goed idee, net onder de douche vandaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 07:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Eerst ontbijt en thee
Doordeweeks centjes verdienen om vervolgens in het weekend weer op te zuipen, soort Urk of Volendam maar dan vloeibaar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 07:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh naar dat was een maandag avond he?
In het weekend zuip ik ook als een tijger.
We hebben een door de week stop omdat we harde werkers zijn hier.
Een vloeibare Teun Föhnquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doordeweeks centjes verdienen om vervolgens in het weekend weer op te zuipen, soort Urk of Volendam maar dan vloeibaar.
Erg he en hij denkt het helemaal te zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering wat is dat voor een lelijke gnoom dan?
Hi hi, je zei "komen"quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:08 schreef Mazikeen het volgende:
3 tripels. Dus ik mag hier niet komen
quote:
Ah, daarom ken ik hem niet. Maar goed, what has been seen.....quote:Teun kreeg landelijke bekendheid door de reality serie URK! die wekelijks op SBS is te zien.
En winnen he!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen ben ik wakker. Nu de rest ophalen en dan richting de tegenstander.
GI?quote:
30 kilo? Is dat niet erg veel?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:02 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb gisteren 30 kilo nieuwe bintjes gekocht. Frituurpan leeg gekieperd en dan straks nieuw vet er in.
Aardappelen schillen, frietjes van snijden. Voorbakken, afbakken en smullen maar![]()
Hey Joequote:
FREE GAZAAAAAquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 07:55 schreef UitStraling het volgende:
Flinke Hamas "burgers executeren" aanval op Israël.
ik ben onderweg met de appelmoesquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:02 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb gisteren 30 kilo nieuwe bintjes gekocht. Frituurpan leeg gekieperd en dan straks nieuw vet er in.
Aardappelen schillen, frietjes van snijden. Voorbakken, afbakken en smullen maar![]()
En terecht. Bommen erop.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
FREE GAZAAAAA
nou die zijn nu weer flink de lul door hamas
Die filmpjesquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
FREE GAZAAAAA
nou die zijn nu weer flink de lul door hamas
Ik heb wel appelmoes met stukjes in huisquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben onderweg met de appelmoes
oh appelmoes met stukjes vind ik niet zo lekkerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb wel appelmoes met stukjes in huis
Straks even vlees halen en in de marinade zetten en sate van maken
Pics?!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:34 schreef bitterbal het volgende:
ik heb mijn flamingo badjas weer aan
O ik juist wel, maar goed dan neem je gewoon je eigen pot meequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh appelmoes met stukjes vind ik niet zo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |