Slaap lekker verder. Tussen het slaapwandelen door.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:08 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Dat mag, dit is immers BNW.
Niet wat Bill, WEF dan in eens slecht is. Ze doen heel veel goed voor de wereld.
Maar voor sommige is dat best wel angstig. Mensen die iets goeds willen doen voor de mensheid.
Meestal is de angst nergens op gebaseerd.
Functie elders dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Over mijn functie doe ik verder geen uitspraken.
Ik volg al meer dan 20 jaar dit soort zaken, en de ene keer is het de Illuminati, dan weer de Bilderberg, dan de vrijmetselarij, Bohemian Grove, en nu is het WEF.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:41 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Serieus. Jij weet dus totaal NIETS van diegenen binnen het WEF die de wens en de plannen hebben om de biologische menselijke natuur genetisch en ziel-loos te willen gaan versmelten met A.I?
Tags zijn ”The internet of Things”, of ook wel: ”The internet of Bodies”
Of: “Under the skin Surveillance”, “biologic mass control” etc. etc.
En jij maar geloven dat het om de gezondheid gaat.
Ze geven geen ene fuck om jouw leven en dat van je naasten.
Ze hebben de meesten van deze mensheid helemaal niet meer nodig.
Depopulation. Bij het WEF hebben ze de mond ervan vol.
Maar dat is maar een ‘’praat clubje”
Je kan het allemaal zelf opzoeken. Yuval Noa Harrari?
Ook nooit van gehoord zeker?
![]()
Ik kan jou dan ook echt niet meer serieus nemen...
Je bent dan dus werkelijk stekeblind of je doet alsof. Zo onvoorstelbaar naïef kun je toch echt niet zijn?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik volg al meer dan 20 jaar dit soort zaken, en de ene keer is het de Illuminati, dan weer de Bilderberg, dan de vrijmetselarij, Bohemian Grove, en nu is het WEF.
En altijd wordt er geschreeuwd dat er een depopulatie aan zit te komen, dat er 1 wereldregering krijgen, en dat de overgebleven bevolking tot slaaf wordt gemaakt.
En ondertussen gebeurt er vrijwel niets.
Het komt op mij over als de Jehova's Getuigen, die telkens opnieuw het einde der tijden voorspellen, en ondertussen blijft de wereld gewoon door draaien.
Nogmaals, het is niet nieuw, dit soort angstbeelden zijn er al decennialang.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:30 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Je bent dan dus werkelijk stekeblind of je doet alsof. Zo onvoorstelbaar naïef kun je toch echt niet zijn?
Of toch? Beperk je nu jezelf? Is het opzet? Hoe zit het precies bij jou? Heb je ooit naar uitspraken van het WEF geluisterd? Of de letterlijke woorden van Klaus zelf over de genetische versmelting van jouw lichaams biologie met A.I? De nieuwe mens.
Ik heb toch wel een paar flinke duidelijke aanwijzingen en TAGS gegeven in mijn vorige bericht aan jou. Het is werkelijk ongelofelijk hoe "dom" jij je kennelijk bewust houdt. Want ik geloof simpelweg niet dat je zo dom bent. Je loopt te spelen hier. Kan niet anders. Ik vraag me ernstig af waarom, en hoe. Dit is trollen. Je neemt een loopje met mensen. Ik kan het niet anders plaatsen.
Weer quote je een heel bericht (lekker makkelijk he?) en geeft een algemeen niets zeggende 'verklaring' vanuit jouw abstracte mening.Ik gaf je duidelijke reële tags en had een vraag of drie. Die je gewoon doodleuk allemaal ontwijkt. Werkelijk een klassiek voorbeeld van Cognitieve Dissonantie.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:53 schreef Wantie het volgende:
Nogmaals, het is niet nieuw, dit soort angstbeelden zijn er al decennialang.
Nu is het WEF, over een paar jaar is het weer iets anders.
En ondertussen gebeurt er niets.
Het komt niet uit mijn hoge tyfus ALU hoedje namelijk. Dit is WEFquote:Heb je ooit naar uitspraken van het WEF geluisterd? Of de letterlijke woorden van Klaus zelf over de genetische versmelting van jouw lichaams biologie met A.I? De nieuwe mens.
Ben je AI?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Over mijn functie doe ik verder geen uitspraken.
Die kan nog geen likes aan anderen geven. Voor zover ik weet.quote:
Wat hoort dan wel in BNW?quote:Op zondag 14 januari 2024 00:31 schreef Monomeism het volgende:
Total Biometric Surveillance
Dat hoort niet eens in BNW zelfs
Zou voorpagina nieuws moeten zijn in alle kranten.
Zegt wat over deze schapenweide hierzo
Je weet toch dat het WEF veel verder is qua technologie?quote:Op zondag 14 januari 2024 00:21 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Die kan nog geen likes aan anderen geven. Voor zover ik weet.
Om mijn part is het WAF, dat Claus dat zegt wil niet zeggen dat het er ook komt.quote:Op zondag 14 januari 2024 00:04 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Weer quote je een heel bericht (lekker makkelijk he?) en geeft een algemeen niets zeggende 'verklaring' vanuit jouw abstracte mening.Ik gaf je duidelijke reële tags en had een vraag of drie. Die je gewoon doodleuk allemaal ontwijkt. Werkelijk een klassiek voorbeeld van Cognitieve Dissonantie.
[..]
Het komt niet uit mijn hoge tyfus ALU hoedje namelijk. Dit is WEF
Je slaat aardig dicht he? Geen zinnig woord komt er meer uit.quote:Op zondag 14 januari 2024 00:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je weet toch dat het WEF veel verder is qua technologie?
Zegt iemand die speculeert of ik AI benquote:Op zondag 14 januari 2024 00:42 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Je slaat aardig dicht he? Geen zinnig woord komt er meer uit.
Hopeloos ben je.quote:Op zondag 14 januari 2024 00:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Om mijn part is het WAF, dat Claus dat zegt wil niet zeggen dat het er ook komt.
Wat ik al eerder zei, dit is niet nieuw.
Ja, dan ga je maar op de man spelen...quote:Op zondag 14 januari 2024 00:43 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Hopeloos ben je.En zeer zwak in je antwoorden.
Dat zeg ik helemaal niet. Want: Geen zinnig woord of zinnig antwoord op mijn vragen.quote:Op zondag 14 januari 2024 00:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zegt iemand die speculeert of ik AI ben
Total Biometric Surveillance als onderwerp hoort hier ook ja.quote:
Meneer prikgraagquote:Op zondag 14 januari 2024 00:51 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Total Biometric Surveillance als onderwerp hoort hier ook ja.
Maar vooral in het nieuws
Zoek het eens op en wordt wijzer.![]()
edit: Vergeet ook: "Surveillance Under the Skin." niet.
Meneer prikgraag
Mensen moeten gewoon hun mond houden en zich volspuiten met wat in de mode is. Met nieuw en onbekend is niks mis, behalve als het gaat om een medicijn. Maar als jij voor proefkonijn wilt spelen dan mag dat natuurlijk.quote:Op zondag 14 januari 2024 01:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Meneer prikgraag![]()
Het zijn allemaal angstbeelden.
Vroeger liepen ze met een rode vlag voor de elektrische tram om iedereen te waarschuwen voor het gevaarlijke voertuig.
Angst voor het nieuwe en onbekende.
Ach ja. Wring je maar in vreemde bochten en verschuif steeds opnieuw maar weer de doelpalen. De tags moet je in ieder geval maar goed onthouden. Je kunt maar moeilijk je verlies aan kennelijk. Vreemd. Je verschuift de doelpalen in die zin dat je het nu wel moet toegeven omdat je niet anders kan, omdat het er IS en je het waarschijnlijk hebt opgezocht in de tussentijd maar dat we er vervolgens ineens niet bang voor hoeven te zijn. Wat een gedraai om toch 'gelijk' te blijven hebben op een wel heel kromme en valse manier. Met die genetische verandering door inoculaties en aanpassing van jouw en andermans genen, daarmee ben je het eens ofzo?. Je hebt geen flauw idee in wat voor wereld deze mensen ons trekken. Je ontkent het in ieder geval niet. Of zoveel mogelijk. En dat kun je ook niet. Want het is de bittere realiteit wanneer je eens de moeite zou nemen dit allemaal eens op te zoeken.quote:Op zondag 14 januari 2024 01:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Meneer prikgraag![]()
Het zijn allemaal angstbeelden.
Vroeger liepen ze met een rode vlag voor de elektrische tram om iedereen te waarschuwen voor het gevaarlijke voertuig.
Angst voor het nieuwe en onbekende.
Ik heb geen enkele doelpaal geplaatst.quote:Op zondag 14 januari 2024 01:49 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ach ja. Wring je maar in vreemde bochten en verschuif steeds opnieuw maar weer de doelpalen. De tags moet je in ieder geval maar goed onthouden. Je kunt maar moeilijk je verlies aan kennelijk. Vreemd. Je verschuift de doelpalen in die zin dat je het nu wel moet toegeven omdat je niet anders kan, omdat het er IS en je het waarschijnlijk hebt opgezocht in de tussentijd maar dat we er vervolgens ineens niet bang voor hoeven te zijn. Wat een gedraai om toch 'gelijk' te blijven hebben op een wel heel kromme en valse manier. Met die genetische verandering door inoculaties en aanpassing van jouw en andermans genen, daarmee ben je het eens ofzo?. Je hebt geen flauw idee in wat voor wereld deze mensen ons trekken. Je ontkent het in ieder geval niet. Of zoveel mogelijk. En dat kun je ook niet. Want het is de bittere realiteit wanneer je eens de moeite zou nemen dit allemaal eens op te zoeken.
En je hoort het Klaus niet op YouTube zeggen overigens. Bijna allemaal verwijderd en gecensureerd. Of zeer moeilijk te vinden binnen andere video's. Voor de bizarre video's van hem met uitspraken moet je echt naar Rumble met de Tags die ik je gaf. Overigens ben ik het hier op FOK weer spuug-zat. Het is me gelukt om maanden lang van FOK "af te blijven". Ik ga mijn eigen record maar weer eens verbreken. Tot veel later of ooit.
Er is geen verplichting om je in te enten.quote:Op zondag 14 januari 2024 01:43 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon hun mond houden en zich volspuiten met wat in de mode is. Met nieuw en onbekend is niks mis, behalve als het gaat om een medicijn. Maar als jij voor proefkonijn wilt spelen dan mag dat natuurlijk.
quote:Op zondag 14 januari 2024 02:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele doelpaal geplaatst.
Het enige wat ik aangeef is dat je veel te veel waarde hecht aan wat Claus zou hebben gezegd.
Je volhardt vervolgens in een angstbeeld en wordt nu kennelijk kwaad op mij omdat ik daar niet in mee ga.
En hij laat bewijs zien uit het onderzoek dat het wel werkt.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:06 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Hij doet mooie claims, maar negeert al het bewijs dat HCQ gewoon niet werkt.
Blijf gezellig hier joh.quote:Op zondag 14 januari 2024 02:04 schreef Monomeism het volgende:
[..]Nee hoor.
Nou ik ben voorlopig een hele lange tijd weg.
Daar kon je wel eens gelijk in hebben.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:29 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Wanneer ga jij? Je hebt niet gekeken dus. De shit gaat gewoon verder hoor.
De volgende pandemie staat alweer klaar namelijk.
quote:The World Economic Forum is slated to hold a meeting called “Preparing for Disease X” on Wednesday, where a panel of international speakers, including from the World Health Organization, pharmaceutical company AstraZeneca and conglomerate Philips, will discuss which “novel efforts are needed to prepare healthcare systems for the multiple challenges ahead.”
Disease X, a hypothetical unknown threat, is the name used among scientists to encourage the development of countermeasures, including vaccines and tests, to deploy in the case of a future outbreak—the WHO convened a group of over 300 scientists in November 2022 to study the “unknown pathogen that could cause a serious international epidemic,” positing a mortality rate 20 times that of Covid-19.
Nee voorlopig even niet.quote:Op zondag 14 januari 2024 09:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Blijf gezellig hier joh.
Alleen bepaalde users die niks onderbouwen kan je beter negeren.
Tenzij je niks te doen hebt, dan kan je ze als entertainment gebruiken.
Ik hou het op negeren van de zielige users.quote:Op zondag 14 januari 2024 09:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Blijf gezellig hier joh.
Alleen bepaalde users die niks onderbouwen kan je beter negeren.
Tenzij je niks te doen hebt, dan kan je ze als entertainment gebruiken.
Het zijn gewoon users die zich amuseren met wat te komen trollen in BNW. In andere subfora wordt dat aangepakt, hier moet je ze liefdevol omarmen en openstaan voor "andere" mening, waarmee ze je eigenlijk gewoon belachelijk komen maken.quote:Op zondag 14 januari 2024 13:26 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Nee voorlopig even niet.
Ik heb gewoon geen zin in nutteloze herhalingen en aansporingen zelf eens te gaan leren muisklikken.
Niets wat je aanreikt wordt serieus genomen. Prima.
Deze mensen leven in een enorme bubbel en hebben geen idee wat er allemaal buiten die bubbel speelt.
Dat willen ze ook he-le-maal niet echt weten. Dat het geen veilige bubbel is, ook dat willen ze niet weten.
De antwoorden liggen slechts een armlengte verder. Naast hun eigen bakkie koffie.
Maar ze willen het van jou horen.![]()
En dan komen er de meest vreemde reacties op.
Ik wens ze veel succes. Ik ga voorlopig andere dingen doen dan mezelf hier vermoeien.
Nep-nieuws kijken op Rumble bijvoorbeeld.![]()
De kunst-kerstboom staat hier nog steeds. Ik vond het zo gezellig dat ik 'm niet wilde opruimen.
Maar nu kan het echt niet meer. Of ik moet er paaseieren in gaan hangen.
Ik ga ook die nu eindelijk maar eens opbergen.
Tja, dat is dezelfde logica als roepen dat de zaak binnenkort af gaat branden omdat er een brandoefening wordt gehouden...quote:Op zondag 14 januari 2024 12:27 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Daar kon je wel eens gelijk in hebben.
https://www.forbes.com/si(...)mic/?sh=7d2b7896828d
[..]
quote:Ze gaven heel veel HCQ aan zieke mensen
“Het is, als je het dramatisch wilt stellen, een vliegtuig vol mensen,” zei arts-microbioloog Marc Bonten van de Universiteit Utrecht in de Volkskrant.
Zelf coördineerde Bonten een studie waarbij in coronatijd gekeken werd hoe ic-patiënten met een longinfectie behandeld konden worden. Eén tak was HCQ: patiënten kregen 6,4 gram in 10 dagen.
“Dus ze gaven heel veel HCQ aan zieke mensen en dat heeft tot de sterfte geleid,” zei Elens.
Kans op sterfte doen laten toenemen
Kleine hoeveelheden, vijf dagen twee keer per dag 200 mg samen met zink en azitromycine, bleken juist effectief. “Waarom? Omdat de ziekte bestaat uit drie fases, de virusreplicatiefase, de ontstekingsstoffenfase en trombosefase. Als je HCQ geeft in de ontstekingsfase of in de trombosefase, dan werkt het niet,” lichtte de huisarts toe.
Je moet dit tussen dag 1 en dag 10 na infectie starten, anders werkt het niet, benadrukte hij.
“De ziekenhuizen die HCQ in hoge dosering aan zieke mensen hebben gegeven, hebben de kans op sterfte doen laten toenemen.”
Azitromycine in combinatie met HCQ heeft als bijwerking hartfalen.quote:Op maandag 15 januari 2024 17:21 schreef Candymannetje het volgende:
https://www.ninefornews.n(...)-hydroxychloroquine/
[..]
quote:Chinese wetenschappers hebben een nieuwe coronavirus-mutatie getest op ’gehumaniseerde’ muizen en de resultaten waren ronduit verrassend. Het betreft een mutatie van het coronavirus GX/2017, dat gezien kan worden als een neefje van Covid-19. Uit berichtgeving van de New York Post blijkt dat onderzoekers de hersenen van de muizen dusdanig hadden gemodificeerd dat ze qua dna meer op menselijke hersenen leken. Alle muizen stierven toen ze in aanraking kwamen met het virus. Dit is de allereerste keer dat een experiment met corona-virussen op muizen een sterftecijfer van 100 procent opleverde. De angst voor een nieuwe, dodelijkere, coronapandemie komt hiermee steeds dichterbij.
https://www.telegraaf.nl/(...)ssend-snel-overleden
Heel duidelijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:33 schreef Bananenbennie het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)t-duidelijk-a4187826
Wat wel gek is, er werd hier al gezegd dat veel ernstige bijwerkingen onder gerapporteerd werden. Nu komt dat in dit artikel wel even naar boven. Maar werd iedereen die dat hier zij meteen als antivaxxer of gekkie weggezet. Nu komt het NRC ermee en die wijten er ook een klein stukje aan. Net als de opmerking dat veel artsen zich niet durven uit te spreken richting een correlatie met vaccins, ook iets wat hier al besproken werd toen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:33 schreef Bananenbennie het volgende:
Ik denk niet zozeer dat het aan je vrienden en familie gelegen heeft.. Je werd vanuit media en overheid ook wel een beetje neergezet als iemand die aso was als je het niet deed. Het enige volgens mij wat prikmeister Hugo ooit goed gedaan heeft in zijn tijd als minister van volksgezondheid is mensen tegen elkaar opzetten... Dat zeggende volgens mij doet ie het qua huisvesting niet veel beter dan op volksgezondheid.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:38 schreef 111210 het volgende:
Nu ik dit lees vind ik het eigenlijk nog erger dat ik 3 jaar geleden door menig "vriend" en familielid uitgekotst en als wappie werd weggezet omdat ik mijn twijfels bij het vaccineren had.
Tja, eerst werd in alle toonaarden ontkend dat long covid bestaat, en nu wordt met trots een msm bericht daarover gedeeld.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:33 schreef Bananenbennie het volgende:
Enne de link werd niet met trots gedeeld he? Hij werd zonder commentaar gedeeld en gaat over schade NA vaccinatie....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, eerst werd in alle toonaarden ontkend dat long covid bestaat, en nu wordt met trots een msm bericht daarover gedeeld.
Hoe zou dat nu kunnen....
Intuïtief of argwanend zijn betere aanduidingen voor het negatieve woord "onderbuik".quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat wel gek is, er werd hier al gezegd dat veel ernstige bijwerkingen onder gerapporteerd werden. Nu komt dat in dit artikel wel even naar boven. Maar werd iedereen die dat hier zij meteen als antivaxxer of gekkie weggezet. Nu komt het NRC ermee en die wijten er ook een klein stukje aan. Net als de opmerking dat veel artsen zich niet durven uit te spreken richting een correlatie met vaccins, ook iets wat hier al besproken werd toen.
Dan vraag ik me af, zijn onderbuikgevoelens over iets dan slecht? Er lijkt langzaamaan toch een "kleine kern" van waarheid in die onderbuikgevoelens gezeten te hebben. En met dat de tijd vordert kan die "kleine kern" groeien naarmate er meer berichten komen uit uiteraard de alom geprezen MSM.
inb4 als reactie "ja maar corona......"
Dat inderdaad, ik ken ook verschillende mensen die niet gevaccineerd zijn, en die gingen ook gewoon door met hun leven. Als je een beetje creatief was kon je alle beperkingen gewoon omzeilen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:00 schreef ems. het volgende:
Je kon prima je niet laten vaccineren en tenzij je daar dan heel erg mee te koop loopt is er geen hond die ernaar blaft. Als je daarentegen de drang voelt om op twitter te roepen dat Hugo dood moet en dat mensen die zich wel laten vaccineren schapen zijn en wakker moeten worden dan kan je natuurlijk ook verwachten dat je daar een reactie op krijgt.
Ik ken genoeg mensen die zich niet hebben laten vaccineren. Maar die vonden zichzelf daardoor niet automatisch een soort moderne Che Guevara en daarom hebben zij daar verder ook geen problemen aan ondervonden.
Verder trouwens ook geen fan van Hugo hoor, maar mensen deden ook wel gewoon erg hun best om zichzelf een soort onderdrukking aan te meten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |