Zonder opbouwende feedback, zal hij niet groeienquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coco zou in dit soort situaties een bepaalde toekomstige post koppelen aan de TT.
Zo zie je maar dat moderator r-woud93 nog stappen moet zetten, maar dat geeft helemaal niets.
Ik zat er aan te denken, maar ik laat die gimmick bij mijn collega.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coco zou in dit soort situaties een bepaalde toekomstige post koppelen aan de TT.
Zo zie je maar dat moderator r-woud93 nog stappen moet zetten, maar dat geeft helemaal niets.
Wat doen we onszelf aanquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:15 schreef Themeparktommy het volgende:
Zometeen dus nog een keer 45 minuten van dit
Als je Alex Pastoor voor de groep zou zetten had Ajax al lang en breed in het linkerrijtje gestaanquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je de meeste spelers van Ajax bij pak hem beet de nummer 16 van de Eredivisie zou zetten zouden ze niet eens opvallen.
Alleen Forbsquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je de meeste spelers van Ajax bij pak hem beet de nummer 16 van de Eredivisie zou zetten zouden ze niet eens opvallen.
Een tegendoelpunt bedoel je? Zijn we bij Ajax wel gewend tochquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:17 schreef onlogisch het volgende:
Lekker man, zo'n mokerslag vlak voor rust
Eensquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Utrecht degradeert tt
ajax bedoelen we hahahah
hahahahquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Utrecht degradeert tt
ajax bedoelen we hahahah
Hij is een slachtoffer van het wanbeleid van Mislintat!!!quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je Alex Pastoor voor de groep zou zetten had Ajax al lang en breed in het linkerrijtje gestaan
komen hahahahaquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:19 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ajax moet nu komen
Het is wachten op de 0-2
Echt een vies varken jaquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is een slachtoffer van het wanbeleid van Mislintat!!!
Steijn gooit zonder pardon iedereen voor de bus voordat hij zelf aan de beurt is.
Ik zou ook geen zin meer hebben in seks als dit mijn club was.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
komen hahahaha
dat kunnen ze helemaal niet eens
SOWquote:
Geen probleemquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:22 schreef Ramboetan het volgende:
Zal ik in de rust naar de pub gaan voor een middagje Engels voetbal?
Hoezo naar de pub? Dat kan ook gewoon op FOK!quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:22 schreef Ramboetan het volgende:
Ik had gehoopt dat je met “Ja.” zou posten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Steijn natuurlijk, dat leek me in deze context wel duidelijk
Hej ik ben wel fan van dat vieze varken jaquote:
Van Dijk loopt net te blunderen tegen Brighton.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:22 schreef Ramboetan het volgende:
Dat doen we niet meerquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je met “Ja.” zou posten.
Soms loopt het allemaal niet zoals je hoopt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je met “Ja.” zou posten.
@GGMM heeft hier een mening over.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:25 schreef Erasmus het volgende:
Ik ga alvast mijn rijstkoker voor mij laten werken.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:19 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ajax moet nu komen
Het is wachten op de 0-2
Kip of varken?quote:
Dat mag.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:GGMM heeft hier een mening over.
Zin in Guinessquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hoezo naar de pub? Dat kan ook gewoon op FOK!![]()
VBL / [English Premier League #345] Genieten van Engels voetbal
Jouw obsessie met die man is vreemd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:GGMM heeft hier een mening over.
Ik heb een pittige mening over mensen die zeiken over mensen die hun leven vereenvoudigen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:26 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die niet in staat zijn zelf rijst te koken
Dombo’s obsessies zijn sowieso een beetje vreemd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:27 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Jouw obsessie met die man is vreemd.
Nu je het zegt... Dombo vertoont wel vaker obsessief gedrag. Zou hij ook een patiënt zijn?quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dombo’s obsessies zijn sowieso een beetje vreemd.
En de GGZ doet NIETS!quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dombo’s obsessies zijn sowieso een beetje vreemd.
Dat noemen ze vriendschap.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:27 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Jouw obsessie met die man is vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |