Jup.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is "wij van FOK!" dat Discord groepje waar ik net over las?
Dat hebben ze dus gedaan door de lijnen te verleggen. Misschien helpt het genoeg, dat blijkt vanmiddag. In dat geval is er niks aan de hand. En anders moeten ze een noodgreep toepassen.quote:
De kerbs zijn dit jaar aangepast t.o.v. 2021 (waren ze al voor de FP).quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De FIA. Die keurt de baan en dus ook de kerbs goed terwijl Pirelli al in 2021 na problemen aangegeven heeft dat die kerbs de integriteit van de banden aantasten. Zo lees ik het iig.
Mensen die eender welke van de twee gebruiken neem ik niet zo serieus.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die x.com gebruiken ipv twitter.com neem ik niet zo serieus.
Dat is geheime informatie.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die Tweet blijft wel goudquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:44 schreef Bonobo11 het volgende:
Leuk, ik maak een foutje.
Wilde het ver took Kimi out garpje maken
Blijft een handige informatiebron helaas.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mensen die eender welke van de twee gebruiken neem ik niet zo serieus.
4 users denken dat Perez nog kans maakt?quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:21 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Ik wil niet mee ouwehoeren over banden, dus bij deze een heel andere vraag: met nog maar 6 races te gaan wie wordt 2e na dit alles denken jullie?
[poll=6231]
Lees het hele verhaal hier na:quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De kerbs zijn dit jaar aangepast t.o.v. 2021 (waren ze al voor de FP).
Mensen zoals, om maar een volkomen willekeurig voorbeeld te nemen, TeamLH houden zich daar ook op.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blijft een handige informatiebron helaas.
Wat met de huidige kwalificatievorm van de geit ook niet erg raar is.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:45 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
4 users denken dat Perez nog kans maakt?
Dat niet-bestaande groepje dat zojuist verzonnen is?quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja, een enorme ondergrondse beweging.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha jij zit er dus niet inquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat niet-bestaande groepje dat zojuist verzonnen is?
Regel 1 van de geheime Discord groep: praat niet over de geheime Discord groep. Jij ligt eruit nuquote:
Ik heb het hele verhaal gewoon meegekregen hoorquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lees het hele verhaal hier na:
https://www.the-race.com/(...)yre-drama-explained/
quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regel 1 van de geheime Discord groep: praat niet over de geheime Discord groep. Jij ligt eruit nu
Kom je straks ook weer maat? Lekkere palletssorterenverhalen.quote:
Volgens PS. anders wélquote:
2 stops verplichten zou prima zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lees het hele verhaal hier na:
https://www.the-race.com/(...)yre-drama-explained/
Klinkt als een prima zondag, ik ben er bij!quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kom je straks ook weer maat? Lekkere palletssorterenverhalen.
Dat klopt, iedereen roept maar wat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:50 schreef Tijn het volgende:
Trouwens... de grand prix is 57 laps, toch? Met 20 max laps per bandenset, kom je dan toch met 2 stops ook wel uit, of niet?
Ja. Dus ik snap die mogelijk verplichte driestopper voor geen meter.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:50 schreef Tijn het volgende:
Trouwens... de grand prix is 57 laps, toch? Met 20 max laps per bandenset, kom je dan toch met 2 stops ook wel uit, of niet?
Het gaat nog om P2 in het kampioenschap en die wil RB ook hebbenquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:53 schreef byah het volgende:
Zou mooi zijn als ze Perez nu vervangen voor de race aangezien de titels binnen zijn
Dan moet RIC van achteraan de grid starten, is ook wat sneuquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:53 schreef byah het volgende:
Zou mooi zijn als ze Perez nu vervangen voor de race aangezien de titels binnen zijn
quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat Pirelli schrok van de staat van de banden na de sessies op vrijdag. Ze hebben daarom de baan wat aangepast op zaterdag zodat de auto's minder over de kerbs rijden. Nu zijn ze aan het kijken of de banden er daardoor beter aan toe zijn. Zo niet, dan worden drie pitstops verplicht.
Nee hoor, de FIA heeft het zelf écht over "three mandatory stops" https://www.google.com/am(...)MqSUj47dv4knawg.htmlquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat klopt, iedereen roept maar wat.
Verschil is dat ze gewone degradatie kunnen monitoren. Hoe deze schade zich ontwikkelt en wanneer de band ermee ophoudt is een groot raadsel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:53 schreef fietsie het volgende:
Mjah ik vind het jammer,, uitbannen van ieder klein risico. Zeker op een baan als dit met veel ruimte eromheen.
Leg de verantwoordelijkheid voor het wel of niet nemen van dat risico maar gewoon bij de teams waar het hoort; zij beslissen er ook over bij "gewone degradatie"
Met iedereen bedoel ik ook de FIA.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, de FIA heeft het zelf écht over "three mandatory stops" https://www.google.com/am(...)MqSUj47dv4knawg.html
Zie hier het ultieme bewijs, dit heb je van je ondergrondse niet-bestaande groep.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, de FIA heeft het zelf écht over "three mandatory stops" https://www.google.com/am(...)MqSUj47dv4knawg.html
Dat doen ze ook (áls ze het gaan doen), zelfs specifiek m.b.t wel of niet reeds gebruikt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:59 schreef fietsie het volgende:
Euhm, 3 pitstops is ook maar symptoombestrijding. Dan moeten ze ook voorschrijven in welke windows.
Want anders kan er alsnog "levensgevaaaaaaaaaaaaaarlijk gereden worden' door een team wat na 10 rondjes al pit.... Waardoor er een setje wel 23 of 24 hele ronde mee zou moeten...
Dat kan ook prima bij een tweestopper. Bijvoorbeeld maximaal 23 rondjes met een setje ofzoquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:59 schreef fietsie het volgende:
Euhm, 3 pitstops is ook maar symptoombestrijding. Dan moeten ze ook voorschrijven in welke windows.
Want anders kan er alsnog "levensgevaaaaaaaaaaaaaarlijk gereden worden' door een team wat na 10 rondjes al pit.... Waardoor er een setje wel 23 of 24 hele ronde mee zou moeten...
Staat gewoon in het artikel ook: https://www.google.com/am(...)MqSUj47dv4knawg.htmlquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kan ook prima bij een tweestopper. Bijvoorbeeld maximaal 23 rondjes met een setje ofzo
Ik gok dus op het eerste.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Staat gewoon in het artikel ook: https://www.google.com/am(...)MqSUj47dv4knawg.html
Alleen kan de FIA óf niet tellen met hun verplichte 3-stopper óf is er nog een andere reden waarom ze een verplichte 3-stopper zouden willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |