Je moet als het ware een muur van kinderen bouwen. Laat ieder kind een steentje zijn.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:04 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Was uw kinderen stuk 😱
Anderhalf kind afstand houden 😱
Geen alcohol voor kinderen na 20.00u 😱
Als je de vleermuis goed kookt is het niet erg.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:13 schreef Enchanter het volgende:
Hebben ze weer een vleermuis opgegeten op het kinderdagverblijf ?
Je moet wel eerst goud de huid schoonmaken voordat je hem in de pan gooitquote:Op donderdag 23 november 2023 12:14 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als je de vleermuis goed kookt is het niet erg.
.....en wel minstens drie minuten koken.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:15 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je moet wel eerst goud de huid schoonmaken voordat je hem in de pan gooit
Als dit serieus iets is, zou ik er maar geen grappen over maken.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:04 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Was uw kinderen stuk 😱
Anderhalf kind afstand houden 😱
Geen alcohol voor kinderen na 20.00u 😱
Minimaal , ik doe altijd 5 minuten , nooit ziek gewordenquote:Op donderdag 23 november 2023 12:18 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
.....en wel minstens drie minuten koken.
jup de blaftyfus is alweer een paar weken in het land...quote:Op donderdag 23 november 2023 11:59 schreef Glazenmaker het volgende:
In Nederland zitten de ziekenhuizen ook vol kinderen met luchtwegproblemen.
Nah, wil natuurlijk geen kinderen in ziekenhuizen heb er ook een maar al dit gezeik en paniekgedoe van de afgelopen jaren komt me wel de strot uit inmiddels.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Als dit serieus iets is, zou ik er maar geen grappen over maken.
Ja mensen zonder kinderen denken altijd in dit soort verkapte meme termen.
Dat kan inderdaadquote:Op donderdag 23 november 2023 13:48 schreef summer2bird het volgende:
Een heel gekke gedachte misschien, maar zou deze influx van besmettelijke luchtwegenziektes iets te maken kunnen hebben met de verslechterde luchtkwaliteit overal/ microplastics in alles/ verhoogde stress en werkdruk van mensen in het algemeen en de hoeveelheid mensen op deze aardbol?
Ik hoop niet dat dit weer een groot ding gaat worden, heb vorig jaar in 1 winter bronchitis, griep en corona gehad en begin pas nu weer op de rit te komen![]()
Ik vorige winter ook griep, corona, 2x een keelontsteking achter elkaar en een zooi verkoudheidjes.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:48 schreef summer2bird het volgende:
Een heel gekke gedachte misschien, maar zou deze influx van besmettelijke luchtwegenziektes iets te maken kunnen hebben met de verslechterde luchtkwaliteit overal/ microplastics in alles/ verhoogde stress en werkdruk van mensen in het algemeen en de hoeveelheid mensen op deze aardbol?
Ik hoop niet dat dit weer een groot ding gaat worden, heb vorig jaar in 1 winter bronchitis, griep en corona gehad en begin pas nu weer op de rit te komen![]()
Rot toch op, je moet over alles grappen kunnen maken. Zuurpruim.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja maar als dat het RS-virus is, waarom wil de WHO dan onderzoek doen?quote:Op donderdag 23 november 2023 11:59 schreef Glazenmaker het volgende:
In Nederland zitten de ziekenhuizen ook vol kinderen met luchtwegproblemen.
Ten eerste bepaal jij niet waar ik wel en geen grappen over maak.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
COVID bij kinderen stelde aantoonbaar niets voor.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:09 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ten eerste bepaal jij niet waar ik wel en geen grappen over maak.
En ten tweede kan ik over mensen met kinderen ook zeggen dat die altijd extreem reageren, als door een wesp gestoken, alsof ze zojuist hun kinderen zijn verloren.
(ik zou zweren dat ik vanmiddag ook zoiets gepost had hier, maar daar is blijkbaar iets mis gegaan)
Omdat China onder een terecht vergrootglas ligt.quote:Op donderdag 23 november 2023 18:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja maar als dat het RS-virus is, waarom wil de WHO dan onderzoek doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |