Helemaal mee eens, al was je gisteren nog aan het pleiten om ze allemaal dood te maken in de Gazastrook, dat vind ik ook van het niveau 'goorlap', maar misschien ben ik wel gek.quote:
Nu is het wel zo dat in het grote plaatje Israel net zo praat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die vrouw antwoord op een vraag naar een oplossing steeds met de aanleiding en dan Israël als schuldige. Zo kom je er nooit natuurlijk.
Dat in iran de jongere wat seculierdere generatie maar een keer de revolutie daar gaat volbrengen.quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:51 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[ twitter ]
Vermoedens bevestigd.Ik kan dit bericht niet lezen, ik weet er ook te weinig van, maar hopelijk is het niet waar (ik denk het wel, ik bedoel Iran die Hamas steunt is wel duidelijk, maar in welke mate, geen idee).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oorlog met Iran is echt geen prettig vooruitzicht, zeker niet in de huidige geopolitieke kookpot veroorzaakt door Rusland in Oekraïne
Ja, hamas ja. Lees maar terug.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, al was je gisteren nog aan het pleiten om ze allemaal dood te maken in de Gazastrook, dat vind ik ook van het niveau 'goorlap', maar misschien ben ik wel gek.
Dat terwijl er berichten rond gaan dat er raketten op afgevuurd worden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:03 schreef Drass het volgende:
Amerikaanse air forçe en van Polen die landen op Tel Aviv.
Leugens op de publieke, dude. Wtf.quote:
Wat moet Bram daar nu weerquote:Op zondag 8 oktober 2023 23:03 schreef Drass het volgende:
Ja. Ze misbruikt deze verschikkingen alvast om van Nederland een politiestaat te maken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:05 schreef Claudia_x het volgende:
Het viel me bij lezing van de partijprogramma's op dat de VVD erg veel nadruk legt op veiligheid. Dat worden vast mooie verkiezingen voor de partij en voor Yesilgöz.
Gemiste kans inderdaad...quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:03 schreef Confetti het volgende:
[..]
Lachwekkend. Waarom heeft de regie geen filmpje klaarstaan?
Na het WK mag je van mij ook Argentinië aan de lijst toevoegen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:04 schreef TLC het volgende:
rusland, iran, palestina, noord-korea... tesamen het rioolputje van de wereld
Klopt ik zie er 2 van Polen op flightradar, destination Tel Aviv Poland Air Forcequote:Op zondag 8 oktober 2023 23:03 schreef Drass het volgende:
Ja van mij ook, maar dat maakte je er later van.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, hamas ja. Lees maar terug.
Daar mag iedereen dood van. Echt iedereen.
huhquote:Op zondag 8 oktober 2023 23:07 schreef trein2000 het volgende:
Lui die nu, vandaag met Palestijnse vlaggen staan te zwaaien in Nederland staan te zwaaien met IS-vlaggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |