Norris zou dat natuurlijk ook kunnen en die is echt nog wel beter dan Piastri, maar die komt voorlopig niet weg bij McLaren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:58 schreef beantherio het volgende:
De enige die ik zie overleven naast Verstappen is Piastri. In zijn rookie-jaar heeft ie Norris eigenlijk al te pakken en hij heeft al een paar mooie milestones bereikt met podiumplaatsen, een pole en een overwinning in de sprint. En zijn houding klopt ook: heel nuchter en recht door zee. Hij doet erg denken aan Verstappen.
Dat zou ik echt tof vinden.quote:
Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling te zijn geweest van het besluit van de FIA.. om een al zware race met een last minute ingreep nog zwaarder te makenquote:
Amerikaantjes?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:00 schreef THEFXR het volgende:
Amerikaantjes noemen Rus, Osama bin Russel, snap het alleen niet???
Nee, veiligheid was het oogmerk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling te zijn geweest van net besluit van de FIA.. om een al zware race met een last minute ingreep nog zwaarder te maken
Foei, niet meer doen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:01 schreef trein2000 het volgende:
Is de sanctie voor die suīcidale actie van Hamilton al bekend?
Zijn ze niet gewend omdat hun stercoureur het vaak aan het eind van het jaar liet lopenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:57 schreef Nizno het volgende:
sky snapt niet hoe Max zichzelf nog gemotiveerd houdt...
euh nou vanwege het feit dat Max gewoon per race wil winnen en niet loopt te mauwen dat hij het al binnen heeft dus niet zo meer hoeft...
Nee Max gaat voor elke race, of de race nou van belang is of niet. Dat zag je gisteren ook, die ging niet hangen toen hij wist dat Perez er uit was... Hoppa doorgaan want das punten.
We hadden hier dan ook helemaal niet moeten racen in deze omstandigheden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling te zijn geweest van net besluit van de FIA.. om een al zware race met een last minute ingreep nog zwaarder te maken
Gezien de ontwikkeling van Piastri kan dat snel afgelopen zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Norris zou dat natuurlijk ook kunnen en die is echt nog wel beter dan Piastri, maar die komt voorlopig niet weg bij McLaren.
Ditquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor zijn carričre beter om nog even lekker zijn teamgenoot te verslaan.
Amerikaantjes?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:00 schreef THEFXR het volgende:
Amerikaantjes noemen Rus, Osama bin Russel, snap het alleen niet???
nopequote:Op zondag 8 oktober 2023 22:01 schreef trein2000 het volgende:
Tien zweepslagenquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:01 schreef trein2000 het volgende:
Voortaan mag je dus over de baan lopen? Dan kunnen we beter voor het aeroscreen gaan, vangt tenminste bloed op. Wordt zo smerig anders. Wachten op ongelukken.quote:
Hij zal een waarschuwing krijgen bedoel ik daarmeequote:Op zondag 8 oktober 2023 22:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voortaan mag je dus over de baan lopen? Dan kunnen we beter voor het aeroscreen gaan, vangt tenminste bloed op. Wordt zo smerig anders.
Levensgevaarlijk.
Is nog niets bekend, hij moet nog naar de stewards. Ow wacht, is 'ie al geweest.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voortaan mag je dus over de baan lopen? Dan kunnen we beter voor het aeroscreen gaan, vangt tenminste bloed op. Wordt zo smerig anders.
Levensgevaarlijk.
Er is nog niks bekendquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk.
Klopt, maar nu maakt de FIA het nog zwaarder door een besluit tijdens het weekend..quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
We hadden hier dan ook helemaal niet moeten racen in deze omstandigheden.
Dat snap ik. Maar als je als sport constant de bek vol hebt over veiligheid kan dat natuurlijk niet. Dat is volstrekt ongeloofwaardig. Lopen op een baan waar geracet wordt. Gevaarlijker krijg je het niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij zal een waarschuwing krijgen bedoel ik daarmee
ik was daar niet bekend mee.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Amerikaantjes?![]()
Maar het komt door een vlogger..
Ja dat ben ik met je eensquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar als je als sport constant de bek vol hebt over veiligheid kan dat natuurlijk niet. Dat is volstrekt ongeloofwaardig. Lopen op een baan waar geracet wordt. Gevaarlijker krijg je het niet.
500 euroquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens
Dus het zou ook hypocriet zijn hem geen echte straf te geven.
Een ECHTE straf, potverdorie!quote:
Piastri heeft Norris nog lang niet te pakken. Vandaag tweede door teamorders tegen zijn P10 teamgenoot. Piastri nu naast Verstappen zetten is 5 jaar vertraging in zijn carriere. Eerst rijd Verstappen hem het snot uit de ogen, dan gaat iedereen twijfelen aan zijn talent en dan moet hij bij een subtop team 3 jaar lang zijn teamgenoot verslaan en met mazzel een regenrace winnen om weer serieus genomen te wordenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:58 schreef beantherio het volgende:
De enige die ik zie overleven naast Verstappen is Piastri. In zijn rookie-jaar heeft ie Norris eigenlijk al te pakken en hij heeft al een paar mooie milestones bereikt met podiumplaatsen, een pole en een overwinning in de sprint. En zijn houding klopt ook: heel nuchter en recht door zee. Hij doet erg denken aan Verstappen.
ja heuj dat vindt de FIA een echte strafquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een ECHTE straf, potverdorie!
De overige 19 coureurs krijgen een boete van 50.000 pond en een punt op de licentie voor het in gevaar brengen van HAM's leven.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar als je als sport constant de bek vol hebt over veiligheid kan dat natuurlijk niet. Dat is volstrekt ongeloofwaardig. Lopen op een baan waar geracet wordt. Gevaarlijker krijg je het niet.
Waar geracet wordt? Safety car was hetquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
wat ik zei idd, laat het gewoon aan Ricciardo over, die kan zijn carričre niet meer verknallen. die heeft hij al verknalt door zijn domme overstap destijds en niet te accepteren dat Max beter dan hem werd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:06 schreef XL het volgende:
[..]
Piastri heeft Norris nog lang niet te pakken. Vandaag tweede door teamorders tegen zijn P10 teamgenoot. Piastri nu naast Verstappen zetten is 5 jaar vertraging in zijn carriere. Eerst rijd Verstappen hem het snot uit de ogen, dan gaat iedereen twijfelen aan zijn talent en dan moet hij bij een subtop team 3 jaar lang zijn teamgenoot verslaan en met mazzel een regenrace winnen om weer serieus genomen te worden
MvG
Gasly en Ricciardo
(En Albon & Sainz)
Perez kwam toen zowat de baan nog op toch?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waar geracet wordt? Safety car was het
Waar geracet wordt dus. En in dit geval was nog niet eens iedereen aangesloten. Dat kan hij bovendien nooit weten. Levensgevaarlijk is het en niets anders.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ricciardo lijkt me het verstandigst. Je geeft Lawson een kans bij AT en Ricciardo heeft zijn laatste kans in de f1 te pakken. Hij bleef ook redelijk koel naast Verstappen en dat is alles wat ze vragen van rijder nr 2 (naast snel zijn) (en je plek kennenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan kom je bij een rookie uit en dan lijkt Lawson de beste keuze te zijn. Of Norris, maar dat is geen rookie meer
Dat zeg ik. NIET Piastri of Lawson in de RBR gooien, daar zijn ze veel te talentvol voorquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:06 schreef XL het volgende:
[..]
Piastri heeft Norris nog lang niet te pakken. Vandaag tweede door teamorders tegen zijn P10 teamgenoot. Piastri nu naast Verstappen zetten is 5 jaar vertraging in zijn carriere. Eerst rijd Verstappen hem het snot uit de ogen, dan gaat iedereen twijfelen aan zijn talent en dan moet hij bij een subtop team 3 jaar lang zijn teamgenoot verslaan en met mazzel een regenrace winnen om weer serieus genomen te worden
MvG
Gasly en Ricciardo
(En Albon & Sainz)
SAI is op zich veel race-intelligenter. Strategisch beter. Durft het team tegengas te geven. Maar is niet consistent.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:08 schreef THEFXR het volgende:
LEC komt ook niet uit was ze gedacht hadden
In Oostenrijk was het zelfs 5s na de vierde en 10s na de 5de om vervolgens opnieuw te beginnen. Nu was het blijkbaar 5s na elke TL na de 3de (wat een waarschuwing is).quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:43 schreef opgebaarde het volgende:
Klopt het dat Perez drie keer 5 seconden straf gekregen voor zes tracklimit overschrijdingen? Er gaat een staatje rond waar Gasly de kroon spande met 7 TL's
Ocon kreeg in Oostenrijk ook nog twee keer 10 seconden straf. Is er iets veranderd? Ik dacht dat na een straf de coureur weer drie keer ongestraft een TL mocht oplopen
Code rood is pas een stilgelegde race.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En ook dán mag je de baan niet overstekenquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Code rood is pas een stilgelegde race.
In mijn ogen moet hij veel te veel zijn limieten opzoeken om snel te gaan. Dat is leuk voor een race waar je een buitengewone kans hebt, maar bij elke race heb je gewoon teveel risico op fouten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SAI is op zich veel race-intelligenter. Strategisch beter. Durft het team tegengas te geven. Maar is niet consistent.
Charles is zwaar door de mand gezakt.
Wie? Charles of Carlos? Of beide?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:14 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
In mijn ogen moet hij veel te veel zijn limieten opzoeken om snel te gaan. Dat is leuk voor een race waar je een buitengewone kans hebt, maar bij elke race heb je gewoon teveel risico op fouten.
Al besprokenquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
• Lance Stroll saying everything was blurry the last 25-30 laps and he was basically passing out in the high speed corners
Negen jaar, negen jaar!
Dit klinkt iig als een omschrijving van Charlesquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie? Charles of Carlos? Of beide?
Waanzin. En als je dat zegt en je bent niet onmiddellijk de pitlane ingereden zou je alsnog aangepakt moeten worden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
• Lance Stroll saying everything was blurry the last 25-30 laps and he was basically passing out in the high speed corners
Negen jaar, negen jaar!
True. Maar ff checkenquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:16 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Dit klinkt iig als een omschrijving van Charles
quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In Oostenrijk was het zelfs 5s na de vierde en 10s na de 5de om vervolgens opnieuw te beginnen. Nu was het blijkbaar 5s na elke TL na de 3de (wat een waarschuwing is).
Het is een memequote:Op zondag 8 oktober 2023 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit kan niet genoeg besproken worden.
U is complimenteus vandaagquote:
niet volgens alberts en van der gardequote:Op zondag 8 oktober 2023 22:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waanzin. En als je dat zegt en je bent niet onmiddellijk de pitlane ingereden zou je alsnog aangepakt moeten worden.
Charles. Carlos heeft vaker een minder tempo, maar ook minder fouten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie? Charles of Carlos? Of beide?
Dan had je het halve veld van de baan mogen plukken. Dat Russell op softs kansloos was had niets te maken met de kwaliteit van die banden bijvoorbeeld.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waanzin. En als je dat zegt en je bent niet onmiddellijk de pitlane ingereden zou je alsnog aangepakt moeten worden.
Dat was echt een heeeel slecht stukje tvquote:
Dat is dan maar zo. Veiligheid boven alles. Die auto’s zijn moordwapens.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan had je het halve veld van de baan mogen plukken. Dat Russell op softs kansloos was had niets te maken met de kwaliteit van die banden bijvoorbeeld.
Dank voor de opheldering en eensquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Charles. Carlos heeft vaker een minder tempo, maar ook minder fouten.
Haha,quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:16 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Dit klinkt iig als een omschrijving van Charles
Tuurlijk niet. Het is niet serieusquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs die meme moet daarvoor wijken.
Alberts heeft ook in zn helm gekotst.. en toen hadden ze een flapje en rook je dat blijkbaar de hele tijd... Nee overgeven is geen reden om op te geven... pas als je naast de baan of op de baan helemaal out gaat en medische hulp nodig hebt is het een geldige reden om niet verder te gaanquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Overgeven in je helm. Dat is weer eens wat anders dan denken dat het regent.
Als je denkt dat het regent ben je verder op weg in je hittedelier dan wanneer je kotstquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Overgeven in je helm. Dat is weer eens wat anders dan denken dat het regent.
Je mag tijdens een race sowieso niet zonder toestemming van de marshalls op de baan komen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ķķk niet tijdens een rode vlagsituatie inderdaadquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je mag tijdens een race sowieso niet zonder toestemming van de marshalls op de baan komen.
Hij heeft overgegeven zei hij. Zo begreep ik het althans.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ocon was ook ziek geworden tijdens het rijden. Hij voelde de drang om over te geven.
Veilig boven alles = niet racen in Qatar in Oktober of op een circuit waar een raketinslag is geweest.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is dan maar zo. Veiligheid boven alles. Die auto’s zijn moordwapens.
Wie zegt eigenlijk dat dat niet gebeurd is?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je mag tijdens een race sowieso niet zonder toestemming van de marshalls op de baan komen.
Ocon heeft zn helmpje vol gekotst..quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ocon was ook ziek geworden tijdens het rijden. Hij voelde de drang om over te geven.
Ziekelijk om dan te gaan roepen dat ze moeten door blijven rijden. Niet normaal.
Logan heeft gewoon een goede beslissing genomen door naar binnen te rijden.
Eens.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veilig boven alles = niet racen in Qatar in Oktober of op een circuit waar een raketinslag is geweest.
Terwijl er wagens op de baan reden?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:25 schreef PS. het volgende:
[..]
Wie zegt eigenlijk dat dat niet gebeurd is?
Ik zie een hoop speculaas hier, maar een marshall kan het wel geroepen hebben, weten wij veel.
Ga er maar van uit dat er nog wat besproken gaat worden over dit gebeuren. Het is allesbehalve normaal dat er zoveel coureurs ziek worden. Dat is veel meer waard dan de belangen van 1 grote sponsor.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veilig boven alles = niet racen in Qatar in Oktober of op een circuit waar een raketinslag is geweest.
Gelet op het feit dat hij nog moet aanzetten om een aankomende auto niet te hinderen lijkt me dat extreem onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:25 schreef PS. het volgende:
[..]
Wie zegt eigenlijk dat dat niet gebeurd is?
Ik zie een hoop speculaas hier, maar een marshall kan het wel geroepen hebben, weten wij veel.
Volgend jaar is het op 1 december, dat zal vast wel wat schelen, maar zal je weer net zien dat er een hittegolf oid is.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat er nog wat besproken gaat worden over dit gebeuren. Het is allesbehalve normaal dat er zoveel coureurs ziek worden. Dat is veel meer waard dan de belangen van 1 grote sponsor.
Je ziet de baanmarshals altijd de weg wijzen, misschien is hij er op die manier wel afgestuurd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Terwijl er wagens op de baan reden?
Dat kan niet. Gasly had er ook 31quote:
Dat heb ik nergens gezien, maar misschien heb ik wat gemist.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gelet op het feit dat hij nog moet aanzetten om een aankomende auto niet te hinderen lijkt me dat extreem onwaarschijnlijk.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit kan niet genoeg besproken worden.
Blijkbaar niet, want hij heeft er een reprimande voor gekregen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:27 schreef PS. het volgende:
[..]
Je ziet de baanmarshals altijd de weg wijzen, misschien is hij er op die manier wel afgestuurd.
Is natuurlijk niet de bedoeling, maar het kan.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gelet op het feit dat hij nog moet aanzetten om een aankomende auto niet te hinderen lijkt me dat extreem onwaarschijnlijk.
Ze overdekken de baan en plaatsen om de 2 meter een airco. Pas maar op, ze doen het zo en dat doet mijn groene hart veel pijnquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgend jaar is het op 1 december, dat zal vast wel wat schelen, maar zal je weer net zien dat er een hittegolf oid is.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want hij reprimande voo gekregen.
quote:Reprimand (Non-driving)
This is the driver’s 1st reprimand of the season.
The driver is fined ¤50,000, ¤25,000 of which is suspended for the remainder of the
2023 season on condition that there is no further breach of similar nature.
Voor zijn boem nfaquote:Whilst the argument can be made that Car 44 was predominantly at fault, the
Stewards, taking into account that the incident happened in Lap 1 and several cars
were involved, determine that the incident is considered as a typical “Lap 1, Turn 1”
incident and no driver is wholly at fault. Therefore no further action is taken.
Competitors are reminded that they have the right to appeal certain decisions of the
Stewards, in accordance with Article 15 of the FIA International Sporting Code and
Chapter 4 of the FIA Judicial and Disciplinary Rules, within the applicable time limits.
The Stewards
Decisions of the Stewards are taken independently of the FIA and are based solely
on the relevant regulations, guidelines and evidence presented.
nog niet op YTquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:13 schreef Nizno het volgende:
wauw Ted is gewoon ook eens normaal over Lewis, dat ze het bij Merc gehad hebben over de situatie die kon ontstaan dat hij ook echt zegt... Russel wist dat Lewis sneller zou zijn in het begin maar hij kon echt nergens heen. Lewis die wist dat hij sneller zou zijn dus had gewoon wijder moeten gaan
ik keek laif op sky UKquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar F1 Reddit vertelde me dat ze altijd Hamilton moeten hebben.
volgens Ted had dat te veel gewicht gegeven in de auto als ze dat hadden gedaanquote:
daarom staat er ook dat het een request wasquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft ie niet gekregen volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |