nee, verplichte driestopperquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:45 schreef opgebaarde het volgende:
Verstappen doet toch gewoon een twee stop of ben ik ridicuul?
je bent ridicuulquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:45 schreef opgebaarde het volgende:
Nou gewoon doen voor de volgende races, weg met het sparen !!quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
das wel een voordeel van deze bandenregel nu... gooi je banden maar lekker er door heen
3 stops moet het zijn inderdaad, bij de start zitten de banden er al op natuurlijkquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met genoeg setjes nieuwe banden hoef je er maar 3. Of nieuwe in combi met amper gebruikte
Dat laatste, je mag maar 18 rondjes rijden met een band.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:45 schreef opgebaarde het volgende:
Alles is geoorloofd om het spannender te maken. Misschien strafgewichten toevoegen aan de beste wagens...quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar t kan best een toevallig per ongeluk leuk ideetje zijn voor een volgend seizoen
Ja, kloptquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:46 schreef PirE het volgende:
Dit zijn nieuwe voor Piastri. Afhankelijk van wat die heeft kan het dan toch met 3 stops?
Muah, kan nou niet zeggen dat dit de race zo goed maakt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:45 schreef Sabata het volgende:
[..]
Nou gewoon doen voor de volgende races, weg met het sparen !!
ja, mensen hier kunnen niet rekenenquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:46 schreef PirE het volgende:
Dit zijn nieuwe voor Piastri. Afhankelijk van wat die heeft kan het dan toch met 3 stops?
de in en outlaps worden niet meegeteld en die staan daar wel geloof ik bijquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:46 schreef Mano_ het volgende:
Er wordt hier gezegd dat er max. 18 rondes op een band gereden mogen worden. Dat was ook wat ik meende te horen op F1TV, maar hoe zit dit dan?
[ afbeelding ]
Je illegale app maakt een fout.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:46 schreef Mano_ het volgende:
Er wordt hier gezegd dat er max. 18 rondes op een band gereden mogen worden. Dat was ook wat ik meende te horen op F1TV, maar hoe zit dit dan?
[ afbeelding ]
Dat is het totale verbruik, in en out laps tellen niet mee voor het aantal ronden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:46 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
Gebruikte. Totaal aantal rondes is ditquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:46 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ah zo, thanks!quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
de in en outlaps worden niet meegeteld en die staan daar wel geloof ik bij
In- en oulaps tellen niet. Alleen racerondenquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:46 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
gefeliciteerd, wil je nu een sticker?quote:
Hij wordt eraf gebeukt door Lewisquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
George de snelste
Echt zo zonde dat incident 😞
Ze rijden in Qatar, allemaal.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het maakt de race niet heel overzichtelijk al die stops, geen idee meer wie waar rijdt, netto.
joh laat hem lekker ouwehoeren, hij heeft last van een hete kontquote:
Wederom op harde bandenquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:49 schreef Sabata het volgende:
[..]
Liam Lawson, waar ben je, je hebt een klus na Mexico
Zucht thanks. Ik dacht 20quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat laatste, je mag maar 18 rondjes rijden met een band.
moet je morgen even naar de winkel lopenquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je morgen even naar de winkel lopen
Gisteren was het plan 20 (nieuw)/22 (gebruikt). Vandaag is dat bijgesteld naar 18 voor beidequote:Op zondag 8 oktober 2023 19:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zucht thanks. Ik dacht 20
Man man man
heeft ook een gaatje in de brandstoftankquote:
Hij moet gas geven.quote:
Staat er eentje klaar in de pitstraatquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Russell heeft een safety car nodig
Albon in gevecht met Oscar heel mooi dit
Do you take the red pillquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dwr kan je niet weten. Dat zeggen ze.
We leven in er simulatie. Open je ogen!!
-x-
ik zou in Max zijn schoenen ook denken... HUH WHATS THAT?!?!?!quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:52 schreef greysbones het volgende:
max mag harder
hij weet niet wat hij hoort![]()
![]()
Thanks. Ik word er een beetje moe van om al jouw posts te likenquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gisteren was het plan 20 (nieuw)/22 (gebruikt). Vandaag is dat bijgesteld naar 18 voor beide
iddquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:52 schreef greysbones het volgende:
max mag harder
hij weet niet wat hij hoort![]()
![]()
ja maar hij krijgt te horen dat hij harder mag... daar was de verbazing omquote:
Hij mag juist harder, maar...iets harderquote:
Nog 3 tellen erbij.quote:
De McLarens zijn al gepitquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jawel, want Sjors moet eerder pitten
quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Thanks. Ik word er een beetje moe van om al jouw posts te liken
Nee, 1 ronde later. Maar Piasti zit nu op zo'n 15 seconden, en dat is nog geen gratis pitsquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jawel, want Sjors moet eerder pitten
wil jij ook een sticker?quote:
Die moet nog 2x.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:53 schreef StephanL het volgende:
Russel P2 met twee pitstops vind ik ook wel knap
Hoe laat is het bij jou dan?quote:
moet je morgen even naar de winkel lopenquote:
Welke?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je morgen even naar de winkel lopen
10 sec strafquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:55 schreef Tijn het volgende:
Sodeju, Perez is ver teruggevallen, zeg. Van P3 naar P12.
een stickerwinkelquote:
Is niet uitgelopen op PIA deze stint.quote:
Nee, hij moest managenquote:
Nee?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jawel, Max hoeft nog maar 1x, Piastri 2x.
mag het wel aannemen jaquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:57 schreef LTVDK het volgende:
Dat gaat denk ik nog een strafje worden voor Fernando
Laat kwalificatiebeest Bottas regelmatig zijn hielen zien.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:57 schreef fietsie het volgende:
Wie is die Zhou? Rijdt die normaal ook mee?
Bewuste actie van Alonsoquote:
Ver ook twee keer, stint te lang anders.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jawel, Max hoeft nog maar 1x, Piastri 2x.
Die moet al bijna weer stoppen, volgens mij.quote:
Safetycar momentje straksquote:
quote:Hamilton reageert op zijn uitvalbeurt en crash met Russell
"In het heetst van de strijd was ik gefrustreerd, omdat ik die tik op de achterkant van mijn bolide voelde. Ik denk echter dat George geen kant op kon en het een onfortuinlijk scenario was. Ik vind het prima om de verantwoordelijkheid te nemen, want dat is mijn rol. Ik moet het nog even terugkijken, maar ik denk niet dat het de fout van Russell was."
Kots op de baan?quote:
... dus niet ik zat fout, maar meer ik zeg wel dat ik fout zit, want zo geweldig ben ik gewoon ....quote:
Uiteraardquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:00 schreef Evenstar het volgende:
Max is gewoon aan het managen hoor. PIastri maakt geen kans als er niks geks gaat gebeuren.
Stroll: 'Hold my beer'quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:00 schreef Evenstar het volgende:
Max is gewoon aan het managen hoor. PIastri maakt geen kans als er niks geks gaat gebeuren.
Het verschil stabiliseert alweer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:00 schreef Evenstar het volgende:
"Dat is mijn rol"?quote:
Enige coureur die dat doet hequote:Op zondag 8 oktober 2023 20:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
... dus niet ik zat fout, maar meer ik zeg wel dat ik fout zit, want zo geweldig ben ik gewoon ....
wat een flapdrol
"Ik neem de schuld wel op me als teamleider, zo grootmoedig ben ik"quote:
Perez rijd ook nog op de baan. Kan geen 20 rondjes goed blijven gaan.quote:
Latifigoatquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Latifi stapt de chat binnen...
Zo lees ik het ook, idd. Maar dat is gelul als het gewoon 100% jouw fout is.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"Ik neem de schuld wel op me als teamleider"
Eensquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Zo lees ik het ook, idd. Maar dat is gelul als het gewoon 100% jouw fout is.
Wat een narcist is het toch ook.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"Ik neem de schuld wel op me als teamleider, zo grootmoedig ben ik"
Tja, je bent narcist of niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ho ho, het was een onfortuinlijk scenarioquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Zo lees ik het ook, idd. Maar dat is gelul als het gewoon 100% jouw fout is.
Die van mij ookquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:03 schreef Sally het volgende:
Nou, nummers 1 2 en 3: laat maar zo blijven tot het einde!
Uitstekende score voor mn FOK! F1-manager![]()
is er alquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:04 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik voorspelde het al.![]()
3e kan ook nog.
Het was een onfortuinlijk scenario dat-ie niet verder voor lag en er mensen naast 'm reden, ja.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ho ho, het was een onfortuinlijk scenario
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:04 schreef Sally het volgende:
PER opnieuw U.I.....
TL
Is dat dan na weer 3?
Of na de eerstvolgende overtreding?
Die wil heel graag ontslagen wordenquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:04 schreef Kickinalfa het volgende:
In Mexico hebben lijntjes een andere betekenis.
ik daggal... Viaplee weer aan de drankquote:
Zit in mijn managerquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die wil heel graag ontslagen worden
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
Perez gaat voor de meeste punten. Penalty-punten.
Ik pleit voor een uitvalbeurt van een McLaren. Of allebei.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:03 schreef Sally het volgende:
Nou, nummers 1 2 en 3: laat maar zo blijven tot het einde!
Uitstekende score voor mn FOK! F1-manager![]()
hmm zijn pitmuur zegt ook 5quote:
Zelfs dat zegt ie niet, hij zegt dat het niet de schuld van Russell is.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je weet Perez in je manager is vragen om problemenquote:
Er is letterlijk 1 coureur die er penalties voor krijgt. Dan is het wel duidelijk waar het aan ligt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:05 schreef beantherio het volgende:
Eerlijk is eerlijk: de tracklimits hier zijn wel echt uitgesproken kut.
Die is samen met Stroll bezig met een speedrun "F1 exit any%".quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:05 schreef LTVDK het volgende:
Probeert Perez het nou gewoon zo hard als mogelijk voor zichzelf te verkloten ofzo
jaquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:06 schreef Sked het volgende:
Stelling: een tweede straf hiervoor zou 10 seconden moeten zijn
Dat zegt hij nietquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zelfs dat zegt ie niet, hij zegt dat het niet de schuld van Russell is.
Het was tegen beter weten inquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je weet Perez in je manager is vragen om problemen
Zwaardere straf dan iemand's hele race verzieken? Nee.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:06 schreef Sked het volgende:
3e straf is 10quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:06 schreef Sked het volgende:
Nee. Eerst jaartje of wat ATquote:
Tijdens quali zeker. Maar tijdens de race? Twee keer een penalty krijgen is bizarquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:05 schreef beantherio het volgende:
Eerlijk is eerlijk: de tracklimits hier zijn wel echt uitgesproken kut.
Sjjjjjquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik pleit voor een uitvalbeurt van een McLaren. Of allebei.
Als je hem meteen naar de klote wil helpenquote:
Ocon had 30s aan TL'squote:
Volgende keer is 10 seconden toch?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:06 schreef Sked het volgende:
daggik ook ja.... naja ik ben geen expert nuquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ocon had 30s aan TL's
eerste keer 5 en dan 10. Dan begint de telling opnieuw.
Perez heeft mazzel dat ham er al uit ligtquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:07 schreef SiGNe het volgende:
Perez moet punten scoren om Hamilton achter zich te houden in het WK.
Maar hij blijft falen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |