Lander Loockxquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:53 schreef gianni61 het volgende:
Rijdt daar nou ook een tietema shirtje mee?
https://www.wielerflits.n(...)bij-tour-de-tietema-unibet/quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:53 schreef gianni61 het volgende:
Rijdt daar nou ook een tietema shirtje mee?
En gezien wat Nys nu laat zien ook duidelijk de juiste keuze.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Vander Haar moet knechten voor de kleine snaak.
Hij kan het zelf ook niet geloven, en plaatst daarom een uitroepteken?quote:
Dat was afgelopen winter toch ook al? Volgens mij was er altijd een stream.quote:
Jij zet de tv aan voor Emiel Verstrynge?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:41 schreef Nober het volgende:
15-10-2023 GP Oisterwijk (Ned)
Geen beelden.
Dat kan gewoon in 2023.
Of je kijkt wat vaker.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:53 schreef Aguero het volgende:
[ twitter ]
Eindelijk eens echte cross in de VS in plaats van een droge racebaan.
quote:Puck Pieterse kopvrouw van het cross- en mountainbiketeam Fenix-Deceuninck
Puck Pieterse (21) snijdt morgen in de Verenigde Staten haar veldritseizoen aan. Dat doet de vicewereldkampioene niet voor Alpecin-Deceuninck, wel voor zusterteam Fenix-Deceuninck. Ook Belgisch gravelkampioene Marthe Truyen zal voor de ploeg crossen.
Fenix-Deceuninck breidt haar terrein uit. Het vrouwenteam van de broers Roodhooft opereert niet enkel op de weg of op gravel, het veldrijden en het mountainbiken komen erbij.
Puck Pieterse wordt de kopvrouw van het offroadteam. De 21-jarige Nederlandse begint morgen in Waterloo (VS) aan haar crossseizoen.
Tot vorig weekend blonk ze uit op haar mountainbike. Pieterse won zowel de Wereldbeker in de olympische klasse als de Wereldbeker shorttrack.
Naast Pieterse zullen ook Yara Kastelijn en Belgisch gravelkampioene Marthe Truyen voor Fenix-Deceuninck crossen.
Bij de beloften vertegenwoordigen Julie De Wilde en de jonge Britse Millie Couzens de ploeg.
Voormalig wereldkampioene Ceylin Alvarado blijft het shirt van grote broer Alpecin-Deceuninck dragen in het veld.
Alvarado en Pieterse staan morgen allebei aan de start van de Wereldbekeropener in Amerika. Slaan ze hun slag tegen wereldkampioene Fem van Empel (Jumbo-Visma)?
Het veldritteam van Fenix-Deceuninck
Yara Kastelijn (Ned)
Puck Pieterse (Ned)
Marthe Truyen
Millie Couzens (GBr)
Julie De Wilde
Ik blijf die hele structuur van de gebroeders Roodhooft met hun talloze ploegen toch maar een beetje vreemd en dubieus vinden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik begrijp niet zo goed wat het verschil is dan tussen Alpecin-Deceuninck en Fenix-Deceuninck bij de vrouwen.
Alpecin is voor mannen die niet kaal willen worden, Fenix is voor vrouwen die een nieuwe keuken willen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik begrijp niet zo goed wat het verschil is dan tussen Alpecin-Deceuninck en Fenix-Deceuninck bij de vrouwen.
De mannen sla ik over wat dan gaat het los bij Rugby met Frankrijk tegen Zuid-Afrikaquote:Op zondag 15 oktober 2023 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanavond trappen we wereldbeker af. Benieuwd wat Pieterse kan want volgens mij is haar piek wel voorbij.
19.40 vrouwen
21.10 mannen
Dubieus?quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik blijf die hele structuur van de gebroeders Roodhooft met hun talloze ploegen toch maar een beetje vreemd en dubieus vinden.
Ik sla de mannen tot december over. Als ik trouwens het parcours zag in het filmpje van Puck dan gaat het veel lopen worden vandaag.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De mannen sla ik over wat dan gaat het los bij Rugby met Frankrijk tegen Zuid-Afrika
Parcours lijkt een stuk sneller dan gisteren.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jammer dat het droog is, was gisteren 1 grote modderboel.
Thijs komt er niet tussen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Jeroen en Thijs zijn weer van de partij.
Dit is inmiddels ook wel een Gouden Koppel
Heb wel het idee dat ze boven haar toeren rijdt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:52 schreef H.Vviv het volgende:
Alvarado sluit aan bij Pieterse en Van Empel.
Qua vermogen zou ze het wel moeten kunnen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:53 schreef DIJK het volgende:
Zoe zou wat anders moeten gaan doen. Talent genoeg, maar niet het gabarit voor veldrijden
De knie landde in het zand gelukkigquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:56 schreef gianni61 het volgende:
Knieval op de hindernissen. Kan pijnlijk zijn
Fem is weg nu.quote:
Jeroen zei 1 week (maar zal wel 1 weekend bedoelen, dus een kleine 2 weken).quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd hoeveel weken rust Pieterse gaat nemen na deze cross.
Tot het EK denk ik, 4 novemberquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jeroen zei 1 week (maar zal wel 1 weekend bedoelen, dus een kleine 2 weken).
Dat is wel een hele korte pauzequote:Op zondag 15 oktober 2023 20:01 schreef H.Vviv het volgende:
Normaal gesproken gaat Pieterse alle wereldbekers rijden. Dus volgende week geen cross en dan zal de eerste cross Maasmechelen worden.
Ze ging toch wat meer pauze nemen tijdens het cross-seizoen? Dan is 14 wereldbekerwedstrijden wel veel.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:01 schreef H.Vviv het volgende:
Normaal gesproken gaat Pieterse alle wereldbekers rijden. Dus volgende week geen cross en dan zal de eerste cross Maasmechelen worden.
Ik snap ook echt niet waarom ze deze rijdt? Zou er denk nooit voor kiezen,zeker icm de lange reis.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |