Een ECHTE straf, potverdorie!quote:
Piastri heeft Norris nog lang niet te pakken. Vandaag tweede door teamorders tegen zijn P10 teamgenoot. Piastri nu naast Verstappen zetten is 5 jaar vertraging in zijn carriere. Eerst rijd Verstappen hem het snot uit de ogen, dan gaat iedereen twijfelen aan zijn talent en dan moet hij bij een subtop team 3 jaar lang zijn teamgenoot verslaan en met mazzel een regenrace winnen om weer serieus genomen te wordenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:58 schreef beantherio het volgende:
De enige die ik zie overleven naast Verstappen is Piastri. In zijn rookie-jaar heeft ie Norris eigenlijk al te pakken en hij heeft al een paar mooie milestones bereikt met podiumplaatsen, een pole en een overwinning in de sprint. En zijn houding klopt ook: heel nuchter en recht door zee. Hij doet erg denken aan Verstappen.
ja heuj dat vindt de FIA een echte strafquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een ECHTE straf, potverdorie!
De overige 19 coureurs krijgen een boete van 50.000 pond en een punt op de licentie voor het in gevaar brengen van HAM's leven.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar als je als sport constant de bek vol hebt over veiligheid kan dat natuurlijk niet. Dat is volstrekt ongeloofwaardig. Lopen op een baan waar geracet wordt. Gevaarlijker krijg je het niet.
Waar geracet wordt? Safety car was hetquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar als je als sport constant de bek vol hebt over veiligheid kan dat natuurlijk niet. Dat is volstrekt ongeloofwaardig. Lopen op een baan waar geracet wordt. Gevaarlijker krijg je het niet.
wat ik zei idd, laat het gewoon aan Ricciardo over, die kan zijn carrière niet meer verknallen. die heeft hij al verknalt door zijn domme overstap destijds en niet te accepteren dat Max beter dan hem werd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:06 schreef XL het volgende:
[..]
Piastri heeft Norris nog lang niet te pakken. Vandaag tweede door teamorders tegen zijn P10 teamgenoot. Piastri nu naast Verstappen zetten is 5 jaar vertraging in zijn carriere. Eerst rijd Verstappen hem het snot uit de ogen, dan gaat iedereen twijfelen aan zijn talent en dan moet hij bij een subtop team 3 jaar lang zijn teamgenoot verslaan en met mazzel een regenrace winnen om weer serieus genomen te worden
MvG
Gasly en Ricciardo
(En Albon & Sainz)
Perez kwam toen zowat de baan nog op toch?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waar geracet wordt? Safety car was het
Waar geracet wordt dus. En in dit geval was nog niet eens iedereen aangesloten. Dat kan hij bovendien nooit weten. Levensgevaarlijk is het en niets anders.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ricciardo lijkt me het verstandigst. Je geeft Lawson een kans bij AT en Ricciardo heeft zijn laatste kans in de f1 te pakken. Hij bleef ook redelijk koel naast Verstappen en dat is alles wat ze vragen van rijder nr 2 (naast snel zijn) (en je plek kennenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan kom je bij een rookie uit en dan lijkt Lawson de beste keuze te zijn. Of Norris, maar dat is geen rookie meer
Dat zeg ik. NIET Piastri of Lawson in de RBR gooien, daar zijn ze veel te talentvol voorquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:06 schreef XL het volgende:
[..]
Piastri heeft Norris nog lang niet te pakken. Vandaag tweede door teamorders tegen zijn P10 teamgenoot. Piastri nu naast Verstappen zetten is 5 jaar vertraging in zijn carriere. Eerst rijd Verstappen hem het snot uit de ogen, dan gaat iedereen twijfelen aan zijn talent en dan moet hij bij een subtop team 3 jaar lang zijn teamgenoot verslaan en met mazzel een regenrace winnen om weer serieus genomen te worden
MvG
Gasly en Ricciardo
(En Albon & Sainz)
SAI is op zich veel race-intelligenter. Strategisch beter. Durft het team tegengas te geven. Maar is niet consistent.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:08 schreef THEFXR het volgende:
LEC komt ook niet uit was ze gedacht hadden
In Oostenrijk was het zelfs 5s na de vierde en 10s na de 5de om vervolgens opnieuw te beginnen. Nu was het blijkbaar 5s na elke TL na de 3de (wat een waarschuwing is).quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:43 schreef opgebaarde het volgende:
Klopt het dat Perez drie keer 5 seconden straf gekregen voor zes tracklimit overschrijdingen? Er gaat een staatje rond waar Gasly de kroon spande met 7 TL's
Ocon kreeg in Oostenrijk ook nog twee keer 10 seconden straf. Is er iets veranderd? Ik dacht dat na een straf de coureur weer drie keer ongestraft een TL mocht oplopen
Code rood is pas een stilgelegde race.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En ook dán mag je de baan niet overstekenquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Code rood is pas een stilgelegde race.
In mijn ogen moet hij veel te veel zijn limieten opzoeken om snel te gaan. Dat is leuk voor een race waar je een buitengewone kans hebt, maar bij elke race heb je gewoon teveel risico op fouten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SAI is op zich veel race-intelligenter. Strategisch beter. Durft het team tegengas te geven. Maar is niet consistent.
Charles is zwaar door de mand gezakt.
Wie? Charles of Carlos? Of beide?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:14 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
In mijn ogen moet hij veel te veel zijn limieten opzoeken om snel te gaan. Dat is leuk voor een race waar je een buitengewone kans hebt, maar bij elke race heb je gewoon teveel risico op fouten.
Al besprokenquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
• Lance Stroll saying everything was blurry the last 25-30 laps and he was basically passing out in the high speed corners
Negen jaar, negen jaar!
Dit klinkt iig als een omschrijving van Charlesquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie? Charles of Carlos? Of beide?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |