Zonder opbouwende feedback, zal hij niet groeienquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coco zou in dit soort situaties een bepaalde toekomstige post koppelen aan de TT.
Zo zie je maar dat moderator r-woud93 nog stappen moet zetten, maar dat geeft helemaal niets.
Ik zat er aan te denken, maar ik laat die gimmick bij mijn collega.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coco zou in dit soort situaties een bepaalde toekomstige post koppelen aan de TT.
Zo zie je maar dat moderator r-woud93 nog stappen moet zetten, maar dat geeft helemaal niets.
Wat doen we onszelf aanquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:15 schreef Themeparktommy het volgende:
Zometeen dus nog een keer 45 minuten van dit
Als je Alex Pastoor voor de groep zou zetten had Ajax al lang en breed in het linkerrijtje gestaanquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je de meeste spelers van Ajax bij pak hem beet de nummer 16 van de Eredivisie zou zetten zouden ze niet eens opvallen.
Alleen Forbsquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je de meeste spelers van Ajax bij pak hem beet de nummer 16 van de Eredivisie zou zetten zouden ze niet eens opvallen.
Een tegendoelpunt bedoel je? Zijn we bij Ajax wel gewend tochquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:17 schreef onlogisch het volgende:
Lekker man, zo'n mokerslag vlak voor rust
Eensquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Utrecht degradeert tt
ajax bedoelen we hahahah
hahahahquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Utrecht degradeert tt
ajax bedoelen we hahahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |