nee, verplichte driestopperquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:45 schreef opgebaarde het volgende:
Verstappen doet toch gewoon een twee stop of ben ik ridicuul?
je bent ridicuulquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:45 schreef opgebaarde het volgende:
Nou gewoon doen voor de volgende races, weg met het sparen !!quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
das wel een voordeel van deze bandenregel nu... gooi je banden maar lekker er door heen
3 stops moet het zijn inderdaad, bij de start zitten de banden er al op natuurlijkquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met genoeg setjes nieuwe banden hoef je er maar 3. Of nieuwe in combi met amper gebruikte
Dat laatste, je mag maar 18 rondjes rijden met een band.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:45 schreef opgebaarde het volgende:
Alles is geoorloofd om het spannender te maken. Misschien strafgewichten toevoegen aan de beste wagens...quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar t kan best een toevallig per ongeluk leuk ideetje zijn voor een volgend seizoen
Ja, kloptquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:46 schreef PirE het volgende:
Dit zijn nieuwe voor Piastri. Afhankelijk van wat die heeft kan het dan toch met 3 stops?
Muah, kan nou niet zeggen dat dit de race zo goed maakt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:45 schreef Sabata het volgende:
[..]
Nou gewoon doen voor de volgende races, weg met het sparen !!
ja, mensen hier kunnen niet rekenenquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:46 schreef PirE het volgende:
Dit zijn nieuwe voor Piastri. Afhankelijk van wat die heeft kan het dan toch met 3 stops?
de in en outlaps worden niet meegeteld en die staan daar wel geloof ik bijquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:46 schreef Mano_ het volgende:
Er wordt hier gezegd dat er max. 18 rondes op een band gereden mogen worden. Dat was ook wat ik meende te horen op F1TV, maar hoe zit dit dan?
[ afbeelding ]
Je illegale app maakt een fout.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:46 schreef Mano_ het volgende:
Er wordt hier gezegd dat er max. 18 rondes op een band gereden mogen worden. Dat was ook wat ik meende te horen op F1TV, maar hoe zit dit dan?
[ afbeelding ]
Dat is het totale verbruik, in en out laps tellen niet mee voor het aantal ronden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:46 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
Gebruikte. Totaal aantal rondes is ditquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:46 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ah zo, thanks!quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
de in en outlaps worden niet meegeteld en die staan daar wel geloof ik bij
In- en oulaps tellen niet. Alleen racerondenquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:46 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
gefeliciteerd, wil je nu een sticker?quote:
Hij wordt eraf gebeukt door Lewisquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
George de snelste
Echt zo zonde dat incident 😞
Ze rijden in Qatar, allemaal.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het maakt de race niet heel overzichtelijk al die stops, geen idee meer wie waar rijdt, netto.
joh laat hem lekker ouwehoeren, hij heeft last van een hete kontquote:
Wederom op harde bandenquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:49 schreef Sabata het volgende:
[..]
Liam Lawson, waar ben je, je hebt een klus na Mexico
Zucht thanks. Ik dacht 20quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat laatste, je mag maar 18 rondjes rijden met een band.
moet je morgen even naar de winkel lopenquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je morgen even naar de winkel lopen
Gisteren was het plan 20 (nieuw)/22 (gebruikt). Vandaag is dat bijgesteld naar 18 voor beidequote:Op zondag 8 oktober 2023 19:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zucht thanks. Ik dacht 20
Man man man
heeft ook een gaatje in de brandstoftankquote:
Hij moet gas geven.quote:
Staat er eentje klaar in de pitstraatquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Russell heeft een safety car nodig
Albon in gevecht met Oscar heel mooi dit
Do you take the red pillquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dwr kan je niet weten. Dat zeggen ze.
We leven in er simulatie. Open je ogen!!
-x-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |