Weer de fiets op dit weekend?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Nou zondag eens kijken, lekker weer geloof ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weer de fiets op dit weekend?
Zou iedereen een leven hebben?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:22 schreef Koen66 het volgende:
Vrijdag is qua drukte echt een dieptepunt op Fok
Jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:22 schreef Koen66 het volgende:
Vrijdag is qua drukte echt een dieptepunt op Fok
Hoaxquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou iedereen een leven hebben?
Ik nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En wat doe jij dit weekend, nog klimmen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Redelijk rustig weekend. Morgenvroeg met hond eruit, naar de kapper en moet nog een berg aan boodschappen doen. Zondag wel paar uur klimmen en op bezoek bij m'n ouders. Dan is het weekend weer omgevlogen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En wat doe jij dit weekend, nog klimmen?
Waren direct na het werk in een goed restaurant vanavond was gezellig.
Alleen was met de auto. De rest ging nog even verder de kroeg in.
Fuckzooi dat ik in een gat woon wat dat betreft.
De wattes?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:25 schreef mschol het volgende:
ik zit een stream van phasmophobia te kijken
wel wat jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij hebt wel verstand van uBlock Origin, niet?
Op een pagina die ik veel gebruik, staat onderaan toegevoegd een reageermogelijkheid, van Disqus. Om mij onduidelijke redenen blokkeert uO dat daar met mijn filterlijsten (ik wil het wel graag kunnen lezen dus).quote:
Op de eerste pagina wordt discus denk ik anders geladen dan op de andere pagina OF er wordt meer geblokkeerd op die pagina met de standaard regelsquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Op een pagina die ik veel gebruik, staat onderaan toegevoegd een reageermogelijkheid, van Disqus. Om mij onduidelijke redenen blokkeert uO dat daar met mijn filterlijsten (ik wil het wel graag kunnen lezen dus).
Tot mijn verbazing kwam ik laatst op een andere site ergens (waar uO gewoon aanstaat) eenzelfde onderdeel tegen waar het wel gewoon zichtbaar was.
Hoe kan dat?
Nouja ik gebruik op beide pagina's dezelfde filterlijsten dus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
Op de eerste pagina wordt discus denk ik anders geladen dan op de andere pagina OF er wordt meer geblokkeerd op die pagina met de standaard regels
maar dat is gissen
ik zou de toegepaste regels eens opzoeken voor de pagina's en ze naast elkaar leggen of je daar iets aan kan zien
per site kan er een andere blokkeer regel zijn in de lijstenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Nouja ik gebruik op beide pagina's dezelfde filterlijsten dus.
pfft.. volgens mij heeft ublock wel een log functie die laat zien wat geblokkeerd wordtquote:Hoe kan ik makkelijk de geblokkeerde items p/pagina op 1 overzicht krijgen?
Hmmja die logger laat alles zien, maar verder kom ik daar zo snel niet uit. Beetje vaag allemaal. Thanks.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:50 schreef mschol het volgende:
[..]
per site kan er een andere blokkeer regel zijn in de lijsten
[..]
pfft.. volgens mij heeft ublock wel een log functie die laat zien wat geblokkeerd wordt
gebruik ublock zelf niet, ik heb een andere tool
Morgen kan/wil ik evt wel eff kijken als je dat wilt en het kan (niet achter inlogdingen enzo) dan moet je eff linkjes sturenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Hmmja die logger laat alles zien, maar verder kom ik daar zo snel niet uit. Beetje vaag allemaal. Thanks.
anders was het lopen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
Jeez. Echt net op het nippertje de laatste metro terug gehaald.
Zo'n 20 km slechts.quote:
oh, lekkere workout zo voor het slapen gaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo'n 20 km slechts.
Achterlijke RET ook. Er ging ooit een nachtbus. Die stopte tijdens lockdown. Niet heel gek. Geen nachtleven dan. Maar ze hebben hem nooit meer opnieuw gestart. En de laatste metro ging om 23:55.
ja, diensten die op elkaar aansluiten is uitzondelijk...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
De laatste trein ging altijd pas om 0:50. Beetje jammer dat die metro's zo vroeg stoppen.
Zal ff kijken nog, is allemaal niet heel belangrijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:59 schreef mschol het volgende:
[..]
Morgen kan/wil ik evt wel eff kijken als je dat wilt en het kan (niet achter inlogdingen enzo) dan moet je eff linkjes sturen
Nou ja. Er gaat gewoon geen trein meer. Is omgebouwd naar metro. Dus het is of de metro of niets. Geen trein, geen bus. Ben blij dat ik m'n vrijdagavondlaat uitgaansjaren achter de rug heb. Gewoon niet meer mogelijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, diensten die op elkaar aansluiten is uitzondelijk...
ohh..quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Er gaat gewoon geen trein meer. Is omgebouwd naar metro. Dus het is of de metro of niets. Geen trein, geen bus. Ben blij dat ik m'n vrijdagavondlaat uitgaansjaren achter de rug heb. Gewoon niet meer mogelijk.
wie zeg dat?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:08 schreef Mazikeen het volgende:
3 tripels. Dus ik mag hier niet komen
Altijd bier in koelkast hierquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had ik net ook zin in maar ik heb het niet eens
Lekkerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had ik net ook zin in maar ik heb het niet eens
Ja grappigquote:
welke trein?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De kachel staat aan in de trein
Waar ik in zitquote:
Ik wil naar bedquote:
Jaloersquote:
#metoonotquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb gelukkig geen wekker morgen
dat zijn toch geen tijden voor zaterdagquote:
ik ookquote:
ik ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb gelukkig geen wekker morgen
nicequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Verbouwing.
Ouders en broertje staan vroeg voor de deur. Morgen gaan ze laminaat leggen
Ja wat moet dat moet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn toch geen tijden voor zaterdag
[..]
ik ook
[..]
ik ook
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
had ik jou nou al uit de droger gehaald?
Wat was er mis met die oude Keulen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja wat moet dat moet.
Dinsdag moet alles af zijn. Want dan wordt de nieuwe Keulen geleverd
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat was er mis met die oude Keulen?
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |