Erg indrukwekkend relaas van de Nederlandse vrouw met een vermist familielid. (En poeh, wat is de presentatrice tactloos.)quote:

Blijkbaar Fake, veel mensen zeggen dat hij nergens in die boodschap de VS noemt.quote:

Ja, laten we de vrijheid van meningsuiting totaal uitbannen omdat er al 70 jaar fittie in Israël is…quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:04 schreef Knollenman het volgende:
Mooi dat de EU duidelijk kiest voor Israël.
Het is in dit conflict belangrijk duidelijk de kant te kiezen om te steunen. En alle tegengeluiden te behandelen als terroristische uitingen.

Fakequote:

De extremistische delen van hun politiek spinnen garen bij eeuwige oorlog.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat aan Hamas of Israël kant iemand opeens na decennia over-en-weer elkaar uitmoorden eens zegt: "hey, wacht eens deze [vul in] aanslagen/vergeldingsacties leiden eigenlijk nergens toe. Het heeft nog nooit enig effect gehad in de richting van minder leed... hmmm... misschien eens wat anders proberen"... komt gewoon niet in ze op lijkt het...

Ik vind die Uri Rosentahl het momenteel wel heel netjes en diplomatiek verwoorden met een persoonlijk tintje eraan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Erg indrukwekkend relaas van de Nederlandse vrouw met een vermist familielid. (En poeh, wat is de presentatrice tactloos.)

-Verwijderd, te snel gelezen.-quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vind die Uri Rosentahl het momenteel wel heel netjes en diplomatiek verwoorden met een persoonlijk tintje eraan.

Tis wat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:35 schreef Pleun2011 het volgende:
NPO geeft weer alle ruimte aan zo'n Palestijns varken. Wat schijt ik toch op die zender.

Israel is al hard bezig met haar slachting van (onschuldige) Palestijnse burgers door woonwijken te bombarderen. Israel heeft weliswaar recht op zelfverdediging maar geen recht op massaslachting.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:04 schreef Knollenman het volgende:
Mooi dat de EU duidelijk kiest voor Israël.
Het is in dit conflict belangrijk duidelijk de kant te kiezen om te steunen. En alle tegengeluiden te behandelen als terroristische uitingen.

Dit levert inderdaad een heel vreemde dynamiek op. En mijn hemel, die presentatrice! Had ik al gezegd dat ze totaal geen tact heeft? Wie heeft bedacht dat zij zo'n gesprek zou kunnen leiden?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:35 schreef Pleun2011 het volgende:
NPO geeft weer alle ruimte aan zo'n Palestijns varken. Wat schijt ik toch op die zender.

Want?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:35 schreef Pleun2011 het volgende:

'Er zit een knop op je tv, die helpt je zo uit de puree' En morgen weer beweren dat ze niet aan hoor/wederhoor doen. Iemand aan het woord laten in een journaal of show wil niet meteen zeggen dat het de opinie is van de zender, integendeel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:35 schreef Pleun2011 het volgende:

Nee in de plaats daarvan bezetten ze gebieden ten nadele van de Palestijnen en schuwen ze geweld jegens onschuldige burgers absoluut niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:28 schreef HSG het volgende:
[..]
Israël is niet het land dat op een dag denkt "kom laten wij met een leger de Gaza binnen trekken om lulraak burgers om ons heen neer te maaien of plat te bombarderen".

Maar wat doe je als Nederlander daar? je kiest er toch zelf voor om in een wespennest te wonen, vanwege toevallig je Joodse wortels?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Erg indrukwekkend relaas van de Nederlandse vrouw met een vermist familielid. (En poeh, wat is de presentatrice tactloos.)

Ben jij wel lekker?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar wat doe je als Nederlander daar? je kiest er toch zelf voor om in een wespennest te wonen, vanwege toevallig je Joodse wortels?

En zoals altijd, ten koste van de onschuldige burgers aan beide zijdenquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
De extremistische delen van hun politiek spinnen garen bij eeuwige oorlog.

Dan die vraag ' Waar ben je bang voor'quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:39 schreef Confetti het volgende:
Jezus, wat is die presentactrice OP1 ontzettend dom en onhandig. Net vertelde ze iemand ook weer dat ze vast hopen dat een familielied ontvoerd is want dan is ie niet dood.

Gelukkig berichten ze wel over de demos in Rotterdam en Den Haag..quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:35 schreef Pleun2011 het volgende:

Een overzicht:quote:

Ze woont gewoon in Tel Aviv, ze is niet de Westbank aan het koloniseren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar wat doe je als Nederlander daar? je kiest er toch zelf voor om in een wespennest te wonen, vanwege toevallig je Joodse wortels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |