abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210875942
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:22 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Nee hij heeft geen punt. Hij sleept het er namelijk aan de haren bij omdat hij weet dat dat soort termen een bepaalde lading hebben. Stemmingmakerij heet dat.

Het draait namelijk niet om afkomst, maar om het respecteren van het internationale recht. Niemand hier is er tegen als joden of wie dan ook daar gaan wonen. Het gaat er om dat de staat Israël dat niet met geweld mag afdwingen.
Ah vandaar dat er zoveel joden nog zijn in de Arabische wereld, onee die zijn al lang uitgemoord en weggepest voordat Israël überhaupt al bestond.
pi_210875952
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Zijn MAGA wappies nou boos op Biden of blij dat Oekraine nu helpt bij de strijdt tegen het grote joodse complot waar ze in geloven?
Geen van beide?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210875953
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:40 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
daarom zelf nadenken. Nu stond die datum er, maar dit is zeldzaam dat men zo stom is om die datum tel laten staan
Die datum had ik niet gezien helaas. Vandaar de reactie.
pi_210875959
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:40 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]
Ah vandaar dat er zoveel joden nog zijn in de Arabische wereld, onee die zijn al lang uitgemoord en weggepest voordat Israël überhaupt al bestond.
Ver voor 1900 deden wij in Europa ook aan wegpesten en uitmoorden van Joden. Ik weet niet of in orde van grote het veel verschilt maar het volk heeft het zwaar gehad
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:43:13 #105
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210875960
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:41 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Geen van beide?
Dat zie ik niet. Veel van die posts zijn om Biden aan te vallen. Maar tegelijk zie je dezelfde mensen strijden tegen het grootse WEF complet wat door de joden georganiseerd zou worden.

Maarja daarom heten het ook wappies natuurlijk.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_210875962
quote:
4s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:42 schreef aloa het volgende:

[..]
Die datum had ik niet gezien helaas. Vandaar de reactie.
ja en jouw aannames, namelijk dat dit bericht nieuw was en de ondertoon die ik erin las was dat XR doelbewust de acties van gisteren niet beschreef....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:45:06 #107
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210875977
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:43 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ver voor 1900 deden wij in Europa ook aan wegpesten en uitmoorden van Joden. Ik weet niet of in orde van grote het veel verschilt maar het volk heeft het zwaar gehad
En ook nog na WO2 in Polen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:46:01 #108
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210875988
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:43 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ja en jouw aannames, namelijk dat dit bericht nieuw was en de ondertoon die ik erin las was dat XR doelbewust de acties van gisteren niet beschreef....
Klopt ja. Als het bericht van nu was geweest dan was mijn reactie terecht geweest.
Nu dus niet.

Opgelost :D
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:46:18 #110
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210875992
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:40 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]
Inderdaad. Maar schijnbaar is het van belang dat Arabische en Islamtische gebieden en landen zoveel mogelijk cultureel en etnisch homogeen blijven. Israël daarentegen, dat moet een multiculturele beschaving zijn, waar er telkens enorme kritiek is op de vermeende mensenrechtenschendingen.

Er lijkt hier dus sprake van een dubbele standaard en het lijkt er ook steeds meer op dat de Joodse aard van Israël hier een rol in speelt. Een soort van sluik antisemitisme, nul morele eisen aan de Arabische wereld en bij Israël leggen we de lat op een onhaalbare hoogte, waardoor men constant hun gal kan spuwen over dat land.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210875993
quote:

[..]
Dat klopt, dus waarom ontkennen dat er nog steeds antisemitisme bestaat en net doen alsof deze strijd daar niets mee te maken heeft snap ik niet helemaal. Dat is juist de reden dat Israël is ontstaan.
pi_210876001
quote:

[..]
lang geleden een keer een docu op discovery gezien dat de joden de schuld kregen van een uitbraak van de pest omdat zij zelf er minder last van hadden omdat ze de hygiene regels van de bijbel aanhielden. De leider wer opgepakt, gemarteld totdat hij toegaf dat hun de ziekte hadden gemaakt en toen werd hij gevierendeeld en de joden in de regio uitgemoord. Dat was in europa.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:47:59 #113
3542 Gia
User under construction
pi_210876013
quote:
13s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:46 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad. Maar schijnbaar is het van belang dat Arabische en Islamtische gebieden en landen zoveel mogelijk cultureel en etnisch homogeen blijven.
Zouden wij hier in Europa ook moeten nastreven, eigenlijk.
pi_210876015
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:13 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Hamas ontmantelen lijkt me de enige optie, maar goed, wat dan...
Ik denk dat Gaza bezetten/annexeren de enige reële optie voor ze is, maar daarvoor moet je de huidige bevolking verdrijven... :{

Dit wordt alleen maar verschrikkelijker. :'(
Intolerant voor intolerantie
pi_210876025
quote:

[..]
Inderdaad. Maar schijnbaar is het van belang dat Arabische en Islamtische gebieden en landen zoveel mogelijk cultureel en etnisch homogeen blijven. Israël daarentegen, dat moet een multiculturele beschaving zijn, waar er telkens enorme kritiek is op de vermeende mensenrechtenschendingen.

Er lijkt hier dus sprake van een dubbele standaard en het lijkt er ook steeds meer op dat de Joodse aard van Israël hier een rol in speelt. Een soort van sluik antisemitisme, nul morele eisen aan de Arabische wereld en bij Israël leggen we de lat op een onhaalbare hoogte, waardoor men constant hun gal kan spuwen over dat land.
dit is 1 van de weinige en eigenlijk de eerste post van je, waar ik het mee eens ben.
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:50:16 #116
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210876029
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:49 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zal ik je een geheim verklappen, ik heb werkelijk geen idee wie die mensen zijn :D

Voel geen enkele behoefte om backround check te doen voordat ik een willekeurige tweet post

En Biden is de reden dat we nu in deze situatie zitten
Want als Trump of iemand anders president was, zou dit soort zaken nooit gebeuren in landen elders in de wereld?
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:50:20 #117
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210876031
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:46 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
lang geleden een keer een docu op discovery gezien dat de joden de schuld kregen van een uitbraak van de pest omdat zij zelf er minder last van hadden omdat ze de hygiene regels van de bijbel aanhielden. De leider wer opgepakt, gemarteld totdat hij toegaf dat hun de ziekte hadden gemaakt en toen werd hij gevierendeeld en de joden in de regio uitgemoord. Dat was in europa.
Dat waren sowieso duistere tijden. Ze sloegen elkaar in Europa toen continu de koppen in.

Maar ook later zijn de joden nog slachtoffer geweest van pogroms. Ook vele in Rusland en oost Europa.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210876037
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:50 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat waren sowieso duistere tijden. Ze sloegen elkaar in Europa toen continu de koppen in.

Maar ook later zijn de joden nog slachtoffer geweest van pogroms. Ook vele in Rusland en oost Europa.
zeker, maar dit was gericht op een volk waarbij daarna iedereen van dat volk werd uitgemoord. in europa gebeurde dat niet zo vaak als met het joodse volk.
Dat kwam niet alleen door hun regels die afweken, maar ook omdat ze goed handel konde bedrijven en daarom van veel dingen de schuld kregen. Veel complotten van nu zijn hier ook nog steeds op gebaseerd.
pi_210876042
twitter

Past zo in Koefnoen
pi_210876043
Israelisch bombardement op Gaza-stad

zondag 8 oktober 2023 @ 10:54:08 #121
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_210876062
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:51 schreef L_auteur het volgende:

[ afbeelding ]
ja dat zat er wel in , het is gewoon een herhaling van de zesdaagse oorlog. al die zwarte pinquins overal
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_210876101
quote:
9s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:51 schreef Drxx het volgende:
[ twitter ]

Past zo in Koefnoen
Wat toevallig dat je nu hier mee komt, want vanmorgen is er ook nog een statement van Hamas uitgegaan waarin ze min of meer bevestigen dat ze alle Israëli's (dus ook die wat binnen de internationaal erkende grenzen wonen) als kolonisten beschouwen en dus als legitiem militair doelwit:

https://nos.nl/collectie/(...)E-container-72572891
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:58:16 #123
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210876104
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:50 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad. In de Sovjet-Unie waren ze (ondanks dat het Rode Leger menig concentratiekamp van de Nazi's had weten te bevrijden) ook heel goed in Joden te veroordelen tot strafkampen waarvan niemand meer terug is gekomen.
quote:

[ afbeelding ]
Ach ach, vervelend hoor. Dat is wel weer even wat anders dan gisteren met gebak in je handen staan te vieren dat er talloze slachtpartijen in Israëlische dorpen zijn geweest. Nee, nul medelijden met deze mensen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:58:25 #124
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210876108
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:05 schreef Qarrad het volgende:
En even onderaan de streep het besef dat die massale ontvoeringen van burgers een van de centrale doelen geweest zijn van deze acties van Hamas. De inval, de gerichtheid op die kleine woonkernen en hun vrouwen en kinderen, het beeldmateriaal, allemaal deel van het plan.

Ze weten dat Israël wel geeft om mensenlevens in tegenstelling tot de leiding van Hamas en dat ze minstens honderdvoudig gaan betalen hiervoor met de kans dat Gaza bezet wordt. Het wordt op zijn minst voor een deel platgegooid nu. Ze hebben immers al opgeroepen aan burgers om te evacueren uit bepaalde gebieden (en om elders te gaan schuilen, weet je meteen waar Hamas gaat schuilen).

Dus: wat is het einddoel? Ik kan er geen bedenken dat positief uitpakt voor de Palestijnen.
Late reactie want reeks aan het teruglezen, maar die lui hebben goed opgelet hoe de Amerikanen miljarden betaalden voor een handjevol gijzelaars in Iran. Gaat zo heel populair worden, dat gijzelen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210876109
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:54 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
dat kan bij BWN, waar je ook actief bent. Hier in NWS is dat niet zo handig ^O^
Met 3 mil tweets die trending zijn zal er ongetwijfeld wat troep bij zitten. Denk niet dat je dit kan voorkomen

En in bnw ben ik al lange tijd niet actief meer
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:58:38 #126
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210876111
quote:

[ afbeelding ]
Van vandaag of nog gister?
pi_210876122
twitter
pi_210876143
quote:

[..]

joodse aard van Israël :') Vergeten we even dat er in 1948 nog minder 1/3 van de bevolking in die gebieden joods waren.

Als we meer aan geschiedenis gaan vasthangen kan rome dadelijk ook heel Europa gaan claimen vanwege de Romeinse geschiedenis in Europa.

Het is niet erg slim geweest van westerse mogendheden om joden een eigen stukje land te geven in een gebied waar ze geen meerderheid meer vormden.

De vraag is natuurlijk ook of een gedeelte van de moslims niet veel extremistischer geworden zijn door het maken van een joodse staat in een gemixt gebied en we hierdoor de opkomst van al die moslimterreur gezien hebben.

Maar goed qua landen maken door arbitraire lijnen te trekken hebben we als westerse wereld in heel Afrika er een puinhoop van gemaakt dus een stukje middenoosten kan er ook nog wel bij.
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:01:36 #129
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210876151
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:58 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Wat toevallig dat je nu hier mee komt, want vanmorgen is er ook nog een statement van Hamas uitgegaan waarin ze min of meer bevestigen dat ze alle Israëli's (dus ook die wat binnen de internationaal erkende grenzen wonen) als kolonisten beschouwen en dus als legitiem doelwit:

Laten we inderdaad niet doen alsof de Palestijnen nu echt een onderscheid maken tussen gebieden. Elke Israëliër mag van hun worden opgeknoopt, of ze nu uit de Westelijke Jordaanoever, Tel-Aviv of Jeruzalem komen. Dit maakt voor die barbaren helemaal niets uit.
pi_210876153
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:58 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Met 3 mil tweets die trending zijn zal er ongetwijfeld wat troep bij zitten. Denk niet dat je dit kan voorkomen

En in bnw ben ik al lange tijd niet actief meer
Zodra je een beetje Amerika en Israël bekritiseer ben je hier bmw-materiaal blijkbaar. Ik ben tegen Nazisme, Racisme en Zionisme. Waar twee zo lang vechten hebben twee ook schuld.
Groot fan van User Wotte
pi_210876164
twitter
pi_210876165
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:58 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Wat toevallig dat je nu hier mee komt, want vanmorgen is er ook nog een statement van Hamas uitgegaan waarin ze min of meer bevestigen dat ze alle Israëli's (dus ook die wat binnen de internationaal erkende grenzen wonen) als kolonisten beschouwen en dus als legitiem militair doelwit:

Daar valt nog wel wat voor te zeggen als dat zo was, aangezien kolonisten niet vies zijn van geweld.

Maar ze lijken vooral niet-kolonisten/normale burgers aan te vallen. :')
pi_210876178
twitter

quote:
The Palestinian physician from Gaza who had examined Corrie's wounds on the scene was unable to testify after Israel refused him an entry visa and rejected an application for him to testify by video link.

The court ruled against Corrie's family on August 28, 2012. In a 62-page verdict, Judge Oded Gershon ruled that Corrie's death was an accident for which she was responsible.
Lekker dan. :'(

Nog wat trivia-genot:
quote:
The driver was identified only by his initials, "YB", although it was disclosed in court that he was a 38-year old Russian immigrant
pi_210876181
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:01 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Zodra je een beetje Amerika en Israël bekritiseer ben je hier bmw-materiaal blijkbaar. Ik ben tegen Nazisme, Racisme en Zionisme. Waar twee zo lang vechten hebben twee ook schuld.
Bnw is een deur verderop

Met je waar twee vechten hebben twee ook schuld :6
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:06:33 #135
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210876196
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:02 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Nu nog steeds dus?
pi_210876213
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:06 schreef Momo het volgende:

[..]
Nu nog steeds dus?
Lijkt er wel op ja
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:09:30 #137
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210876216
In Egypte zou een agent twee israelische toeristen hebben gedood
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:09:54 #138
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_210876218
Kaag al gereageerd?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_210876219
quote:
15s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:04 schreef Drxx het volgende:
[ twitter ]
Even los van het feit dat je een staatsmongool bent als je voor een bulldozer gaat staan.
Shit van 20 jaar geleden omhoog moeten baggeren als argument waarom terroristische aanvallen nu ok zouden zijn is wel next level :')
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_210876228
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:09 schreef matthijst het volgende:
Kaag al gereageerd?
Rutte heeft al namens de Nederlandse regering gereageerd.
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:11:17 #141
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210876229
quote:
11s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Lijkt er wel op ja
twitter
pi_210876236
twitter
pi_210876238
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:09 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
Even los van het feit dat je een staatsmongool bent als je voor een bulldozer gaat staan.
Shit van 20 jaar geleden omhoog moeten baggeren als argument waarom terroristische aanvallen nu ok zouden zijn is wel next level :')
Ik zei nergens dat terorristische aanvallen oké zijn?

Maar vooruit, hier is iets recenters:

twitter
pi_210876244
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:06 schreef Momo het volgende:

[..]
Nu nog steeds dus?
Dat zou dan wel een blamage zijn voor de altijd zo geprezen Israëlische defensie dat na 1 dag nog steeds aanvallers uit Gaza de grens kunnen passeren.
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:12:48 #145
28167 matthijst
pi_210876249
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:11 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Rutte heeft al namens de Nederlandse regering gereageerd.
Benieuwd wat Kaag er persoonlijk van vindt :)
pi_210876256
twitter

So true. 🤣
pi_210876259
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:12 schreef matthijst het volgende:

[..]
Benieuwd wat Kaag er persoonlijk van vindt :)
Die is getrouwd met een palestijn...
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:14:55 #148
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210876265
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
In Egypte zou een agent twee israelische toeristen hebben gedood
Die had zin om ook wat Joden uit te moorden, net als Hamas?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210876272
quote:
15s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:04 schreef Drxx het volgende:
[ twitter ]
[..]
Lekker dan. :'(

Nog wat trivia-genot:
[..]

Free Women kunnen we beter roepen.

Welke kant het ook is, het zijn altijd onschuldige vrouwen die op gruwelijke wijze slachtoffer worden van mannen die bezig zijn met hun eigen machtsstrijd.

En de wereld/NAVO kijkt er wederom van een afstandje naar (uiteraard veroordelen ze de daden wel ... zo erg dat we anno 2023 dit soort gruweldaden gewoon laten gebeuren, keer op keer :r)
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:15:25 #150
28167 matthijst
pi_210876274
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:12 schreef Drxx het volgende:

[..]
Ik zei nergens dat terorristische aanvallen oké zijn?

Maar vooruit, hier is iets recenters:

[ twitter ]
Eerste reactie, mannetje met keppel op zn hoofd in filmpje: was een illegale waterbron.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')