Maar wel dit topic lezenquote:Op zondag 8 oktober 2023 23:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Straks even de race kijken. Niets verklappen svp.
quote:
Maar dat is normaliter gewoon een tijdstraf tijdens de race. Er wordt momenteel op een hele vreemde manier door de stewards geacteerd naar mijn mening.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeker wel. Eerste reprimande.
https://www.fia.com/sites(...)ining%20unsafely.pdf
Valt wel mee vind ik, stewards hebben redelijk veel vrijheidquote:Op maandag 9 oktober 2023 00:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar dat is normaliter gewoon een tijdstraf tijdens de race. Er wordt momenteel op een hele vreemde manier door de stewards geacteerd naar mijn mening.
Ja, dat is nu net het probleem.quote:Op maandag 9 oktober 2023 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Valt wel mee vind ik, stewards hebben redelijk veel vrijheid
Ach en als je genoeg reprimandes hebt rekken ze de grens weer op.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want hij heeft er een reprimande voor gekregen.
Blablabla, Lewis doet een zielig toneelstukje, de stewards trappen erin.quote:
En als een rijder het maximaal aantal reprimandes haalt (goh toevallig ook Hamilton, die ze altijd moeten hebben), wordt het maximaal aantal opgerektquote:the Stewards also reprimand the driver bearing in mind that receiving a certain number of reprimands during a season will draw a significant driving penalty in accordance with Article 18.2 of the FIA Formula One Sporting Regulations.
Russell kwam uit de pitsquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Perez kwam toen zowat de baan nog op toch?
of was die toch sneller op zn harde bandjes?
Issie weer zuur?quote:
ben het nu aan het kijken tot nu toe valt het mee, de zaterdag editie was positief, veel beelden van RB.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Issie weer zuur?
Of heeft hij zijn XXL t shirt al verkocht
En Louis is toch wel dé benchmark op het gebied van F1 verslaggeving.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:26 schreef Netsplitter het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)se-in-desolaat-decor
"Wat een ongelooflijke puinhoop. Ons hotel is prima en het is op zich best een mooie baan met moderne faciliteiten. Maar de rest? Desastreus."
Snoeihard oordeel van Louis Dekker.
Zoals zo vaak bij hamilton. Speciale motiveringen die voor anderen niet gelden.quote:
HAM staat niet achter de muur. Hij loop 3-5 meter van de baan af waar auto's rijden met 150-200km/h.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:22 schreef PS. het volgende:
[..]
Echt op de baan viel wel mee.
[ afbeelding ]
Maar toch wel dichterbij dan ik verwacht had na mijn eerdere GIF
Eens.quote:Op maandag 9 oktober 2023 00:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar dat is normaliter gewoon een tijdstraf tijdens de race. Er wordt momenteel op een hele vreemde manier door de stewards geacteerd naar mijn mening.
Ik kan me de vergissing wel voorstellen, want even eerder kwam het hele opgevangen veld voorbij achter de SC. Maar evengoed niet erg handig.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
HAM staat niet achter de muur. Hij loop 3-5 meter van de baan af waar auto's rijden met 150-200km/h.
Idioot dit.
Je denkt dat Lewis naar iemand luistert?quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:11 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik kan me de vergissing wel voorstellen, want even eerder kwam het hele opgevangen veld voorbij achter de SC. Maar evengoed niet erg handig.
Vraag me nog wel steeds af of hij niet door een baanmarshall daar heen is gestuurd, je ziet die lui daar net bij de auto staan als Lewis begint te rennen richting de baan.
Dus deze actie zorgt er voor dat zijn 7 titels niks waard meer zijn?quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zoals zo vaak bij hamilton. Speciale motiveringen die voor anderen niet gelden.
Typische actie weer van het recidivistje. Doet echt af aan alles wat hij bereikt heeft.
Aan dit soort discussies ga ik niet beginnen hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je denkt dat Lewis naar iemand luistert?
Dat een steward iemand de baan overstuurt vind je aannemelijker?quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Aan dit soort discussies ga ik niet beginnen hoor.
Nee, ik heb het over zijn gedrag. Hij is groot en door zijn overwinningen de meest succesvolle ooit. Maar staat hij in mijn top5 beste rijders ooit?quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus deze actie zorgt er voor dat zijn 7 titels niks waard meer zijn?
Best wel ja, of ze hebben hem niet de goede weg gewezen. Ze stonden immers bij hem op het moment dat hij gaat lopen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat een steward iemand de baan overstuurt vind je aannemelijker?
Staat Senna in jou top 5?quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over zijn gedrag. Hij is groot en door zijn overwinningen de meest succesvolle ooit. Maar staat hij in mijn top5 beste rijders ooit?
Nee. Totaal niet. Veel te veel kutacties en dit soort acties waarin de 'kan me toch niks schelen' instellingen. Zo doet het af aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |