Max is stiefpapa en die racet gewoon wel hardquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:53 schreef Beathoven het volgende:
Perez schijnt ook een van de zeer weinige coureurs te zijn die vader is. Het circus van de F1 lijkt me wel wat tol te eisen als je naast je carriere ook nog de familieman moet spelen en zorgen van het thuisfront meekrijgt. Kun je beter single blijven voor de focus.
Die van jou is duidelijker voor mensen die weigeren om op Twitter te gaan, zoals ikquote:
EDIT las het verkeerd. Gaat juist om de ronden die OVER zijnquote:
Wat dacht je van Ferrariquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
EDIT las het verkeerd. Gaat juist om de ronden die OVER zijn![]()
Waarom, die staat er juist prima voor, 2x mediums 17 laps, en 1 harde, en 1 soft die gewoon 18 ronden magquote:
De meeste 'oudere' coureurs hebben wel kinderen dacht ik. Magnussen en Hulkenberg.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:53 schreef Beathoven het volgende:
Perez schijnt ook een van de zeer weinige coureurs te zijn die vader is. Het circus van de F1 lijkt me wel wat tol te eisen als je naast je carriere ook nog de familieman moet spelen en zorgen van het thuisfront meekrijgt. Kun je beter single blijven voor de focus.
Mercedes heeft echt mazzel daar. Scheelde niet veel of ze moesten een lange stint op soft doen.quote:
Hey buuf, jij ook hier?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:02 schreef Donna het volgende:
[..]
De meeste 'oudere' coureurs hebben wel kinderen dacht ik. Magnussen en Hulkenberg.
Vorige seizoenen Raikkonnen, Vettel.
Hij is wel 1 van de weinig coureurs die zo jong al zoveel kinderen heeft, dat wel.
En dan ook nog vreemdgaan tussendoor.Misschien zittie in gedachten idd ergens anders.
Die staat er prima voor inderdaadquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:04 schreef Rianne84 het volgende:
Albon heeft nog 2 hard en 2 medium nieuw, die kan wellicht mooie punten pakken
Serieusquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
👀 Dit wordt echt zo'n gaaave race heerlijk al die chaos 🤩. Zoveel mooier dan al dat standaard 1-stopper gaap-gezeik 🥱
Buuf is je buuf niet meer. Woon in J sinds augustus. Relatie voorbij.quote:
Ahjakkes. Niet het in J wonen, maar dat andere.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Buuf is je buuf niet meer. Woon in J sinds augustus. Relatie voorbij.
Maar ondanks dat, ja ik ben hier!
Bij Ferrari gaan ze er pas over nadenken tijdens de race iig, of gewoon helemaal niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:05 schreef fietsie het volgende:
Ik denk dat RB en Mercedes dit soort info zo in hun AI op Headquarters kunnen gooien om er een passende wisselstrategie uit te laten rollen
Ja op zich. Boel staat een beetje op zijn kop. Is altijd wel mooi vind ik. Beetje zoals toen in Turkije, ook de hele zooi uit zijn comfort-zone. Is af en toe wel goed voor de sportquote:
Alles stond op zijn kop in Zandvoort. Dit is gewoon uitgekiende pitstop strategie door de FIAquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja op zich. Boel staat een beetje op zijn kop. Is altijd wel mooi vind ik. Beetje zoals toen in Turkije, ook de hele zooi uit zijn comfort-zone. Is af en toe wel goed voor de sport
Haha nee idd. Maar heb m'n haar eraf en lijk nog meer op m'n avatar nu, dus wie weet. Ennuh, ik kan hier wel sushi laten bezorgen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahjakkes. Niet het in J wonen, maar dat andere.
Het is me nog steeds nooit gelukt irl te zwaaien
Ik vind de aanleiding bizar (slecht), maar dit gepuzzel kan wel een mooie race opleverenquote:
Nee, dat is het nietquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alles stond op zijn kop in Zandvoort. Dit is gewoon uitgekiende pitstop strategie door de FIA
Sushi bezorgenquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha nee idd. Maar heb m'n haar eraf en lijk nog meer op m'n avatar nu, dus wie weet. Ennuh, ik kan hier wel sushi laten bezorgen.
Vanavond dus ook F1 kijken?
Nieuw chassis = niet dezelfde componenten = starten uit de pitsquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:09 schreef trein2000 het volgende:
Perez weer straf? Weer een voorbeeld van waarom sprints meh zijn.
Blijkbaar gedoe met een third car.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nieuw chassis = niet dezelfde componenten = starten uit de pits
Er bestaat ook nog F1TVquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sushi bezorgen
Nou gister had ik de mazzel een TikTok live gevonden te hebben waarop ik mee kon luisteren; heb geen viaplay ofzo dus liveblogs meelezen, en hier..
Nieuw chassis dus (t.o.v. de sessies eerder dit weekend)quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Blijkbaar gedoe met een third car.
Je kunt deze race gratis streamen bij Skyquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sushi bezorgen
Nou gister had ik de mazzel een TikTok live gevonden te hebben waarop ik mee kon luisteren; heb geen viaplay ofzo dus liveblogs meelezen, en hier..
Verplicht?quote:
In kwali kan je een auto ook de muur in jagen, risico van het vak. Reden dat ik fan ben van sprint is omdat ik racing belangrijk vind. De eerste 2 dagen van een weekend alleen rondjes rijden, leuk, maar wat ik mooi vind om te zien is het moment dat ze met elkaar in directe strijd zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:09 schreef trein2000 het volgende:
Perez weer straf? Weer een voorbeeld van waarom sprints meh zijn.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nieuw chassis dus (t.o.v. de sessies eerder dit weekend)
Maar dan wel op een fatsoenlijk circuit.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In kwali kan je een auto ook de muur in jagen, risico van het vak. Reden dat ik fan ben van sprint is omdat ik racing belangrijk vind. De eerste 2 dagen van een weekend alleen rondjes rijden, leuk, maar wat ik mooi vind om te zien is het moment dat ze met elkaar in directe strijd zijn.
Dankjequote:Op zondag 8 oktober 2023 17:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt deze race gratis streamen bij Skyhttps://nl.pepper.com/aan(...)voor-iedereen-289785
Maar nu wordt hij er uit getikt door een ander en is z’n hoofdrace, wat toch het hoogtepunt van het weekend is en ook moet zijn, verziekt want ook nog straf. Dat kan in de kwali in theorie ook natuurlijk, maar de kans in een race-setting is wel heel veel groter.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In kwali kan je een auto ook de muur in jagen, risico van het vak. Reden dat ik fan ben van sprint is omdat ik racing belangrijk vind. De eerste 2 dagen van een weekend alleen rondjes rijden, leuk, maar wat ik mooi vind om te zien is het moment dat ze met elkaar in directe strijd zijn.
Ik vind dat we best een leuke sprintrace hebben gezien op dit circuit gister.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar dan wel op een fatsoenlijk circuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |