Ik snap deze uitspraak niet zo goed. Die kwam eerder ook al 'De Palestijnen hebben niks te verliezen'.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:36 schreef beantherio het volgende:
Hier een uitgesproken mening over hebben is trouwens zinloos. De Palestijnen hebben niks te verliezen en de Israëli's vinden dat ze geen compromissen hoeven te sluiten voor vrede. Ergo: over 100 jaar hebben we dit nog.
Wat hebben ze dan te verliezen? Heb je een holocaust op het oog ofzo?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik snap deze uitspraak niet zo goed. Die kwam eerder ook al 'De Palestijnen hebben niks te verliezen'.
De Palestijnen hebben juist alles te verliezen. En dat gaan ze ook
Euuhmmmmmmmmmm. Nee.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:38 schreef xminator het volgende:
Misschien is het idee als de EU zowel het land van Israel als van de palestijnen afpakken en het land dan schenken aan de Oekraïners?
Bron?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:39 schreef Molo het volgende:
Inmiddels wel duidelijk dat een partij als Rusland of China hier achter zit. Lekker een wereldoorlog uitlokken
Ameroka moet dat wel goedvinden, niks gebeurt tenzij Amerika het eerst goed vindt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:38 schreef xminator het volgende:
Misschien is het idee als de EU zowel het land van Israel als van de palestijnen afpakken en het land dan schenken aan de Oekraïners?
Hun resterend stukje landquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:39 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat hebben ze dan te verliezen? Heb je een holocaust op het oog ofzo?
Lijkt me duidelijk werk van Elon Musk. Duidelijke winnaar hier is Twitter met veel meer traffic dan gebruikelijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:39 schreef Molo het volgende:
Inmiddels wel duidelijk dat een partij als Rusland of China hier achter zit. Lekker een wereldoorlog uitlokken
Gewoon nog netto groei hoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:39 schreef Netsplitter het volgende:
Hamas had moeten wachten. Israel was zichzelf van binnenuit al aan het afbrokkelen gezien het aantal mensen wat weg gaat uit israel.
Het zou fijn zijn als bijvoorbeeld Saoedi-Arabië een flink deel van de Palestijnen zou willen opvangen, zij hebben ruimte zat en het sluit mbt normen en waarden goed op elkaar aan. In Saoedi-Arabië heb je ook nog allerlei middeleeuwse vergeldingsacties zoals publieke executies, onthoofdingen en martelingen. We hebben vandaag weer gezien dat zulke schokkende acties het goed doen in Palestijnse kringen. Dat vinden ze geweldig daar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:36 schreef beantherio het volgende:
Hier een uitgesproken mening over hebben is trouwens zinloos. De Palestijnen hebben niks te verliezen en de Israëli's vinden dat ze geen compromissen hoeven te sluiten voor vrede. Ergo: over 100 jaar hebben we dit nog.
Terugkeert? Het is er ooit geweest daar?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:40 schreef trein2000 het volgende:
Walgelijk taferelen. Laten we hope dat het gezond verstand snel terugkeert.
Ik heb over dit conflict geen mening, veel te complex voor. Maar dat neemt niet weg dat ik wél een mening heb over het uitmoorden en gijzelen van onschuldige burgers en het platbranden van hun huizen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:25 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik herinner me nog de tijd, 20 jaar geleden, dat ik serieus op dit soort reacties inging.
Dat stukje bescherming en goedkeuring verzin je er zelf bij. Ze stonden erbij en keken ernaar, verder wordt niks vermeld.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Misschien moet je die bron eens lezen voordat je reageert: die Libanese rebellen deden hun smerige werk onder bescherming en met goedkeuring van de IDF. Honderden mannen, vrouwen en kinderen werden omgebracht en IDF keek toe.
quote:Elie Hobeika's bodyguard, stated in his book From Israel to Damascus that Hobeika ordered the massacre of civilians in defiance of Israeli instructions to behave like a "dignified" army
Jan Kallberg en consorten op LinkedInquote:
Vast niet. Benjamin heeft nu helemaal ongelimiteerde macht voor de komende jaaaaren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:40 schreef trein2000 het volgende:
Walgelijk taferelen. Laten we hope dat het gezond verstand snel terugkeert.
Wie? LinkedIn als bron? Serieus?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Jan Kallberg en consorten op LinkedIn
Dit is echt van het kaliber "stuur de Joden maar naar de VS, want de Joden zijn daar toch al de baas".quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als bijvoorbeeld Saoedi-Arabië een flink deel van de Palestijnen zou willen opvangen, zij hebben ruimte zat en het sluit mbt normen en waarden goed op elkaar aan. In Saoedi-Arabië heb je ook nog allerlei middeleeuwse vergeldingsacties zoals publieke executies, onthoofdingen en martelingen. We hebben vandaag weer gezien dat zulke schokkende acties het goed doen in Palestijnse kringen. Dat vinden ze geweldig daar.
Je denkt dat ze verdwijnen ofzo? En zou je op basis van de gebeurtenissen van vandaag niet moeten concluderen dat het afpakken van land van de afgelopen decennia niet voor een reactie zorgt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |