Hier ook een vrije val.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Morgenavond een vrije val.
Dan drinken we bubbeltjeswijn en die is juist lekkerder met 18 graden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is de glühwein en de warme chocomelk ook een stuk lekkerder
Dat is dan ook een perfecte temperatuur voor binnen, win-winquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan drinken we bubbeltjeswijn en die is juist lekkerder met 18 graden.
Totaal normale situering voor de tijd van het jaar.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Morgenavond een vrije val.
Vind het lastig om hier een voorstelling bij te maken. Kan je het even vastleggen voor me?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:13 schreef Nattekat het volgende:
Wat een !@#$!@#$!@#$!@#$!@#%@##$####@$#@$$ weer, gadverdamme
Het is donker en het regent vrij hard.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vind het lastig om hier een voorstelling bij te maken. Kan je het even vastleggen voor me?
Heb de korte broek nog wel aan. Maandag niet meer, denk ikquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Toch nog 16-17 graden hier in het zuiden
Precies.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal normale situering voor de tijd van het jaar.
Wat een mooi woord is dat eigenlijk. Situering.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal normale situering voor de tijd van het jaar.
Tik 'm aan ouwequote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:39 schreef Haags het volgende:
Ik kan echt intens genieten van dit weer.
Lekker maat!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:39 schreef Haags het volgende:
@Haagsquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:39 schreef Haags het volgende:
Hier niet. Was vrij fris vandaag.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:26 schreef lily het volgende:
Beetje miezer hier, af en toe vandaag. Verder niks.
Wel zeer grijs maar niet koud. Kon nog zeker zonder jas vandaag (ikzelf sowieso).
Zalig
Ik kijk er morgen even naar. Zit nog ff mobiel en lukt me nu niet en dan niet meer online. Thx in elk gevalquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:39 schreef kree het volgende:
Voor de OP ik heb in FB gevraagd om de link naar het userkaartje aan te passen, het lijkt me handiger om die te bundelen met het andere topic.
Maakt het handiger om bij te houden, de mods moeten uiteraard even de links nog aanpassen.
Maar mocht iemand op het kaartje willen, doe het even via dit topic:
GC / FOK! users kaart (google maps) - hoe dicht wonen we bij elkaar? #7
https://www.google.com/ma(...)jRK5O9as&usp=sharing
Ja je collega mod ook van waar het kaartje staatquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kijk er morgen even naar. Zit nog ff mobiel en lukt me nu niet en dan niet meer online. Thx in elk geval
whut?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan het huis ook eindelijk een beetje afkoelen, nog steeds 22 graden binnen.
Vandaag is weer zo'n debiele dag waarbij de temperaturen alleen maar oplopen in de avond/nacht.
Hou ik ook van. Maar mevrouw Tjacka heeft het altijd koud.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja walgelijk.
Lekker een slaapkamer van 15 graden
Pics van hoe koud ze het heeftquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hou ik ook van. Maar mevrouw Tjacka heeft het altijd koud.
Huhquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:42 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Pics van hoe koud ze het heeft![]()
Jij weet vast wel hoe je haar een beetje moet opwarmen geile beer.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hou ik ook van. Maar mevrouw Tjacka heeft het altijd koud.
Morgen weer 22 gradenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:01 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Teringbak aan regen vandaag. Doorweekt op de fiets naar huisMensen die zeggen dat ze dit lekker vinden roeptoeteren dat zeker lekker vanuit hun droge zolderkamer. Zo kan ik het ook ja
Is er voetbalquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:58 schreef Elan het volgende:
Hoop wel het dak morgen dicht is van die Arena Tjacka.
Buiten is er helaas ook geen zak aan met welke sport dan ook.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:01 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Teringbak aan regen vandaag. Doorweekt op de fiets naar huisMensen die zeggen dat ze dit lekker vinden roeptoeteren dat zeker lekker vanuit hun droge zolderkamer. Zo kan ik het ook ja
Oh, is dat het.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om de 99% van Nederland die niet raar is te pleasen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |