Zeker. Ik vind het circuit alleen helemaal niks. Standaard tilke baan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:19 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik vind dat we best een leuke sprintrace hebben gezien op dit circuit gister.
De sprintrace was ook leuk, er gebeurde genoegquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:33 schreef Donna het volgende:
Ik vond de sprintrace leuk. Kreeg iig zin in de race van vanavond.
Niet vanuit Ziggo NL te starten helaas.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt deze race gratis streamen bij Skyhttps://nl.pepper.com/aan(...)voor-iedereen-289785
en de regie mocht alles in replay tonen want bij het gebeuren waren ze elke keer met andere dingen bezigquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De sprintrace was ook leuk, er gebeurde genoeg
ook niet met adidas... euh odidoquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niet vanuit Ziggo NL te starten helaas.
Dus die SC's waren gewoon replays??quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de regie mocht alles in replay tonen want bij het gebeuren waren ze elke keer met andere dingen bezig
Duimen voor Piastriquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De sprintrace was ook leuk, er gebeurde genoeg
Hmm, zo goed had ik nog niet gekeken, had het alleen voorbij zien komen. Maar schijnbaar alleen voor Duitsland, met een vpn mogelijk wel te omzeilenquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niet vanuit Ziggo NL te starten helaas.
van mij mag lando ook 1e.. in elk geval oranje... oscar max of landoquote:
Ze konden het niet bijhoudenquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de regie mocht alles in replay tonen want bij het gebeuren waren ze elke keer met andere dingen bezig
Piastri op het podium iddquote:
Dodido heeft sowieso wat kuren hierquote:
Ja beide idd. Maar duimde gisteren echt dat Oscar Max voor zou blijven. Vind het dan echt leuk dat zo iemand voorop rijdt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
van mij mag lando ook 1e.. in elk geval oranje... oscar max of lando
Lawsonquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja beide idd. Maar duimde gisteren echt dat Oscar Max voor zou blijven. Vind het dan echt leuk dat zo iemand voorop rijdt.
En ik duim ook voor Lawson. Super jammer van zijn kwali eergisteren.
same.. en ja duimen voor lawson idd... maar die wordt niet 1quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja beide idd. Maar duimde gisteren echt dat Oscar Max voor zou blijven. Vind het dan echt leuk dat zo iemand voorop rijdt.
En ik duim ook voor Lawson. Super jammer van zijn kwali eergisteren.
Bij de NEW staat geen cijfertje, of wel? (ronden die over zijn)quote:
18 staat in de reglementen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Bij de NEW staat geen cijfertje, of wel? (ronden die over zijn)
Zijn ze er dan zelf nog niet over uit?
Dat zijn er per definitie 18quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Bij de NEW staat geen cijfertje, of wel? (ronden die over zijn)
Zijn ze er dan zelf nog niet over uit?
Nee maar duim wel voor punten. En een zitje volgend seizoen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
same.. en ja duimen voor lawson idd... maar die wordt niet 1
Pan A,27 Plan B,9 Plan A,19quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:49 schreef fietsie het volgende:
Zou Ferrari dan telraampjes installeren op de pitmuur ?
Of moet Leclerc tellen voor zichzelf ?
In ronde 17:quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:49 schreef fietsie het volgende:
Zou Ferrari dan telraampjes installeren op de pitmuur ?
Of moet Leclerc tellen voor zichzelf ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |