Nee is inmiddels gelukt na contact met F1TV , was iets bij Google Playquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:00 schreef Perox het volgende:
@:PS. als je nog problemen hebt met je browser misschien dit proberen (Google Chrome).
F12 toets - dan opent developer tools
Dan linksboven op de refresh knop drukken met je linkermuisknop en de muisknop ingedrukt houden.
Je krijgt dan een menuutje waarin je kan kiezen voor "Cache wissen en geforceerd opnieuw laden".
F12 sluit de developer tools weer, is een toggle knop.
(Geen idee of je dit al weet maar het heeft mij wel vaker uit de brand gehaald.)
ja dat doen ze ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het lijkt alsof die kerbs verschillen van 2021
Echt?quote:
Netjes dat het zo snel is opgelost.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:02 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee is inmiddels gelukt na contact met F1TV , was iets bij Google Play
Maar bedankt alsnog!
Aha 🧐 cool.quote:
Hallo goedenavond en welkomquote:
waarom zou dat gewweest zijn...?quote:
Kerel!quote:
Wij zien dat ook.quote:
quote:
Stoppen want papa verkoopt de boel. Van wat ik las ergensquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:07 schreef Perox het volgende:
Er is zoveel track evolution dat ze blijven rijden?
kloptquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:07 schreef Perox het volgende:
Er is zoveel track evolution dat ze blijven rijden?
Ik las ergens dat hij meer aandelen kochtquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Stoppen want papa verkoopt de boel. Van wat ik las ergens
eerst meer kopen zodat hij meer kan verkopenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik las ergens dat hij meer aandelen kocht
Niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Papa Stroll had een kartbaan laten aanleggen op een kwartier lopen van huis maar Lance nam gewoon de helikopter.
Dan laat je in elk geval de track limits overschrijden wel uit je hoofdquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een hoge kerbs die laatste sector
Ja, van het automerk AM. Van 20 naar 26% aandelen. Maar het F1 team van AM is een andere tak.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik las ergens dat hij meer aandelen kocht
Dat is het stuur.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zie nogal wat beweging in de auto van Lando
5,45 is een 5,5 is een 6quote:
Hij staat nu op 10.quote:
Nee ik bedoel bij het bochten draaien.quote:
Ik had de helikopter dan ook gepaktquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zeker wel.
https://www.gpblog.com/nl(...)onomisch-bedrag.html
Sjonge jonge.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zeker wel.
https://www.gpblog.com/nl(...)onomisch-bedrag.html
Nee, want jij bent wel een verstandige jongen, niet zo dwars doen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had de helikopter dan ook gepakt
Even eten opwarmenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:11 schreef Perox het volgende:
"It's very hot in the car!"
Daarbuiten ook niet echt koel, pik!
Ik heb inderdaad heel veel gefietst.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, want jij bent wel een verstandige jongen, niet zo dwars doen.
I see...quote:
Understood.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
George P2 beter dan Lewis. HEURRRLIJK
Operatie toch?quote:
die warmen uit zichzelf opquote:
Ook voor Perez. Dus gas erop!quote:
En blijven warmquote:
Dat is (de goede) smoes iddquote:
Ex F1 coureur Jerome D'Ambrosio.quote:
Meer F1 spelenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik herken redelijk vaak niet eens in welke bocht ze rijden op dit circuit
Nee, hij houdt de telemetrie bijquote:
Max ookquote:
Het leuke is dat ik de bochten in de game beter herken dan hier op tv eigenlijkquote:
And counting...quote:
Jammerquote:
en Lawson vooralquote:
"Papa, ze pesten mij!"quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:20 schreef _UserName_ het volgende:
Stroll knuppel. Pak in en kom niet meer terug
Ja, P18... zonde.quote:
Gelukkig sluit je de post positief afquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:18 schreef Nattekat het volgende:
Kutsprint
Kutvrijdag
Kutqatar
Kuttracklimits
Hoi
pappie loop toch niet zo snelllquote:
Kansje voor Andrettiquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:20 schreef greysbones het volgende:
800miljoen dollar schijnt Stroll sr te willen hebben
Waarvoor?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:20 schreef greysbones het volgende:
autorijden denk ikquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:20 schreef greysbones het volgende:
Al wordt in hetzelfde artikel ook weer ontkend dat Stroll zou willen verkopen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:20 schreef greysbones het volgende:
Ik heb het even niet in mijn broekzak.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:20 schreef greysbones het volgende:
Stroll kan beter in de Formule E rijdenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:22 schreef Jane het volgende:
En Stroll kan het wel. Dat is nog het ergste.
Ik zeg niet dat het een potentiele WDC is, maar hij kan wel veel beter dan dit.
Slipstreamenquote:
Mja, bij F1TV zeiden ze dat hij last had van Alonso in laatste bocht en hem zo heeft teruggepakt. Als dat waar is mag hij best een flinke straf krijgen. Kleuters.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:22 schreef Perox het volgende:
[..]
Alsof je dat nodig hebt in Q1? Onbegrijpelijk!
Voor Lance?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:20 schreef greysbones het volgende:
Het circuit is ook echt wel prima, de locatie alleen..quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vind Qatar een vrij technisch circuit, zitten een paar lange uitgestrekte bochten in.
Het artikel waar alle geruchten op gebaseerd zijn heeft het over een Saoedisch staatsbedrijf.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor het team. Honda schijnt interesse te hebben, zegt Olav net.
https://f1-insider.com/fo(...)f-stroll-2023-59721/quote:Der kanadische Milliardär Lawrence Stroll, Hauptanteilseigner der Sportwagenschmiede Aston Martin und Besitzer des gleichnamigen Formel-1-Teams, soll mit dem Gedanken spielen, sein Team an einen neu gegründeten saudischen Staatsfond zu verkaufen.
Je gelooft @greysbones dus niet?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Christijan bevestig inderdaad dat de kerbs zijn veranderd. Zag ik het inderdaad goed
Oprotten met die walgelijke oliedollars.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het artikel waar alle geruchten op gebaseerd zijn heeft het over een Saoedisch staatsbedrijf.
[..]
https://f1-insider.com/fo(...)f-stroll-2023-59721/
Sukkelquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:25 schreef DKUp het volgende:
Stroll duwt zijn fysio weg, lol hahahahaha
Terecht. Een beetje komen vervelen als je zo weer de baan op.... oh wachtquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:25 schreef DKUp het volgende:
Stroll duwt zijn fysio weg, lol hahahahaha
Ik zou greys geloven over Alberts.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je gelooft @:greysbones dus niet?
Interessant.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor het team. Honda schijnt interesse te hebben, zegt Olav net.
Locatie en de "sfeer" over het circuit is een beetje nonexistent inderdaad. Lay-out prima, al lijkt het wel op elkaar, maar voor de rest wat troosteloos.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:24 schreef PS. het volgende:
[..]
Het circuit is ook echt wel prima, de locatie alleen..
altijdquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou greys geloven over Alberts.
Die haken af als ze horen dat er een budgetcap is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het artikel waar alle geruchten op gebaseerd zijn heeft het over een Saoedisch staatsbedrijf.
[..]
https://f1-insider.com/fo(...)f-stroll-2023-59721/
Jazeker wel, maar hij heeft het nu dubbel bevestigd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je gelooft @:greysbones dus niet?
Er is nog steeds geen straf voor bedacht toch? Sainz kwam er mee weg, dus zal het nu ook wel weer niks worden. Alleen slaat die regel dan compleet nergens op. Als je ze nu wel straf gaat men zich afvragen waarom Sainz er mee weg kwam.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:26 schreef Peterselieman het volgende:
5 rijders haalden in Q1 de deltatijd niet. Zal wel met een sisser aflopen
De FIA omkopen is zo gebeurdquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Die haken af als ze horen dat er een budgetcap is.
Omdat Monza + Ferrariquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Er is nog steeds geen straf voor bedacht toch? Sainz kwam er mee weg, dus zal het nu ook wel weer niks worden. Alleen slaat die regel dan compleet nergens op. Als je ze nu wel straf gaat men zich afvragen waarom Sainz er mee weg kwam.
Sainz ging aan de kant voor andere coureurs die in een snelle ronde zaten en daarom kwam hij er mee wegquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Er is nog steeds geen straf voor bedacht toch? Sainz kwam er mee weg, dus zal het nu ook wel weer niks worden. Alleen slaat die regel dan compleet nergens op. Als je ze nu wel straf gaat men zich afvragen waarom Sainz er mee weg kwam.
Wie had daar ook ervaring mee?quote:
Ik nu wel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:27 schreef Donna het volgende:
Heeft iedereen al even iets over zand gezegd?
Ja, zand erover.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:27 schreef Donna het volgende:
Kan Hulkenberg genoeg kuilen gravenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:27 schreef Donna het volgende:
Dat kan hij beter aan het einde doenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oscar gaat het als eerste proberen in Q2, ik ga even goed kijken.
Dan is het toch bijna niet te handhaven. Bij het stellen van zo'n delta moet je daar maar rekening mee houden en als coureur moet je maar niet de grenzen opzoeken van je delta denk ik dan ... Anders slaat zo'n regel nergens op.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sainz ging aan de kant voor andere coureurs die in een snelle ronde zaten en daarom kwam hij er mee weg
Zand happen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet het met een korreltje zand nemen
Omdat Sainz zelf opgehouden werd, doordat hij aan de kant moest voor anderen die in hun snelle ronde zaten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ga nou niet anderen zand in de ogen strooien.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik neem deze opmerking met een korreltje zand
Erg jammer.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:29 schreef Mano_ het volgende:
Zo'n grote kattenbak en nog geen pitspoezen
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:29 schreef Mano_ het volgende:
Zo'n grote kattenbak en nog geen pitspoezen
je moet niet in het zand bijtenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga nou niet anderen zand in de ogen strooien.
quote:
stampvoetend ventjequote:
misschien meer op de race ingesteld dan Georgequote:
Misschien wil Andretti het team wel kopen. Lijkt me beter dan een Saoedisch staatsbedrijf.quote:
Nee op QAT.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:33 schreef Nizno het volgende:
is de auto van Mercedes gebouwd nu op RUS?
Mij ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien wil Andretti het team wel kopen. Lijkt me beter dan een Saoedisch staatsbedrijf.
Die zaten er al 3 jaar erinquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mercedes de zandzakken geloosd?
nee op drijfzandquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:33 schreef Nizno het volgende:
Nah, dat is Karun Chandhokquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:31 schreef DX11 het volgende:
Wie is die 2e sky commentator eigenlijk nu, niet brundle toch?
Zwarte T-cam hč.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:33 schreef Nizno het volgende:
Die steekt gewoon zijn kop wat verder in het zandquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:30 schreef opgebaarde het volgende:
Voor hoeveel procent zit pa Stroll er in? De andere aandeelhouders blijven dit toch niet accepteren?
Zeg oldbie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:34 schreef Nizno het volgende:
wie weet hier niet wat een floppydisk is?!
quicksandquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die steekt gewoon zijn kop wat verder in het zand
Voor Stroll zijn imago zou het beter zijn jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Of Alonso. Zonder Alonso zien we ook niet meer hoe abominabel Strollyboy is
Ik heb ooit floppydisks met games erop gehadquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:34 schreef Nizno het volgende:
haaiquote:
Een auto wordt niet rond een coureur gebouwd. Zelfs Norris ontkent dat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:31 schreef opgebaarde het volgende:
Toto Wolff zich al uitgelaten over Austin Martin en hoe de auto ontwikkeld is rondom Alonso?
Blublimey?quote:
zou ook erg dom zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Een auto wordt niet rond een coureur gebouwd. Zelfs Norris ontkent dat.
https://racingnews365.nl/(...)oit-voor-een-coureur
5 1/4 inchquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ooit floppydisks met games erop gehad
Welke? De 8" of de 5.25"?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:34 schreef Nizno het volgende:
ik ook!! een onderzeeerbootjequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik was totaal verslaafd aan zo'n golfspelletjequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook!! een onderzeeerbootje
was lievelingsspel van mn moeder... en dan elke keer etteren om haar highscore weer te verslaan
Ik cassettes met games eropquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
5.25 waren gewoon diskettes tochquote:
Leisure Suit Larryquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook!! een onderzeeerbootje
was lievelingsspel van mn moeder... en dan elke keer etteren om haar highscore weer te verslaan
pong!!! maar die had geen floppyquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik was totaal verslaafd aan zo'n golfspelletje
Ik ookquote:
Nu moet ik denken aan RedCat spelletjes van Davilexquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook
Ridderrekenen en Rekentank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |