quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat jij de hele dag op Fok zit commentaar te geven
Hint: mRNAquote:
Somalië zit vol kindjes met honger.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nah, dat is zoooo 2021...
Kijk maar naar Somalië
Maar dat is verwachtquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:22 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Somalië zit vol kindjes met honger.
Dat is wel een klap in het gezicht van de tegenstanders, dat het vaccin op korte termijn bijwerkingen heeft...quote:
Hans!! De griep is terugquote:Het aantal ziekmeldingen van werknemers is in september voor het eerst sinds februari weer gestegen. Mensen hebben vaker griep en melden zich ook veel ziek vanwege stress die mogelijk met een herfstdip te maken heeft, stellen arbodiensten ArboNed en HumanCapitalCare.
Meer grafeenoxide nieuws:quote:Op zondag 20 februari 2022 18:44 schreef -jos- het volgende:
[..]
Official U.K. Lab Report confirms Covid-19 Vaccines definitely contain Graphene Oxide
The Covid-19 vaccines have been forensically examined in the United Kingdom and a laboratory report confirms they contain graphene nanomaterials that can penetrate the body’s natural barriers and damage the central nervous system, and Graphene Oxide which can damage internal organs, destroy blood health, trigger cancer, and cause changes in gene function among a host of other ill effects.
https://dailyexpose.uk/20(...)e-in-covid-vaccines/
[ twitter ]
Bron: https://stichtingvaccinvr(...)veroorzaakte-schade/quote:Sluitend bewijs voor grafeenoxide in de injecties en de hierdoor veroorzaakte schade
De wetenschappelijke bevindingen van het Spaanse onderzoeksteam ‘La Quinta Columna’ verklaren alles waar waar we sinds 2020 tegenaan liepen met betrekking tot de collaterale schade van het pandemie beleid. De oversterfte, de veelvuldige en ernstige en bijwerkingen van de injecties, long-COVID, magnetische mensen, de instortende virustheorie, de in sommige gevallen ernstige COVID-19 symptomen (cytokinestormen, hypoxie), de Pfizerdocumenten, de verhoogde kans op gezondheidsschade en sterfte bij sporters, de rol van 5G, transhumanisme, depopulatie, de toekomstige Marburg of vergelijkbare uitbraak etc. Dit onderzoek geeft aan dat er een gemeenschappelijke factor is die alles duidelijk maakt: grafeen-oxyde.
Leuk verzonnen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:52 schreef -jos- het volgende:
[..]
Meer grafeenoxide nieuws:
[..]
Bron: https://stichtingvaccinvr(...)veroorzaakte-schade/
Waarom is dat een verrassing?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Griep en herfstdip zorgen ervoor dat we ons weer vaker ziek melden
[..]
Hans!! De griep is terug
Tuurlijk wel, ik eet elke dag heerlijk vlees van een perma cultuur bedrijfquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zou geen vlees meer eten als ik jou was.
Nog steeds blij dat ik me niet heb laten bang maken voor covid en bedankt heb voor de spuitjes.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:52 schreef -jos- het volgende:
[..]
Meer grafeenoxide nieuws:
[..]
Bron: https://stichtingvaccinvr(...)veroorzaakte-schade/
Het artikel spreekt van dna fragmenten, terwijl het vaccin van Pfizer op mRNA gebaseerd is.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nog steeds blij dat ik me niet heb laten bang maken voor covid en bedankt heb voor de spuitjes.
[ afbeelding ]
Door de tijd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Achterhaald door wie of wat?
Overgenomen in maart 2022, en Arena Pharmaceuticals heeft een veel breder pakket dan alleen hartmedicatie.quote:
Nou, er is nu ongemerkt een vreselijke oversterfte gaande als gevolg van het vaccin.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:23 schreef jpg97 het volgende:
Ik mis de polarisatie
Nu blijkt dat gevaccineerde mensen niet bij bosjes zomaar omvallen of er daadwerkelijk geen lockdowns meer zijn of QR-code toegangsbewijzen zijn de w*ppies weer even stil.
Ja, sommigen richten zich nu op complexere zaken als "is de wereld wel een bol?", maar over het algemeen hoor ik ze niet meer dagelijks. Ik vond het altijd wel vermaak hoe ze anderen dan probeerden te overtuigen met hun "eigen onderzoek".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |