Ja, vraag dat aan een willekeurig mens dan is het antwoord: " Wil graag nog even blijven leven." (behalve de mega depressieven en sowieso al suicidalen). Die mensen zitten daar in doodsangst omdat niemand iemand gunt om een tuintje/grond voor zich zelf. Tuintje, huisje bouwen, hegje maken, kinderen krijgen, daarvoor weer een tuintje en huisje bouwen, liefst zonder ruzie met de buren, gewoon je eigen gang gaan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan die vraag ' Waar ben je bang voor'

7 dagen geleden was Israel in mijn beleving een van de meest veilige plekken in de wereld om te leven.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar kunnen allerlei goede redenen voor zijn, misschien zelfs redenen die jij niet goed genoeg zou vinden. Maar dat is op dit moment tamelijk irrelevant, lijkt me. Wat harteloos dat dit door jou heengaat bij het horen van haar relaas.

Dank. Als dan ook nog Amerikanen ontvoerd zijn dan kan het maar zo een hele extra lading krijgen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nog niet officieel volgens mij.
edit, oh wacht:
[ twitter ]

De US Navy nadert Gaza al.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dank. Als dan ook nog Amerikanen ontvoerd zijn dan kan het maar zo een hele extra lading krijgen.

En dan zetten ze doodleuk twee mensen die pro Palestina zijn aan tafel, maar herhalen ze wel de hele tijd dat leed niet mag worden vergeleken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze hebben wel het zwakste duo van stal gehaald vanavond inderdaad. Margje heeft het nooit gesnapt wat ze daar nou eigenlijk moet doen.

Ik mag toch hopen dat die helemaal kapot gemaakt wordt?quote:

Goorlappen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:14 schreef TLC het volgende:
Ruim 250 doden gevonden bij een muziekfestival, sta je dan met zo'n lullig palestina vlaggetje te zwaaien

Zeker vol met jodenhaat?quote:

nee hoor, tot nu toe heeft ze niks geks gezegd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die helemaal kapot gemaakt wordt?
Aan de andere kant, het is Op1, daar hebben ze geen ruggengraat.

Ze krijgt verbale tikken van Dilan en Uri.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die helemaal kapot gemaakt wordt?
Aan de andere kant, het is Op1, daar hebben ze geen ruggengraat.

Waarom nodigen ze dat vuil ook uit man.quote:

Arme Gazanen en arme Israelische soldaten..quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:55 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Binnen 48-72 uur dus is de schatting. De vorige keer dat Israël op het punt leek te staan om naar binnen te gaan was het een list om iedereen en zijn moeder van Hamas die tunnels in te krijgen om ze daarna naar God te helpen.
Dat is dit keer geen optie want op zeker dat die gijzelaars gepositioneerd gaan worden.
Dit gaat heel smerig worden...

Verwacht je dat de VS zelf wat gaat doen? Kan me dat eigenlijk niet voorstellen. Israël kan dit militair prima zelf af. En je weet ook nu al dat de daarbij de grens van het toelaatbare zullen opzoeken. Waarom zou de VS zich daar aan branden?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dank. Als dan ook nog Amerikanen ontvoerd zijn dan kan het maar zo een hele extra lading krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |