morgen wel weg waarschijnlijk maar inderdaad. Wat een vakonbekwame idioot. Na die 1-2 waren ze het helemaal kwijt, iedereen liep uit positie en er vielen ruimtes op het veld te grote van de Bijlmer.
blablablabla
pi_210887481
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Die hoopt op een uitnodiging van Feyenoord als Slot vertrekt denk ik :)
pi_210887492
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Dat klopt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_210887505
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:22 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]
Staan gewoon met de rug tegen de muur. Wie moet je er neer zetten dan? En het is dan nog niet eens zeker of een andere trainer het beter gaat doen. Dan heeft ‘ie met Utrecht, Brighton en PSV al een valse start.

Alleen lees ik nu in Telegraaf dat Steijn het DNA moet bewaken. Dat is meer krediet dan ik dacht.
Tja ik snap dat er niet echt goede opties voor handen zijn, maar dit is toch niet meer houdbaar. Je voelt ook aan alles dat deze groep er ook niet meer in gelooft met deze trainer, dan ben je weg.
pi_210887527
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 19:42 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

(lol)
SteIjN KrIjgT HeT Op dE RaILs

Dit is lachwekkend
Jack does it in real time...
  zondag 8 oktober 2023 @ 22:41:06 #18
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_210887605
Mocht Ajax onverhoopt nog gelijkspelen tegen Rkc dan gaan ze er op doelsaldo alsnog overheen _O_
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_210887629
Misschien kan PSV de historische 10-0 v feyenoord compleet maken met de double en ook 10-0 tegen Ajax? :P
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 22:45:24 #20
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210887644
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 21:46 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
What can change the nature of a man?
  zondag 8 oktober 2023 @ 22:50:17 #21
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210887693
Ik ben er ook wel klaar mee, dat was ik al toen ik de opstelling zag dus ik kijk niet meer zolang Steijn er zit, niet uit protest of zo maar gewoon omdat ik weet dat het toch niks wordt.
pi_210887711
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:50 schreef Tarado het volgende:
Ik ben er ook wel klaar mee, dat was ik al toen ik de opstelling zag dus ik kijk niet meer zolang Steijn er zit, niet uit protest of zo maar gewoon omdat ik weet dat het toch niks wordt.
Je moet je cluppie blijven steunen man
* Verwijderd *
pi_210887720
quote:
Nah altijd kijken of naar de wedstrijden gaan. Maar Steijn MOET er nu uit, je hebt nu 2 weken voor een schone lei.
pi_210887770
quote:
De totale apathie in de club jegens de resultaten is echt zorgwekkend. Er is echt niemand die de urgentie ziet ofzo, want nadat Mislintat en Pieringatje hun biezen konden pakken is de rest gewoon op dezelfde onbekwame voet verder gegaan.

Tyf die Steijn er nou eens uit, laat eens zien dat het genoeg is, zorg dat die ondergrens omhoog gaat en dat het continue gefaal van onbekwame mensen niet meer getolereerd wordt.
pi_210887772
Ik hoorde vanmiddag bij Langs de Lijn de naam Henk ten Cate voorbijkomen, het verbaast me elke keer weer dat ze steeds jaar in jaar uit die pipo noemen terwijl hij al in eeuwen niks meer met voetballen gedaan heeft :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 8 oktober 2023 @ 22:57:36 #26
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210887793
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:51 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Ik blijf altijd Ajacied hoor maar gewoon even geen zin om naar oogaids te kijken.
pi_210887809
Bij Ajax lopen zoveel matige voetballers rond die zouden bij SC Heerenveen niet eens in de basis staan
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_210887921
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:56 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde vanmiddag bij Langs de Lijn de naam Henk ten Cate voorbijkomen, het verbaast me elke keer weer dat ze steeds jaar in jaar uit die pipo noemen terwijl hij al in eeuwen niks meer met voetballen gedaan heeft :')
Nah ik had tegen beter weten in gehoopt dat Ten Hag wel beschikbaar zou komen. Je hebt nu een trainer nodig die met harde hand dingen gaat herstellen, eentje die veeleisend is naar spelers maar ze ook laat spelen naar hun mogelijkheden, met herkenbaar voetbal, een systeem, zodat ze weten wat ze moeten doen.
pi_210887950
Onze nationale voetbaljournalistiek valt niet serieus te nemen. Lekker allemaal Steijn de hand boven het hoofd houden.
  zondag 8 oktober 2023 @ 23:12:01 #30
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210887960
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:51 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Wij zijn ook gek geweest dat we jarenlang achterlijk voetbal en dubieuze beleidsbeslissingen hebben gesteund.

Ik snap het ergens wel. Zodra Steijn weg is kan Ajax op zijn minst ergens naar toe werken maar deze manier van voetballen is gewoon beschamend.
Makkelijk eerste
pi_210887966
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Onze nationale voetbaljournalistiek valt niet serieus te nemen. Lekker allemaal Steijn de hand boven het hoofd houden.
Merkwaardig allemaal, follow the money maar dan anders.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210887984
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Wij zijn ook gek geweest dat we jarenlang achterlijk voetbal en dubieuze beleidsbeslissingen hebben gesteund.

Ik snap het ergens wel. Zodra Steijn weg is kan Ajax op zijn minst ergens naar toe werken maar deze manier van voetballen is gewoon beschamend.
Nou dat vooral, beschamend. Dit is geen voetbal.
pi_210888038
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Nou dat vooral, beschamend. Dit is geen voetbal.
Dit, als je toch amper een kans bij elkaar voetbalt in een thuiswedstrijd, en niet voor het eerst dit seizoen en je daarnaast verdedigend zoveel steken laat vallen dan klopt er echt geen kut van.

Heb ook het idee dat Steijn de verkeerde spelers maar de hand boven het hoofd blijft houden. Gorter is gewoon niet goed genoeg met zijn geboks en showduiken op ballen die naast gaan, om dan vervolgens bij een bal in de korte hoek verrast te worden. Sosa is een Kroatisch international maar die wordt na een mindere pot geslacht, terwijl anderen week in week uit mogen verzaken.
  zondag 8 oktober 2023 @ 23:20:35 #34
474254 GurneyIsBestOke
pi_210888048
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:59 schreef TLC het volgende:
Bij Ajax lopen zoveel matige voetballers rond die zouden bij SC Heerenveen niet eens in de basis staan
Berghuis is eigenlijk de enige die er met kop en schouders bovenuit steekt. Op basis van relatief recente prestaties zouden Bergwijn en Sutalo ook beter moeten kunnen maar daar komt nu niks van terecht. Brobbey, Forbs, Vos en Hato zijn goede talenten maar wel grillig. En de rest is volgens mij echt brandhout. Er zullen een paar wel een stuk meer potentie hebben dan ze laten zien maar op dit moment zijn de besten hooguit niveau AZ/Twente en sommigen zouden bij RKC niet eens misstaan.
Makkelijk eerste
  zondag 8 oktober 2023 @ 23:31:24 #35
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210888166
Kwam nou vandaag die Gaaei er ook gewoon weer in _O-
pi_210888284
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kwam nou vandaag die Gaaei er ook gewoon weer in _O-
Rensch was geblesseerd. Hij viel overigens prima in.
pi_210888346
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:48 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Rensch was geblesseerd. Hij viel overigens prima in.
Nouuuuuuuu, die deelde gewoon mee in de malaise hoor
pi_210888402
quote:
14s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:28 schreef aTypisch het volgende:

[..]
die namen die je noemt kunnen één faal seizoen qua aankopen prima verbloemen

het is echt genieten :)
Je spreekt jezelf een beetje tegen. Het lag zojuist niet aan de trainers maar aan de aankopen. Vervolgens kun je slechte aankopen met die namen prima verbloemen. Waar ligt het nou aan de aankopen of de trainers?

Overigens is Stengs kopen een gebrek aan ambitie.
pi_210888409
Kenneth ¨tikkie terug¨ Taylor , wat een speler! :9~
Kan daar elke week weer van genieten!
pi_210888569
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 00:08 schreef Wotte het volgende:

[..]
Je spreekt jezelf een beetje tegen. Het lag zojuist niet aan de trainers maar aan de aankopen. Vervolgens kun je slechte aankopen met die namen prima verbloemen. Waar ligt het nou aan de aankopen of de trainers?

Overigens is Stengs kopen een gebrek aan ambitie.
dat spreekt elkaar niet tegen
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 01:15:40 #41
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210888716
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:05 schreef GGMM het volgende:
Nu het wat minder gaat met Ajax zie je steeds vaker users die het 'toevallig' niet konden zien.
What can change the nature of a man?
  maandag 9 oktober 2023 @ 01:24:28 #42
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210888744
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 01:15 schreef Coco het volgende:

[..]
[..]

Je kan het toch niemand kwalijk nemen. Heb wel wat beters te doen.
pi_210888799
quote:

[..]
[..]

Successupporters ook wel genoemd, ik ken dat soort. Van het soort wat vroegtijdig van de tribune vertrekken naar de uitgang van het stadion en dat is hetzelfde soort dat dan maar van een ander club supporter worden....liever kwijt dan rijk dat soort tokkies.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 9 oktober 2023 @ 02:45:43 #44
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_210888807
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:22 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

Zelfs zonder trainer moeten ze beter kunnen dan dit

Verkeerde quote

[ Bericht 1% gewijzigd door Parafernalia op 09-10-2023 02:51:32 (Ik wilde TheVulture quoten) ]
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 9 oktober 2023 @ 07:25:45 #45
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210889110
Philippe Clement is clubloos momenteel. Misschien is dat niet de droomtrainer, maar het is wel iemand die behoorlijk een elftal kan neerzetten. Lijkt me verreweg de beste reele optie.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210889181
Als supporter heb je wel veel aan die interviews van Brubbey en Bergwijn.

GEwoON HaRDeR WeRkEN.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_210889185
Wellicht Steve McClaren halen, is momenteel assistent bij ManU.
pi_210889232
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 07:25 schreef -XOR- het volgende:
Philippe Clement is clubloos momenteel. Misschien is dat niet de droomtrainer, maar het is wel iemand die behoorlijk een elftal kan neerzetten. Lijkt me verreweg de beste reele optie.
Is al snel 3 klassen beter dan Steijn.
Maar ja das niet zo moeilijk, wat een demagoog die Steijn.
pi_210889267
Dick Advocaat.....die mist alleen nog Ajax om z'n top 4 compleet te maken. Dick's laatste klusje. Zou leuk zijn.
  maandag 9 oktober 2023 @ 08:08:26 #50
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_210889271
Viel mij gisteren al op dat er veel lege stoelen te zien waren.
Verder vind ik de aanval van Ajax zo gevaarlijk, maar er zit 0 samenhang in met het middenveld en de verdediging
pi_210889287
Ik had wel een bericht verwacht dat de trainer nu wel ontslagen zou zijn na weer een kansloze nederlaag

o wacht steijn heeft een afkoopsom die in de miljoenen loopt en het geld is op om de afkoopsom van steijn te betalen en weer miljoenen aan een nieuwe trainer te gaan betalen :)

Ook moet er waarschijnlijk miljoenen aan misluktwat betaald gaan worden
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 9 oktober 2023 @ 08:14:46 #52
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210889289
quote:

[..]
[..]

Wat minder :)
pi_210889333
Super kut wakker worden weer. Helemaal als je op je telefoon kijkt en Steijn nog niet ontslagen is..
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_210889340
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik had wel een bericht verwacht dat de trainer nu wel ontslagen zou zijn na weer een kansloze nederlaag

o wacht steijn heeft een afkoopsom die in de miljoenen loopt en het geld is op om de afkoopsom van steijn te betalen en weer miljoenen aan een nieuwe trainer te gaan betalen :)

Ook moet er waarschijnlijk miljoenen aan misluktwat betaald gaan worden
Er is een eigen vermogen van 240 miljoen euro. Er is geld zat. Alleen er zou nog wel geen vervanger paraat zijn.
pi_210889385
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:25 schreef StevenHyde het volgende:
Super kut wakker worden weer. Helemaal als je op je telefoon kijkt en Steijn nog niet ontslagen is..
Duurde bij Schreuder ook 3 maanden voordat hij eruit ging na de eerste tegenslagen. Dan zitten we in de kerstvakantie :')
  maandag 9 oktober 2023 @ 08:39:45 #56
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210889408
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Duurde bij Schreuder ook 3 maanden voordat hij eruit ging na de eerste tegenslagen. Dan zitten we in de kerstvakantie :')
In crisisbestrijding voor dummies zijn jullie nu bij: geef wat baantjeszieke coryfeeën iets te doen om de achterban stil te houden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 9 oktober 2023 @ 08:41:37 #57
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210889422
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ja dat duurde ook veel te lang, al was het onder Sjon niet veel beter en dat zou nu natuurlijk ook kunnen gebeuren maar ik zie geen greintje progressie onder Steijn.
  maandag 9 oktober 2023 @ 08:45:14 #58
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210889441
https://nos.nl/collectie/(...)at-ik-ontslagen-word

quote:
Trainer Maurice Steijn weigert echter de handdoek te gooien. "Opgeven? Nee, dat verdient deze club niet."
;(
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 9 oktober 2023 @ 08:48:34 #59
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210889457
quote:
:D Hij bedoelt dit gezin, logisch ook wel dat hij wil cashen.
  maandag 9 oktober 2023 @ 08:49:27 #60
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210889465
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:45 schreef -XOR- het volgende:
Trainer Maurice Steijn weigert echter de handdoek te gooien. "Opgeven? Nee, dat verdient deze club niet."
Hij bedoelt gewoon "Opgeven? Je denkt toch niet dat ik die drie miljoen ontslagvergoeding laat schieten"
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 08:49:35 #61
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210889466
John van 't Schip.

Zeg het maar boys.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_210889471
Wordt steijn ook wel eens kritische vragen gesteld? Hoe hij denkt er verbetering in te krijgen enzo

[ Bericht 5% gewijzigd door TornadoDK op 09-10-2023 08:57:46 ]
No bitch to me
pi_210889474
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2023 00:38 schreef aTypisch het volgende:

[..]
dat spreekt elkaar niet tegen
Jawel als je enerzijds stelt dat het aan het aankoopbeleid ligt en niet aan de trainer en anderzijds zegt dat de namen die ik noemde slechte aankopen prima een seizoen kunnen verbloemen.

Waarom hebben zowel Schreuder als Heitinga dan niet gepresteerd?
pi_210889490
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:41 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ja dat duurde ook veel te lang, al was het onder Sjon niet veel beter en dat zou nu natuurlijk ook kunnen gebeuren maar ik zie geen greintje progressie onder Steijn.
Het is echt verschrikkelijk. Niet om aan te gluren.
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 08:52:41 #65
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210889502
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:41 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ho ho. Jullie speelden gelijk tegen de nummer 6 van Griekenland.
4045
onlogisch
  maandag 9 oktober 2023 @ 08:54:17 #66
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210889512
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Progressie, zoek dat even op.
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 08:56:12 #67
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210889525
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:54 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik benadruk graag positieve dingen :)
4045
onlogisch
pi_210889530
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:56 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik benadruk graag positieve dingen :)
ja dat zal het wel zijn idd
  maandag 9 oktober 2023 @ 08:57:00 #69
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210889533
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:54 schreef Tarado het volgende:

[..]
Tegen AZ werden er al een stuk minder kansen weggegeven dan de wedstrijden ervoor.

Nu speelde AZ wel enorm matig, maar toch.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210889535
Ik snap sowieso niet dat het schijnbaar zo ontzettend lastig is om een beetje fatsoenlijk beleid te ontwikkelen daar.

Je grootaandeelhouder is een vereniging van 700 voornamelijk bejaarden.
  maandag 9 oktober 2023 @ 08:58:54 #71
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210889554
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:57 schreef Wotte het volgende:
Ik snap sowieso niet dat het schijnbaar zo ontzettend lastig is om een beetje fatsoenlijk beleid te ontwikkelen daar.

Je grootaandeelhouder is een vereniging van 700 voornamelijk bejaarden.
Dat was toch ook zo toen het goed ging.
pi_210889602
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:41 schreef Parafernalia het volgende:
Mocht Ajax onverhoopt nog gelijkspelen tegen Rkc dan gaan ze er op doelsaldo alsnog overheen _O_
Want dan krijgt RKC dat ene punt niet? ;(
pi_210889606
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:27 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Er is een eigen vermogen van 240 miljoen euro. Er is geld zat. Alleen er zou nog wel geen vervanger paraat zijn.
Op dit moment moet ajax elk seizoen 70 miljoen zelf toeleggen op de begroting. Dit gat werd ieder seizoen gedicht door verkoop van spelers en de Champions L inkomsten.

Welke spelers gaan er verkocht worden komend seizoen en als je zo doorgaat ga je geen europees wedstrijden spelen volgend seizoen....

Dat eigen vermogen gaat heel snel slinken...

Alle dure spelers zijn inmiddels al verkocht behalve Berghuis

Conclusie is dat ajax zijn begroting van 180 miljoen zo snel mogelijk richting 100 miljoen of lager moet gaan brengen om niet in financielle problemen te gaan komen.

en de begroting naar beneden brengen zal automatische betekenen minder goede spelers
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_210889612
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:48 schreef Tarado het volgende:

[..]
:D Hij bedoelt dit gezin, logisch ook wel dat hij wil cashen.
Het is echt bijna te hopen voor jullie dat je over 2 weken puntverlies bij Utrecht lijdt, dan is het echt wel klaar. Win je dan krijgt hij weer 2 weken uitstel en blijf je in die spiraal zitten.
pi_210889634
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:58 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat was toch ook zo toen het goed ging.
Ik bedoel meer langere termijn want het is steeds een golfbeweging 95- 97 top dan 2002-04 weer een opleving vervolgens tussen 2004-2010 niet fantastisch. Toen rond 2010 de revolutie en pas in 2017 echt succes. Nu weer kut in 2022.

Gemene deler in al die periodes is dat de 'stromingen' binnen de club elkaar vrijwel altijd de tent uitvechten. Dat heeft volgens mij een hoop van doen met hoe de NV Ajax is gestructureerd.
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 09:06:38 #76
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210889635
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het is echt bijna te hopen voor jullie dat je over 2 weken puntverlies bij Utrecht lijdt, dan is het echt wel klaar. Win je dan krijgt hij weer 2 weken uitstel en blijf je in die spiraal zitten.
Alsof Ajax punten gaat laten liggen bij Utrecht. Die kunnen er écht helemaal niks van.
4045
onlogisch
pi_210889646
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]
AEK won van Brighton.

Brighton speelde gelijk tegen Liverpool.

Ajax is dus beter dan Liverpool.
pi_210889651
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:06 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik bedoel meer langere termijn want het is steeds een golfbeweging 95- 97 top dan 2002-04 weer een opleving vervolgens tussen 2004-2010 niet fantastisch. Toen rond 2010 de revolutie en pas in 2017 echt succes. Nu weer kut in 2022.

Gemene deler in al die periodes is dat de 'stromingen' binnen de club elkaar vrijwel altijd de tent uitvechten. Dat heeft volgens mij een hoop van doen met hoe de NV Ajax is gestructureerd.
Van Gaal denkt dat hij net zo groot is als Cruiff

de man was zo jaloers op de Cruiff revolutie dat hij denkt dat we nu het woord van Gaal Revolutie gaan krijgen

nee

dat gaat van gaal niet lukken
pi_210889658
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Alsof Ajax punten gaat laten liggen bij Utrecht. Die kunnen er écht helemaal niks van.
Tegen Ajax wel. Krijg je vast Guzubuyuk als scheids en loopt alles weer helemaal zoals het daar zo vaak loopt.

Ajax is compleet los zand. Geen enkele tegenstander is minder.
pi_210889659
quote:

[..]
Ik zie fc utrecht wel in het eigen stadion ajax op dit moment verslaan puur op vechtlust
pi_210889675
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Van Gaal denkt dat hij net zo groot is als Cruiff

de man was zo jaloers op de Cruiff revolutie dat hij denkt dat we nu het woord van Gaal Revolutie gaan krijgen

nee

dat gaat van gaal niet lukken
Goed verhaal verder.
pi_210889678
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:08 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
AEK won van Brighton.

Brighton speelde gelijk tegen Liverpool.

Ajax is dus beter dan Liverpool.
Steijn is de beste trainer ooit!
pi_210889690
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:09 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik zie fc utrecht wel in het eigen stadion ajax op dit moment verslaan puur op vechtlust
Dat laten ze het hele seizoen al zien inderdaad!
  maandag 9 oktober 2023 @ 09:22:41 #84
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210889793
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik hoop dat het deze week (vandaag?) gewoon klaar is na het gesprek met Louis, die kan toch ook niet anders geconcludeerd hebben dan dat er weinig van klopt.
pi_210889797
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:13 schreef Marcoss het volgende:

[..]
En ajax laat dat allemaal wel zien natuurlijk...

ajax is rijp voor de slacht

zelfs volendam is niet meer bang....
pi_210889818
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:13 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Bij Ajax straalt de klasse er van af natuurlijk
pi_210889834
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Je steunt dan ook de spelers, niet het bestuur.
* Verwijderd *
pi_210889837
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:03 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Op dit moment moet ajax elk seizoen 70 miljoen zelf toeleggen op de begroting. Dit gat werd ieder seizoen gedicht door verkoop van spelers en de Champions L inkomsten.

Welke spelers gaan er verkocht worden komend seizoen en als je zo doorgaat ga je geen europees wedstrijden spelen volgend seizoen....

Dat eigen vermogen gaat heel snel slinken...

Alle dure spelers zijn inmiddels al verkocht behalve Berghuis

Conclusie is dat ajax zijn begroting van 180 miljoen zo snel mogelijk richting 100 miljoen of lager moet gaan brengen om niet in financielle problemen te gaan komen.

en de begroting naar beneden brengen zal automatische betekenen minder goede spelers
Die 70 miljoen is achterhaald want er is flink bezuinigd op salarissen deze zomer. Dus stop maar met het herhalen van deze vermoeiende langspeelplaat.
  maandag 9 oktober 2023 @ 09:31:01 #89
474254 GurneyIsBestOke
pi_210889849
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik hoop dat het deze week (vandaag?) gewoon klaar is na het gesprek met Louis, die kan toch ook niet anders geconcludeerd hebben dan dat er weinig van klopt.
Louis is toch ook niet meer echt van de retoriek. Gewoon zijn onnavolgbare beslissingen er door douwen en vervolgens bij tegenspraak in de media heel boos zeggen dat zij er gewoon niks van snappen.

Dat trucje probeert Steijn overigens ook alleen werkt dat niet als je 16e staat met Ajax.
Makkelijk eerste
pi_210889850
Volgens Bergwijn was het plan Vos vrijspelen en daarna tot kansen komen.

Vos heeft zich de hele wedstrijd lopen verstoppen achter AZ spelers. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_210889869
Luister ditmaal maar eens de Pakschaal podcast wat betreft financiën. VI Tom Knipping belt in en legt het prima uit. Wel geruststellend. Daarnaast kun je er nu toch ook niet vanuit gaan dat alles wat we kochten verdamping van miljoenen euro's is. Elke speler is uit vorm. Veel jongens kort bij de club. Wil het wel zien met een andere trainer. Een trainer met een tactisch plan, gezag en ervaring. Hoi ome Louis.
pi_210889878
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:31 schreef dimmak het volgende:
Volgens Bergwijn was het plan Vos vrijspelen en daarna tot kansen komen.

Vos heeft zich de hele wedstrijd lopen verstoppen achter AZ spelers. :')
Ja de eerste helft zag je ook wel terug dat dit het plan was. Taylor zag je soms ook wel instructies geven aan Vos. Maar hoe dom is dat. Vos hoort te repareren ipv op te bouwen. Dan is het een prima speler met potentie. En dan tijdens het repareren heeft hij nog wel genoeg voetballende kwaliteiten om dan wat met de bal te doen. Maar het is absoluut geen Frenkie of Schone type. Echt raar dat dit dan het plan leek te zijn.
pi_210889957
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:50 schreef Wotte het volgende:

[..]
Jawel als je enerzijds stelt dat het aan het aankoopbeleid ligt en niet aan de trainer en anderzijds zegt dat de namen die ik noemde slechte aankopen prima een seizoen kunnen verbloemen.

Waarom hebben zowel Schreuder als Heitinga dan niet gepresteerd?
nee dat is niet wat daar staat
pi_210889991
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:46 schreef aTypisch het volgende:

[..]
nee dat is niet wat daar staat
Lees je eigen posts nog eens door.
pi_210889993
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:50 schreef Wotte het volgende:

[..]
Lees je eigen posts nog eens door.
nee
pi_210890026
Ajax is zo lek als een mandje

Louis gaat bij ajax het 5-3-2 systeem introduceren net als bij oranje het laatste WK

5 verdedigers......

en we hebben gezien tot wat voor voetbal dat geleid heeft op het wk.....
  Redactie Sport maandag 9 oktober 2023 @ 09:58:18 #97
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210890036
quote:

[..]
UtReChT pReStEeRt AlLeEn TeGeN aJaX

Maar goed, die gasten hebben de afgelopen wedstrijd 87 minuten met 10 man gespeeld. Daarvoor wel matig tegen Almere met 11 (met 10 ging het helemaal mis) en daar zat nog een matige wedstrijd voor, tegen RKC ofzo?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:00:02 #98
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210890050
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:58 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
UtReChT pReStEeRt AlLeEn TeGeN aJaX

Maar goed, die gasten hebben de afgelopen wedstrijd 87 minuten met 10 man gespeeld. Daarvoor wel matig tegen Almere met 11 (met 10 ging het helemaal mis) en daar zat nog een matige wedstrijd voor, tegen RKC ofzo?
Utrecht heeft nog wel Ron Jans. Die kan zomaar tegen dit Ajax iets bedenken wat werkt.
  Redactie Sport maandag 9 oktober 2023 @ 10:00:38 #99
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210890053
Na PSV uit mag Steijn inrukken denk ik en onder de nieuwe trainer wordt er dan ook nog niet gewonnen tegen Volendam vanwege de onrust. 6 punten uit 9 wedstrijden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:01:45 #100
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210890060
Utrecht is echt heel erg slecht. Gruwelijk.

Als je daarvan verliest mijn god zeg :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')