yeah I mean ... today was a big race for us...quote:
TaxiMax.quote:
Regen toch.quote:
shitshowquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:08 schreef Evenstar het volgende:
Naomi snapt niet waarom Piastri daar staat
Vrouwen..quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:08 schreef Evenstar het volgende:
Naomi snapt niet waarom Piastri daar staat
Hij wist het in de auto al. Die bevestiging was helemaal niet nodig.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:07 schreef DX11 het volgende:
Vind het wel zielig voor Lando. Zeker omdat het belachelijk lang duurde om te bevestigen.
nah neuj want ook George wist het nietquote:
dat dusquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij wist het in de auto al. Die bevestiging was helemaal niet nodig.
Exact. Zei ik net ook al.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat?!quote:
wauw!quote:
Maar vervolgens laten ze hem wel bij bordje p2 parkeren en naar de interviews toe lopen...quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die telt niet meequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
nah neuj want ook George wist het niet
twee keer 1.24.0quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:10 schreef Sally het volgende:
maar had NOR helemaal geen tijd gezet dan, buiten die ene ronde die is afgenomen////?
ook een TLquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:10 schreef Sally het volgende:
maar had NOR helemaal geen tijd gezet dan, buiten die ene ronde die is afgenomen////?
Jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dus beide Mercedessen achter Max?
Echt wat een getreuzel het gaat toch allemaal gewoon met sensoren waarom moet het zo lang duren...quote:
Die is nog under investigation.quote:
hamquote:
Alonso toch?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dus beide Mercedessen achter Max?
en terecht. Orange armyquote:
Ik weet wat je denkt, schrap deze GPquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:11 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat zegt maar niet hardop wat ie denkt
2 rondes afgenomenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:10 schreef Sally het volgende:
Wie denk je? Wie profiteert altijd van dit soort dingen?quote:
Groot gelijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:11 schreef Evenstar het volgende:
Piastri denkt fuck it, ik ga op de foto
Omdat het nog handmatig gecontroleerd moet worden. Dat was ook zo'n gedoe in Oostenrijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:11 schreef DX11 het volgende:
[..]
Echt wat een getreuzel het gaat toch allemaal gewoon met sensoren waarom moet het zo lang duren...
Dit is het mooie aan F1!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
"Anything can happen in Formula 1; and it usually does!"
Baasquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:11 schreef Evenstar het volgende:
De Max trek van het podium af behandelingquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:11 schreef Evenstar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |