Prima baantje joh.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij van FOK! erkennen de sprintraces zoals Liberty ze wil niet. Wij vinden ook dat dit circuit moet verdwijnen in drijfzand.
Dat klopt allemaal wel, maar feit is dat ze midden in een zandbak zitten en over iets meer dan 6 uur moeten gaan racen met 20 auto's. Dus de mogelijkheden om dat nu nog mogelijk te maken zijn beperkt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hetgeen volkomen belachelijk is. Het hele element strategie, wat toch een kernelement van F1 als teamsport is wordt in belangrijke mate geneutraliseerd.
Het is mij niet duidelijk wie hier precies verantwoordelijk voor is, Pirelli of de circuitbouwer, maar die levert een hele slechte prestatie af.
De FIA. Die keurt de baan en dus ook de kerbs goed terwijl Pirelli al in 2021 na problemen aangegeven heeft dat die kerbs de integriteit van de banden aantasten. Zo lees ik het iig.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hetgeen volkomen belachelijk is. Het hele element strategie, wat toch een kernelement van F1 als teamsport is wordt in belangrijke mate geneutraliseerd.
Het is mij niet duidelijk wie hier precies verantwoordelijk voor is, Pirelli of de circuitbouwer, maar die levert een hele slechte prestatie af.
zo krom als een hoepelquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het punt is dat de medium of de hards niet veel minder last van de schade hebben dan de softs. Dus voor alle banden geldt een max van 20 laps. En daarmee ontkom je niet aan een 3-stopper.
Sfeerloos, lelijk, in een kutland en met bandenvretende piramides. Uhuh.quote:
Is "wij van FOK!" dat Discord groepje waar ik net over las?quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij van FOK! erkennen de sprintraces zoals Liberty ze wil niet. Wij vinden ook dat dit circuit moet verdwijnen in drijfzand.
dan moeten ze de curbs aanpassenquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als de structuur van de band het probleem is, maakt het niet uit op welke compound gereden wordt, ze gaan allemaal stuk.
Mensen die x.com gebruiken ipv twitter.com neem ik niet zo serieus.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:42 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
https://x.com/ScuderiaFerrari/status/909388428630003716?s=20
Jup.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is "wij van FOK!" dat Discord groepje waar ik net over las?
Dat hebben ze dus gedaan door de lijnen te verleggen. Misschien helpt het genoeg, dat blijkt vanmiddag. In dat geval is er niks aan de hand. En anders moeten ze een noodgreep toepassen.quote:
De kerbs zijn dit jaar aangepast t.o.v. 2021 (waren ze al voor de FP).quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De FIA. Die keurt de baan en dus ook de kerbs goed terwijl Pirelli al in 2021 na problemen aangegeven heeft dat die kerbs de integriteit van de banden aantasten. Zo lees ik het iig.
Mensen die eender welke van de twee gebruiken neem ik niet zo serieus.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die x.com gebruiken ipv twitter.com neem ik niet zo serieus.
Dat is geheime informatie.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die Tweet blijft wel goudquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:44 schreef Bonobo11 het volgende:
Leuk, ik maak een foutje.
Wilde het ver took Kimi out garpje maken
Blijft een handige informatiebron helaas.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mensen die eender welke van de twee gebruiken neem ik niet zo serieus.
4 users denken dat Perez nog kans maakt?quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:21 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Ik wil niet mee ouwehoeren over banden, dus bij deze een heel andere vraag: met nog maar 6 races te gaan wie wordt 2e na dit alles denken jullie?
[poll=6231]
Lees het hele verhaal hier na:quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De kerbs zijn dit jaar aangepast t.o.v. 2021 (waren ze al voor de FP).
Mensen zoals, om maar een volkomen willekeurig voorbeeld te nemen, TeamLH houden zich daar ook op.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blijft een handige informatiebron helaas.
Wat met de huidige kwalificatievorm van de geit ook niet erg raar is.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:45 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
4 users denken dat Perez nog kans maakt?
Dat niet-bestaande groepje dat zojuist verzonnen is?quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja, een enorme ondergrondse beweging.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha jij zit er dus niet inquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat niet-bestaande groepje dat zojuist verzonnen is?
Regel 1 van de geheime Discord groep: praat niet over de geheime Discord groep. Jij ligt eruit nuquote:
Ik heb het hele verhaal gewoon meegekregen hoorquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lees het hele verhaal hier na:
https://www.the-race.com/(...)yre-drama-explained/
quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regel 1 van de geheime Discord groep: praat niet over de geheime Discord groep. Jij ligt eruit nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |