abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:24:32 #1
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210876911
Tientallen Palestijnse militanten trokken zaterdagmorgen de streng beveiligde grens met Isra雔 over, waarna op tal van plaatsen in Isra雔 grondgevechten uitbraken. Het Isra雔ische leger voerde op zijn beurt vergeldingsacties uit op Gaza. Hamas-strijders zijn actief en vuren hun wapens af terwijl ze door de straten van Isra雔 trekken.

Er wordt geschat dat minstens 300 Isra雔i雛s zijn omgekomen en meer dan 1590 burgers gewond zijn geraakt. In de Gazastrook werden zeker 313 Palestijnen gedood en raakten 1990 mensen gewond na tegenaanvallen van het Isra雔ische leger. Zowel Hamas als de Isra雔ische premier Benjamin Netanyahu spreekt van een oorlog. Hamas noemt de aanval Operatie al-Aqsa-storm.

Het Isra雔ische leger meldt dat tijdens de aanvallen ook "meerdere terroristen" zijn ge飊filtreerd. Bewoners van de omgeving rond de Gazastrook zijn uit voorzorg opgeroepen thuis te blijven.
Mohammad Deif, een leider van de Palestijnse groep Hamas, die de Gazastrook controleert, meldt dat de groepering achter de "verrassingsaanval" zit. Hij zegt dat er zaterdag wel 5.000 raketten zijn afgevuurd. "Dit is de dag van de grote strijd om de laatste bezetting op aarde te be雐ndigen."

Update 13.00 uur: De Hezbollah heeft afgelopen nacht vanuit Libanon beschietingen uitgevoerd op Isra雔. In een verklaring vanochtend zei Hezbollah dat het drie Isra雔ische posities in het Shebaa Farms-gebied, dat zij als bezet Libanees grondgebied beschouwt, heeft aangevallen met artilleriegranaten en geleide raketten. “Op weg naar de bevrijding van wat er overblijft van ons bezette Libanese land en in solidariteit met het zegevierende Palestijnse verzet”, schrijft de groep. Isra雔 heeft daarop vandaag het zuiden van Libanon onder vuur genomen.

Het Isra雔ische leger zegt honderden leden van de militante islamistische Hamas te hebben gedood, vannacht is het ze gelukt om op verschillende locaties zo'n 50 gijzelaars te bevrijden.

In Egypte heeft een politieagent twee Isra雔ische toeristen en een Egyptenaar doodgeschoten. De agent is gearresteerd.

Al Jazeera meldt dat Abu Obeida, woordvoerder van de Al-Qassam Brigade, heeft de bevolking opnieuw opgeroepen om "zich aan te sluiten bij de strijd". In de ochtend staken talloze strijders uit de Gazastrook opnieuw de grens met Isra雔 over. Verwacht wordt dat in verschillende steden de gevechten opnieuw zullen oplaaien.

SPOILER: Update 1.00 uur
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Update 17 uur 7 oktober
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Update 13.40 uur
SPOILER: Update 10.46 uur
Liveblog Nu.nl https://www.nu.nl/buitenl(...)anval-op-israel.html

Livestreams Israel:

Gaza

Westbank

SPOILER: Diverse tweets

[ Bericht 4% gewijzigd door Jippie op 08-10-2023 13:49:14 ]
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210876919
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:15 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Isra雔 voert geen oorlog. Om een oorlog te voeren heb je twee legers nodig. Palestijnen hebben geen leger. Israel voert decennialang terreuraanvallen uit op onschuldige Palestijnse burgers zou de correcte formulering moeten zijn.
pi_210876927
twitter
pi_210876934
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:25 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Isra雔 voert geen oorlog. Om een oorlog te voeren heb je twee legers nodig. Palestijnen hebben geen leger. Israel voert decennialang terreuraanvallen uit op onschuldige Palestijnse burgers zou de correcte formulering moeten zijn.
Hou toch op man :')
stupidity has become as common as common sense was before
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:27:13 #5
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210876943
Wat triest dat in Egypte Isra雔ische toeristen zijn doodgeschoten.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210876944
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:26 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Hou toch op man :')
Pardon?
pi_210876945
quote:
4s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:25 schreef aloa het volgende:
[ twitter ]
"Resistance fighters"

emo.gif
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_210876958
Deze jongeren waren vermist en zijn afkomstig van het dance festival waar gisteren allemaal mensen op de vlucht sloegen. Inmiddels zijn ze opgevangen door soldaten van het Isra雔ische leger.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:28:10 #9
438527 MissButterflyy
pi_210876964
quote:
4s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:25 schreef aloa het volgende:
[ twitter ]
Ik kan me ergens wel voorstellen dat het voor de Palestijnen goed moet voelen door die muur te zijn gebroken.
Jammer dat het met zoveel geweld moet.
pi_210876970
quote:

[..]
Waarom verbaast het me niet dat een Poetin-aanbidder als jij achter Hamas staat?
pi_210876971
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:27 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Pardon?
dat was hte enige juiste antwoord op je post. Een ander antwoord zou verspulling zijn van de energie. Hoewel geen antwoord wellicht nog beter zou zijn.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Overall beste user 2022 zondag 8 oktober 2023 @ 12:29:05 #12
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_210876978
quote:

[..]
Als ze onschuldig zijn bevrijden ze de ontvoerde mensen en leveren ze dat stelletje hamas tuig gewoon uit. Er zitten bijna twee miljoen onschuldige burgers daar. Die moeten dat handjevol extremisten met gemak aankunnen.

Als ze dat zouden willen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_210877003
quote:

[..]
quote:
oor穕og (de; m; meervoud: oorlogen)
1
strijd tussen twee of meer volken (tegenstelling: vrede (2)): oorlog voeren; in oorlog zijn met; heilige oorlog omwille van het geloof gevoerd; de Koude Oorlog benaming voor de voortdurende toestand van vijandigheid tussen de Verenigde Staten en de toenmalige Sovjet-Unie en hun beider bondgenoten van ca. 1945-1990; totale oorlog waarbij niet alleen de strijdkrachten, maar ook alle burgers betrokken zijn
https://www.vandale.nl/gr(...)nds/betekenis/oorlog
pi_210877016
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:29 schreef Ulx het volgende:

[..]
Als ze onschuldig zijn bevrijden ze de ontvoerde mensen en leveren ze dat stelletje hamas tuig gewoon uit. Er zitten bijna twee miljoen onschuldige burgers daar. Die moeten dat handjevol extremisten met gemak aankunnen.

quote:

[..]

Heb je wel eens beelden van Gaza gezien? Hele menigtes "onschuldige burgers" die de terroristen toejuichen. Zelfs kinderen doen hier aan mee, bijvoorbeeld dat filmpje van een ontvoerde Israelische peuter die met stokken wordt geslagen door Palestijnse kinderen :{

Dat hele volk is schuldig
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:32:55 #15
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210877035
Het gaat iig flink door zo lijkt het

Zware gevechten gemeld Negev-kibboets
Uit de Kibboets Magen in de Negev-woestijn komen berichten van zware gevechten tussen Hamas-strijders en het Isra雔ische leger. De plaats met rond de 500 inwoners ligt enkele kilometers van de grens met de Gazastrook.

Volgens Times of Isra雔 is er in het gebied veel geweervuur te horen. Ook zet het leger tanks in die tegenstanders onder vuur nemen.

Uit het verder oostelijk gelegen Ofakim komen ook berichten van Palestijnse aanvalsgroepen. Bewoners worden daar opgeroepen zich te verschansen op de plek waar ze zijn.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:33:56 #16
438527 MissButterflyy
pi_210877049
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het gaat iig flink door zo lijkt het

Zware gevechten gemeld Negev-kibboets
Uit de Kibboets Magen in de Negev-woestijn komen berichten van zware gevechten tussen Hamas-strijders en het Isra雔ische leger. De plaats met rond de 500 inwoners ligt enkele kilometers van de grens met de Gazastrook.

Volgens Times of Isra雔 is er in het gebied veel geweervuur te horen. Ook zet het leger tanks in die tegenstanders onder vuur nemen.

Uit het verder oostelijk gelegen Ofakim komen ook berichten van Palestijnse aanvalsgroepen. Bewoners worden daar opgeroepen zich te verschansen op de plek waar ze zijn.
Dankjewel voor de update.
pi_210877050
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:31 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
[..]
Heb je wel eens beelden van Gaza gezien? Hele menigtes "onschuldige burgers" die de terroristen toejuichen. Zelfs kinderen doen hier aan mee, bijvoorbeeld dat filmpje van een ontvoerde Israelische peuter die met stokken wordt geslagen door Palestijnse kinderen :{

Jouw opvatting, dat het vele volk hieraan schuldig is, inclusief kinderen, is een van de essenti雔e stappen om over te gaan naar genocide. Het is een ronduit verderfelijke opvatting. Jij moet je echt schamen.

Gelukkig dat er mensen zijn in Isra雔 die wel kunnen nadenken.
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:34:02 #18
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210877052
Ook een Brit trouwens die ontvoerd is lees ik nu. Had ik nog niet voorbij zien komen. Ook van dat feest. (meldt BBC)
pi_210877067
De Isra雔isch lobbyen al jaren in Washington om Iran aan te pakken. Het grappige is dat het juist Washington is dat Iran in de regio sterker heeft gemaakt, door Irak en Syri te veroordelen tot Iraanse onderdanigheid.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Overall beste user 2022 zondag 8 oktober 2023 @ 12:34:56 #20
3928 Ulx
pi_210877068
quote:

[..]
[..]

Als ze het zouden willen schreef ik daarom ook.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_210877086
quote:

:')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:36:00 #22
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210877088
twitter
pi_210877111
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:34 schreef Slayage het volgende:
De Isra雔isch lobbyen al jaren in Washington om Iran aan te pakken. Het grappige is dat het juist Washington is dat Iran in de regio sterker heeft gemaakt, door Irak en Syri te veroordelen tot Iraanse onderdanigheid.

[ twitter ]
Syri heeft alles aan Assad te danken en, als vazalstaat, aan de Russen. Een keertje niet aan de Amerikanen dus.
  Overall beste user 2022 zondag 8 oktober 2023 @ 12:37:23 #24
3928 Ulx
pi_210877121
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Fair enough.
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:38:26 #25
438527 MissButterflyy
pi_210877137
quote:
[ twitter ]
Dit vind ik wel een erg korte analyse.
  Overall beste user 2022 zondag 8 oktober 2023 @ 12:39:21 #26
3928 Ulx
pi_210877150
quote:

[ twitter ]
Gelul. Syri was al sinds de val van de Sjah een mattie van Iran. Assad is daarnaast ook de bitch van Poetin.
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:39:33 #27
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210877153
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Is een quote van de laatste post van dit twitterdraadje:
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210877156
quote:
[ twitter ]
victim blaming
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:40:03 #29
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210877165
quote:
[ twitter ]
Moet 't nog zien. Ik denk dat hij hier ook sterker uit kan komen.
pi_210877168
Woman pleads for return of 85-year-old grandmother taken hostage in Gaza
https://www.timesofisrael(...)ken-hostage-in-gaza/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210877181
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:28 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Waarom verbaast het me niet dat een Poetin-aanbidder als jij achter Hamas staat?
Verbazingwekkend hoe mensen dingen uit hun duim kunnen zuigen hier.
  Overall beste user 2022 zondag 8 oktober 2023 @ 12:42:00 #32
3928 Ulx
pi_210877195
quote:

[..]
Het is ook vrij simpel: Of Netanyahu lette niet op en valt te verwijten dat hij zijn werk niet deed. Of hij dacht Hamas uit de tent te lokken voor zijn eigen politiek gewin (lijkt me stug trouwens).
Veel andere opties zijn er niet.
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:42:21 #33
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210877206
quote:

[..]
Hier de threadreader voor je
https://threadreaderapp.com/thread/1710861402582221223.html
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:42:55 #34
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210877218
quote:

[ twitter ]
Wat een dom gelul weer dit. Amerika heeft helemaal geen verantwoordelijjheid t.a.v. Assad. Ze hebben hem ook niet in het zadel geholpen.
pi_210877238
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:28 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik kan me ergens wel voorstellen dat het voor de Palestijnen goed moet voelen door die muur te zijn gebroken.
Hoe zouden zij henzelf kunnen bevrijden denk je?
pi_210877244
quote:
[ twitter ]
Een bekende denkfout. Omdat iemand een 'scherpe' denker is, moet deze analyse ook wel onwijs scherp zijn.

Terwijl ik denk dat als je over enkele maanden een sociaal-wetenschappelijk onderzoek doet, Netanyahu nog steeds vrij populair is. Al is het alleen al omdat er niet echt alternatieven zijn.
pi_210877249
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:42 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Wat een dom gelul weer dit. Amerika heeft helemaal geen verantwoordelijjheid t.a.v. Assad. Ze hebben hem ook niet in het zadel geholpen.
Ach, sommige mensen zitten er nou eenmaal zo diep in dat ze de Amerikanen nog de schuld geven als ze hun teen stoten tegen de tafelpoot.
  Overall beste user 2022 zondag 8 oktober 2023 @ 12:45:17 #38
3928 Ulx
pi_210877267
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:44 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Ach, sommige mensen zitten er nou eenmaal zo diep in dat ze de Amerikanen nog de schuld geven als ze hun teen stoten tegen de tafelpoot.
Nou ja, IKEA werd wel veel genoemd in Fight Club. Dus ze hebben een punt.
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:45:18 #39
396550 Richestorags
pi_210877268
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:44 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Een bekende denkfout. Omdat iemand een 'scherpe' denker is, moet deze analyse ook wel onwijs scherp zijn.

Terwijl ik denk dat als je over enkele maanden een sociaal-wetenschappelijk onderzoek doet, Netanyahu nog steeds vrij populair is. Al is het alleen al omdat er niet echt alternatieven zijn.
Een beetje vergelijkbaar met Mark Rutte en Erdogan.
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:45:47 #40
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210877278
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:28 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Bizar ja
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:46:13 #41
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210877286
https://www.bbc.com/news/world-middle-east-67044787

De feestgangers vertellen dat Hamas iedereen begon dood te schieten. Dat ze echt van plek naar plek liepen om mensen te zoeken. En natuurlijk zijn er een aantal uiteindelijk meegenomen.

Volgens mij is de situatie veel erger dan we zagen op die paar beelden. Ik vraag me af of deze doden al zijn meegeteld met het officiele aantal....
  Overall beste user 2022 zondag 8 oktober 2023 @ 12:46:18 #42
3928 Ulx
pi_210877287
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:44 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Er zijn altijd alternatieven.
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:47:36 #43
396550 Richestorags
pi_210877303
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:44 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Hoe zouden zij henzelf kunnen bevrijden denk je?
Door Hamas en de radicale Islam af te zweren.
pi_210877318
quote:

[..]

Het zijn de Palestijnen die uit hun huizen verdreven zijn door Isra雔ische geweld. Je moet eerst de oorzaak van ellende aanpakken alvorens je begint over de gevolgen daarvan. Het is niets anders dan normaal dat mensen zich proberen te verdedigen tegen een losgeslagen terreurstaat die vanaf begin al zijn grondgebied systematisch uitbreidt en het Palestijnse volk in het nauw drijft. Dat jij je oogkleppen niet afzet is jouw ding, maar kom ons hier niet vertellen dat het de schuld is van de Palestijnen.
pi_210877321
Sowieso zou het klimaat het enige geloof moeten zijn wat we als mensheid aanhangen.
pi_210877322
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:45 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Een beetje vergelijkbaar met Mark Rutte en Erdogan.
Geen idee. Turkse politiek is saai.
  Overall beste user 2022 zondag 8 oktober 2023 @ 12:48:54 #47
3928 Ulx
pi_210877323
twitter
pi_210877334
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:47 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Door Hamas en de radicale Islam af te zweren.
Of dat de grondpikker Isra雔 de gestolen gronden afstaat en stopt met disproportioneel geweld op vrouwen, kinderen en kleine babies.
pi_210877335
twitter
-Rabia Al-Basri
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:50:31 #50
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210877341
https://twitter.com/_Hareem_Shah/status/1710966519046283450

Bericht van een post op de Westoever die in de fik is gezet. Uit de klauwen als dit waar is.
pi_210877350
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:48 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Het zijn de Palestijnen die uit hun huizen verdreven zijn door Isra雔ische geweld. Je moet eerst de oorzaak van ellende aanpakken alvorens je begint over de gevolgen daarvan. Het is niets anders dan normaal dat mensen zich proberen te verdedigen tegen een losgeslagen terreurstaat die vanaf begin al zijn grondgebied systematisch uitbreidt en het Palestijnse volk in het nauw drijft. Dat jij je oogkleppen niet afzet is jouw ding, maar kom ons hier niet vertellen dat het de schuld is van de Palestijnen.
Weet je wat schattebout, wij doen onze oogkleppen wel af als jij even iets aan je eigen geheugenprobleempjes doet. Want je lijkt nogal vaak te vergeten dat die 'zelfverdediging' gisteren toch voornamelijk bestond uit het doden en kidnappen van burgers.
pi_210877358
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://www.bbc.com/news/world-middle-east-67044787

De feestgangers vertellen dat Hamas iedereen begon dood te schieten. Dat ze echt van plek naar plek liepen om mensen te zoeken. En natuurlijk zijn er een aantal uiteindelijk meegenomen.

Volgens mij is de situatie veel erger dan we zagen op die paar beelden. Ik vraag me af of deze doden al zijn meegeteld met het officiele aantal....
En nog zijn er mensen die zeggen dat dit soldaten waren en geen terroristen. Bijzonder.
pi_210877360
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:49 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Of dat de grondpikker Isra雔 de gestolen gronden afstaat en stopt met disproportioneel geweld op vrouwen, kinderen en kleine babies.
Doen ze zelf ook, maar zoals altijd met hypocriet goede reden.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_210877376
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:51 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Weet je wat schattebout, wij doen onze oogkleppen wel af als jij even iets aan je eigen geheugenprobleempjes doet. Want je lijkt nogal vaak te vergeten dat die 'zelfverdediging' gisteren toch voornamelijk bestond uit het doden en kidnappen van burgers.
“We verdedigen ons tegen het uit ons huis verdreven worden door kinderen en vrouwen te kidnappen en dood te schieten”

- Werkperd, woordvoerder Hamas.
pi_210877385
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:51 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Tja, als ik hier het beeldmateriaal moet tonen wat de zionisten de afgelopen tientallen jaren heeft aangericht dan is de topic pagina gelijk vol. Gesproken over geheugenverlies.. Te veel aan de bier jij?
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:55:15 #56
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210877401
quote:

[..]
[..]

Het zal laten we hopen toch niet iedereen zijn, maar je kunt zeker wel stellen dat er een primitieve en ongeciviliseerde cultuur heerst waarbij terrorisme breed wordt gesteund, gevierd en aangemoedigd.
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:33 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Jouw opvatting, dat het vele volk hieraan schuldig is, inclusief kinderen, is een van de essenti雔e stappen om over te gaan naar genocide. Het is een ronduit verderfelijke opvatting. Jij moet je echt schamen.

Gelukkig dat er mensen zijn in Isra雔 die wel kunnen nadenken.
Het is juist beschamend dat er nog altijd mensen de Palestijnen een warm hart toedragen en mede hierom constant de drang voelen om nuances aan te brengen en de wrede praktijken van de Palestijnen de bagatelliseren. Je weet dat men terrorisme omarmd, alle mogelijkheden tot concessies heeft afgeslagen en eigenlijk heel Isra雔 van de kaart wil vegen. De cruciale vraag blijft dan ook: wat trekt mensen toch zo aan tot dit volk?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210877413
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]
“We verdedigen ons tegen het uit ons huis verdreven worden door kinderen en vrouwen te kidnappen en dood te schieten”

- Werkperd, woordvoerder Hamas.
twitter
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:57:13 #58
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210877418
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:49 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Gast, ik vind ook dat Israel niet onschuldig is, maar de barbaarse praktijken van gisteren lijken erg op die van IS, gewoon terreur.

Hoe je het ook bekijkt, je kunt nu moeilijl wijzen naar Israel als het aankomt op gruwelheden. Dit is wel next level shit en zeker niet onbekend bij vele Islamitische groeperingen. Islamitische Staat vergeten? Dus ietwat minder doen alsof Israel ALLEEN de schuldige is.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_210877419
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:53 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Tja, als ik hier het beeldmateriaal moet tonen wat de zionisten de afgelopen tientallen jaren heeft aangericht dan is de topic pagina gelijk vol. Gesproken over geheugenverlies.. Te veel aan de bier jij?
Ja. en als wij een euro krijgen voor elke raket die uit Gaza lukraak richting Israelische burgers is geschoten in de afgelopen tientallen jaren. Dan kunnen we allemaal met pensioen. :')
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_210877426
twitter

quote:
Geen Isra雔ische vlag boven stadhuis, ondanks verzoek Leefbaar Rotterdam
De vlag van Isra雔 wordt niet gehesen boven het Rotterdamse stadhuis. Burgemeester Aboutaleb heeft een verzoek daarvoor afgewezen.

Waar in verschillende buitenlandse steden Isra雔ische vlaggen worden gehesen of geprojecteerd op gebouwen, zal dat in ieder geval in Rotterdam niet gebeuren. Burgemeester Aboutaleb heeft een verzoek van de lokale partij Leefbaar Rotterdam daartoe afgewezen. ,,Het betreft een internationaal gewapend conflict dat al decennia gaande is”, zegt zijn woordvoerder. ,,Het bloedvergieten van onschuldige burgers schokt ons elke keer weer. Namens alle burgers van Nederland heeft de minister-president gisteren een reactie gegeven.”

Zaterdag besloot Den Haag al om niet te vlaggen.
Wij Nederlanders zijn een laf volk.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_210877432
quote:
14s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het zal laten we hopen toch niet iedereen zijn, maar je kunt zeker wel stellen dat er een primitieve en ongeciviliseerde cultuur heerst waarbij terrorisme breed wordt gesteund, gevierd en aangemoedigd.
[..]
Het is juist beschamend dat er nog altijd mensen de Palestijnen een warm hart toedragen en mede hierom constant de drang voelen om nuances aan te brengen en de wrede praktijken van de Palestijnen de bagatelliseren. Je weet dat men terrorisme omarmd, alle mogelijkheden tot concessies heeft afgeslagen en eigenlijk heel Isra雔 van de kaart wil vegen. De cruciale vraag blijft dan ook: wat trekt mensen toch zo aan tot dit volk?
Ik wijs af dat jij een heel volk, inclusief kinderen, verantwoordelijk houdt voor de begane walgelijke misdaden. Daarmee zet ik mijzelf niet in de pro Palestina hoek, dat doe jij nu en dat is voor jouw rekening.
pi_210877434
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:51 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Doen ze zelf ook, maar zoals altijd met hypocriet goede reden.
'Doen ze zelf ook''. Alleen kinderen kunnen zoiets roepen.

Hypocriet is degene die de terreurdaden van de zionisten negeert maar zijn bek opentrekt zodra in het nauw gedreven volk terugslaat.
pi_210877436
quote:

[..]
Ach weet je wat, stik er lekker in joh. Als je oprecht gelooft dat dit de beste manier waarop de Palestijnen hun eigen zaak kunnen bevorderen moet je dat vooral doen. Het gaat, net zoals de vorige 8 decennia, totaal niet helpen maar als je maar lang genoeg zuiver in de leer blijft en het 'morele gelijk' aan je kant hebt staan zorgen de kosmische krachten van de rechtvaardigheid er uiteindelijk wel voor dat je als winnaar uit de bus komt toch?
pi_210877438
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:42 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Wat zat jij te geilen in het Syri topic op het feit dat de Irani雛s hielpen om Assad in het zadel te houden. Wat was kassem sulaimani een held voor je. Helden die "terroristen" bestreden, terwijl we allemaal wisten dat Syri een springplank voor Iran zou worden om Isra雔 aan te pakken.

Hoe voelt het nu het regime waar jij voor juichte mede verantwoordelijk is voor de ellende wat we nu zien gebeuren?
-Rabia Al-Basri
pi_210877439
quote:

[..]
Dat is wat de linkse media jou wil laten geloven.
Yo tengo, t tienes, 蒷/Ella tiene
pi_210877443
quote:

[..]
Heb je ook beelden gezien van wat isis heeft aangericht tegen hun broeders in nog kortere tijd? Toen gingen men wapperen met de zwarte vlag en werden ze geen stormfront zoals nu.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:58:47 #67
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210877446
quote:
14s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Pro-life!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_210877457
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:57 schreef superniger het volgende:
[ twitter ]
[..]
Wij Nederlanders zijn een laf volk.
geeft wel de macht van de islam weer hier
pi_210877476
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:59 schreef Kloppend_Hart het volgende:

[..]
Vandaar al dat "hamas hamas...." roepend volk hier.

quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:58 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Hypocriet is degene die de terreurdaden van de zionisten negeert maar zijn bek opentrekt zodra in het nauw gedreven volk terugslaat.
Jij vindt de terreurdaden van Saudi-Arabi op Jemen, Hamas op Isra雔 en de Palestijnen of China op Tibet ook prima.
Yo tengo, t tienes, 蒷/Ella tiene
pi_210877479
quote:

[..]

Oh, nu is het geen verdedigen meer wat de terroristen van Hamas doen?
pi_210877502
De geitenhoeders vs. ramshoornblazers

'ik kies jou!'
pi_210877518
quote:

[..]

Dat is ook niet altijd goed te praten. Maar joden doen het, dus alle remmen los van de confederatie.
pi_210877526
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:59 schreef Kloppend_Hart het volgende:

[..]
Ik ben opgegroeid in de jaren 70 en 80.
Moslims veegden toen alleen nog maar trappenhuizen schoon hiero.

Nochtans was de steun in NL voor 'de' Palestijnse zaak toen zeker zo groot als nu, zo niet groter.
Zeker bij de jongere bevolking. Bijna de helft van de jongeren liep met Arafatsjaaltjes rond en er waren blijkbaar nauwelijks ouders die daar problemen mee hadden.

Geeft wel de macht van de islam in ons vaderland destijds weer.

Schei toch uit.
Ik doe het ff rustig aan.
  zondag 8 oktober 2023 @ 13:04:42 #74
438527 MissButterflyy
pi_210877533
De Paus heeft inmiddels opgeroepen te stoppen met vechten en te bidden.
pi_210877539
quote:
7s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:58 schreef HSG het volgende:

[..]
Dat is wat de linkse media jou wil laten geloven.
Dat riedeltje van de linkse media, daarmee wordt namelijk meestal alles bedoeld waar meer dan twee letters achter elkaar in een krant staan, is ook vermoeiend.

Maar goed, in dit geval...uit andere topics maak ik op dat hij Turkse staatsmedia raadpleegt, dan weet je wel hoe laat het is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')