GOPT?quote:Op maandag 4 december 2023 10:56 schreef sorcees het volgende:
Een seizoen zoals 2023, volledig gedomineert door Max + RB, zoiets heeft nog nooit iemand laten zien, ook Hamilton niet.
G.O.P.T.
Daar valt die 1e van Max, die hij van Masi cadeau kreeg, bij in het niet.quote:Op maandag 27 november 2023 23:21 schreef Weltschmerz het volgende:
En dan mochten ze er nog een sjoemeldiesel van maken ook, en moesten extra lange stewardbeslissingen typen om excuses te geven waarom hij niet werd gestraft terwijl Vettel overal 10 seconden of 3 plekken voor kreeg. Dit is een gemaakte kampioen.
Gaat ook nooit meer gebeuren of Max moet het dunnetjes overdoen en nog beter. Max wordt nu al langzamerhand gezien als de GOAT.quote:Op maandag 4 december 2023 10:56 schreef sorcees het volgende:
Een seizoen zoals 2023, volledig gedomineert door Max + RB, zoiets heeft nog nooit iemand laten zien, ook Hamilton niet.
G.O.P.T.
Hij kreeg hem van Hamilton kado, die verprutste zijn pitstopwindow achter de 2 seconden langzamere Perez en liet zich verrassen in een bocht eerder na de herstart. Masi's gehele optreden na de crash had op zich geen invloed op de strijd om de wereldtitel.quote:Op maandag 4 december 2023 12:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daar valt die 1e van Max, die hij van Masi cadeau kreeg, bij in het niet.
Here we go again...quote:Op maandag 4 december 2023 12:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daar valt die 1e van Max, die hij van Masi cadeau kreeg, bij in het niet.
quote:
Daarvoor moet hij echt nog wel een paar jaar door blijven gaan met winnen. Stel dat Max vanaf nu geen race meer wint, dan zal ik hem geen GOAT noemen.quote:Op maandag 4 december 2023 13:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Max wordt nu al langzamerhand gezien als de GOAT.
Oh? Door wie wordt ie nu dan zoal als GOAT gezien?quote:Op maandag 4 december 2023 13:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Gaat ook nooit meer gebeuren of Max moet het dunnetjes overdoen en nog beter. Max wordt nu al langzamerhand gezien als de GOAT.
Berniequote:Op maandag 4 december 2023 18:14 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Oh? Door wie wordt ie nu dan zoal als GOAT gezien?
Ah ja, die staat inderdaad wel bekend om z'n doordachte, verstandige, waarheidsgetrouwe uitspraken.quote:
Zo'n beetje iedereen die er verstand van heeft en geen Engelse belangen.quote:Op maandag 4 december 2023 18:14 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Oh? Door wie wordt ie nu dan zoal als GOAT gezien?
Ja, noem dan eens wat van die deskundigen die gezegd hebben dat Verstappen nu al de GOAT is? Ik ben wel benieuwd wie vinden dat Verstappen nu al meer in aanmerking komt voor die titel dan bijv Schumacher.quote:Op maandag 4 december 2023 23:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n beetje iedereen die er verstand van heeft en geen Engelse belangen.
Het is helemaal geen titel, het blijft een mening.quote:Op dinsdag 5 december 2023 01:34 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, noem dan eens wat van die deskundigen die gezegd hebben dat Verstappen nu al de GOAT is? Ik ben wel benieuwd wie vinden dat Verstappen nu al meer in aanmerking komt voor die titel dan bijv Schumacher.
Dat is vast vaker gezegd, zoals in 1952 toen Ascari er zes op rij won.quote:Op maandag 4 december 2023 13:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Gaat ook nooit meer gebeuren of Max moet het dunnetjes overdoen en nog beter. Max wordt nu al langzamerhand gezien als de GOAT.
https://racingnews365.com(...)he-best-driver-in-f1quote:Op dinsdag 5 december 2023 01:34 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, noem dan eens wat van die deskundigen die gezegd hebben dat Verstappen nu al de GOAT is? Ik ben wel benieuwd wie vinden dat Verstappen nu al meer in aanmerking komt voor die titel dan bijv Schumacher.
Allemaal 'one of the greatest' 'among the greatest' 'best since Schumacher' 'will become the greatest'quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:24 schreef DjVero het volgende:
[..]
https://racingnews365.com(...)he-best-driver-in-f1
https://www.foxsports.com(...)97b4695ecd51cd607d40
https://www.formula1.com/(...)vz7Jfd515VYAQdj.html
https://www.planetf1.com/(...)1-driver-of-all-time
https://www.gptoday.net/e(...)ivers-i-ve-ever-seen (2016 al)
https://thejudge13.com/20(...)-ex-champ-team-mate/
Zomaar een paar hitjes op Google.
Ik denk niet dat deskundigen snel het woord 'GOAT' zullen bezigen though.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:38 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Allemaal 'one of the greatest' 'among the greatest' 'best since Schumacher' 'will become the greatest'
Hij wordt hier nergens de GOAT genoemd.
Jawel hoor, genoeg deskundigen die iemand 'the greatest of all time' noemen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:39 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deskundigen snel het woord 'GOAT' zullen bezigen though.
Dat dus.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:38 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Allemaal 'one of the greatest' 'among the greatest' 'best since Schumacher' 'will become the greatest'
Hij wordt hier nergens de GOAT genoemd.
Toch claimde @Tarado van wel. Zelfs iedereen die er verstand van heeft - en geen 'Engelse belangen' - zou dat volgens hem vinden.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:39 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deskundigen snel het woord 'GOAT' zullen bezigen though.
Ja, je kunt er inderdaad een semantische discussie van maken, maar laat ik jou een wedervraag stellen dan: zijn er deskundigen die Hamilton uitgeroepen hebben tot de GOAT?quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Toch claimde @:Tarado van wel. Zelfs iedereen die er verstand van heeft - en geen 'Engelse belangen' - zou dat volgens hem vinden.
De vraag aan @:Tarado staat dus nog steeds open: welke deskundigen hebben Verstappen al uitgeroepen tot de GOAT?
Heb ik dat ooit geclaimd dan?quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:33 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ja, je kunt er inderdaad een semantische discussie van maken, maar laat ik jou een wedervraag stellen dan: zijn er deskundigen die Hamilton uitgeroepen hebben tot de GOAT?
Maar dat is dan wel wat ik bedoel. Ik geloof namelijk niet dat je een deskundige snel zult horen roepen dat iemand "the greatest of all time" is, omdat je te maken hebt met verschillende periodes, regels, hoeveelheid races, de auto die heel erg van invloed is, etc. etc. etc. Een deskundige snapt dat.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:52 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Heb ik dat ooit geclaimd dan?
En het is helemaal geen semantische discussie. Greatest of all time betekent de allerbeste ooit. Het is heel duidelijk dat dat dus niet gaat over de beste op dit moment, of over één van de besten ooit, of over de beste sinds Schumacher.
Natuurlijk speelt dat allemaal mee. Ik heb dus ook nooit beweerd dat wie dan ook de GOAT is, omdat je dat in mijn beleving niet kunt bepalen. Zoals ik echter al zei: Tarado claimt dat deskundigen massaal denken dat Verstappen de GOAT is, dus vandaar mijn vraag aan hem, wie dat dan allemaal gezegd hebben.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:55 schreef DjVero het volgende:
[..]
Maar dat is dan wel wat ik bedoel. Ik geloof namelijk niet dat je een deskundige snel zult horen roepen dat iemand "the greatest of all time" is, omdat je te maken hebt met verschillende periodes, regels, hoeveelheid races, de auto die heel erg van invloed is, etc. etc. etc. Een deskundige snapt dat.
En dán komen de links die ik heb gepost aardig in de buurt. M.a.w. een semantische discussie...
Moet je toch wat beter naar dat interview luisteren.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:00 schreef Sodemieters het volgende:
Overigens heeft Vettel een paar maanden geleden nog gezegd dat Hamilton wat hem betreft de GOAT is. Dus er is in ieder geval één deskundige zonder Engelse belangen, die Tarado's claim weerspreekt.
Vettel holds the British driver in very high regard, and while he admits that for him, Hamilton is the greatest of all time (GOAT,) he can't compare him to other world champions like Verstappen, as they are all very different and unique in their own ways.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je toch wat beter naar dat interview luisteren.
beter luisteren betekent niet horen wat je wil horen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:09 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Vettel holds the British driver in very high regard, and while he admits that for him, Hamilton is the greatest of all time (GOAT,) he can't compare him to other world champions like Verstappen, as they are all very different and unique in their own ways.
"The beauty of it is they're all different," he said. "You cannot compare Max to Lewis. There's not one formula, one recipe to success. Lewis has demonstrated he's the best there's ever been."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |