Gelul. Syri was al sinds de val van de Sjah een mattie van Iran. Assad is daarnaast ook de bitch van Poetin.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:34 schreef Slayage het volgende:
De Isralisch lobbyen al jaren in Washington om Iran aan te pakken. Het grappige is dat het juist Washington is dat Iran in de regio sterker heeft gemaakt, door Irak en Syri te veroordelen tot Iraanse onderdanigheid.
[ twitter ]
Is een quote van de laatste post van dit twitterdraadje:quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een erg korte analyse.
Moet 't nog zien. Ik denk dat hij hier ook sterker uit kan komen.quote:
Verbazingwekkend hoe mensen dingen uit hun duim kunnen zuigen hier.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:28 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me niet dat een Poetin-aanbidder als jij achter Hamas staat?
Het is ook vrij simpel: Of Netanyahu lette niet op en valt te verwijten dat hij zijn werk niet deed. Of hij dacht Hamas uit de tent te lokken voor zijn eigen politiek gewin (lijkt me stug trouwens).quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hier de threadreader voor jequote:Op zondag 8 oktober 2023 12:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een dom gelul weer dit. Amerika heeft helemaal geen verantwoordelijjheid t.a.v. Assad. Ze hebben hem ook niet in het zadel geholpen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:34 schreef Slayage het volgende:
De Isralisch lobbyen al jaren in Washington om Iran aan te pakken. Het grappige is dat het juist Washington is dat Iran in de regio sterker heeft gemaakt, door Irak en Syri te veroordelen tot Iraanse onderdanigheid.
[ twitter ]
Hoe zouden zij henzelf kunnen bevrijden denk je?quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kan me ergens wel voorstellen dat het voor de Palestijnen goed moet voelen door die muur te zijn gebroken.
Jammer dat het met zoveel geweld moet.
Een bekende denkfout. Omdat iemand een 'scherpe' denker is, moet deze analyse ook wel onwijs scherp zijn.quote:
Ach, sommige mensen zitten er nou eenmaal zo diep in dat ze de Amerikanen nog de schuld geven als ze hun teen stoten tegen de tafelpoot.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat een dom gelul weer dit. Amerika heeft helemaal geen verantwoordelijjheid t.a.v. Assad. Ze hebben hem ook niet in het zadel geholpen.
Nou ja, IKEA werd wel veel genoemd in Fight Club. Dus ze hebben een punt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:44 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen zitten er nou eenmaal zo diep in dat ze de Amerikanen nog de schuld geven als ze hun teen stoten tegen de tafelpoot.
Een beetje vergelijkbaar met Mark Rutte en Erdogan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een bekende denkfout. Omdat iemand een 'scherpe' denker is, moet deze analyse ook wel onwijs scherp zijn.
Terwijl ik denk dat als je over enkele maanden een sociaal-wetenschappelijk onderzoek doet, Netanyahu nog steeds vrij populair is. Al is het alleen al omdat er niet echt alternatieven zijn.
Bizar jaquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kan me ergens wel voorstellen dat het voor de Palestijnen goed moet voelen door die muur te zijn gebroken.
Jammer dat het met zoveel geweld moet.
Er zijn altijd alternatieven.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een bekende denkfout. Omdat iemand een 'scherpe' denker is, moet deze analyse ook wel onwijs scherp zijn.
Terwijl ik denk dat als je over enkele maanden een sociaal-wetenschappelijk onderzoek doet, Netanyahu nog steeds vrij populair is. Al is het alleen al omdat er niet echt alternatieven zijn.
Door Hamas en de radicale Islam af te zweren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:44 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Hoe zouden zij henzelf kunnen bevrijden denk je?
Het zijn de Palestijnen die uit hun huizen verdreven zijn door Isralische geweld. Je moet eerst de oorzaak van ellende aanpakken alvorens je begint over de gevolgen daarvan. Het is niets anders dan normaal dat mensen zich proberen te verdedigen tegen een losgeslagen terreurstaat die vanaf begin al zijn grondgebied systematisch uitbreidt en het Palestijnse volk in het nauw drijft. Dat jij je oogkleppen niet afzet is jouw ding, maar kom ons hier niet vertellen dat het de schuld is van de Palestijnen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als ze onschuldig zijn bevrijden ze de ontvoerde mensen en leveren ze dat stelletje hamas tuig gewoon uit. Er zitten bijna twee miljoen onschuldige burgers daar. Die moeten dat handjevol extremisten met gemak aankunnen.
Als ze dat zouden willen.
Geen idee. Turkse politiek is saai.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een beetje vergelijkbaar met Mark Rutte en Erdogan.
Of dat de grondpikker Isral de gestolen gronden afstaat en stopt met disproportioneel geweld op vrouwen, kinderen en kleine babies.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Door Hamas en de radicale Islam af te zweren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |