Ik vind hier behoorlijk wat genuanceerde reacties, hoor. Ze zullen ertussen zitten, net zoals er users tussen zitten die alleen het Palestijnse narratief willen zien en alles gerechtvaardigd vinden aan gewapende actie als reactie op de bezetting.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het heeft niet zoveel zin om hier serieus te gaan reageren. Dit topic is al gekaapt door kwijlende extreem-rechtse gekkies die zich aftrekken op het idee dat Israël wraak gaat nemen.
Oh en waar konden die Israëlische mensen heen? Te triest wat ik gisteren en vandaag hier heb gezien en gelezen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mensen in Gaza vertellen dat ze moeten vluchten, voordat je gaat bombarderen is een beetje als iemand vastbinden en nog even plagerig zeggen dat die gerust mag vluchten, hoor !
Gazanen kunnen nergens heen. Begrijp mij niet verkeerd. Een vergeldingactie vanuit israel is volstrekt logisch. Maar laten we wel eerlijk blijven.
Ja, ok, topquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:49 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Here we go:
[ twitter ]
quote klopt gewoon
Ik denk dat de genuanceerde reacties niet snel gelezen worden, want die zijn niet heel erg spraakmakend en blijven niet hangen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vind hier behoorlijk wat genuanceerde reacties, hoor. Ze zullen ertussen zitten, net zoals er users tussen zitten die alleen het Palestijnse narratief willen zien en alles gerechtvaardigd vinden aan gewapende actie als reactie op de bezetting.
"laten we wel eerlijk zijn" zegt ie ook nog hahaquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh en maar konden die Israëlische mensen heen? Te triest wat ik gisteren en vandaag hier heb gezien en gelezen.
Idioot.
Is Gaza niet. Filmpje is jaren oud. Nieuwssites hebben deze al verwijderd.quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
One sec, ik ga even kijken of er een betere bron is
Klopt, dat is geen half werk maar vuur werk. Niet van dit jaar ookquote:
religieus conservatieve mensen en vrouwenrechten gaan vaak niet helemaal samen, daarom moet je zulke idioten nooit aan de macht laten komen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:09 schreef bierkip het volgende:
[..]
Wel raar dat de Google reviews van alle horeca, hotels en attracties alleen maar door mannen geschreven zijn. De Gaza vrouwen mogen nergens heen ofzo? Of mogen ze niet internetten? Of worden alleen de vrouwen bezet door Israël?
Hahaha, en dan de vuurwerk video eronder die erg oud isquote:
Aftrekken als extreem-rechtse gekkies? Ik zou het snappen als zij het ruk gedeelte overslaan en per direct klaarkomen van dat ideequote:Op zondag 8 oktober 2023 21:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het heeft niet zoveel zin om hier serieus te gaan reageren. Dit topic is al gekaapt door kwijlende extreem-rechtse gekkies die zich aftrekken op het idee dat Israël wraak gaat nemen.
De 6 miljard kan enkel onder toezicht van de VS worden uitgegeven aan 'humanitarian aid' en de overheid van de VS heeft aangegeven dat er nog geen cent van gebruikt is, dus de quote klopt niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:49 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Here we go:
[ twitter ]
quote klopt gewoon
Boosheid laat niemand iets rationeels doen, we moeten allemaal eens wat minder boos zijn, maar das een utopie.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:40 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Niet geverifieerd dit, maar ook niet onwaarschijnlijk dat dit soort onzalige dingen nu gaan gebeuren.
Dat is het punt niet, misschien even ergens gaan afkoelen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh en waar konden die Israëlische mensen heen? Te triest wat ik gisteren en vandaag hier heb gezien en gelezen.
Idioot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |