quote:School mocht onderwijsassistent met kritiek op coronavaccin ontslaan
Een scholengemeenschap uit Alkmaar mocht een onderwijsassistent ontslaan, die bleef waarschuwen tegen coronavaccinaties van leerlingen. De man, die zich beriep op vrijheid van meningsuiting, eiste zijn baan terug of een ontslagvergoeding.
Tevergeefs, want zowel de rechtbank Noord-Holland als het gerechtshof Amsterdam veegden zijn eisen van tafel. Dat blijkt uit een gisteren openbaar geworden uitspraak van het Amsterdamse hof.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ritisch-coronavaccin
En de ongevaccineerden, zijn die nu allemaal overleden?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:50 schreef xpompompomx het volgende:
Zijn de gevaccineerden al overleden ondertussen?
Koekoek en dat is dan mod hahaquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En de ongevaccineerden, zijn die nu allemaal overleden?
Wel gek dat je zo weinig informatie tot je hebt opgenomen qua vaccinaties, maar dat zou je politieke spelletje wel zijn hahaquote:
Nee eigenlijk valt dat wel mee hoor, ik heb hier altijd ook gezegd dat ik in vroeg stadium Corona heb gehad en ik het voor mij persoonlijk niet meer nodig heb gevonden. Maar begin wel een beetje moe te worden van de steken onder water steeds hier richting ongevaccineerden om welke reden dan ook ze geen vaccinatie hebben genomen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:18 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Wel gek dat je zo weinig informatie tot je hebt opgenomen qua vaccinaties, maar dat zou je politieke spelletje wel zijn haha
is dat ooit beweerd dan?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En de ongevaccineerden, zijn die nu allemaal overleden?
Joh, nu niet roomser dan de paus doen.. Er is ook vaak zat beweerd dat de ongevaccineerden een pijnlijke dood zouden sterven stikkend in hun eigen longvocht. (dit is bijvoorbeeld mij nog verteld).quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
is dat ooit beweerd dan?
Mij is bijvoorbeeld wel beloofd dat ik persoonlijk binnen 2 jaar een vreselijke dood zou sterven...
Hoezo doe ik roomser dan de Paus?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh, nu niet roomser dan de paus doen.. Er is ook vaak zat beweerd dat de ongevaccineerden een pijnlijke dood zouden sterven stikkend in hun eigen longvocht. (dit is bijvoorbeeld mij nog verteld).
Dus het is beide kanten opgegaan, en nee natuurlijk niet door iedereen. Maar niet selectief doof spelen. Wees gewoon blij dat eigenlijk "relatief" gezien van beide kanten al het geroeptoeter geen waarheid is geworden
Het werd wel gezegd allemaalquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoezo doe ik roomser dan de Paus?
Ik heb nooit beweerd dat ongevaccineerden allemaal gaan overlijden.
Ik heb dat anderen ook nooit horen zeggen. Maar wel dat het vaccin levensgevaarlijk is, en dat iedereen die gevaccineerd is binnen 2 jaar komt te overlijden.
Tja, die datum zijn we inmiddels voorbij.
Het gaat weer fout in Chinaquote:Wereldgezondheidsorganisatie WHO wil opheldering van China over een mysterieuze luchtwegaandoening die veel Chinese kinderen teistert. Sinds half oktober heerst er een uitbraak, waardoor Chinese ziekenhuizen vol liggen met zieke kinderen met longontstekingen.
In hoofdstad Peking en in Liaoning hebben ziekenhuizen moeite om alle zieke kinderen op te vangen. Alle kinderen die binnenkomen zijn besmet met een zogenoemde atypische longontsteking. Daarbij is het opvallend is dat kinderen amper hoesten, maar vooral erg hoge koorts krijgen en longknobbeltjes hebben. Een groot deel moet worden opgenomen.
China kwam op 13 november met een persconferentie en meldde de toename van luchtwegaandoeningen. Volgens de autoriteiten komt de uitbraak door de opheffing van de coronamaatregelen en bekende ziekteverwekkers zoals de griep. Of het ook daadwerkelijk een staart van de coronapandemie is, is niet bekend.
In een officieel verzoek vraagt de WHO aan China om gedetailleerde informatie aan te leveren over de toename van de luchtwegaandoeningen. Het gaat dan vooral om epidemiologische- en klinische informatie en laboratoriumresultaten van de zieke kinderen. De WHO noemt het 'routine' om deze informatie op te vragen bij uitbraken.
Op sociale media gaan beelden rond van ouders die met hun kinderen in overvolle wachtruimtes van het ziekenhuis zitten. Ook zijn foto's te zien van kinderen die in het ziekenhuis hun huiswerk maken terwijl ze aan een infuus liggen.
De WHO adviseert Chinezen om maatregelen te nemen, zoals vaccineren, afstand houden van zieken en het dragen van mondkapjes.
Het RIVM zegt in reactie op vragen van de NOS dat de WHO leidend is. "Het is nu aan de WHO dit uit te zoeken. Wij volgen wat er gebeurt via de WHO."
NWS / WHO wil info over uitbraak luchtweginfecties onder Chinese kinderen
quote:Voorheen werd gecommuniceerd dat “het Coronavaccin in de arm blijft” en dat “het onschadelijke spike-eiwit maar een paar dagen wordt aangemaakt”. Ze zeiden dat ze daar zeker van waren, ondanks dat er destijds geen gegevens waren die hun beweringen bevestigden. Helaas blijken deze beweringen niet te kloppen. De wetenschappelijke onderzoeksgegevens zijn nu gepubliceerd en die bewijzen het tegendeel
je verwacht het niet.quote:Op maandag 4 december 2023 11:56 schreef Candymannetje het volgende:
https://she.health/helft-(...)uit-nieuw-onderzoek/
[..]
Goed nieuws, want dan blijf je immuniteit houden tegen Covidquote:Op maandag 4 december 2023 11:56 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Hoezo dachten de makers van dat artikel dat het spike eiwit infectieziekten zou voorkomen?quote:Oftewel: spike-eiwit in het mRNA vaccin veroorzaakt mogelijk infectieziektes in plaats van het voorkomen ervan
Je verwacht het inderdaad niet: Children's Health Defense (CHD) is an American nonprofit activist group mainly known for anti-vaccine disinformation.quote:Op maandag 4 december 2023 11:56 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
https://tkp.at/2023/12/06(...)m-visier-der-justiz/quote:Het openbaar ministerie van Rome onderzoekt de ex-minister van Volksgezondheid van Italië op basis van gelekte documenten van het Italiaanse Geneesmiddelenbureau. Dit wordt geconfronteerd met ernstige beschuldigingen in verband met de vaccinatiecampagne.
Het parket van Rome is een onderzoek gestart naar de voormalige Italiaanse minister van Volksgezondheid Roberto Speranza en de voormalige directeur-generaal van het Geneesmiddelenbureau, Nicola Magrini. Dit is gebaseerd op klachten van mensen met vaccinatieschade na de Covid-vaccinatie.
Dit zijn hoopvolle ontwikkelingen. Als onafhankelijke rechters hun werk goed gaan doen zal het net zich langzaam gaan sluiten.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:39 schreef Candymannetje het volgende:
Ook in Italie zijn ze bezig om de toemalige minister van volksgezondheid aan te klagen.
[..]
https://tkp.at/2023/12/06(...)m-visier-der-justiz/
quote:Op donderdag 7 december 2023 14:07 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dit zijn hoopvolle ontwikkelingen. Als onafhankelijke rechters hun werk goed gaan doen zal het net zich langzaam gaan sluiten.
Nou vertel, wanneer zijn de tribunalen?quote:Op donderdag 7 december 2023 16:21 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Het is dan ook een uitdrukking.
Volgens mij ging het over een rechtzaak en niet over een tribunaalquote:Op donderdag 7 december 2023 18:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nou vertel, wanneer zijn de tribunalen?
quote:Op donderdag 7 december 2023 18:28 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over een rechtzaak en niet over een tribunaal
Dat is heel algemeen taalgebruik bedoeld om een breder verhaal aan te duiden.quote:zal het net zich langzaam gaan sluiten.
In welke kringen?quote:Op donderdag 7 december 2023 18:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Dat is heel algemeen taalgebruik bedoeld om een breder verhaal aan te duiden.
Het is een uitdrukking die een breder geheel aanduid. Het kan best dat je zoiets niet vaak hoort, maar dat is wat het betekent.quote:Op donderdag 7 december 2023 18:34 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
In welke kringen?
Ik hoor dat nooit.
Er zijn inderdaad meerdere rechtszaken gaande.quote:Op donderdag 7 december 2023 18:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Dat is heel algemeen taalgebruik bedoeld om een breder verhaal aan te duiden.
Die Duitse advocaat die de tribunalen ging regelen was er toch vandoor gegaan met de miljoenen aan donatiegeld?quote:Op donderdag 7 december 2023 18:43 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad meerdere rechtszaken gaande.
Volgens mij had ik het over rechtszaken?quote:Op donderdag 7 december 2023 19:10 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Die Duitse advocaat die de tribunalen ging regelen was er toch vandoor gegaan met de miljoenen aan donatiegeld?
Is dat niet gewoon hetzelfde?quote:Op donderdag 7 december 2023 19:13 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het over rechtszaken?
De staat Texas heeft mij nog niet om een donatie gevraagd hoor.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:15 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon hetzelfde?
Maar wat ik eigenlijk wil zeggen: Laat je toch niet misbruiken door die oplichters.
Okee, nou, veel succes!quote:Op donderdag 7 december 2023 19:25 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
De staat Texas heeft mij nog niet om een donatie gevraagd hoor.
Met het aanklagen van mensen die tijdens de pandemie hun best hebben gedaan om de schade beperkt te houden.quote:
Dat is een aanname. Wat de rol van bepaalde mensen is geweest zal eerst tot op de bodem uitgezocht moeten worden. Dan volgt er een uitspraak.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:30 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Met het aanklagen van mensen die tijdens de pandemie hun best hebben gedaan om de schade beperkt te houden.
Okee, nou, veel succes daarmee dan.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:39 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dat is een aanname. Wat de rol van bepaalde mensen is geweest zal eerst tot op de bodem uitgezocht moeten worden. Dan volgt er een uitspraak.
Verder hoef je mij geen succes te wensen want ik volg slechts de zaak. Als ik er van overtuigd ben dat er goed onderzoek wordt verricht en de rechters echt onbevooroordeeld hun werk doen dan ben ik tevreden, ongeacht de uitkomst.
quote:Rutte en Halsema verzonnen verschrikkelijke voorbeelden om de bevolking angst aan te jagen om een Lockdown op te kunnen leggen
Jamaar..quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:41 schreef Candymannetje het volgende:
Maar verder zijn ze wel eerlijk hoor.
https://twitter.com/ceescees72/status/1732673045536387401
https://dissident.one/rut(...)-op-te-kunnen-leggen
[..]
Dissident.onequote:Op vrijdag 8 december 2023 14:41 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dissident.one Niet echt een bron die ik ooit zou durven gebruiken.quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:41 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Denk je dat het WOB bericht nep is?quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:58 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Dissident.one Niet echt een bron die ik ooit zou durven gebruiken.
WOB onderzoekers staat ook niet bekend voor hun goede analyses of het omgaan met kritische vragen.
Mee, maar vaak de conclusies die er op gemaakt worden, zijn erg cherry picking en met een grote BIAS.quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:27 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Denk je dat het WOB bericht nep is?
Ik vind het wel opvallend dat klakkeloos wordt aangenomen dat het echt is.quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:27 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Denk je dat het WOB bericht nep is?
Doen ze goed.quote:Pfizers gigawinsten in Nederland nog verder gestegen
De megawinsten die farmaceut Pfizer in Nederland boekt, blijven maar oplopen. De Nederlandse Pfizer-dochter C.P. Pharmaceuticals International C.V. schreef vorig jaar een winst van 19,9 miljard dollar in de boeken. Een toename van ruim 6 procent, blijkt uit het onlangs gepubliceerde jaarverslag.
Het is daarmee het meest winstgevende bedrijf van Nederland, volgens cijfers van Company.info.
Dat geld verdiende Pfizer vooral met de wereldwijde verkoop van coronavaccins en het coronamedicijn Paxlovid.
https://nos.nl/artikel/25(...)-nog-verder-gestegen
Ik zou willen dat ik voor de shit begon aandelen had gekochtquote:
Zeker. Ik had aandelen Pfizer en heb nog altijd aandelen AstraZeneca.quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik voor de shit begon aandelen had gekochtWant lijkt erop dat heel veel mensen heel veel geld de afgelopen 3 jaar verdient hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |