Max Max Max super Max Max super super Max Max Max super Max Max super super Max Maxquote:
Drie safety cars in negentien rondjes. Het is maar wat je leuk vindt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:19 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik vind dat we best een leuke sprintrace hebben gezien op dit circuit gister.
Daar kan het circuit dan weer niks aan doen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Drie safety cars in negentien rondjes. Het is maar wat je leuk vindt.
Ten dele. Maar dan nog schrijf jij dat je het een leuke race vond.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:22 schreef PS. het volgende:
[..]
Daar kan het circuit dan weer niks aan doen.
Ja ik vond het ondanks de safetycars best een leuke race ja. Mag dat?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ten dele. Maar dan nog schrijf jij dat je het een leuke race vond.
Zeker mag dat. Ik vond van niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:24 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja ik vond het ondanks de safetycars best een leuke race ja. Mag dat?
De kans op grote schade is in een kwalificatie ook een stuk kleiner, ook al zet je hem in de muur.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar nu wordt hij er uit getikt door een ander en is z’n hoofdrace, wat toch het hoogtepunt van het weekend is en ook moet zijn, verziekt want ook nog straf. Dat kan in de kwali in theorie ook natuurlijk, maar de kans in een race-setting is wel heel veel groter.
Nog een paar van dit soort gevalletjes en iedereen gaat die sprints met de handrem er op rijden.
Vermakelijke race op een kut circuit in een kut landquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:24 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja ik vond het ondanks de safetycars best een leuke race ja. Mag dat?
10 ronden achter SCquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zo vermakelijk was ie niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vermakelijke race op een kut circuit in een kut land
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vermakelijke race op een kut circuit in een kut land
Het lijkt wel F2 of F3 race welquote:
Schijnt dat er eentje riep: "De kerbs moeten worden aangepast"quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar dan wel op een fatsoenlijk circuit.
Beken je nu dat je gisteren hebt gekekenquote:
Ik was blij verrast dat het geen optocht was, zoals veel voorgaande sprintraces.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet in Qatar in elk gevalquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Waar maak je het mee dat er vooraf even een Boeing 787-9 Dreamliner over komt vliegen. Gewoon, omdat het kan. Doe maar een vliegtuigje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, het risico is ook groter, maar de reward ook.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar nu wordt hij er uit getikt door een ander en is z’n hoofdrace, wat toch het hoogtepunt van het weekend is en ook moet zijn, verziekt want ook nog straf. Dat kan in de kwali in theorie ook natuurlijk, maar de kans in een race-setting is wel heel veel groter.
Ben daar zelf nooit echt bang een racer blijft een racer. Als dat vizier omlaag gaat probeert iedereen toch zijn gram mee te pakken.quote:Nog een paar van dit soort gevalletjes en iedereen gaat die sprints met de handrem er op rijden.
Abu Dhabi.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Waar maak je het mee dat er vooraf even een Boeing 787-9 Dreamliner over komt vliegen. Gewoon, omdat het kan. Doe maar een vliegtuigje.
Doe dan een A380.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |