Zegt de persoon die in Covid19 topic aan het posten is.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, de rest van de wereld gaat gewoon verder met hun leven...
Het grappige is dat dit voor corona ook mogelijk was.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:10 schreef Monomeism het volgende:
Wat een eerlijke en ontspannen beschaafde conversatie over de Covid prik op YouTube.
Het is dus mogelijk. Dit was ruim drie jaar geleden ondenkbaar, en een dergelijke video werd er per direct af-ge-tieft.
Men draait al aardig bij.
Lief dat je mij als de rest van de wereld zietquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:47 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Zegt de persoon die in Covid19 topic aan het posten is.
Lief dat je mij als de rest van de wereld zietquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:47 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Zegt de persoon die in Covid19 topic aan het posten is.
Tijdens corona was het verspreiden van leugens en onzin over dit onderwerp ronduit schadelijk.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:48 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Het grappige is dat dit voor corona ook mogelijk was.
Yep alleen tijdens corona niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:48 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Het grappige is dat dit voor corona ook mogelijk was.
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dat is dat angstbeeld dat jouw bezig houdt.
Heeft hij weer een nieuw jacht nodig?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:01 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Albert Bourla is er allang mee bezig. Pfizer. Ga eens wat beter onderzoek doen.
Dat is wel het laatste waar ik me mee bezig houd. In ieder geval kwam Covid19 OM de injecties en niet andersom.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:08 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Heeft hij weer een nieuw jacht nodig?
De ironie ook, van deze slaapwandelende opmerking in dit lichtquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, de rest van de wereld gaat gewoon verder met hun leven...
Het gaat erom dat het jouw bezig houdt dat ze zogenaamd bezig zijn met de volgende pandemie.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:01 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Albert Bourla is er allang mee bezig. Pfizer. Ga eens wat beter onderzoek doen.
TRI-DEMIC... Bring it on...quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het jouw bezig houdt dat ze zogenaamd bezig zijn met de volgende pandemie.
Ook best grappig, er zijn meer dan 20 injecties ontwikkeld tijdens de pandemie, waarbij het meerendeel daar niets aan heeft overgehouden, omdat maar een handvol op tijd eindstreep haalde en werd aangekocht.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:13 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste waar ik me mee bezig houd. In ieder geval kwam Covid19 OM de injecties en niet andersom.
Dat je snachts nog slapen kuntquote:Ik kan nog verder gaan qua doelen en voornemens van deze boeven. Gewoon allemaal te vinden met een muisklik. Dus ik heb dit niet uit mijn alu-hoedje, De biologisch genetische versmelting van de mens met A.I. en een veel kleinere mensheid gevangen in een technocratie om tot het einde der tijden te controleren.
[..]
De ironie ook, van deze slaapwandelende opmerking in dit licht![]()
Dat is je goed recht, en ik vind dat we dat recht moeten behouden.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
TRI-DEMIC... Bring it on...![]()
Ga ik me dan wel laten prikken? Nope.
Eens, en ieder ander moet dat ook voor zichzelf uit kunnen maken zonder dat we vingertje gaan wijzenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is je goed recht, en ik vind dat we dat recht moeten behouden.
Je quote me wel maar hebt vervolgens werkelijk geen flauw idee waar ik het over heb.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
.
[..]
Dat je snachts nog slapen kunt
De biologisch genetische versmelting van de mens met A.I. en een veel kleinere mensheid gevangen in een technocratie om tot het einde der tijden te controleren.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:29 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Je quote me wel maar hebt vervolgens werkelijk geen flauw idee waar ik het over heb.
Probeer dat nou eerst eens te achterhalen..
Kom dan eens met een inhoudelijk antwoord.
Serieus. Jij weet dus totaal NIETS van diegenen binnen het WEF die de wens en de plannen hebben om de biologische menselijke natuur genetisch en ziel-loos te willen gaan versmelten met A.I?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
De biologisch genetische versmelting van de mens met A.I. en een veel kleinere mensheid gevangen in een technocratie om tot het einde der tijden te controleren.
Hoe is daar nu inhoudelijk op te reageren.
Dat soort angstbeelden is voer voor psychologen.
En ik ben geen psycholoog.
Daar kom je nu pas achterquote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:41 schreef Monomeism het volgende:
Ik kan jou dan ook echt niet meer serieus nemen...
Nou nee hoor. Maar ik was zo driftig aan het typen. Wat een (sorry) zelf opgelegde achterlijkheid.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:51 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Daar kom je nu pas achter
Nee hoor, als ze gewoon hun meningen in peer revieuwde studies hadden gedaan.... Maar dat bleek vaak een stuk lastiger, gewoon mooie video claims doen, werkt vaak beter voor hun volgers.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:55 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Elk tegengeluid werd de mond gesnoerd.
Onzin, AZ had bijwerkeringen die gewoon naar voren kwamen en gepubliceerd zijn, mRNA heeft ook bijwerkingen, die daarna ook gepubliceerd zijn.quote:"Wetenschappers" hebben in deze hun spondors naar de mond gepraat.
Niemand financiert een onderzoeksresultaat dat hun product in een negatief daglicht stelt.
Economie 1.0: Dode klanten komen ook niet terug.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:10 schreef Monomeism het volgende:
Wat een eerlijke en ontspannen beschaafde conversatie over de Covid prik op YouTube.
Het is dus mogelijk. Dit was ruim drie jaar geleden ondenkbaar, en een dergelijke video werd er per direct af-ge-tieft.
Men draait al aardig bij.
Wel wetenschapper toch?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
De biologisch genetische versmelting van de mens met A.I. en een veel kleinere mensheid gevangen in een technocratie om tot het einde der tijden te controleren.
Hoe is daar nu inhoudelijk op te reageren.
Dat soort angstbeelden is voer voor psychologen.
En ik ben geen psycholoog.
Hij doet mooie claims, maar negeert al het bewijs dat HCQ gewoon niet werkt.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:44 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Hij laat het toch ook zien?
Dat mag, dit is immers BNW.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:41 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ik lees ook hier alleen maar een summiere overtuiging, mening, een keuze de grote molen van Big Pharma te vertrouwen die voor de 'waarheid' grof betaald. Inclusief de peer reviews en de wetenschap.
En dit is OOK van mijn kant maar een mening. Dat geef ik toe. Ik heb nu eenmaal een zwak voor dissidenten en verschoppelingen. Minder in lieden als Bill Gates of Klaus Schwab. Of Albert Bourla, etc. etc. etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |