SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ali maakt de 3-3quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oei, Angelito. Ik voel een 4-2 aankomen.
Mee eens. En dat terwijl we nog groen zijn op dit niveau. De eerste helft hebben we echt geheerst en je zag aan Atletico dat het helemaal mis ging. Maar die paar kleine momentjes worden je nu wel fataal. Heb nog steeds vertrouwen in een 3-3. Alhoewel het nu moeilijk wordt, Atletico vindt het toch makkelijk spelen met een voorsprong.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:22 schreef onlogisch het volgende: [..] Ook zonder hen leggen we momenteel een hele goede pot op de mat. Het is gewoon wat ongelukkig hoe die tegengoals tot standkomen. Daar zou een Santi of Luka niks aan veranderen.
noord of zuid?, nogal een verschilquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh ze brengen Correa en wij Alireza.
Dat zegt wel iets @:GurneyisbestOke
Zo bang zijn ze voor Aliquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Joaquin of Angelquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
noord of zuid?, nogal een verschil
Ja, dat twee van onze aanvallers afwezig zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al enkele decennia ongeslagen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:28 schreef TweedeKlum het volgende:
Ok, wij zijn echt wereldkampioen kutcorners nemen.
In april in Amsterdam.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Al enkele decennia ongeslagen.
Wanneer konden we voor het laatst goeie corners nemen?
Zal hij niet wakker van liggenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:32 schreef timmmmm het volgende:
En ik vind Simeone echt ongelooflijk irritant.
Tegenover zo’n teringdebiel moet je ook helemaal niet lovend spreken Arne.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:32 schreef timmmmm het volgende:
En ik vind Simeone echt ongelooflijk irritant.
Als hij in zijn villa thuiskomt en naast zijn vriendin gaat leggen, zal hij zich inderdaad niet druk maken om die dikke pad in Nederland die het een teringdebiel vindt.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zal hij niet wakker van liggen
Die corners jonguhquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens mij zijn onze corners niet zo goed hé
Eens. Als je het de absolute Europese top gewoon echt lastig maakt, mag je dat best mooi vindenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:35 schreef onlogisch het volgende:
Feyenoord speelt echt een hele goede wedstrijd. Ongelooflijk trots op het team hoor
hoezoquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:36 schreef De_Pel het volgende:
Best gênant, continu met 11 man in de verdediging hangen tegen een club met 20% van je budget.
Gênant is een groot woord, maar wel echt anti voetbal. Niet normaalquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:36 schreef De_Pel het volgende:
Best gênant, continu met 11 man in de verdediging hangen tegen een club met 20% van je budget.
Ik mag hopen dat Arend Martijn daar wat mee doetquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:38 schreef Caland het volgende:
Keeper mee en dan een korte corner
Fuck logics
Echt he. Op z'n gemakje. Onderling resultaat kan belangrijk zijn en hij wil opeens de aanvaller spelenquote:
Als C-keeper. Genantquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt he. Op z'n gemakje. Onderling resultaat kan belangrijk zijn en hij wil opeens de aanvaller spelen
Het lukt ons niet eens om een kans eruit te creërenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:39 schreef aTypisch het volgende:
zo'n 3 tot 4% van de corners komt een doelpunt uit geloof ik
stelletje dramaqueens
okequote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het lukt ons niet eens om een kans eruit te creëren
Mwah, die speelde vorig seizoen ook gewoon CL.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:42 schreef Solispolar het volgende:
Wel hard gelachen om Bart NieuwkoopDie zou bij Willem 2 nog met pek en veren het stadion uit worden gejaagd omdat hij te slecht is en staat nu doodleuk tegenover Atletico
Dit vat het voor mij ook prima samen.quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:44 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Er moet een taakstraf komen voor korte corners
Enkelbandjequote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:44 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Enige reden waarom psv Europees speelt is dankzij Feyenoordquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Psv moet weer voor de coëfficiënten zorgen deze week!1!!1!1
En uit he. Als dit het niveau is wat we kunnen halen zónder twee belangrijke voorhoede-spelers is het absoluut mogelijk om in deze poule resultaat te boeken.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:44 schreef fetX het volgende:
De betere partij tegen Atlético. Dat is waanzinnig ook al is het zo zuur dat je 0 punten hebt.
Je moeder kan ook gepakt worden, die ga ik ook niet meteen thuis slopenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:44 schreef Netsplitter het volgende:
Maar, Atletico kan wel gepakt worden. Thuis slopen dus
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Enige reden waarom psv Europees speelt is dankzij Feyenoord
Zoals Arend Martijn al terecht stelde, dit is geen Go Ahead.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:44 schreef H.FR het volgende:
Super zonde dit zeg. Minteh moet de volgende keer wel even z'n oogkleppen af doen.
Die is al tien jaar dood. Pervers mannetje.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moeder kan ook gepakt worden, die ga ik ook niet meteen thuis slopen
Doe normaal joh
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:44 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Des te makkelijker te slopen natuurlijkquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die is al tien jaar dood. Pervers mannetje.
Grote muil voor een klein pervers mannetjequote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Des te makkelijker te slopen natuurlijk
Ik vind het vrij respectloos dat je @Netsplitter hier niet het verlies van zijn moeder laat delenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vermaarde (ex-)crewleden zorgen voor een niveaudaling in dit topic.
Stuur je de keeper naar voren en wat doe je? Nog eens een korte corner.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:44 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ga maar gewoon weg.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Des te makkelijker te slopen natuurlijk
Dit commentaar siert een underdog. Na vandaag blijf je dus een subtopper, met uitzicht op niks.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:45 schreef Caland het volgende:
Het gebrek aan krachtsverschil en vooral het voetballende gedeelte moet toch wel een enorme boost geven voor deze ploeg.
Niks om meer bang voor te zijn na vandaag lijkt me. Prima pot gezien, jammer dat je dan net vandaag van die schoonheidsfoutjes maakt
Gelijkspel niet beter?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
hopen dat celtic straks van lazio wint.....
dat zou de beste uitslag zijn denk ik....
Hartman was ook geweldig hoor, die draait moeiteloos mee op dit niveauquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:46 schreef Haringkop het volgende:
Het breekt je op in details, dat is wel ontzettend knap tegen deze tegenstander. Daarnaast maakt een Bijlow op doel, Gimenez in de spits voor ons ook gewoon heel veel uit.
Geertje wel weer een echte baas hoor vandaag
We zijn wel echt nog beter dan ik dacht. Wat een genotquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En uit he. Als dit het niveau is wat we kunnen halen zónder twee belangrijke voorhoede-spelers is het absoluut mogelijk om in deze poule resultaat te boeken.
Van harte met deze nederlaag.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:46 schreef Pistolero het volgende:
Nee, ik kan toch moeilijk ontevreden of teleurgesteld zijn na deze wedstrijd.
Dit jaquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:48 schreef fetX het volgende:
[..]
We zijn wel echt nog beter dan ik dacht. Wat een genot
Dat denk ik ook. Ieder 1 punt ipv eentje driequote:
Trauner speelde anders best zwak. Zodra we Europa in gaan met hem dan zie je dat die het moeilijk heeftquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overigens was het wisselen van Trauner echt oerdom.
WTFquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:47 schreef Kiid het volgende:
We zijn in ieder geval een stuk verder dan simpelweg kanonnenvoer in CL
Absoluut!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Hartman was ook geweldig hoor, die draait moeiteloos mee op dit niveau
Dat is echt ongelofelijke bullshit.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Trauner speelde anders best zwak. Zodra we Europa in gaan met hem dan zie je dat die het moeilijk heeft
Touw?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:48 schreef Erasmus het volgende:
Union gisteren onnodig 3-2
Feyenoord nu onnodig 3-2
Ik ben vervloekt.
nee ik heb liever dat lazio op 1 punt blijft hangen na vanavondquote:
Ja als Timber in de weg gaat lopen kan zelfs de Apotheker er niets meer aan doen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Trauner speelde anders best zwak. Zodra we Europa in gaan met hem dan zie je dat die het moeilijk heeft
Zal wel, maar je speelde gewoon goed. Hoog niveau.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:50 schreef F.M.D. het volgende:
Onverdiend, onnodig? Tja dat zeiden de laatste 3 tegenstanders van Atletico ook. Het is hun kwaliteit om wedstrijden te winnen ongeacht het spelbeeld. Na de 3-2 wist je dat zei dat resultaat vast gingen houden. Die overlevingsdrang miste ik bij Feyenoord op momenten, zoals net voor rust. Dan mag je geen goal incasseren.
Eindelijk. Dat roep ik al tijdenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wieffer mag vrezen voor zijn plekkie.
Was best logisch toch. Meer voor snelheid kiezen wanneer je opportunistisch gaat spelen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overigens was het wisselen van Trauner echt oerdom.
Ik heb ook wel eens geroepen dat Wieffer eigenlijk maar een matige voetballer is.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Eindelijk. Dat roep ik al tijden
dat is korte termijn denkenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ieder 1 punt ipv eentje drie
Trauner krijgt die bal op zich afgeschoten op buikhoogte. Wat wil je doen?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:51 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Was best logisch toch. Meer voor snelheid kiezen wanneer je opportunistisch gaat spelen.
Bij die 3-2 zag je helaas wel de tekortkoming van Trauner.
De eerste helft speel je ze bij vlagen weg. Dat had ik niet verwacht. Na de 3-2 moet je het spelletje van Atletico spelen, en dat ging moeilijk helaas, zeker omdat we aanvallend de kracht gewoon niet meer hadden.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:48 schreef fetX het volgende:
[..]
We zijn wel echt nog beter dan ik dacht. Wat een genot
Is ook verschil in kwaliteit.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:50 schreef F.M.D. het volgende:
Onverdiend, onnodig? Tja dat zeiden de laatste 3 tegenstanders van Atletico ook. Het is hun kwaliteit om wedstrijden te winnen ongeacht het spelbeeld. Na de 3-2 wist je dat zei dat resultaat vast gingen houden. Die overlevingsdrang miste ik bij Feyenoord op momenten, zoals net voor rust. Dan mag je geen goal incasseren.
Mantel van onzichtbaarheid gebruiken natuurlijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Trauner krijgt die bal op zich afgeschoten op buikhoogte. Wat wil je doen?
Ik ga gewoon stoppen met voetbal kijken.quote:
over 7 minuten begint het manquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:53 schreef Alpha0 het volgende:
KUUUUUUUT, dacht dat het om 21:00 was, gemist.![]()
![]()
![]()
![]()
MET GIMENEZ WAS ATLETITCO GESLOOPT HOMOquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:53 schreef 3rr0r het volgende:
Met The Memph erbij was Feyenoord kansloos geweest
Dan was zelfs dit elftal buiten adem geweest van het lachen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:53 schreef 3rr0r het volgende:
Dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:53 schreef Alpha0 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Memphis zou Feyenoord alle hoeken van het veld laten zienquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:53 schreef 3rr0r het volgende:
Exact, die ‘het was het plan van Atletico’ mensen begrijpen er geen zak van. Na de 3-2 wel natuurlijk, maar de eerste helft wisten ze echt geen raad en mogen ze heel erg dankbaar zijn met een (in mijn ogen overduidelijk onterechte) kutgoal en een mazzeltje in de slotsecondes waardoor ze in de wedstrijd bleven.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:52 schreef Caland het volgende:
Had eerlijk gezegd niet verwacht dat we voetballend al zo ver waren dat Atletico zich voor de rust gewoon totaal geen raad wist met het PLAN van Arne. Helaas herstelden ze dat wel aardig na rust, al met al een gelijkspelletje wel op zijn plek geweest.
Die 1-0 was een uitstekende loopactie. Verder een beetje ongelukkig af en toe.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:50 schreef Netsplitter het volgende:
Ueda gaat hopelijk wel een stuk beter worden dan wat hij nu heeft laten zien
Dit was de Youth League.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:53 schreef Alpha0 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat zijn mensen die de eigen langspeelplaat maar willen blijven afspelen zonder naar de wedstrijd te kijkenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact, die ‘het was het plan van Atletico’ mensen begrijpen er geen zak van. Na de 3-2 wel natuurlijk, maar de eerste helft wisten ze echt geen raad en mogen ze heel erg dankbaar zijn met een (in mijn ogen overduidelijk onterechte) kutgoal en een mazzeltje in de slotsecondes waardoor ze in de wedstrijd bleven.
Ik zie voldoende perspectief om het thuis af te maken. Nee het zal niet makkelijk worden, we moeten zelf top spelen enzoquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:48 schreef Erasmus het volgende:
Union gisteren onnodig 3-2
Feyenoord nu onnodig 3-2
Ik ben vervloekt.
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
MET GIMENEZ WAS ATLETITCO GESLOOPT HOMO
Deed hij sowieso wel vaker, echte spitsquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die 1-0 was een uitstekende loopactie.
Nog steeds was Feyenoord beter in de tweede helft.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij rust was het al rond de 1.9. In de 2e helft weinig grote kansen meer gecreëerd
Kaper hè.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:57 schreef bbuddybb het volgende:
Ik hoor Gio niet graag praten. Wat een vreemd accent.
Typisch Nederlands.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:02 schreef Ali_boo het volgende:
Ach ondanks de nederlaag is het trots wat overheerst
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:53 schreef Alpha0 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Stuk of 7 keer maar wat goed dat je hem hier postquote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:03 schreef Erasmus het volgende:
Boys hadden jullie deze al gezien??
[ twitter ]
Interessante statistiek vraag me af waarom niemand deze had gepost nogquote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:03 schreef Erasmus het volgende:
Boys hadden jullie deze al gezien??
[ twitter ]
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Stuk of 7 keer maar wat goed dat je hem hier post
Waar hebben jullie het over 🤔quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:04 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Interessante statestiek vraag me af waarom niemand deze had gepost nog
Arend Martijn verdient een katheder dat hij kan betreden om tot het volk te spreken.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Wij wachten op de wijze woorden van Arend Martijn.
Komt wel goed klaasie.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
IK BEN WOEST OM DEZE ONTERECHTE NEDERLAAG
IK BEN IN STAAT OM IEMAND IN ELKAAR TE BEUKEN
IK GA EVEN DOUSCHEN
Ik heb al voor Slotterdam gepleit.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Arend Martijn verdient een katheder dat hij kan betreden om tot het volk te spreken.
Heb je die tegen Roma vorig seizoen gezien?. Op dit niveau heeft hij nog alles te bewijzen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:
MET GIMENEZ ERBIJ HAD JE DEZE PLOEG GESLOOPT
Lazio pakken we gewoon.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:07 schreef fetX het volgende:
Ben alleen wel bang dat Celtic punten gaat pakken
Klopt, maar Atleti hoefde na die 3-2 ook niet meer natuurlijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nog steeds was Feyenoord beter in de tweede helft.
Laat dat maar gelijk worden, Celtic houden we echt wel onder onsquote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:07 schreef fetX het volgende:
Ook toen ze wel moesten was Feyenoord grotendeels beter.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, maar Atleti hoefde na die 3-2 ook niet meer natuurlijk.
Een ouderwets Atlético zou die kansen niet toestaan, natuurlijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, maar Atleti hoefde na die 3-2 ook niet meer natuurlijk.
Die nederlaag tegen Elfsborg is niet zo'n goed voorbeeld omdat we thuis toch al 5-0 gewonnen haddenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:07 schreef fetX het volgende:
Ik ben echt heel erg trots ondanks dat we niet gekregen hebben wat we verdienden. Een paar jaar geleden verloor je nog vrij kansloos bij Elfsborg en nu ben je grotendeels beter in Madrid.
Wat een genot.
Niet zo heel lang geleden zou je hier met 8-0 op de kloten krijgen met Erwin Mulder op de kool, Manutelli voorin en Lord Nelom met de aanvoerdersband.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:07 schreef fetX het volgende:
Ik ben echt heel erg trots ondanks dat we niet gekregen hebben wat we verdienden. Een paar jaar geleden verloor je nog vrij kansloos bij Elfsborg en nu ben je grotendeels beter in Madrid.
Wat een genot.
Rob van Dijkquote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Niet zo heel lang geleden zou je hier met 8-0 op de kloten krijgen met Erwin Mulder op de kool, Manutelli voorin en Lord Nelom met de aanvoerdersband.
Genot.
Bij Celtic moeten winnen is een opgave hoor. Mocht het daarop aankomen, zou ik zeker niet gerust zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zijn we nu bang voor Celtic?
Jeetje.
Dat is juist leuk.quote:
Jerson Cabralquote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Rob van Dijk
Stefan Babovic
Philippe Leonard
FENOMENEN
Dat zeg ik, ik vond vooral onze eerste helft goedquote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Ook toen ze wel moesten was Feyenoord grotendeels beter.
En nog een paar 100 kneuzen die ik in de afgelopen 40 jaar voorbij heb zien komen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Rob van Dijk
Stefan Babovic
Philippe Leonard
FENOMENEN
Acuna,quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En nog een paar 100 kneuzen die ik in de afgelopen 40 jaar voorbij heb zien komen.
Je hebt vanavond niet gekeken? Of twee weken geleden?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:16 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Bij Celtic moeten winnen is een opgave hoor. Mocht het daarop aankomen, zou ik zeker niet gerust zijn.
Een gelijkspelletje is beter.quote:
Met mayo? @Van_Poppelquote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelijkspelletje zou het lekkerst zijn:
Oh, dat heb ik niet goed gelezen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik vond vooral onze eerste helft goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met 11 tegen 11 waren Feyenoord en Celtic zeer aan elkaar gewaagd.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt vanavond niet gekeken? Of twee weken geleden?
Met 11 tegen 11 was Feyenoord ook sterker.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:24 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Met 11 tegen 11 waren Feyenoord en Celtic zeer aan elkaar gewaagd.
Zit jij dan met een pleister op voor de tv?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En straks is Santi er weer gewoon bij.
Die gaat even een partijtje schroeien.
Als celtic de punten gaat pakken is dat alleen gunstig voor feyenoord volgens mij wiskundig berekeningen in deze poule....quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:07 schreef fetX het volgende:
Als je twee beste spelers dat doen ga ik dit ook overwegen in het dagelijkse leven.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zit jij dan met een pleister op voor de tv?
Dat zou zo zijn als Atletico de controle had over de wedstrijd, dan kan je makkelijk resultaat vasthouden. Dat was nu zeker niet het geval. Feyenoord heeft gewoon nog 3/4 kansen gecreëerd de tweede helft en zette Atletico onder druk, en dat was dus geen keuze van Atletico maar pure noodzaakquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:50 schreef F.M.D. het volgende:
Hoe gaat het met Samba Larsson?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:21 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ruilen voor Verhoek of all pleesus.
quote:Feyenoord ondanks verlies de grootverdiener van Nederland in Europa
20.50,
Vandaag
4 Reacties
Feyenoord is de Nederlandse club die het meest verdiend heeft sinds de start van de UEFA-hoofdtoernooien. Ondanks de nipte nederlaag op bezoek bij Atlético Madrid kunnen de Rotterdammers op een mooi miljoenenbedrag rekenen.
PSV voegde dinsdag 930 duizend euro toe aan het Champions League-totaal via het gelijkspel tegen Sevilla en krijgt uit de coëfficiëntenbonus ruim een miljoen meer dan Feyenoord. De Eindhovenaren staan op de tienjarenlijst van de UEFA een plekje hoger. Feyenoord maakte dat verschil in de eerste speelronde al goed door 2,8 miljoen euro op te strijken via de overwinning op Celtic. Als kampioen van Nederland krijgt Feyenoord ook een groter aandeel van de market pool.
Als deelnemers aan de Europa League en Conference League kunnen Ajax en AZ niet tippen aan de inkomsten van Feyenoord en PSV. Zo staan de Amsterdammers momenteel op 10,7 miljoen aan UEFA-inkomsten, donderdag is daar bij winst (630 duizend) of een gelijkspel (210 duizend) wat aan toe te voegen. AZ staat op 5,3 miljoen en speelt donderdag om 500 duizend of 166 duizend bij winst of een gelijkspel.
Daar haal je bijna 4 Aursnes voorquote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:40 schreef klaasweetalles het volgende:
we hebben vanavond dus 2.8 miljoen laten liggen...dat is niet zo best...
Iemand een link naar het artikel ( ik ga niet betalen voor vi pro)quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:50 schreef Caland het volgende:
Spanje geniet: 'Superieur Feyenoord heeft wat om over op te scheppen'
Wat ze misten was de Griezmann-factor.'
Thuis hebben ze die verdediging weer intact, dat scheelt een slok op een borrel. Witsel kan echt niet meerquote:
Die Gimenez is best vaak geblesseerd volgens mijquote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Thuis hebben ze die verdediging weer intact, dat scheelt een slok op een borrel. Witsel kan echt niet meer
Klopt.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Gimenez is best vaak geblesseerd volgens mij
dan zetten wij gimenez en hopelijk ivanusec weer tegenover.....quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Thuis hebben ze die verdediging weer intact, dat scheelt een slok op een borrel. Witsel kan echt niet meer
Dominant is een, scoren is twee.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dan zetten wij gimenez en hopelijk ivanusec weer tegenover.....
ik denk dat in de thuiswedstrijd feyenoord weer dominant kan zijn
scoren is het probleem niet bij feyenoord de afgelopen maand....quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dominant is een, scoren is twee.
Ik heb een BROERTJE dood aan die WILLEKEURIGE woorden in HOOFDLETTERSquote:
Schreeuw niet zo.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een BROERTJE dood aan die WILLEKEURIGE woorden in HOOFDLETTERS
Zeer goede analyse.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
scoren is het probleem niet bij feyenoord de afgelopen maand....
je had vanavand echt pech met de tegengoals....dat kon allemaal beter lijkt mij
Eerst naar Sjiena en nu Antalyaspor, dan ben je een grote hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Samba Larsson?
Hoe gaat het met Jorgensen?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:01 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Eerst naar Sjiena en nu Antalyaspor, dan ben je een grote hoor.
Jorgensen zit werkloos thuis op de bank.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Jorgensen?
Of Van der Heijden?
pff jaman echt opzouten met die zooi zo goedkoopquote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een BROERTJE dood aan die WILLEKEURIGE woorden in HOOFDLETTERS
Ook al sinds 2022 werkloos.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jorgensen zit werkloos thuis op de bank.![]()
Baco-Arie geen idee
Jan-Scharie is al 2 jaar gestopt omdat zijn contract bij Willem II niet verlengd werd (lol)quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Of Van der Heijden?
Baco Arie is gestopt met voetballen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jorgensen zit werkloos thuis op de bank.![]()
Baco-Arie geen idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
Jan Scharie voetbalt niet meer en kan nu de hele dag baco's klappen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Of Van der Heijden?
Geheel eensch.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:46 schreef Pistolero het volgende:
Een vooraf volledig ingecalculeerde nederlaag uit bij Atletico terwijl je zelf bij vlagen hartsikke prima spel liet zien. Als je dit spel, of zelfs nog beter met Gimenez, Ivanusec en Bijlow erbij, laat zien tegen Lazio en Celtic is er zowaar nog een kansje om 2e te worden in deze poule.
Nee, ik kan toch moeilijk ontevreden of teleurgesteld zijn na deze wedstrijd.
Die kun je eigenlijk niet meer laten banken maar geen idee wie er dan uit moet.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Zerrouki, dat is wel wat hoor.
In het ‘spel zonder bal’ echt heel erg goed.
Hij is natuurlijk de meest rechtstreekse vervanger van Wieffer, maar ik heb tegen de meeste clubs liever Mats denk ik.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die kun je eigenlijk niet meer laten banken maar geen idee wie er dan uit moet.
Gaan we een keeper hierop beoordelen?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:33 schreef Ali_boo het volgende:
Waar was die Wellenreuter mee bezig trouwens? Kan het nog ergens wel begrijpen als je in de slotseconde van de wedstrijd zit dat je mee naar voren gaat
Maar nog met 5 min te gaan?!? En dan nog niet eens terug sprinten wanneer je de bal hebt verloren![]()
Prima twee keeper maar dit echt een niveau te hoog voor hem
Kan niet wachten tot Bjelow weer terug is
Buitenspelquote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi kut, do or die voor die Italiaantjes in de Kuip dus
Fakenewsquote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
2-1quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum Opties | |