FREE GAZAAAAAquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 07:55 schreef UitStraling het volgende:
Flinke Hamas "burgers executeren" aanval op Israël.
ik ben onderweg met de appelmoesquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:02 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb gisteren 30 kilo nieuwe bintjes gekocht. Frituurpan leeg gekieperd en dan straks nieuw vet er in.
Aardappelen schillen, frietjes van snijden. Voorbakken, afbakken en smullen maar![]()
En terecht. Bommen erop.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
FREE GAZAAAAA
nou die zijn nu weer flink de lul door hamas
Die filmpjesquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
FREE GAZAAAAA
nou die zijn nu weer flink de lul door hamas
Ik heb wel appelmoes met stukjes in huisquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben onderweg met de appelmoes
oh appelmoes met stukjes vind ik niet zo lekkerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb wel appelmoes met stukjes in huis
Straks even vlees halen en in de marinade zetten en sate van maken
Pics?!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:34 schreef bitterbal het volgende:
ik heb mijn flamingo badjas weer aan
O ik juist wel, maar goed dan neem je gewoon je eigen pot meequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh appelmoes met stukjes vind ik niet zo lekker
Vandaar dat er nog stukjes in zittenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:36 schreef UitStraling het volgende:
Appelmoes is eigenlijk gewoon een weer uitgekotste appel.
is goedquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik juist wel, maar goed dan neem je gewoon je eigen pot mee
ben je geweest?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:37 schreef CherryLips het volgende:
Nog bedankt voor de Efteling zegels van de AH mensjes. Het was weer leuk. Tot volgend jaar.
Poeder je je neus dan vaak?quote:
quote:
Ik ga eens drie boterhammen voorzien van wat lekkers. Maar bij jou zal het wel weer frituur worden.quote:
Ik heb geen eens een frituurpanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ga eens drie boterhammen voorzien van wat lekkers. Maar bij jou zal het wel weer frituur worden.
Je bedoelt Langnek?????quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |