Dat was afgelopen winter toch ook al? Volgens mij was er altijd een stream.quote:
Jij zet de tv aan voor Emiel Verstrynge?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:41 schreef Nober het volgende:
15-10-2023 GP Oisterwijk (Ned)
Geen beelden.
Dat kan gewoon in 2023.
Of je kijkt wat vaker.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:53 schreef Aguero het volgende:
[ twitter ]
Eindelijk eens echte cross in de VS in plaats van een droge racebaan.
quote:Puck Pieterse kopvrouw van het cross- en mountainbiketeam Fenix-Deceuninck
Puck Pieterse (21) snijdt morgen in de Verenigde Staten haar veldritseizoen aan. Dat doet de vicewereldkampioene niet voor Alpecin-Deceuninck, wel voor zusterteam Fenix-Deceuninck. Ook Belgisch gravelkampioene Marthe Truyen zal voor de ploeg crossen.
Fenix-Deceuninck breidt haar terrein uit. Het vrouwenteam van de broers Roodhooft opereert niet enkel op de weg of op gravel, het veldrijden en het mountainbiken komen erbij.
Puck Pieterse wordt de kopvrouw van het offroadteam. De 21-jarige Nederlandse begint morgen in Waterloo (VS) aan haar crossseizoen.
Tot vorig weekend blonk ze uit op haar mountainbike. Pieterse won zowel de Wereldbeker in de olympische klasse als de Wereldbeker shorttrack.
Naast Pieterse zullen ook Yara Kastelijn en Belgisch gravelkampioene Marthe Truyen voor Fenix-Deceuninck crossen.
Bij de beloften vertegenwoordigen Julie De Wilde en de jonge Britse Millie Couzens de ploeg.
Voormalig wereldkampioene Ceylin Alvarado blijft het shirt van grote broer Alpecin-Deceuninck dragen in het veld.
Alvarado en Pieterse staan morgen allebei aan de start van de Wereldbekeropener in Amerika. Slaan ze hun slag tegen wereldkampioene Fem van Empel (Jumbo-Visma)?
Het veldritteam van Fenix-Deceuninck
Yara Kastelijn (Ned)
Puck Pieterse (Ned)
Marthe Truyen
Millie Couzens (GBr)
Julie De Wilde
Ik blijf die hele structuur van de gebroeders Roodhooft met hun talloze ploegen toch maar een beetje vreemd en dubieus vinden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik begrijp niet zo goed wat het verschil is dan tussen Alpecin-Deceuninck en Fenix-Deceuninck bij de vrouwen.
Alpecin is voor mannen die niet kaal willen worden, Fenix is voor vrouwen die een nieuwe keuken willen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik begrijp niet zo goed wat het verschil is dan tussen Alpecin-Deceuninck en Fenix-Deceuninck bij de vrouwen.
De mannen sla ik over wat dan gaat het los bij Rugby met Frankrijk tegen Zuid-Afrikaquote:Op zondag 15 oktober 2023 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanavond trappen we wereldbeker af. Benieuwd wat Pieterse kan want volgens mij is haar piek wel voorbij.
19.40 vrouwen
21.10 mannen
Dubieus?quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik blijf die hele structuur van de gebroeders Roodhooft met hun talloze ploegen toch maar een beetje vreemd en dubieus vinden.
Ik sla de mannen tot december over. Als ik trouwens het parcours zag in het filmpje van Puck dan gaat het veel lopen worden vandaag.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De mannen sla ik over wat dan gaat het los bij Rugby met Frankrijk tegen Zuid-Afrika
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |