Wiequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo de MacLarens zien het weer erg sterk
Schots team.quote:
Enorm.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:38 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
dat is wel een moeilijke opgaaf hoor
Ook.quote:
Plan Xquote:
Ze waren wel meer floppy dan de 3,5". Die laatste was wat steviger.quote:
Ferrari being Ferrariquote:
One moment, we are checking.quote:
das waar... naja heb ze alle 3 gebruikt...quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze waren wel meer floppy dan de 3,5".
nog net aan de hengel van Max vastquote:
hoppa ja zo sterk was dat visdraad nietquote:
Gaat ook wel gebeuren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:41 schreef alpeko het volgende:
Perez moet voor volgend seizoen echt uit die RB gehaald worden. Als RB concurrentie krijgt verliezen ze er het WK door.
ctrl alt DELETEquote:
100%quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:41 schreef alpeko het volgende:
Perez moet voor volgend seizoen echt uit die RB gehaald worden. Als RB concurrentie krijgt verliezen ze er het WK door.
2024 wordt zijn jaar. Papa Perez heeft het zelf gezegdquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:42 schreef PS. het volgende:
Einde tijdperk Perez.
Oh wacht, die had geen tijdperk.
quali is voor de race hequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max heeft nu vrij grote kans om het kampioenschap morgen te winnen.
Dat is hij vandaag alquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max heeft nu vrij grote kans om het kampioenschap morgen te winnen.
Ja dat besefte ik ook ineens. Shit (lol)quote:
Maar voor wie? Wie kan dat aan en is beschikbaar?quote:
Ja en anders 2025, of 2026, maar het komt echt wel hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
2024 wordt zijn jaar. Papa Perez heeft het zelf gezegd
Rookie?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
100%
Alleen weet ik niet wie. Albon weer? Ricciardo?
Lawson wordt zoek gereden en dat zou hem niet goed doen denk ik.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Perez moet nu alles op alles zetten om vanaf nu alles te winnen.
Lawson is juist de juiste persoon. Jong, snel, en kan nog veel leren van Max.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
100%
Als rookie wil je niet naast Max rijden lijkt mij. Ben je meteen klaarquote:
ja hij heeft ZO VEEL fans, daarom is hij gewoon een groot coureurquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja en anders 2025, of 2026, maar het komt echt wel hoor
RIC wordt 2x per race gelapt door VER.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
100%
Foeiquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:42 schreef Sally het volgende:
[..]
ctrl alt DELETE
EDIT: ships, zit via tablet... te traag met typen en veek typo's![]()
Qua snelheid en leren 100% met je eens hoor. Goede coureur ook, veel laten zien al in die paar races, constant etc.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lawson is juist de juiste persoon. Jong, snel, en kan nog veel leren van Max.
Auto van Perez is ook gewoon twee meter breder. Onmogelijk!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:44 schreef beantherio het volgende:
RBR benadeeld Perez door de auto voor Verstappen te ontwikkelen waardoor Perez niet binnen de baan kan blijven.
Heeft Albon nog banden met RB? Ik neig naar RIC maar dat is dan wel gebaseerd op dat hij het in de sim beter deed.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
100%
Hoe kom je daar nu naar aanleiding hiervan op?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:44 schreef Nattekat het volgende:
Helaas kan Max dus niet voorkomen dat ie morgen kampioen wordt.
Fijn circuit dit eigenlijk 😌quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Wel fijn weer zo'n Q zonder rode vlag tot nu toe.
Dit is nog niet de kwalificatie voor de sprintquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:44 schreef Nattekat het volgende:
Sargeant en Stroll hebben de challenge verlorenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Wel fijn weer zo'n Q zonder rode vlag tot nu toe.
jammer van de reactiesnelheid zondagquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:44 schreef Nattekat het volgende:
Dat kan maar helaas.quote:
Op een goede rijderselectie? (lol)quote:
hooptenquote:
ik geloof niet dat perez er volgend jaar nog zitquote:
Hij kan thuis blijven en nog kampioen worden nu.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu naar aanleiding hiervan op?
drijfzandquote:
Ja zondag.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij kan thuis blijven en nog kampioen worden nu.
neuhquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof niet dat perez er volgend jaar nog zit
Het is hiepen.quote:
Bizar dat het op deze manier kanquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij kan thuis blijven en nog kampioen worden nu.
Ik denk het wel. Maar we laten ons verrassen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof niet dat perez er volgend jaar nog zit
Dat doet 'ie toch echt zelf.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:46 schreef heywoodu het volgende:
Lekker man, tweede keer op rij dat ze Perez nog even voor lul zetten.
weddenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Maar we laten ons verrassen.
Volgens mij kan die dat prima zelf en heeft die daar geen hulp bij nodigquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:46 schreef heywoodu het volgende:
Lekker man, tweede keer op rij dat ze Perez nog even voor lul zetten.
Dan een midseason swap met Dani Ricquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Maar we laten ons verrassen.
klaas vaakquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze strooiden hem zand in de ogen
Daarom zei ik, we laten ons verrassenquote:
Die weet toch alles?quote:
nee die komt ook niet meer in de RBRquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan een midseason swap met Dani Ric
Wedden van welquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee die komt ook niet meer in de RBR
Te lang bij AT laten rijden lijkt mij geen goed idee. Hij kan beter nu al wennen aan de RB. En drukloos rond rijden de eerste twee seizoenen. Derde seizoen gaat dan tellen. Zo zou ik het aanpakken met Lawson.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Qua snelheid en leren 100% met je eens hoor. Goede coureur ook, veel laten zien al in die paar races, constant etc.
Alleen is het wel een "gevaar" als je naast Max gaat rijden en hij je helemaal kapot rijdt. Je moet dan echt wel sterk in je schoenen staan. Kan hij dat?
Snotver.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:49 schreef Nizno het volgende:
Mercedes heeft hier geen last van Drag....
Das ook niet zo gek in dat land... zul je weinig mannen hebben die als vrouw gaan paraderen
Matige auto.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:49 schreef Donna het volgende:
Perez 8 van de 17 races niet in Q3 van de kwalificatie
Wat vindt Lewis ervan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:49 schreef Nizno het volgende:
Mercedes heeft hier geen last van Drag....
Das ook niet zo gek in dat land... zul je weinig mannen hebben die als vrouw gaan paraderen
quote:
ik wil de pot wel beherenquote:
Werkverschaffing?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat is het nut van het Sam Collins hulpje?
Gezakt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:49 schreef Donna het volgende:
Perez 8 van de 17 races niet in Q3 van de kwalificatie
Helmut Marko doesn't like thisquote:
En dan weer samen schijtlollige filmpjes maken, geen wonder dat ze hem zoveel betalen, gewoon smartengeld.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:50 schreef -XOR- het volgende:
Voor Verstappen lijkt me zo'n Checo ook lastig. Je moet steeds je lach inhouden, maar dat valt niet mee.
ftfyquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:51 schreef Zipportal het volgende:
Mental coach papa van Perez levert keurig werk af.
Tijd voor de terugkeer van grindbakken inderdaad.quote:
De kartels zullen dat niet accepteren idd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:54 schreef Dazalbest1 het volgende:
De afkondiging van Perez (2024) zal pas na Mexico zijn anders gaat niemand bij RB dat overleven
'Ons'?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ai ai ai Lewis staat een tiende voor ons
Moet lukken met al dat zand daaroquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tijd voor de terugkeer van grindbakken inderdaad.
Zandbakkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tijd voor de terugkeer van grindbakken inderdaad.
JA GEORGE!quote:
Drukloos rondrijden bij RBR lijkt me niet mogelijk. Dat team moet meer presteren dat AT, dus als hij niet presteert gast hij dezelfde weg als Gasly en Albon.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Te lang bij AT laten rijden lijkt mij geen goed idee. Hij kan beter nu al wennen aan de RB. En drukloos rond rijden de eerste twee seizoenen. Derde seizoen gaat dan tellen. Zo zou ik het aanpakken met Lawson.
Drijfzand.quote:
Daar zal de veganist in het veld niet blij mee zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:54 schreef beantherio het volgende:
Meest saaie Formule 1 seizoen ooit. Verstappen maakt gehakt van alles en iedereen.
Ik zou vragen wie dan. Maar nevermind.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar zal de veganist in het veld niet blij mee zijn
Ze tolereren Perez toch ook nog steeds.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Drukloos rondrijden bij RBR lijkt me niet mogelijk. Dat team moet meer presteren dat AT, dus als hij niet presteert gast hij dezelfde weg als Gasly en Albon.
Eerst een jaar (of twee) bij AT lijkt me beter.
Maar wel meehelpen aan de uitstootquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nog beter planquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op de bureaustoel toch?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen is weer op de brommer.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo we krijgen straks de laatste ronde. Nou ik ben erg benieuwd
We are checking.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:58 schreef greysbones het volgende:
russell stond toch echt even stil in de pit
zn motor sloeg afquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:58 schreef greysbones het volgende:
russell stond toch echt even stil in de pitstraat
Bij RB is er altijd druk. Zowel vanuit team als vanuit media/fans. Als er straks niet 3-4 teams vechten om de tweede plek dan heeft RB een coureur nodig die constant presteert en niet hele tijd de boot mist zoals Perez.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Te lang bij AT laten rijden lijkt mij geen goed idee. Hij kan beter nu al wennen aan de RB. En drukloos rond rijden de eerste twee seizoenen. Derde seizoen gaat dan tellen. Zo zou ik het aanpakken met Lawson.
Fair enoughquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze tolereren Perez toch ook nog steeds.
1992 was ook best saai. Misschien wel saaier dan dit seizoen. Het verschil van Williams met de rest was groter dan nu, alleen vielen ze wat vaker uit dan RBR.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:54 schreef beantherio het volgende:
Meest saaie Formule 1 seizoen ooit. Verstappen maakt gehakt van alles en iedereen.
Ok. Nog 1 jaar bij AT volledig seizoen. Als hij het blijft doen zoals nu, dan naar RB. Dan minimaal 1 rookie seizoen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Bij RB is er altijd druk. Zowel vanuit team als vanuit media/fans. Als er straks niet 3-4 teams vechten om de tweede plek dan heeft RB een coureur nodig die constant presteert en niet hele tijd de boot mist zoals Perez.
Men heeft het over meest dominante auto ooit en Perez moet oppassen dat hij zijn tweede plek niet kwijtraakt
Als RB straks een kampioenschap misloopt omdat Laswon nog tijd nodig heeft is het meteen een schop onder de kont, zoals bij Gasly en Albon. Ik zou dan minstens één jaar bij AT blijven.
Ben wel benieuwd hoe Lawson het zou doen naast Max, dat welPrima coureur volgens mij.
het had geen zin deze ronde af te makenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:00 schreef Perox het volgende:
Max heeft eerste ronde vol aangevallen en niet gefaald dus hij hoeft nu niet zo nodig.
Maar die staat nog steeds tweede in het kampioenschap.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze tolereren Perez toch ook nog steeds.
3 lijkt me, als Norris zo weg is.quote:
Nog inderdaad.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar die staat nog steeds tweede in het kampioenschap.
Vind dit seizoen eigenlijk wel prima. Sure het kampioenschap is niet boeiend, wat eronder gebeurt vind ik wel vermakelijk, dat is in meer recente jaren ook wel anders geweest.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
1992 was ook best saai. Misschien wel saaier dan dit seizoen. Het verschil van Williams met de rest was groter dan nu, alleen vielen ze wat vaker uit dan RBR.
neeeeeeeeeeeeeejquote:
"Yeah..."quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:01 schreef greysbones het volgende:
Max is al onderweg naar het interview![]()
![]()
gelukkig had jij het gezienquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris buiten de baan was al lang in beeld trouwens, miste iedereen blijkbaar
Eens 😌quote:
Dit was vrij duidelijk jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:03 schreef heywoodu het volgende:
Hepie en Hepie hebben met de herhaling ook eindelijk door dat Norris buiten de baan kwam.
Ik dacht dat die bocht gewoon geen track limits hadquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:03 schreef heywoodu het volgende:
Hepie en Hepie hebben met de herhaling ook eindelijk door dat Norris buiten de baan kwam.
Doe maar niet. Je zorgt maar dat je gewoon binnen de lijntjes blijft, desnoods ga je iets minder hard.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik mag toch hopen dat deze kansloze !@#$ regel gaat veranderen komend seizoen?
kwalitatief uitermate teleurstellendquote:
Ze lagen op hun kussen stil te dromenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:03 schreef heywoodu het volgende:
Moeten ze overal grindbakken neerleggen. Dat zie ik niet gebeuren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik mag toch hopen dat deze kansloze !@#$ regel gaat veranderen komend seizoen?
we're checkingquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:04 schreef Zorro het volgende:
Duurt lang voor Norris wordt verwijderd van plek 2
Als hij constant geMaxed wordt...quote:
Nee, gewoon terug naar hoe het was. Hij verloor tijd door wijd te gaan, slaat nergens op.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe maar niet. Je zorgt maar dat je gewoon binnen de lijntjes blijft, desnoods ga je iets minder hard.
Duurde inderdaad erg langquote:
Slaat overal op. Binnen het lijntje blijven en dan is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, gewoon terug naar hoe het was. Hij verloor tijd door wijd te gaan, slaat nergens op.
En daarvoor won hij tijd door te hard te gaan. Anders had hij de bocht wel gehouden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, gewoon terug naar hoe het was. Hij verloor tijd door wijd te gaan, slaat nergens op.
Nu welquote:
Nu welquote:
ze strooiden hem zand in de ogen door zo laat pas te meldenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |