Wie? LinkedIn als bron? Serieus?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Jan Kallberg en consorten op LinkedIn
Dit is echt van het kaliber "stuur de Joden maar naar de VS, want de Joden zijn daar toch al de baas".quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als bijvoorbeeld Saoedi-Arabi een flink deel van de Palestijnen zou willen opvangen, zij hebben ruimte zat en het sluit mbt normen en waarden goed op elkaar aan. In Saoedi-Arabi heb je ook nog allerlei middeleeuwse vergeldingsacties zoals publieke executies, onthoofdingen en martelingen. We hebben vandaag weer gezien dat zulke schokkende acties het goed doen in Palestijnse kringen. Dat vinden ze geweldig daar.
Je denkt dat ze verdwijnen ofzo? En zou je op basis van de gebeurtenissen van vandaag niet moeten concluderen dat het afpakken van land van de afgelopen decennia niet voor een reactie zorgt?quote:
Zal veel hoger uitvallen. Als je die filmpjes ziet van Palestijnen die van deur tot deur gaan op jodenjacht in de gebieden die ze nu controleren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Minstens 100, aan Palestijnse kant zo'n 200
Het heb op LinkedIn gestaan. Tegenwoordig is dat gewoon Facebook trouwens. Zie daar echt de meest wappie berichten voorbij komen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wie? LinkedIn als bron? Serieus?
https://www.researchgate.net/profile/Jan-Kallbergquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wie? LinkedIn als bron? Serieus?
Die beelden die hij verder postquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:43 schreef HowardRoark het volgende:
Dit zal niemand verbazen natuurlijk.
[ twitter ]
465.000 reservisten. Dit gaat echt uit de hand lopen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Isralische leger roept reservisten op: "Op 22 locaties gevechten"
NOS
Er zijn zat periodes geweest van relatieve vrede. Enkel de laatste 80 a 90 jaar niet meer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Terugkeert? Het is er ooit geweest daar?
Ja. Hier zit meer achter. En met steun van Iran.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
NOS
Een Srebrenica'tje dus.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat stukje bescherming en goedkeuring verzin je er zelf bij. Ze stonden erbij en keken ernaar, verder wordt niks vermeld.
[..]
Ik ben vorig jaar in Isral geweest, en ik verbaasde me echt over de hoeveelheid 'militairen' die daar rondlopen. In de trein zat ik volledig tussen de soldatenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
NOS
Zegt genoeg naar mijn mening.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:43 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Lees niets over aantallen nog. Half miljoen lijkt me wat veel. Volgens mij zit je dan vooral met logistieke problemen te kuttenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:45 schreef aloa het volgende:
[..]
465.000 reservisten. Dit gaat echt uit de hand lopen.
Ze hebben toch ook gewoon gelijk, of niet? Israel is al tientallen jaren de aggressor en heeft miljoenen mensen er van overtuigd dat ze het slachtoffer zijn in dit conflict want "boehoe maar de tweede wereldoorlog danquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:43 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Ja dat dusquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Hier zit meer achter. En met steun van Iran.
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik normaal gesproken ook wel maar als je bijna 50 jaar deze situatie aanziet dan begin je er wel steeds cynischer over te worden. Deze situatie kent een oorzaak en ik geloof niet meer dat ik de oplossing ervan in mijn leven ga zien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb over dit conflict geen mening, veel te complex voor. Maar dat neemt niet weg dat ik wl een mening heb over het uitmoorden en gijzelen van onschuldige burgers en het platbranden van hun huizen.
Boeien, alsof iemand daar iets aan heeft als Rutte of wie dan ook de situatie 'schokkend' vindtquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:43 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lees niets over aantallen nog. Half miljoen lijkt me wat veel. Volgens mij zit je dan vooral met logistieke problemen te kutten
Nou ja, die kan ook alleen maar hardliner spelen nu, iets anders wordt ten eerste niet door de Isralirs verwacht en geaccepteerd en ten tweede - niet hard terugslaan doet het lijken alsof Isral zwak is ten opzichte van alle vijandige landen in het Midden Oosten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vast niet. Benjamin heeft nu helemaal ongelimiteerde macht voor de komende jaaaaren.
Ik bedoel hoeveel er nu ingezet wordenquote:
LinkedIn heeft bij mij dezelfde waarde als facebook qua nieuws.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:44 schreef Molo het volgende:
[..]
https://www.researchgate.net/profile/Jan-Kallberg
En yep, opiniestukken verschijnen daar ook met discussies van experts
En ja, serieus, snap je reactie niet, alsof het andere waarde heeft als het op een site of op Twitter staat
In ieder geval uit Gaza ja. Daarna wordt er nog geknokt bij Jeruzalem, maar dat blijf je houden. Gaza is onhoudbaarquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:43 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je denkt dat ze verdwijnen ofzo? En zou je op basis van de gebeurtenissen van vandaag niet moeten concluderen dat het afpakken van land van de afgelopen decennia niet voor een reactie zorgt?
In Isral lijkt men steeds maar weer te denken dat een harde reactie ervoor gaat zorgen dat het probleem zich op gaat lossen. En keer op keer weer blijkt het tegendeel.
Snap ik. Maar ze hebben wat achter de hand bedoel ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik bedoel hoeveel er nu ingezet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |